╭∩╮ Hernier Objavljeno 23. december 2020 Share Objavljeno 23. december 2020 Čas za refleksijo leta. Kaj ste igrali, preigrali, platinirali? O kateri igri bi želeli še kaj spregovoriti, pa niste utegnili sproti? Navedek Povezava do prispevka
Bessie Objavljeno 23. december 2020 Share Objavljeno 23. december 2020 (urejano) Jaz sem vesel d asem letos preigal Ghost of Tsushima (edina platina letos) in The Last of Us Part II, zdej se trudim z Demon's Souls... sam me ma, da bi si pogledal na YT pa šel igrat kaj drugega WItcher 3 mi je pa zeeeh in tud ne vem kolk dolg bom še vzrtrajal. Igral sem pa tele na PS, neki malga še na XB... * pomeni da so mi kul in bi priporočil, nisem pa še vseh kljub temu končal, ojačane sem prišel do konca. Demon's Souls* Ikaruga* Star Wars Battlefront II* Star Wars Battlefront*Rise of the Tomb Raider*Shadow of the Colossus* Another World*Mass Effect: Andromeda*Metro Exodus* Ski Jumping Pro VR • EU* Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas* Just Cause 3*Erica • EU*Zone of the Enders: The 2nd Runner M∀RS* Pinball Arcade* Nioh 2* Pinball FX2 VR*Ghost of Tsushima* The Walking Dead Collection* Pinball FX3* Atari Flashback Classics Volume 3*Watch Dogs*Sudden Strike 4*Spirit of the North • EU*The Last of Us Part II* Astro's Playroom* Bugsnax Sackboy: A Big Adventure Worms Rumble Burnout Paradise Remastered • EU Out Of Ammo CastleStorm VR Edition Infinite Minigolf Mirror's Edge Catalyst Need for Speed: Most Wanted Squares Firewall: Zero Hour Še XB The Witcher 3: Wild Hunt DOOM EternalThe Dark Pictures Anthology: Man Of Medan* A Plague Tale: Innocence* Gears 5* 23. december 2020 uredilo bitje Bessie Navedek Povezava do prispevka
Raz Objavljeno 23. december 2020 Share Objavljeno 23. december 2020 (urejano) Preigrano (vse na PCju): Trine 4: The Nightmare Prince + DLC Wolfenstein II + DLCji The Vanishing of Ethan Carter Redux Whispers of a Machine The Turing Test DOOM 2016 Doom Eternal + DLC Superhot: Mind Control Delete Journey A Plague Tale: Innocence ABZU Flower Botanicula Brothers: A Tale of Two Sons Need For Speed Hot Pursuit Remastered 23. december 2020 uredilo bitje Raz Navedek Povezava do prispevka
Shang Tsung Objavljeno 23. december 2020 Share Objavljeno 23. december 2020 (urejano) Crystalis ( NES ) Ecco The Dolphin ( Sega Mega Drive ) Phantasy Star IV : The End of the Millennium ( Sega Mega Drive ) EarthBound ( SNES ) Super Mario RPG ( SNES ) Lemmings 3D ( Playstation ) Castlevania: Symphony of the Night ( Playstation ) Paper Mario ( Nintendo 64 ) Metroid: Zero Mission ( Game Boy Advance ) Mother 3 ( Game Boy Advance ) Rayman 2 ( Playstation 2 ) Lemmings ( Playstation 2 ) Duck Tales Remastered ( Playstation 3 ) Darksiders 2 ( PS4 ) Yakuza 3 ( PS4 ) Yakuza 4 ( PS4 ) Yakuza 5 ( PS4 ) Uncharted: The Lost Legacy ( PS4 ) Luigi's Mansion 3 ( Switch ) The Legend of Zelda: Link's Awakening ( Switch ) SteamWorld Dig 2 ( Switch ) The Curse of Monkey Island ( PC ) Phantasmagoria 2: A Puzzle of Flesh ( PC ) 23. december 2020 uredilo bitje Shang Tsung Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 23. december 2020 Share Objavljeno 23. december 2020 (urejano) PS4: Monster Boy and the Cursed Kingdom The Dark Pictures Anthology: Man of Medan Nioh2 Doom Eternal Final Fantasy VII Remake Final Fantasy X HD Final Fantasy X-2 HD The Last of Us Part II - GOTY 2020 Shantae: Half-Genie Hero Batman: Arkham Asylum Mortal Shell Batman: Arkham City Batman: Arkham Knight Ghost of Tsushima Vampyr Genshin Impact - presenečenje leta 2020 PS5: Demon Souls Remake Astro's Playroom Bugsnax God of War Sekiro Marvel's Spider-Man: Miles Morales Tako "malo" iger nisem igral/preigral že kar nekaj časa imo 23. december 2020 uredilo bitje Gatsu Navedek Povezava do prispevka
AMF Objavljeno 23. december 2020 Share Objavljeno 23. december 2020 PS4 -Nioh2 -TLOU2 PC -Wolcen -Hell let loose -Cyberpunk 2077 -Doom Eternal -Ori 2 -Marvels Avengers (edina, ki sem jo končal) Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 23. december 2020 Share Objavljeno 23. december 2020 (urejano) MHW Iceborne Ghost of Tsushima Mortal Shell Nioh 1 Nioh 2 TLOU2 FFVII Remake Horizon Zero Dawn Mass Effect 2 Doom Eternal Batman Arkham Knight Remnant from the Ashes Dragons Dogma Evil Within 2 Hellblade Senuas Sacrifice Hades Shadow Tactics: Blades of the Shogun A Plague Tale: Innocence Resident evil 3 23. december 2020 uredilo bitje Vučko3 Navedek Povezava do prispevka
Kruz Objavljeno 23. december 2020 Share Objavljeno 23. december 2020 (urejano) Jaz sem lani en dan pred silvestrovim nabavil nov komp, tako da nadoknadit za 5 let je bilo carsko, kriza bo zdaj, ko bo vmes par mesecev praznine med zanimivimi špili - Dishonored 2 (ma men ne potegne ta svet) - Civilization 6 - AC Origins, Odyssey, Valhalla - Doom 2016 - Watch Dogs 2 (meh, sploh nisem dokončal) - Deus Ex: Mankind divided (meeeeh) - Stelaris - Hitman, Hitman 2 - ME Andromeda (mi je bila zelo všeč, kljub katastrofalnim mnenjem igralcev in kritikov) - Prey - Wolfensteini (meeeh) - South Park the fractured but whole (kr carska) - Far Cry 5 (carsko narejen world in lutanje po njem, zakon agresivna AI) - RDR2 - Kingdom Come Deliverance (dolgčas, sem igral 2 uri in se ni nikamor premaknilo) - Disco Elysium ravno prav, če bi imeli več denarja na voljo, po moje ne bi bilo tolk carsko igrat - Metro Exodus (meeeh) - The Outer Worlds (carsko, kul ME občutki, škoda, ker je bila dokaj kratka; also zakon svet, kjer lahko že takoj na začetku ubiješ katerikoli lik v igri) - HZD mi je bil kr carski svet, prebral sem skoraj vse najdene datapade, česar nikoli ne počnem - Crusader Kings III kaj vse se da počet in koliko časa ti to vzame 23. december 2020 uredilo bitje Janša Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 23. december 2020 Share Objavljeno 23. december 2020 Jaz bom danes cukno na steamu Hitman enko in dvojko, sem pa pozabo dodat Outer worlds in exodus Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 23. december 2020 Share Objavljeno 23. december 2020 (urejano) Final Fantasy VII Remake Ori and the Will of the Wisps Ghost of Tsushima Genshin Impact Astro's Playroom Bloodborne Bloodborne Assassin's Creed VaBloodborne Dirt 5 Bloodborne 25. december 2020 uredilo bitje KE RIT 4 Navedek Povezava do prispevka
elrado Objavljeno 23. december 2020 Share Objavljeno 23. december 2020 (urejano) Baldur's gate 1 Gothic 1 Fallout NV + vsi dodatki Ja ja vem dolgočasen sem, samo RPG :D. 23. december 2020 uredilo bitje elrado Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ lynx Objavljeno 23. december 2020 Share Objavljeno 23. december 2020 En speedrun Baldur's gate 2 za potrebe testiranja. Pathfinder: Kingmaker. Nepričakovano odlično. Nova kampanja je edini špil, ki ga čakam v naslednjem letu. D:OS 2. Meh. Kingdom come: Deliverance. Pomoje je to vse; nič nisem samo začel. Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 24. december 2020 Share Objavljeno 24. december 2020 (urejano) PC: Carcasonne Ori and Will of the Whisps Tomb Raider: Obletnica Snowrunner – presenečenje leta 2020 Stardew Valley Among us XIII Blood Rayne – Terminal Cut - noro dobro vzdušje. Dvojka je razočaranje. Crysis Remastered – ni blo ne Amnesia Rebirth PS4: The last of us Part 2 – z zgodbenega vidika razočaranje Ghost of Thushima Little hope Mafia:DE Šele, ko jih tako izpišem vidim, da je bilo leto 2020 res gnilo. 24. december 2020 uredilo bitje fric Navedek Povezava do prispevka
JediEagle Objavljeno 24. december 2020 Share Objavljeno 24. december 2020 (urejano) Seznam iger, ki sem jih končal: 01 | 15.01.2020 - Star Wars Jedi: Fallen Order (PS4) - Platinum 02 | 19.01.2020 - Unravel 2 (PS4) - Story mode03 | 02.02.2020 - Iris.Fall (PC) - 100% 04 | 08.02.2020 - Control (PS4) - Platinum 05 | 12.02.2020 - Divide by Sheep (PC) - 100% 06 | 05.04.2020 - Tom Clancy's The Division 2 (PC) - Story missions and side missions 07 | 08.04.2020 - Assassin's Creed 4: Black Flag (PC) - 97% 08 | 19.04.2020 - Assassin's Creed 4: Freedom Cry (PC) 09 | 19.04.2020 - Assassin's Creed 4: Aveline (PC) 10 | 09.05.2020 - Crackdown 3: Campaign (PC) 11 | 10.05.2020 - Delores: A Thimbleweed Park Mini-Adventure (PC)12 | 18.05.2020 - Assassin's Creed: Rogue (PC) -100% 13 | 26.05.2020 - Blood and Truth (PSVR)14 | 05.06.2020 - Control: The Foundation (PS4) - 100% 15 | 07.07.2020 - The Last of Us Part II (PS4) - Platinum (30.7.2020) 16 | 30.07.2020 - Dreams: Art's Dream (PS4) 17 | 30.07.2020 - Journey (PS3) 18 | 02.08.2020 - Yono and the Celestial Elephants (PC) 19 | 15.08.2020 - Desperados III (PC) 20 | 16.08.2020 - Ratchet & Clank: Tools of Destruction (PS3) 21 | 23.08.2020 - Alan Wake (PC) 22 | 26.08.2020 - Star Wars: Vader Immortal Episode I (PSVR) 23 | 14.09.2020 - Remnant: From the Ashes (PC) - finished campaign 24 | 04.10.2020 - Shadow Tactics: Blades of the Shogun (PC) - finished campaign 25 | 08.10.2020 - Little Nightmares (PC)26 | 11.10.2020 - Severed (PSVITA) - platinum 27 | 13.10.2020 - Little Nightmares: Secrets of the Maw (PC)28 | 16.10.2020 - A Way Out (PS4) - Platinum 29 | 16.10.2020 - Star Wars: Vader Immortal Episode II (PSVR) 30 | 17.10.2020 - Star Wars: Vader Immortal Episode III (PSVR)31 | 25.10.2020 - Robinson: The Journey (PSVR) - Platinum 32 | 30.10.2020 - Golf Story (NS) 33 | 06.11.2020 - The Legend of Zelda Link's Awakening (NS)34 | 20.11.2020 - Astro's Playroom (PS5) - Platinum 35 | 29.11.2020 - Half Life: Alyx (PC)36 | 03.12.2020 - Bugsnax (PS5) - Platinum 37 | 08.12.2020 - Leisure Suit Larry - Wet Dreams Don't Dry (PC) - 100% 38 | 13.12.2020 - Haimrik (PC) - 100% 39 | 16.12.2020 - Evergarden (PC) - 100% 40 | 17.12.2020 - The Haunted Island, a Frog Detective Game (PC) - 100% 41 | 20.12.2020 - Path of Giants (PC) - 100% 42 | 27.12.2020 - Epistory - Typing Chronicles (PC) Najdaljši seznam v zadnjih.....6-7 letih? Tale epidemija je bila kar koristna Za zadnji mesec se vidi, da se mi ni dalo igrat kaj več kot neke puzzle igre, kjer lahko igram samo z miško. Tisti teden, ko sem imel Valve Index, sem itak kot zmešan igral samo VR igre, hitel sem s HL:A, da ga ja končam. V naslednjem tednu upam, da bom imel čas končati še: - A Plague Tale: Innocence - AWE DLC za Control - Raji: An Ancient Epic - Alan Wake American Nightmare - Alien:Isolation - tale je izpadel, ko sem začel s HL:A, se moram vrniti še za par popoldnevov Glede na to, da imam končno dopust, nič šole, nič službe..... bo mogoče celo uspelo, ampak čez dan bodo itak bolj v ospredju namizne igre Na zgornji seznam bi načeloma lahko uvrstil tudi: - Super Mario Party za Switcha - z družino smo prišli do creditsov, največ smo igrali prvo rundo lockdowna - marec-maj - Mario Kart 8 za Switcha - enako kot zgoraj - Fall Guys - manjka nekaj trofej, to je pa to.... Letos sem probal še Cyberpunk 2077, ampak trenutno čakam še kar na nekaj patchev, potem sem nostalgično nabavil in preigral nekaj misij v C&C Remastered, Hypernova, Train Valley. Na PSVR sem igral še Beat Saber, kmalu pride na tnalo SW:Squadrons.... Overall.... še kr v redu leto 31. december 2020 uredilo bitje JediEagle 1 Navedek Povezava do prispevka
g. Profesor Objavljeno 25. december 2020 Share Objavljeno 25. december 2020 1 Navedek Povezava do prispevka
vertov Objavljeno 25. december 2020 Share Objavljeno 25. december 2020 (urejano) Igral sem: TLOU 2 Resident Evil 2 Bloodborne RDR 2 Končal sem Resident Evil 2 in TLOU 2. Sem mislu, da sem kaj več igral, pa gledam zdele trofeje in ugotovim, da sem igral 4 igre, pa še te so se vlekle iz prejšnjih let 25. december 2020 uredilo bitje vertov Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 26. december 2020 Share Objavljeno 26. december 2020 (urejano) Letos sem igral kar dosti in fino užival. Tak cool miks aktualnih 2020 hitov, malenkost starejše robe, indijev in nedokončanih DLC-jev iz prejšnjih let. Zakon. - Sayonara Wild Hearts (Slinch našel te bom) - GRID (Codemasters uradno ne znajo več delati dobrih SP dirkačin. 10+ let originalni GRID se poserje na tole brezdušno sranje) - Resident Evil 1 (eden izmed treh delov svetega trojčka RE 4, RE 2 R in RE 1. Neverjeten špil in najbolj grozljiv RE) - Grip (Slinch vem kje si doma) - Bloodborne: Old Hunters DLC (dostojen zaključek najboljše igre vseh časov, fuck kakšen beast od DLCja ej) - Nioh 2 (boljši po igralnosti od originala, bolj štorialno švoh kot enka in z manj karakterja. Team Ninja nujno rabi svojega Miyazakija) - Doom Eternal (beastly, over the top Heavy Metal FPS shooter, ki se ga igra v usnjenih hlačah in s svinjsko mastjo namazano čez gosto šumo po prsih) - Days Gone (sonyjev predzadnji copy/paste open world cookie cutter špil, vse upe polagam v Tsushimo) - TLOU 2 (top 5 špilov generacije in ND-jev naj izdelek) - Streets of Rage 4 (na začetku hud, potem pa premalo ambiciozen beatem up. Ampak ker ga je Linneman iz DF dal za svoj GOTY leta in ga najbolj nahypal, mu bom dal še kako šanso. Edit: po dodatnih vloženih desetih urah se mi je mnenje o igrici blazno popravilo. Manjko ambicioznosti precej skrije res hud in globok fajting sistem, zanimive stopnje in pa predvsem carski filing nažiganja žensk z pestjo v ledvica v neki temačni stranski ulici) - Yoku's Island Express (pinball metroidvania, sicer luštna ko babičin parkeljček iz peciva, ampak toliko slabša od top dogov žanra, da me vedno mine špilat) - THPS 1+2 R (živalsko dober remake/remaster, če ne bi bilo RE 2 R bi bil remake generacije. Ne vem če me lahko še katera stvar vrne v 14. letnega mulca, mogoče logotip od diskoteke Life Domžale in čakajoča mama v Škoda Felicii) - Final Fantasy 7 R (noro ambiciozen projekt, ki pa imo pogrne zaradi tega, kar želi biti nekaj, kar ne more biti. Pač ne moreš narediti fully fledged 50 urnega FRP špila, ki pa se v scopu in zgodbi naslanja na source, ki je u bistvu samo uvod v igro) - Outer Wilds (fenomenalen indy, ki zmeša ene 25 žanrov in ti skozi dosti otroški obraz tako zamori lajf z vprašanji o času, minljivosti in smrti, da rabiš stisniti xanax da zaspiš. Škoda da sem preneumen, da bi ga obrnil, YT tipsov pa ne bom gledal.) - 13 Sentinels: Aegis Rim (Vanillawarov story-based roman /slab RTS, ki ti odfuka možgan s +20 liki, 6 različnimi časovnimi obdobji in totalno mindfuck zgodbo. Prišel sem do 60% in se malo naveličal, ampak IMO obrnem, ko mi bo spet zadišalo malo japonskega sci fi insanityja) - Dark Souls 3: Ashes of Ariandel DLC in The Ringed City DLC (epic zaključek epic trilogije, kaj boš kle neki pameten, pač hvala vam From za trilogijo) - Dishonored 2 (že enka mi ni potegnila, dvojka pa tudi ne. Pa špila s tako slabimo uvodom in izhodiščno narativo ne morem jemati resno, sorry jebači, Počivalškovi speechi na Tarči imajo boljši backstoiry) - Resident Evil 0 (nema više čarovnije originalnih RE 1, RE 2, RE 3 in RE:CV v tem delu, žal. No ga pa vsaj še vedno vsi cheesajo na polno v dialogih lol) - Blazing Chrome (ne vem zakaj sem mislil, da mi bo tole cool) - Little Nightmares (slabši INSIDE, ni mi potegnil) - Wreckfest (zakon arkadna simulacija destruction derby voznika mustangov, starih ford karavanov, avtobusov, kosilnic in kavčev z motorjem od freze. Kljub očitnim indy koreninam je proper SP dirkačina z veliko contenta). - Civ 6 (nažigal večino poletja, ratal dejansko zelo dober v špilu, med drugim obrnil na Deity z dvema F-tier civilizacijama (Gruzija in Norveška) itd. Zakon špil, močno upam na GOTY izdajo za PS5 z vsem contentom... ki ga je ogromno) 29. december 2020 uredilo bitje Galko 1 Navedek Povezava do prispevka
woho Objavljeno 29. december 2020 Share Objavljeno 29. december 2020 Horizon Zero Dawn* Knack 2* LEGO Marvel's Avengers FIFA 21 Human Fall Flat* Red Dead Redemption 2* Handball 17 Fall Guys: Ultimate Knockout The Witness* Far Cry 5 FIFA 20 Detroit: Become Human LEGO Ninjago Movie: The Videogame Cities: Skylines* Call of Duty: WWII* LEGO Movie 2: The Videogame Star Wars Battlefront II God of War* LEGO Star Wars: The Force Awakens Marvel's Spider-Man * Super tema, da se malo zamislim nad preigranim. V primerjavi z letom 2019 sem igral ogromno. Opažam da veliko preveč časa vložim v FIFO,... delam na tem. Poleg tega je FIFA edina igra, ki je izšla to leto. Navedek Povezava do prispevka
Slinch Objavljeno 29. december 2020 Share Objavljeno 29. december 2020 PS5 Astro's Playroom (100%) Bugsnax Marvel's Spider-Man: Miles Morales PS4 ABZÛ Call of Duty: Modern Warfare (2019) Cyberpunk 2077 Dangerous Driving Doom (2016) EVE: Valkyrie - Warzone Ghost Giant Inside The Last of Us Remastered The Last of Us: Part II Need For Speed Heat Red Dead Redemption 2 Rez Infinite Sayonara Wild Hearts Thumper Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 Undertale PS3 Split / Second Scott Pilgrim vs. the World PC Ghostrunner Golf Peaks Hot Shot Racing ICEY Lightmatter Lonely Mountains: Downhill reky Untitled Goose Game Switch A Hat in Time OlliOlli OlliOlli2: Welcome to Olliwood Super Mario Maker 2 The Touryst (100%) Mobile Monument Valley 2 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 30. december 2020 Avtor Share Objavljeno 30. december 2020 Jaz pa moram reči, da sem pretežno razočaran nad igralskim letom. Tako nad svojim, ker sem zvečine igral bolj mainstream igre in potencialno zamudil par mojstrovin, kakor tudi nad občim. Ne gre za to, da bi bilo slabo leto per se, ogromno dobrih iger je izšlo, vendar nekoliko manj kot prejšnja leta. Izpostavitve vredno od igranega v 2020 8/10 Fire Emblem: Three Houses (2019) končal že lani / letos DLC, skupaj res super paket Deus Ex (2000) prvič Cyberpunk 2077 (2020) PC verzija / vse na ultra settingsih Metal Gear Solid (1998) prvič Kentucky Route Zero (2020) letos zadnje epizoda 9/10 The Last of Us: Part II (2020) No, saj če pogledam suma sumarum 6 iger za 8+ sploh ni tako slabo. Sem pa predelal nekoliko več dobrih knjig o pripovedi v igrah/novih medijih/knjig o dizajnu, ki se mi zdijo esencialne, če se želi kdo res poglabljat v medij: (1) Design of Everyday Things [Dan Norman] dizajn (2) Perspectives on Ergodic Literature [Espen Aarseth] pripoved (3) Microinteractions [Dan Saffer] dizajn (4) The Art of Point-and-Click [več avtorjev] artbook z intervjuji (5) The CRPG Book [več avtorjev] zbirka opisov vseh računalniških RPG-jev, think Joker-like review za vsako igro (6) The Making of Prince of Persia: Journals 1985 - 1993 [Jordan Mechner] no, dnevniki (7) A Game of Birds and Wolves [Simon Parkin] ženske se spomnijo igrice, ki spremeni potek svetovne vojne Pa še kakšno, kjer sem dobil navdih iz igre (po The Last of Us: Part II sem prebral dve knjigi o psihologiji maščevanja ). All in all nisem najbolj zadovoljen, kar se tiče moje konzumacije medijev v 2020. Tudi filmov nisem pogledal veliko (dobrih), sem pa polurkal par serij, od katerih me nobena ni ravno pribila na rit, da bi ji pokal 10/10. Se vidi, da je bilo dosti teško leto, dosti nekih bolezni v familiji (ironično samo ena covidna), nesreč, ne vem kojih kurcev. Skratka, not all that fun. Highlight "konzumacije medijev" mi je PS5 in njegov carski joypad. Vsaj za en teden sem malo odmaknil misli od tuge in bil dobesedno teleportan v štirinajstletnega sebe . 1 Navedek Povezava do prispevka
planetarium Objavljeno 31. december 2020 Share Objavljeno 31. december 2020 DEATH STRANDING - pricakoval sem kup nesmislov, ki jih ziv bog ne zna sestavit v neko koherentno celoto in dobil tocno to. Zraven pa se gameplay mehaniko, ki se je v osnovi zdela totalno brezvezna, v preigravanju pa zaradi odlicno oblikovanega sveta niti za sekundo ni ratala dolgocasna. Se bom vrnil. DIVINITY: ORIGINAL SIN 2 - rpg, z res veliko moznostmi preigravanja in zanimivimi karakterji. Zgodba bolj meh. Sva igrala z drago split screen. OUTER WILDS - me ni potegnila, ji bom se dal priliznost THE WITCHER 3 - ng+ skoda zgubljat besede BATMAN ARKHAM NIGHT - nisem obozevalec pajkic, drugace pa solidna igra METRO EXSODUS - zacelo se je dobro, cisti S.T.A.L.K.E.R. filing, potem pa sem se zacel dolgocasiti v linearnosti KINGDOM COME DELIVERANCE dodatki- ena mojih ljubsih iger preigranih v prejsnjem letu, letos sem vlozil notri se dodatnih 50ur UNCHARTED COLLECTION - prvic preigral letos in so me zgodba med protagonisti in akcijske sekvence kar pritegnile. Na koncu se ze pozna, da obstaja omejeno stevilo nacinov, kako lahko skoraj pades v luknjo/prepad OUTWARD - vsa zasnova bi mi morala odgovarjati, pa je velotna graficna podoba tako bolece slaba, da ni slo. Vseeno dobi tocke za inovativnost ter zajebanost. RESIDENT EVIL 7 - vredu STAR WARS BATELLFRONT 2- mah CALL OF DUTY WW2 - a to je kao namenoma klon enega izmed prvih codov? DYING LIGHT - ni mi bolj dolgocasne reci v igrah od zombijev. V kombinacijami z Assassins creed mehanikami, ki so tudi rak, ki se siri po igrah, je tale igra nekako vredna vsake ure, ki sem jo vlozil vanjo. THE LAST OF US Remastered - drugi poskus, ampak sori, gameplay v tej igri je tako dolgocasen linearen in lesen, da niti vrhunska zgodba in v nulo izpiljeni liki ne morejo pripravit do preigranja. GREEDFALL - pa ajde, tocke za trud in igro, ki dejansko malo bolj konkretno preizprasuje politiko nekega imaginarnega prostora. ASSASSINS CREED ODYSSEY - najprej vau, potem ok to sem 200x naredil, potel delete, zgodba mojega igranja ACjev od prvega dela naprej NBA 2k20 - kosarka BIOSHOCK 3 - preigral tokrat brez propagandnega pompa. In je kar ok, vsaj zgodba CoD MODERN WARFARE 2 - boom boom pjaw pjaw ASSASSINS CREED UNITY - drugi poskus, vau Pariz je res hud, aja ze spet delam eno in isto, delete DESTINY 2 - lepo, konfuzno, grind SHADOW OF THE COLOSSUS - super DEUS EX MANKIND DIVIDED - ni niti blizu izvirniku, ampak svet je poln skrivnosti, plasti in moznosti razlicnega preigravanja, zal prehitro odklenes vse moznosti, in manjka prebivalcev sploh po raznih apartmajih. Splaca se igrat pocasi, ker drugace zgresis ogromno. BORDERLANDS THE HANDSOME COLLECTION - split screen z drago WATCH DOGS 2 - fuj RED DEAD REDEMPTION - drugi poskus, zdaj, ko se "tisto igro, ki je ne smemo imenovati" ves cas primerja z vsem zivim. Obujam spomin na moje prvo igranje tega. Svet prazen, zgodba eno in isto ponavljanje teme, naloge dolgocasno autoaim streljanje miljavznt nasprotnikov. Zdaj sem igral pocasi, nisem niti tekel, samo hodil po svetu in opazoval, vsake toliko kaksna glavna misija, in me je igra koncno kupila. Svet je poln podrobnosti, ampak jih ne servira na pladnju in to je popolnoma zadosti zame. Voice acting je super. VAMPYR - drugace, malo prevec leseno HOLLOW KNIGHT - vlece DOOM ETERNAL - ok, iskreno pri tej igri prvic stekam opozorila o epilepsiji, po uri igranja se mi majkemi vrti GENSHIN IMPACT - ze dlje casa zelim igrat izvirnika, pa mi res ni do kupovanja switcha zaradi ene igre. Meni dogaja. MONSTER HUNTER WORLD - noro, nisem vedel da me samo boj brez neke zanimive zgodbe in likov lahko tako zelo pritegne. DAYS GONE - ok, tekoce, motor, samo to jebeno assassins creed osvajanje baz ASTROS PLAYROOM- lustno PERSONA 5 - a to prav vidim, da je samo 3 leta stara igra? Drugace pa zelo zanimiv koncept igranja s psiholoskimi podtoni, mi kar sede. CYBERPUNK - vec kot 120 ur. Ne streljam civilistov in jih tudi nebi niti enkrat, ce nebi bral mnenjalnika, ne gledam clickbait youtube videov, igro posodabljam, raziskujem svet, berem, poslusam. Bom v gta 6, ki ga imam norocenega pri pgju, nabijal zvezdice pri policajih in bezal z avti pred njimi, kot smo poceli takrat ko smo gledali protagonista v gta se od zgoraj. Najvecji minus je da ni 3 person viewa. Ne saj ne. Navedek Povezava do prispevka
JediEagle Objavljeno 31. december 2020 Share Objavljeno 31. december 2020 Sem dodal še en špil na svoj seznam "končanih", in sicer Epistory - Typing Chronicles Drugače pa igram zadnje The Outer Wilds.... sem moral še enkrat od začetka, ker mi je idiotu uspelo izbrisati save pod 7 urah igranja, ampak na srečo špil tolk vleče, tolk fajn je odkrivat stvari. Ko mi je uspelo pristati na Quantum Moon, odkriti pot do središča Interloperja, best feelings ever Če se ti zatakne ne enem koncu, greš na drugega.... pretty awesome game Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.