Skoči na vsebino

[PS5] PlayStation 5


Priporočeni prispevki

Hattori reče pred 1 minuto:

Mene osebno te tech demoti nič preveč ne navdušujejo, ker sem pač Art directon > graphics fidelity al karkol se temu reče. Ne pomaga ti miljone in miljone poligonov, če ti art ne štima. Jaz pričakujem bolj AI in fiziko, ta fotorealističnost in pravilni odsevi in stvari , ki jih v DF zoomirajo 800x in razpravljajo ure in ure dokaj nepomembni. Npr, kako lahko igra BF1, ki je stara 5+ let izgleda boljše kot BF2024, ki teče na mnogo superiornem Frostbite enginu? Enostavno, ker je art direction svetlobna leta boljši v BF1. Ali pa, zakaj From software igre kljub povprečnim enginom izgledajo fenomenalno? Zato, ker imajo najboljši art direction, ne zato, ker se odsevi pravilno obnasajo glede na premikanje lika...

 

Itak zato je men tud HFW krepko "boljša" grafika kot nedavno viden gameplay demo Hellblade 2. Pa Persona 5 je dobesedno najlepši JRPG ever kljub temu da je marsikater JRPG grafično bolj napreden ravno zarad neverjetnega art dizajna vsega z meniji vred. Ravno igram Persono 5 Royal in hot damn to je res z naskokom najboljši JRPG vseh časov v vseh pogledih.

 

ke_kit reče pred 2 minutama:

Se sicer na polno strinjam s tabo, sam tole me je mal zmotilo.

No, ja... :D

FromSoft engine je dejansko zastarel v marsičem ampak to kar oni izvlečejo iz tega je pa čista magija. Prov želel bi si kolaboracijo Bluepoint + Fromsoft ravno zarad tega.

Povezava do prispevka
Hattori reče pred 5 minutami:

Ukradeno iz reddita:

image.png.d0089862f2a8b977bae344da58455fa6.png

 

Ni mogoče najboljša primerjava, ampak nekak to sem hotel povedati v mojem prvotnem postu...

Men se zdi, da je tole lep primer cherry pickinga, sam ajde, mogoče se motim in bo Forspoken res povsod izgledal takole. Sam po moje se ne motim. :D

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Niblonian reče pred 44 minutami:

https://kotaku.com/playstation-4-jailbroken-exploit-may-work-on-ps5-too-1848208755

 

 

However, a PS5 version has not yet been created, in part due to the lead dev not yet having a PS5. Relatable. :rofl:

dang 

 

Kakšne. :D

Zgleda jailbrokat izvira iz tega, da so avtorji broke - ali pa to petletni otroci lomijo zaščite za trening. :D

 

Povezava do prispevka
Hattori reče pred 2 urama:

Mene osebno te tech demoti nič preveč ne navdušujejo, ker sem pač Art directon > graphics fidelity al karkol se temu reče. Ne pomaga ti miljone in miljone poligonov, če ti art ne štima. Jaz pričakujem bolj AI in fiziko, ta fotorealističnost in pravilni odsevi in stvari , ki jih v DF zoomirajo 800x in razpravljajo ure in ure dokaj nepomembni. Npr, kako lahko igra BF1, ki je stara 5+ let izgleda boljše kot BF2024, ki teče na mnogo superiornem Frostbite enginu? Enostavno, ker je art direction svetlobna leta boljši v BF1. Ali pa, zakaj From software igre kljub povprečnim enginom izgledajo fenomenalno? Zato, ker imajo najboljši art direction, ne zato, ker se odsevi pravilno obnasajo glede na premikanje lika...

 

Hotu sem te dissat in povedat, kako je art direction lahko odličilnega pomena, tudi pri fotorealističnih igrah. Potem sem pa za foro šel gledat BF 2024 in videl, da ta igra zgleda, kot da je 5 let starejša od BF1 in ne 5 let novejša LOL :D

 

Povezava do prispevka
Gatsu reče Dne, 13. 12. 2021 at 10:41:

Osnova je dejansko dovolj zmogljiva za 10+ let furat igre pri 1080@30fps

Trenutna konzola je dovolj zmogljiva furat igre pri 1080p@60fps še 10 let. Ključna stvar je to, da ima pošten procesor. Še men ni jasno, zakaj so dali notri 8 coroc in 16 thredov procesor notri, ampak so ga dali.

In to je ključno. Če teb procesor ne zmore 60 fps, potem sem lahko na trepalnice postaviš in ne boš imel 60fps. Če pa imaš dovolj zmogljiv procesor, se pa ti lahko neskončno igraš z nastvativami.

 

Ti imaš danes ogromno nekih orodij, ki ti z minimalnim impactom na sam fidelity zviša perfomance.

Poleg že dolgo znanih je recimo AMD FSR, kjer na 4K perfomance modu igra uporablja 1080p interno resolucijo in res ne zgleda, kot 4K native, ampak izgleda pa mnogo mnogo bolje, kot native 1080p in že tukaj dobimo 3x free perfomanca, ki bo imelo na TVju med akcijo minimalen impact na sam fidelity.

 

Trenutno ti PS5 fura vse igre na 100fps+ @ 1080p. Tako tolo bo še dolgo pelo :)

Povezava do prispevka
Hattori reče pred 3 urami:

Ali pa, zakaj From software igre kljub povprečnim enginom izgledajo fenomenalno? 

 

ke_kit reče pred 3 urami:

Se sicer na polno strinjam s tabo, sam tole me je mal zmotilo.

Ma ja, pa tudi tako. Seveda zgledajo fenomenalno, lih znova igram Dark Souls 3 in me nekatere lokacije še vedno odlomijo (nekatere so mi pa tudi uizi meh). Samo nič ne bi škodilo, če bi izjačali engine, ni lih da jači engine avtomatično pomeni slabši art design :D 

Povezava do prispevka

V bistvu to lahko postane kar eno opravičilo. Super Mario Odyssey ima meni recimo obupen art design, dočim če greš o tem debatirat na netu, boš dobil odgovore "jadajada Switch nea zmore več" in ne vem kaj ...

 

Jaz sem res velik čistun in zagovornik dobre igrice nad golo močjo grafike, mislim par tem navzdol shillam faking Stephen's Sausage Roll, ampak pač ni pa nič narobe z napredkom, višjimi resolucijami, frejmi itd. Samo koristijo lahko igram. Čisto absurden primer je recimo Viewtiful Joe, cel-shading platformer, za katerega sem se zadnjič neki igračkal v emulatorju in nabijal razne 4k resolucije z dvema milijonoma nekih tweakov in sem bil šokiran, kako dobro je zadeva izpadla

 

Ne vem no, meni kot mega loverju low poly indie iger iz Kazahstanskih garaž vedno nabije kri po žilah, ko vidim impresiven tech demo. Niti ne gledam tako za točno tisti moment, pač pa si že predstavljam, kaj vse bo to prineslo v prihodnosti. Pač res sem mega hyped nad temi grafično nabitimi igricami in tech demoti :wub:. Morda preprosto zaradi tega, ker sem zraven fana iger in umetnosti tudi fan tehnologije. Al neki

 

From na PS1

King's Field Review | PS1 — The Retro Perspective

 

From na PS4, PS5

GAME REVIEW: 'Dark Souls 3: Ashes of Ariandel,' a whole new (painted) world  | Duluth News Tribune

Demon's Souls walkthrough: How to complete Demon's Souls step-by-step and  master Boletaria | GamesRadar

 

Ne mi rečt, da to nekemu ljubitelju igric in tehnologije ne nabije hypa. 

Povezava do prispevka
Feget reče pred 11 minutami:

 

Ja saj to je klošarija:rofl: Ko se enkrat navadiš na pravi 4k HDR na oledu ni več poti nazaj.


Verjamem pa da berači na LEDU med 1080p in pravem 4k sploh ne ločijo razlike:rofl:

OLED in LED je definitivno ogromna razlika. Pravtako je ogromna razlika med 1080p in 4K, pa mogoče spet ne tolko, ker tu je pa odvisno od več pogojev. Sem pa 100% prepričan, da ti ne bi opazil razlike na razdaliji na kateri igraš med 4K FSR balanced in 4K native.

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 14 minutami:

V bistvu to lahko postane kar eno opravičilo. Super Mario Odyssey ima meni recimo obupen art design, dočim če greš o tem debatirat na netu, boš dobil odgovore "jadajada Switch nea zmore več" in ne vem kaj ...

 

Jaz sem res velik čistun in zagovornik dobre igrice nad golo močjo grafike, mislim par tem navzdol shillam faking Stephen's Sausage Roll, ampak pač ni pa nič narobe z napredkom, višjimi resolucijami, frejmi itd. Samo koristijo lahko igram. Čisto absurden primer je recimo Viewtiful Joe, cel-shading platformer, za katerega sem se zadnjič neki igračkal v emulatorju in nabijal razne 4k resolucije z dvema milijonoma nekih tweakov in sem bil šokiran, kako dobro je zadeva izpadla

 

Ne vem no, meni kot mega loverju low poly indie iger iz Kazahstanskih garaž vedno nabije kri po žilah, ko vidim impresiven tech demo. Niti ne gledam tako za točno tisti moment, pač pa si že predstavljam, kaj vse bo to prineslo v prihodnosti. Pač res sem mega hyped nad temi grafično nabitimi igricami in tech demoti :wub:. Morda preprosto zaradi tega, ker sem zraven fana iger in umetnosti tudi fan tehnologije. Al neki

 

From na PS1

King's Field Review | PS1 — The Retro Perspective

 

From na PS4, PS5

GAME REVIEW: 'Dark Souls 3: Ashes of Ariandel,' a whole new (painted) world  | Duluth News Tribune

Demon's Souls walkthrough: How to complete Demon's Souls step-by-step and  master Boletaria | GamesRadar

Ne mi rečt, da to nekemu ljubitelju igric in tehnologije ne nabije hypa. 

 

Kje si dobil Viewtiful Joe - huda igra, imel nekoč oba dela (PS2), prišel nekje do polovice prvega. :D

 

Povezava do prispevka
Arey reče pred 2 minutama:

Dark Souls in BB imajo brutalen art design med tem ko sam tehnicen aspekt pogona je pa v totalni pizdi. Se dobro da so igre same tak odlom da je art design povsem dovolj. 

 

Zato pa upam da so rumorji o Bloodborne 2 resnični ker dvomim da bi Bluepoint to delal samostojno brez pomoči Fromsofta. 

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 2 minutama:

 

Zato pa upam da so rumorji o Bloodborne 2 resnični ker dvomim da bi Bluepoint to delal samostojno brez pomoči Fromsofta. 

A pa to dejansko upamo? Ker zaenkrat so pri Bluepoint delali v bistvu samo rimejke, zelo zveste originalu (in še tega niso opravili lih brezhibno po mojem mnenju).

 

Da bi kr naredili Bloodborne 2, not sure if want.

Povezava do prispevka

A tist ste ujel na TGA ko je Guillermo del Toro omenu Silent hill? :D Upam da ni sam trolal ampak da res Kojima dela na tem.

 

atomic reče pred 2 minutama:

Ma remaster Bloodborna naj dajo meni za delat 

Tam bi obkljukal 60fps in slajder premaknil na 4K. 

 

 

Dvomim da je tko simpl ker to je edina Fromsoft igra iz PS4 generacije ki ni imela unlocked fpsjev... 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...