Skoči na vsebino

Trenutno igram [12/2020]


Priporočeni prispevki

Jaz sem med vikendom malo DS 1 remastered zagnal. huda razlika med tem in DS3. Vse je bolj počasno, roll je potrebno čisto drugače tajmirat kot v DS3. Tip pije estus dlje kot js kavo. Navadna golazen me ubija na vsakem koraku, tistih par bossov pa vsi leteli v prvem/drugem poskusu. Bom se resno lotil ko zaključim Cyberpunk

Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 2 urama:

Jaz sem med vikendom malo DS 1 remastered zagnal. huda razlika med tem in DS3. Vse je bolj počasno, roll je potrebno čisto drugače tajmirat kot v DS3. Tip pije estus dlje kot js kavo. Navadna golazen me ubija na vsakem koraku, tistih par bossov pa vsi leteli v prvem/drugem poskusu. Bom se resno lotil ko zaključim Cyberpunk

Jaz se trenutno mučim z DS1 remaster. Res ja tole pitje estusa ubija. Moraš res imet dober tajming da spiješ, drugače mimogrede crkneš z 10 flašami na zalogi kot sem ze 100x.

Od bossev sta mi že precej zgodaj gargoyla pojedla večino živcev. Najhuje pa je tak pomanjkanje teleportiranja med bonfirei. Ono res hardcore. Zdaj sem se 2 uri mučil po eni poti z zajebanimi bajsiji, da na koncu ugotovim, da ne gre dalje in morem lepo nazaj peš do začetka in zopet 1 ura iskanja poti nazaj. 

Da ne omenjam, da je orožje že čisto proti koncu. Drugače pa top špil res, ki me ne spusti stran ze cel dan....

Povezava do prispevka

Odvisno od bonfirea. Ce ga 'kindlas' imas 10 estusov, drugace je normalno 5. Kasneje pa ko ubiješ določenega v špilu in se naučiš ritual lahko kindlaš tudi 2x in imas celo 20 flašk. Prvi bonfire pa mislim da ima privzeto 10 flašk.

Povezava do prispevka

Demons souls remaster... zdaj sem se končno odvadil pritiskat kvadrat za udarce, ej kolk sem eni hzadev tako stran zmetal, fuck! Igram pa s čarovnico in je čist švoh, tko, da ji zdaj bildam moč, ne vem pa kolk se splača magijo?

Sem igral že na PS3, pa sem zaradi obilice drugih iger nekje na polovici odnehal... upam, da tokrat končam :D

20201229_182808.thumb.jpg.6fa758d285512c4502afdf1de3fa8872.jpg

Povezava do prispevka

Well, zadnjih nekaj dni sem igral Outer Wilds, sedaj mi je pa idiotu uspelo izbrisat save, in se mi ne da še enkrat od začetka filat ship loga ..... butast steam pa takoj syncal očitno..... lahko bi vsaj kak history bil na voljo..... ugh ..... tole mi je prav ubilo voljo do igranja česar koli sedaj.......

Povezava do prispevka
Galko reče pred 18 urami:

 

a bejž no bejž

 

Prejle gledam skozi okno, itak že napol noč ob štirih, oblačno, po tleh brozga in pasji dreki, ki so pokukali iz stopljenega snega

 

Pridrsa do mene ženska, nenamazana, 30 kg pretežka, brez zoba, z mastno čupo

 

"A se spomniš kaj sva kej delala ta čas lani? Dej poglej fotke na mobitel"

 

Odprem mobitel, poskrolam fotke na 29.12. - itak sredi dopusta na Maldivih, na vseh fotkah neke palme, turkizno morje, želve, nasmejani domačini, boat tripi vsak dan, ženska z gosto blond čupo 1 leto mlajša in suha in fit in huda ko svinja v kopalkah

 

Ženska se uleže na tla in se odvali v dnevno gledati ponovitve šova "Joker" z Galuničem, jaz pa nazaj na Rumeni forum talat dislajke FullTacticalKloven objavam na gnoju

 

tako da ne vem o čem govoriš, meni je dobesedno noro

 

Isto pr men, vključno z Jokerjem in Galuničem. To je karantena top shop, zato ker za razliko od miljonarja tukaj zna odgovorit na 2 vprašnja, ki nista prva 2.
Ok no, Maldivov ni blo, ker smo revni.  Ampak selfie iz budget toplic, kjer v ozadju penzionerka 2 dni pred smrtjo zaradi holestorala photobomba.

  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Včeraj sem imel konkretno seanso Persone 5 ROYAL big dick edition

 

Imam dve vprašanji za zveste foromaše igralce:

 

1) Kako se dam v cover? Igrica me je sicer naučila v prvem set piecesu, vendar se zdaj več ne znam dat ... Ali mi je igrica odvzela ta ability?

 

2) Katera težavnost bi bila najbolj primerna? Vzel sem normal, ker pač, normal, ampak je vse skupaj dosti enostavno. Ne bi rad šel skozi celo igro s "PRESS X TO WIN", ne bi pa hkrati rad izgubljal preveč živcev ob dolgih dungeonih. A bo normal kul ali dam na eno višje? Na kiri težavnosti ste preigrali vi? 

Povezava do prispevka
Galko reče Dne, 29. 12. 2020 at 1:27:

Jaz sem pa začel ponovno špilati Streets of Rage 4 (nabiram mentalno moč za nadaljevanje SOME, tisto Theta območje mi deluje da bo zelo veselo... tko cel lore in zapiski preden vstopiš dela buildup v smeri, da so imeli fantje in punce zelo zabaven zadnji večer). Na toliko Best of 2020 seznamih sem ga videl pa še story moda nisem obrnil, da sem mu moral dati še eno šanso :D 

 

In evo, kaj naj rečem, špilu sem naredil krivico, ko sem ga bashal. Dejansko je ful dober špil, ampak poseben - drugače se ga moraš lotit, da rata dober. Ker je res old school beatem up in kot tak zahteva podobno old school pristop k igranju - predrkavanju enih in istih sob znova in znova in znova :D  Nima novih orožij, ne dobivaš novih skillov, nasprotniki so vsakič isti, ni rogulike randomizacije, ni različnih pathov, nobenih NG+ cukrov in sprememb, ni tedenskega novega contenta, vse je skoz faking isto - edino ti si boljši in lahko špil izzivaš na težjih težavnostih (od katerih so zadnje res brutalno težke). In če igraš špil kot neko klasično 2020 SP izkušnjo, torej en story run na normal pa roka, boš tako razočaran kot sem bil jaz ob prvem igranju. Igrica je dejansko dolga 2 uri, ob prvem igranju vidiš ves content in to je to. Ampak če pa vložiš par ur in probaš igrati špil tako kot je treba (na višjih težavnostih stopnjah ali pa na Arcade mode ali pa oboje), torej da boš na nek način obrnil z enim žetonom, pol ga pa špil čedalje bolj poka. Potem pa začneš zares cenit res hud borbeni model, zelo različne enemyje, cool detajle, dejansko super narejene levele, dobro narejeno težo udarcev... predvsem pa začneš res uživati ko svinja, ko prve levele pucaš ko grand master in lomiš vse pred sabo. Škoda, da se moraš prov potruditi, da to odkriješ, ker pač takega hardcore principa učenja igranja sploh več ne poznamo. Današnje igre so pač ful daljše in te naučijo "pravilnega" igranja že v prvem preigravanju oziroma so tako kompleksne da je dovolj, da spoznaš (ne pa tudi zaobvladaš) sistem igranja oziroma niso tako težke. SOR 4... je pa res faking dinozaver :D 

 

Igrici še vedno zamerim, da je premalo ambiciozna (komot bi še bolj diverzificirali sobe, naredili "kampanjo" bolj razgibano, dodali kakšen branching path, dodali kake mini bosse itd) in tudi sicer se mi še vedno zdi, da je SOR 2 boljši špil. Ma moram priznati, da mi je zdej, ko sem ga kakih extra 10 ur prešpilal, neprimerljivo boljši kot na začetku.

 

Tkole pa špilaš ko imaš notri 20 ur ali več (raje več)

 

 

 

Jest sem takoj, ko sem jo obrnil povedal, da je težavnost ključna pri teh igrah. To je žanr iz arcade avtomotov, ki je umrl. Umrl je pa zato, ker ni takega koncepta, da bi ti žetone not metal. Ful težko bi bilo izvedljivo, da bi ti igro zastonj dobil, ampak en žeton 1€ v psn/steam storu ali pa tudi ne.

 

Tukaj je ključna težavnost in način kako nadaljuješ. Streets of rage bi bil insane boljši špil če bi imel 2 načina igranja in samo 2 stopnji težavnosti.

 

1. Story mode 1x lajf, ampak ponavljaš lahko sobo v nedogled. Izjema bi bile sobe z bossi, kjer ko prideš do bossa, ga z enim lajfom lahko ponavljaš v nedogled. = normal mode

2. Arcade mode 3x life + 2 lajfa lahko dobiš skozi igranje/točke. Po tem je permadeath in moraš od začetka. Mal drugačen path, kot 1, zato da motivira še en skozihod. = hard mode

 

 

Tko pa zalaufaš igro, naštimaš neko težavnost, ki ti je lahko prelahka celo, ful enih lajfov in continueos, po dveh urah končaš nekega buttonmasha, kjer ni nujno, da se ful izkažeš.

Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 20 minutami:

1) Kako se dam v cover? Igrica me je sicer naučila v prvem set piecesu, vendar se zdaj več ne znam dat ... Ali mi je igrica odvzela ta ability?

 

Kolikor vem, moraš pritisniti na gumbek “X” (Action!) pri PS4 kontrolerju, vendar se tale opcija pokaže samo tedaj, ko si dejansko pri kakšnem predmetu, ki nudi zatočišče (npr. miza, stol, itd.). S tem, da se ti pokaže svetloba, kjer se lahko skriješ.

 

Ćamir (izbrisani) reče pred 25 minutami:

2) Katera težavnost bi bila najbolj primerna? Vzel sem normal, ker pač, normal, ampak je vse skupaj dosti enostavno. Ne bi rad šel skozi celo igro s "PRESS X TO WIN", ne bi pa hkrati rad izgubljal preveč živcev ob dolgih dungeonih. A bo normal kul ali dam na eno višje? Na kiri težavnosti ste preigrali vi? 

 

Jaz sem bolj wimp (priznam), kar se tiče RPG-jev oz. nimam rad preveč težavnih zvrsti. Zato sem šel kar pod easy mode.

Se pa verjetno kar pozna, če si izbereš težjo težavnost. 

Povezava do prispevka

@ĆAMIR: težavnost kar pusti na normal hehehehe :D boš videl v naslednjih dungeonih, kako ti bodo zašili rit... Je zelo proper izziv. Čeprav izgleda da so nerfali uvodni dungeon, v vanilli je že tam pokalo po faci. Za cover se pa ne spomnim, mislim da bi moral biti ta ukaz direkt komandni vrstici?

 

@atomic se strinjam ja. Arcade mode na normal bi moral biti default v SOF4 in edina izbira, ampak potem ti 90% folka ne bi obrnilo špila. Tako kot je zdaj pa sicer dajo možnost širši publiki (pa dobijo boljše reviewe in več prodajo - špil je drgač izjemno dobro prodajan, baje je prodaja čist presenetila deva/založnika, zdej je že kr nek DLC v igri pa patchi pa tko), ubijejo pa velik del originalnega žmahta. Un filing, da si res KRALJ ko si uspel videt in celo nabit zadnjega bossa. Pač tko kot si rekel, sej u bistvu si kr pameten čeprav ste doma revni

 

 

uredilo bitje Galko
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
atomic reče pred 13 minutami:

 

Jest sem takoj, ko sem jo obrnil povedal, da je težavnost ključna pri teh igrah. To je žanr iz arcade avtomotov, ki je umrl. Umrl je pa zato, ker ni takega koncepta, da bi ti žetone not metal. Ful težko bi bilo izvedljivo, da bi ti igro zastonj dobil, ampak en žeton 1€ v psn/steam storu ali pa tudi ne.

 

Tukaj je ključna težavnost in način kako nadaljuješ. Streets of rage bi bil insane boljši špil če bi imel 2 načina igranja in samo 2 stopnji težavnosti.

 

1. Story mode 1x lajf, ampak ponavljaš lahko sobo v nedogled. Izjema bi bile sobe z bossi, kjer ko prideš do bossa, ga z enim lajfom lahko ponavljaš v nedogled. = normal mode

2. Arcade mode 3x life + 2 lajfa lahko dobiš skozi igranje/točke. Po tem je permadeath in moraš od začetka. Mal drugačen path, kot 1, zato da motivira še en skozihod. = hard mode

 

 

Tko pa zalaufaš igro, naštimaš neko težavnost, ki ti je lahko prelahka celo, ful enih lajfov in continueos, po dveh urah končaš nekega buttonmasha, kjer ni nujno, da se ful izkažeš.

Jop. O tem smo se menili tik preden je crknil star forum. Meni osebno ta pristop k dizajnu ni bil apriori slab, čeprav je danes nedosegljiv — razen na arkadnih mašincah, ki jih kot prvo v Sloveniji ni, drugod pa se je dizajn tudi že tako zamenjal, da v resnici ni več filinga avtomatov iz osem- in devetdesetih.

 

Pomislite, kako in-your-face kvalitetni so morali biti arkadni aparati v največjem boom obdobju (nekje na prelomu desetletja). Kot prvo je bilo ogromno konkurence, kot drugo če si izdal igro, ki ni bila v dobesedno prvi minuti TOP, si tvegal, da človek ne bo vrgel drugega žetona vanjo in bo raje šel igrat nek drug avtomat (razen če si igral v slovenskem pajzlu z enim avtomatom). Zato so morale biti te igre vrhunske od prvega trenutka, hkrati pa od prvega trenutka popolnoma razumljive. 

 

Streets of Rage 4 tukaj dejansko bolj sledi filozofiji dnevnosobnih portov kot pa avtomatov. Torej sledi filozofiji portov, ki so bili zvočno, vizualno in v COOP komponenti pogosto podhranjeni, prav tako pa večkrat na novo zbalancani za (lažji) easy mode. Ni to to. Ampak kot pravi Atomic, na nek način ne more biti. Razen če bi res ufural samo dva moda, kot ti predlagaš, ampak potem pa bi se ljudje pritoželi, da v igri ni dovolj contenta. Lose lose situacija. S tem da Streets of Rage je itak najbolj znan po portu, ker je bil konkretno kvalitetnejši port kot Final Fighti.

Povezava do prispevka

Jp vse to je res. In dejansko je noro videt, kok višja težavnost in drugačen način igranja nardi SOF4 boljši celo PO TEM, ko si ga itak že obrnil in vse videl in vse dal čez. Tko, kot ga zdej igram - arcade mode brez continuetov, torej samo z začetnimi lajfi - tooook izboljša špil da niti ni smešno. Tok je bolj napet, tok bolj dramatičen, tok bolj se ga moraš naučit špilat, tok bolj ceniš level dizajn... Ko noč pa dan. Kok bi bila šele dobra izkušnja, če bi bila to default in edina izbira, torej da si ne bi "spoilal" celega špila že prej.

 

@atomic in @ĆAMIR, nujno sprobajta SOF4 na arcade na normal. Bosta vidla, kok drugačen (boljši) špil je kot na Campaign.

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka

Evo par dni nazaj  pograbil Gears4/5 za drobiž preko MS store na pc.

 

Hvala kurcu, špila nista nekam zahtevna in split screen s frendom deluje zadovoljivo na 55inch tv in zastarelem kompu. 

 

Sicer ni več tolk udarno kot prejšna triologija, kar se opazi pri odsotnosti Epica in Cliffa B., ampak je vseeno lepo obujat nostalgijo na čase 2007/08, ko smo pol noči nažigali v partiju in preklinjali lag. 

Povezava do prispevka

C&C :RA (remake) ,.. Špil še zmeraj seka,.. kar nepredstavljivo kako zabaven je Red Alert še zmeraj,..

 

Pa včeraj sem spet z glavo v zid Cup Heada probaval na PS4 ,.. in ja še zmeraj sem za en drek,.. ampak mislim, da bom vsaj do drugega otoka pa le prišel,.  Se je tako težko koncentrirat, ker zgleda tako dobro. Res špil ki sem ga zavidal Šitboxu zelo (ok malce igral tudi na Pcju),.. In res je zelo dober.

Povezava do prispevka
foker reče pred 24 minutami:

C&C :RA (remake) ,.. Špil še zmeraj seka,.. kar nepredstavljivo kako zabaven je Red Alert še zmeraj,..

 

Pa včeraj sem spet z glavo v zid Cup Heada probaval na PS4 ,.. in ja še zmeraj sem za en drek,.. ampak mislim, da bom vsaj do drugega otoka pa le prišel,.  Se je tako težko koncentrirat, ker zgleda tako dobro. Res špil ki sem ga zavidal Šitboxu zelo (ok malce igral tudi na Pcju),.. In res je zelo dober.

Vztrajaj pri Cupheadu res priporočam. Sem ga preigral pred par meseci in res upam na DLC. 

1 trofeja mi je zmanjkala do platine. In sicer končati špil na extreme, kar pa je meni preveč hardcore. Par bossev je šlo ampak sem potem raje odnehal

Povezava do prispevka
Galko reče pred 3 minutami:

DLC pride 100%, potrjeno s strani devov. Ampak traja, ker imajo fantje visoke standarde. Vem pa zato, ker se zaradi DLC-ja čaka z izdajo PS4 fizične GOTY izdaje :D  

 

Si že preigral ali čakaš na nakup fizične izdaje?  Če čakaš ne vem kako ti uspeva :D

Povezava do prispevka

Nope, nisem. Cupheada (confirmed), Disco Elysium (confirmed) in Hadesa (neconfirmed) čakam, da pridejo na v fizični obliki - in jih rajši ne igram, dokler jih nimam v roki. Ker imam rad vse najljubše igrice v zbirki in me potem ful peče rit, če mi je igrica dobra pa je ne morem dati v kolekcijo :D  Sem imel par let nazaj ta issue s Witnessom, zdaj pa še s SOMA :D 

Povezava do prispevka

Spilam:

 

Sackboy: A big adventure - Zelo soliden platformer z vrhunskim soundtrackom.

 

Borderlands 3 (PS5) - Upgradeana edicija z next gen bonbončki. Kar fajna zadeva, edino prenos shranjenega položaja se mi je nekaj sfižil in sem moral od začetka. Grrr.

uredilo bitje Besko
Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 4 urami:

Že cel dan ležim na kavču in klikam X to progress story v Personi 5. Only 90 hours to go :D

 Tudi sam sem nabavil Persono 5 Royal, trenutno na slabih 10ih urah, igram na normal. Moj prvi JRPG, se mi zdi, da se časovno ravno prav poklopilo ob dodelitvi 10-dnevne izolacije.

Povezava do prispevka

mal mi je blo dolgčas pa me je zanimal kaj se zgodi če vklopm v usbC 2 USB kak usb wifi receiver za gamepad al pa miško pa probam zalaufat steam remote

 

k.png.598b37880fa1df619df12a972a340ff1.png

slikano iz razbitim telfonom

bretty good :D

 

miška za razne strategije dela super pa še mobtel takoj pošteka pametne TVje pa ti takoj nudi da zrcali sliko

gta se je dejansko dal normalno vozt v prometu (4G in preko Wifi) sploh če igraš na mob'telu drop kvalitete slike ne moti dovolj da bi bil gamebreaking

 

zdej rabm en usb splitter da probam še tipkovnco prklopt haha

 

drgač nerealno brt, vidm da na mobitelu že maš rome total war 1, vikinge špile portane

graveyard keeper je tut pršo poleg stardewa

aja

company of heroes :worship:

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...