Skoči na vsebino

[multi] Avanture / Pustolovščine


Priporočeni prispevki

Razmišljam na glas: V Return to Monkey Island bi lahko naredili konkretno zgodbo (20, 30 let "later"), kjer bi vodil 2 lika in med njima brezšivno preklapljal. Torej, bil bi stari Guybrush, ki bi deloval kot foter v Indiana Jones III in mladi Guybrush, njegov sin (torej Guybrush Junior) :) . Naš vsem dobro znani junak, bi se večinoma nostalgično spominjal in pametoval vsakih pet minut (tu je lahko res veliko referenc na prejšnje igre),  junior pa bi bil svojeglav in pač tipično stiliziran kot nek moderen najstniški mulc. Uganke bi obvezno morala reševati v duetu, saj to je tudi namen med preklapljanjem obeh likov. Stari recimo ne bi mogel splezati na palmo (ker pač leta, išijaz in to...), dočim tamladi pa brez težav; s tem, da bi kokos, ki ga odreže na vrhu padel tastaremu direkt na glavo. Pa v scenariju obvezno tudi Elaine Marley (kot ločena mama, ki ji na stara leta še vedno teži stari prdec LeChuck). itd. Itak ciljna publika ne bi bila mladina, ker kdo se pa danes še spomni teh iger, nam starcem pa bi verjetno kar dogajalo  .  Mogoče pa bi z navezavo foter-sin, igro (izročilo) celo približali mladim, svežim igralcem?
Vem ja, to je pač samo primer na hitro in se sliši "posiljeno" ter stereotipno, ampak hočem nekako povedati, kako bi se (tudi) dalo narediti nov Monkey špil.  :) 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Jojme, res upam, da se motiš s tem ostarelim Guybrushem. Preklapljanje med liki je sicer zanimivo in tudi Ron se ga je dostikrat poslužil (Maniac Mansion, The Cave, Thimbleweed), a mislim, da je Monkey Island izključno Guybrusheva avantura. Bolj me zanima, kako se bodo lotili razlage canona iz Curse, Escape ter Tales. No, vemo, da bo Murray vključen, tudi sicer mi je zgodba iz Curse še OK, medtem ko na Escape s tistim monkey combatom, Ozzyem, robotsko opico in razlago da je Herman Toothrot v resnici Elainin dedek, lahko mirno pozabim. Tales je bil sicer precej boljši, a če se bo Return pričel tam, kjer se konča (in začne) LeChuck's Revenge, bodo po mojem večino teh zgodb enostavno ignorirali.

Povezava do prispevka

V svojem manifestu (https://grumpygamer.com/if_i_made_another_monkeyisland) pred skoraj 10 leti je med drugim napisal:

 

Navedek

Twelve - It would be called Monkey Island 3a. All the games after Monkey Island 2 don't exist in my Monkey Island universe. My apologies to the all talented people who worked on them and the people who loved them, but I'd want to pick up where I left off. Free of baggage. In a carnival. That doesn't mean I won't steal some good ideas or characters from other games. I'm not above that.

 

Ampak je v zadnjih tednih na začetek manifesta dopisal:

 

Navedek

NOTE: Now that Return To Monkey Island has been announced it's important to note that a lot of my views (but not all) in this post have changed. Don't take anything in here as more than a historical moment. Quoting anything in here as canon will just led to tears.

 

Ronov tweet:

 

Možno, da se bo trojka dogajala med 2 in 3..... Kako Guybrush pobegne iz otoka :D Ali pa se bo v resnici dogajal špil v resničnem svetu in se bo na koncu Guybrush "vrnil" v svet piratov. You know, asylum style :D 

Povezava do prispevka

Možno, čeprav ne vem, kako bi v tem primeru vpletli Murraya, ki ga Guybrush sreča na začetku trojke. Zgodbovno mi je bila trojka, izvzemši zadnje poglavje, precej všečna. Plunder Island, El Pollo Diablo, mečevanje z rimanjem žaljivk, Blood Island, veganski kanibali, pogrebnik Mort in šlogarica Xima so mi bili fantastični. A LeChuck's revenge mi je še vedno najljubši (in najtežji) del serije, sem pa menda eden redkih, ki mu je konec v tem delu nadvse všeč. Da sem ga obrnil je trajalo par let, konec sem videl aprila 1998 ob štirih zjutraj in začudeno bulil v zaslon. Šele povsem zadnja scena me je pomirila.

Povezava do prispevka

Meni je konec dvojke vrhunski, mislim da ponese čar igre na višjo raven. Do konca gre s tem čarobnim duhom igre, katere poanta je, da nagovori in privleče na plan otroka v odraslem človeku. In konec je točno to, kao konec zabave, gremo nazaj v resnični svet, we were just playing. V bistvu pa ironično ravno ohrani resničnost igre, češ "nothing to see here, move along", uno "odraslim vstop prepovedan", oz kot bi reku Kreslin "pustite nam ta svet, čaroben in drugačen", torej ta svet je skrivnost, ohranjena v tihem dogovoru otrok, pššt! 

 

Želja, da bi Monkey Island bil, kljub svoji de facto virtualnosti, resničen, je ta strahopetna lastnost odraslih ljudi, ki obupano težijo po resničnosti, to je moderen problem poznanstvenjene pameti, ki nas je pripeljala direkt do nihilizma, torej izgube vsega. 

 

Skratka ta "hec", ki prekriva MI je v bistvu njegov ščit, ki ga skriva pred tem bednim svetom, ga ohranja v svoji magični pravljičnosti. Ta svet ne premore več poguma za neulovljivo, neukrotljivo, nepreverljivo itd. Tko da, radujmo se, da so avtorji Monkey Island prekrili s tem pregrinjalom. 

uredilo bitje Vse_je_najslabse
Povezava do prispevka

@Vincent: grafično je tudi meni trojka res en tak biser. Prav tisto, ko se na daleč vidi, da so se dejansko potrudili z ročno narisano grafiko/animacijo.
So pa že v rimejku enice in dvojke uporabili podoben stil kot v omenjenem prihajajočem Returnu. Zna vseeno biti čisto OK in nas je zgolj "strah" za prazen nič. Z drugimi besedami: vse dokler ne bo v "3D" bo cool. Recimo. Upam. :) 
/nenazadnje, tudi Day of the Tentacle remaster je igral na skoraj identično (torej t.i. pretirano abstraktno) grafično podobo, pa smo bili čisto zadovoljni.  

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 12 urami:

grafično je tudi meni trojka res en tak biser

 

Meni prav tako, res škoda, da se takšnega stila ne bodo poslužili v Returnu. Zelo podoben stil je imel tudi Captain Brawe, meni osebno zelo ljuba avantura izpod prstov naših južnih sosedov v nadvse zanimivem svetu, ki žal ni uspela dobiti nadaljevanja.

Povezava do prispevka

Dvomim da bi Ron šou kopirat grafiko iz Curse pri kateri ni delal nič. Če že bi imela igra pixelart kar mislim da tudi večina fanov želi. Upam na opcijo da lahko prestaviš na pixelart.

Je pa zanimivo v kakem vidiku bo Curse canon. Sicer dobra piratska avantura ampak popolnoma so zjebali lore in zignorirali dejanski story Guybrusha tko da iz tega vidika upam da nadaljujemo iz 2ke.

 

Če hoče kdo replayat imate na allkeyshop vsak spil za manj kot 2€. Js vsako leto. Vse igre delajo normalno ma za Escape priporočam dgVoodoo da si vsaj zvišaš resolucijo karakterjev

Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse reče Dne, 13. 4. 2022 at 18:35:

Meni je konec dvojke vrhunski, mislim da ponese čar igre na višjo raven. Do konca gre s tem čarobnim duhom igre, katere poanta je, da nagovori in privleče na plan otroka v odraslem človeku. In konec je točno to, kao konec zabave, gremo nazaj v resnični svet, we were just playing. V bistvu pa ironično ravno ohrani resničnost igre, češ "nothing to see here, move along", uno "odraslim vstop prepovedan", oz kot bi reku Kreslin "pustite nam ta svet, čaroben in drugačen", torej ta svet je skrivnost, ohranjena v tihem dogovoru otrok, pššt! 

 

Želja, da bi Monkey Island bil, kljub svoji de facto virtualnosti, resničen, je ta strahopetna lastnost odraslih ljudi, ki obupano težijo po resničnosti, to je moderen problem poznanstvenjene pameti, ki nas je pripeljala direkt do nihilizma, torej izgube vsega. 

 

Skratka ta "hec", ki prekriva MI je v bistvu njegov ščit, ki ga skriva pred tem bednim svetom, ga ohranja v svoji magični pravljičnosti. Ta svet ne premore več poguma za neulovljivo, neukrotljivo, nepreverljivo itd. Tko da, radujmo se, da so avtorji Monkey Island prekrili s tem pregrinjalom. 

2ka je legendarna. Sploh ko greš potem igrat 1ko in 2ko še 1x in začneš opazovati te namige da je vse to v glavi. Vse lokacije izgledajo kot nek theme park Guybrush pa je neka idealistična otroška predstava kako bi izgledal kot pirat in kakšno avanturo bi imel. Kljub temu da je Curse masterpiece je igra popolnoma izgubila ta čar ki ga imata 1ka in 2ka, tudi uganke so večinoma lažje, mislim da je gladko najlažji del. Je pa zelo entertaining.

Povezava do prispevka
Gapi182 reče pred 15 minutami:

ampak popolnoma so zjebali lore in zignorirali dejanski story Guybrusha tko da iz tega vidika upam da nadaljujemo iz 2ke

@Gapi182 Bi lahko tole malo elaboriral? Sicer je od tega minilo že mnogo lun, a jaz sem imel občutek, kot da niso dobro vedeli kaj je Ron želel povedati na koncu dvojke. No, saj je razumljivo, da niso. Tako se je Curse začel z neko plehko razlago češ, da je Guybrush pobegnil iz "Carnival of the damned", končal pa prav tako v nekem čudnem lunaparku na Dinky (ali morda Monkey?) islandu.

Povezava do prispevka
MisterM reče pred 52 minutami:

@Gapi182 Bi lahko tole malo elaboriral? Sicer je od tega minilo že mnogo lun, a jaz sem imel občutek, kot da niso dobro vedeli kaj je Ron želel povedati na koncu dvojke. No, saj je razumljivo, da niso. Tako se je Curse začel z neko plehko razlago češ, da je Guybrush pobegnil iz "Carnival of the damned", končal pa prav tako v nekem čudnem lunaparku na Dinky (ali morda Monkey?) islandu.

definitivno niso vedeli. Zato se namerno začne Curse sredi oceana. Curse večkrat poskusi z nekimi 4th wall jokes in podobno ampak so dejansko le jokes ki nimajo nobenega deep pomena. S koncem so želeli bit malo bolj meta ampak je hands down the weakest part of the game zame. Bill Tiller, ki je bil art director v Curse je dejal da je Ron najverjetneje planiral da se cel game dogaja v glavi Guybrusha ampak potem rekel ''But the secret that the whole MI world is imagined sucks. Why? Because we want the world of monkey island to be real, not in a kids imagination.'' Curse je odlična igra ampak it is what it is, a pirate adventure. Nič več, nič manj.

Me pa zanima kako bojo vključili Curse v canon nazaj. Verjetno with some voodoo ali pa kakšnimi alternate realities.

Povezava do prispevka
Vincent reče Dne, 14. 4. 2022 at 20:21:

Mnenje? Meni ne potegne. Preveč abstraktno, MI1-3 so imeli risankast stil, ampak tak bolj klasičen... ne vem, verjamem, da bo na koncu kul izpadlo

 

meni je bilo ogabno od prve sekunde tistega teaserja in dejansko nisem mogel razumet, zakaj so vsi nahajpani

 

res najbolj gnil in dolgocasno prezvecen globohomo art style, ki bi ga pricakoval od novincev, ki delajo igro za 2€, ne pa za takega tezkokategornika od legendarnih ustvarjalcev

 

vse je najslabse.flv

Povezava do prispevka

Ne, ampak saj nisem to jaz igral. Slučajno sem pač našel na internetih in delil. Ampak je pa res tisti nostalgični feeling v objavljenem posnetku.. 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
amnesia reče pred 13 urami:

meni je bilo ogabno od prve sekunde tistega teaserja in dejansko nisem mogel razumet, zakaj so vsi nahajpani

 

res najbolj gnil in dolgocasno prezvecen globohomo art style, ki bi ga pricakoval od novincev, ki delajo igro za 2€, ne pa za takega tezkokategornika od legendarnih ustvarjalcev

 

vse je najslabse.flv

Delim mnenje. Men so te slike res ubile hype. No ajde, itak bom v vsakem primeru preigral. Nemara bosta odtehtala humor in zgodba.

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 2 urama:

Delim mnenje. Men so te slike res ubile hype. No ajde, itak bom v vsakem primeru preigral. Nemara bosta odtehtala humor in zgodba.

jup, meni ne potegne niti malo. Res prov malenkost me odbija. Pa nisem bil nikoli tip ki bi ful dal na grafično podobo špilov, še kot mulc sem najraje igral bolj zastarele in že za tiste čase bolj "grde" špile. Tako da počakam na release in na reviewe preden se odločim ali nabavim.

 

Verjetno sem star, ampak ful novih špilov ima tak abstrakten, skoraj (zame) butast izgled. Pogrešam bolj "realističen" izgled risankastih avantur. Ala prva dva broken sworda :D

Broken Sword 2: Smoking Mirror (part 12 walkthrough) ~PC Remastered  Version~ - YouTube

 

Povezava do prispevka

@Vincent: ni dolgo, kar sem ponovno preigral oba omenjena Broken Sworda. Zame sta še vedno visoko na lestvici avanturističnih iger!

Zaradi pomanjkanja nekih novih (dobrih) avantur sem pa šel še skozi Runaway (prav tako enica in dvojka) in Ceville. V planu imam sicer preigrati še vse Sierrine Larrye (verjetno bom preskočil edino zadnji del, Love for Sail). Čeprav sem tukaj vseeno malce skeptičen (originali -GoG verzije - so ipak zelo oldschool). 

 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Ne morem verjeti, Ken in Roberta Williams se vračata z novim špilom, Colossal Cave 3d Adventure, in sicer gre za 3d reimagination ene najpomembnejših iger vseh časov: prve tekstovne pustolovščine Adventure (kasneje znane tudi Colossal Cave Adventure, ali Microsoft Adventure – tako se je imenoval izid na PCju, ki je bila leta 1981 hkrati tudi prva komercialno izdana igra za PC), po kateri je ta žanr poimenovan. Sicer pa jo je med leti 1975–1977 spisal programer Will Crowther (ki je med drugim pomagal razviti ARPANET, omrežje, ki je bilo predhodnik interneta) za osrednji računalniški sistem PDP-10 v programskemu jeziku FORTRAN.

 

Tisti, ki vas zanima zgodovina interaktivne fikcije, predvsem pa pustolovščin, veste, da je bila Adventure tista igra, ki je Roberto tako obsedla, da sta kasneje z možem ustanovila Sierro On-Line ...

 

Glede na to, da sem ravno lani preigral Microsoft Adventure (v DOS Boxu) z vsem možnimi točkami, torej 350 (da ne omenjam, koliko popisanih listov karo papirja je bilo okoli compa, kjer sem risal zemljevid in zapisoval namige, da sem »premagal« uganke), me je ta novica res razveselila. Posledično imam še povsem sveže v spominu vse temelje, s katerimi je Colossal Cave Adventure, v dobrem in slabem, zaznamoval razvoj tekstovnih (in tudi grafičnih) pustolovščin v osemdestih letih prejšnjega stoletja. Če si moral še n-tič v katerih izmed takrat izdanih pustolovščin v njej najti zaklade ali se prebiti čez neverjetno zavozlan labirint, jep, to je bila dediščina Colossal Cave Adventure. Ta kalup je bil tako močan, da se je praktično čutil v skoraj sleherni pustolovščini tistega časa.

 

Spletna stran https://www.colossalcave3d.com/

 

Kul predstavitveni video, ki bo starostnikom orosil oči:

 

Pa še en kul video:

 

Če koga zanima izkusiti zgodovino, izivrna igra, prirejena za domače sisteme je brezplačno na Microsoft Store:

https://www.microsoft.com/en-us/p/colossal-cave-adventure/9wzdncrdlv4h#

 

Meni sicer te različice ni uspelo končati, ustavilo se mi je pri uganki FEE FIE FOE FOO, ki v tej verziji očitno(?) ni kanonska. In sicer tudi priporočam izvirno različico za PC, bo še bolj avtentično. (No, lahko tudi verzijo za hišni računalnik Tandy TRS-80, ki je izšla leta 1979.)

 

spacer.png

 

Ker gre za PC booter igro (igra ni potrebovala nameščenega DOSa), bo treba v DOS boxu napisati naslednje ukaze:

 

mount c c:\Emulator\DOSGames\Adventure

c:

imgmount a adv.img -t floppy

boot adv.img -l a

 

kjer je c:\Emulator\DOSGames\Adventure imenik, v katerem je shranjena igra, »c« ime dodeljenega diska, »a« ime dodeljenega disketnega pogona,

adv.img pa ime igrine datoteke (se najde na spletu, tista velikosti 180 KB bo prava).

 

Bi pa pred igranjem priporočal, da se vsaj na hitro vrže uč na navodila, da ne bo igranje že takoj preveč težko:

https://www.mocagh.org/firstera/msadv-manual.pdf

 

Skratka, ni izgovora, da se vsaj enkrat ne izusti

Xyzzy

:sorcerer:

uredilo bitje Flegma
Povezava do prispevka
Dejch reče pred 56 minutami:

mimgrede je steam tud par avantur dal na free mode. :avadodo:


Ktire, ktire? Povej več. Noro odvisen sem od avantur in če je kaj takega (kar še nisem preigral ali pa sem že pozabil) sem takoj v igri. 

Povezava do prispevka
Dejch reče pred 14 urami:

kaj sm kej tazga napisal? dam respect modelu. kua vam je momci

Napisal si 13 postov, vsako vrstico v svoj post. Lahko daš normalno respect tipu, ne pa posmetiš zraven 

 

Pač saj men je vseeno, ampak se spomnim, da je včasih bilo zanimivo debatirat s tabo, smo se kregal in tauntali, ampak si bil zmožen par vrstic napisal koherentnih misli, zdaj pa sam spam brzostrelka

 

Če si pa unih 13 postov gor napisal trezen in ni bilo alkohola vmes, pol pa se opravičujem, in to iskreno

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
DaCapo reče Dne, 22. 4. 2022 at 14:31:

Evo, napovedana nova avantura. Tokrat nič  kaj pixlasta :) 
Old Skies od Wadjet Eye:

 

old_skies.jpg.66b38b30144ec4f99a29f76706d9c9f2.jpg

 

Old Skies on Steam (steampowered.com)

 

Nice, hvala, da si opozoril glede tega špila, nisem vedel, da Wadjet delajo novo avanturo; Unavowed mi je bil res hud. Pa še proper narisana grafika, ki morda ne odžene piksel-gnusačev stran :D

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.

×
×
  • Ustvari novo...