Skoči na vsebino

[PS5] PlayStation 5


Priporočeni prispevki

atomic reče pred 20 urami:

1. PS4 je bil že ob izzidu švohcat, da sem delal builde za isti denar... PS5 pa je že ob izzidu res beast! To je ključna razlika, zato pa so šli delat ps4pro. 

2. Če bo ps5 pro bo tudi xbox pro, kar bi pomenilo res ogromen gap, med dvema konzolama. Xbox s series in Xbox pro  bi bilo res too much.

3. Na hardwaru niti ni tak zaslužek, da bi rekli easy money grab. To tolko zaslužijo, kot zaslužijo s prodajo ene exkluzivne igre v svoji onilne trgovini. Vsi vemo, da denar prihaja iz softwara in ne hardwara.

4. Tudi če imaš konzolo in kupiš pro ni tak profit, ker to skoraj zagotovo pomeni, da boš svojo staro prodal naprej in ne bo novoe kupil nekdo potem.

 

Poleg tega pa taka beast konzola, kot je PS5 v kombinaciji z tehnologijami ala FSR bo živela res še dolgo.

 

To - v te nove konzole so zapakirali toliko nekih sodobnih tehnologij, da tudi sam mislim da ne bo potrebe po Pro verziji.

Branil se sicer ne bi...

 

 

Povezava do prispevka

Jaz sem pa 100% da bo izšla močnejša verzija petke in da bo generacija daljša. Osnova je dejansko dovolj zmogljiva za 10+ let furat igre pri 1080@30fps kar dejansko dokazuje tud ta praktično skoraj nič optimiziran Matrix demo UE5. Za zahtevnejše gamerje bo pa še bolj kot kdajkoli doslej pomembno da bodo vse igre laufale na 60fps. Ker ko se tega enkrat navadiš poti nazaj več ni. In taist folk tud kupi krepko več iger letno kot "casual" lastniki konzol ki večinoma drkajo letne izdaje COD, FIFEn NBA itd.

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 16 minutami:

Jaz sem pa 100% da bo izšla močnejša verzija petke in da bo generacija daljša. Osnova je dejansko dovolj zmogljiva za 10+ let furat igre pri 1080@30fps kar dejansko dokazuje tud ta praktično skoraj nič optimiziran Matrix demo UE5. Za zahtevnejše gamerje bo pa še bolj kot kdajkoli doslej pomembno da bodo vse igre laufale na 60fps. Ker ko se tega enkrat navadiš poti nazaj več ni. In taist folk tud kupi krepko več iger letno kot "casual" lastniki konzol ki večinoma drkajo letne izdaje COD, FIFEn NBA itd.

 

Imo dokler imamo na voljo performance ali fidelity mode, bo vedno dilema kaj izbrat - tudi na PS5 Pro. :)

 

 

Povezava do prispevka

Kul, novi kontrolerji :D Si moram nabaviti še enega ali dva in gor napisat "DO NOT F* TOUCH", ker pri dveh sta mi mulca čist zdrmala X gumb. Sine igra Fall guys in skoz tišči X, posledično je prav broken feelin'. Pa obadva sta že izven garancije, ta tretjega sploh ne pustim uporabljat. Pri PS4 kontrolerjih tega problema ni bilo :/

uredilo bitje JediEagle
Povezava do prispevka

Ok, unreal engine 5 Matrix demo res 👏🏻

Čez nekaj let bomo gledali res lepe špile na tej generaciji, seveda se bo pogon še razvijal in bo tudi bolj optimiziran, je pa vprašanje kako bodo developerji res znali engine izkoristit v nulo. Glede na cinematic pa si itak predstavljam da bo več interaktivnih filmov tipa ala. Heavy Rain, Beyond 2 Souls,..

uredilo bitje narodno
Povezava do prispevka

@Narodno: jaz bi dejasnko silno rad videl/igral več interaktivnih filmov. Pozabil si še na odlični Detroit.
Btw, Until Dawn 2 se tudi niti slučajno ne bi branil. 
Pa še vse ostale podobne igre "nižjih" produkcij. Npr. The Dark Pictures Anthology, ki je iz slabega prvega dela vedno boljša in ima nekako konkreten potencial. Sicer zdaj pride že zadnji del, ampak vseeno. Mogoče bodo avtorji nadaljevali v to smer. Pa tudi novih Telltale epizodnic se niti slučajno ne bi branil (ne vem sicer kakšno je njihovo trenutno stanje odkar so propadli, ampak najavljeno je bilo vseeno nekaj novih naslovov). 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Mene osebno te tech demoti nič preveč ne navdušujejo, ker sem pač Art directon > graphics fidelity al karkol se temu reče. Ne pomaga ti miljone in miljone poligonov, če ti art ne štima. Jaz pričakujem bolj AI in fiziko, ta fotorealističnost in pravilni odsevi in stvari , ki jih v DF zoomirajo 800x in razpravljajo ure in ure dokaj nepomembni. Npr, kako lahko igra BF1, ki je stara 5+ let izgleda boljše kot BF2024, ki teče na mnogo superiornem Frostbite enginu? Enostavno, ker je art direction svetlobna leta boljši v BF1. Ali pa, zakaj From software igre kljub povprečnim enginom izgledajo fenomenalno? Zato, ker imajo najboljši art direction, ne zato, ker se odsevi pravilno obnasajo glede na premikanje lika...

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...