Vučko3 Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 Če ti je tip pravkar povedo, da igra to ne izvede super. Včasih sploh ne vem od kod prihajajo enemiji, ko mi začne kamera nekam po svoje lutat. Itak, da se da špilat, in ni katastrofalen problem, ampak opcija lock ona za nas, ki smo malo glupi, bi bila idealna. Navedek Povezava do prispevka
kemik Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 A lahko še razložiš zakaj se dobro obnese? Oz. bolje od lock ona. Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 Glede na to da se napadi sovragov izmenjujejo podobno kot v Batman igrah bi znal bit lock-on dejansko še slabš kot je trenutna izvedba. Tak da imo najboljš da popravjo kamero, dodajo transparentnost objektov ki so v neposredni bližini dogajanja (to bi povsem odpravilo problem ki ga vidimo v Bitsujevem videu) pa bo imo problem rešen. 3 Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 Se strinjam z Gatsujem, ce bi nardil transparentnost objektov med kamero in igralcem bi ze zlo velik nardil. Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 Do zdej me sicer najbolj moti ta ciljni veter, ki piha v smer kamor moras it, izven misij enostavno ne selectam markerja na mapi, kamor sem namenen in pol tega ni, znotraj misije pa nimas kej. Ce bi se to dal izklopit bi bil zlo vesel, sploh mi ni jasno zakaj se mora ta veter sam od sebe pojavljat periodicno, ce imas itak za ta namen tipko na kontrolerju. Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 Tisto težavo, in frustracije ob tem, ki lepo pokaže moj video, bi še lažje odpravili, da bi ti dali možnost manualne rotacije kamere, ne pa da je fiksna kot kamen. Pa ko uleti drugi sovrag in nadalje se obrača absolutno prepočasi in prepozno, zlasti, če naslednji sovrag v stand offu prihaja iz druge strani. Povrh vsega se včasih prekriva s kakim drugim enemijem in je vse skupaj zelo kaotično. Kar se lock ona... again in za vse čase... katerikoli, lahko še tako dober argument, ali osebna preferenca tistega, ki mu lock on ne manjka, odpade, ker nič ne škodi imet opcijo. Tako kot ne škodi imet opcijo za podnapise, čeprav vsi razumemo angleško in se da tudi brez. Tistemu, ki paše ga vklopi, tistemu, ki ne paše, pa pač ne. Tako kot je sedaj pač marsikomu ni všeč, meni res manjka ob hitrih fightigh ali ko je več enemijev skupaj in ko udarec lik nameni napačni osebi, zaradi kamere in kaosa. Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 (urejano) men je vseen za lockon, ker je špil itak težavnosti 1/10... ne vem zakaj so vsi ti armorji pa charmi itd. Nc od tega nikol ne rabs. kamera je pa res u kurcu. pač mal pomashas gumbe. 27. julij 2020 uredilo bitje Ezoterik 1 Navedek Povezava do prispevka
Me3do Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 A ma opcijo za izbiro težavnosti? Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 Me3do reče pred 14 minutami: A ma opcijo za izbiro težavnosti? Easy/normal/hard šaltaš lahko pa kadarkoli v meniju. Navedek Povezava do prispevka
dzaver Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 (urejano) Danes bodo dodali novo težavnost Lethal 🙌🏼💪🏼 https://www.suckerpunch.com/ghost-of-tsushima-patch-1-05-details/ 27. julij 2020 uredilo bitje dzaver Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 Evo, padla platina tudi pri meni. Kaj naj recem, soliden spil, se posebej za vse ljubitelje Japana in/ali AC lookalike. 8/10, za kaj vec ne gre, ker ima ene par ocitnih napak, ampak vseeno mi ni zal nakupa. 1 Navedek Povezava do prispevka
dzaver Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 Ej jst v tretjem actu ne morem zmagat več nobenega standoffa :/ wtf. Šel pogledat na net in vidu da ima dost ljudi ta problem in da je kao en bug al neki... sicer dvomim. Tukaj na forumu nisem zasledil, da bi imel kdo težave Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 (urejano) Mogoče si samo slab Ne saj ne... ne vem, jaz nisem imel teh težav v act 3, pač bolj ali manj isto kot 1 in 2, če sem kdaj zgubil stand off je bilo, ko sem bil v travi ali pa je kamera zajebala, tam pač ne moreš nič pomagat. Itak v act 3 močno priporočam Mongolian armor, ker najbrž si že ves maxxan, pa se izogneš patruljam na cesti, meni so dotedaj že orenk dopizdili random skirmishi, ker ne rabiš več nič. PSA: za standoff.... vedno glej noge... zgornji del trupla niti ne glej z očmi, ker delajo trike... noge pa so skozi na miru in NIKOLI se ne premaknejo, razen, ko je pravi napad. Vsakič zmagaš. 27. julij 2020 uredilo bitje bitsurugi Navedek Povezava do prispevka
dzaver Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 Sej lahk da sem slab sam v actu 1 in 2 nisem zgubil niti enega standoffa. Zdej v trejtem sem po moje 2 zmagal od 30ih ?! Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 (urejano) Slabi smo slabiiiii =)))))))) Ta mi je huda fora od Bitsuja.. prej vedno ko swm igral Destiny sem se neki jazel i nkregal to si zajebal, kako si lahko tako glup, bla bla bla vedno neki izgovori... odkar swm igral z Bitsujem samo: Fantje, slabi smo jebiga. Bomo probali jutri se 1x =))))))) 27. julij 2020 uredilo bitje bigboss82 Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 dzaver reče pred 1 uro: Sej lahk da sem slab sam v actu 1 in 2 nisem zgubil niti enega standoffa. Zdej v trejtem sem po moje 2 zmagal od 30ih ?! V a3 mislim da stojijo bližje, bolje baitajo in imajo hitrejši prvi zamah. Tud jaz sem nekaj cajta rabil da sem se navadil pol je pa šlo tko k prej. Navedek Povezava do prispevka
Bessie Objavljeno 28. julij 2020 Share Objavljeno 28. julij 2020 (urejano) Navedek Sucker Punch Productions and PlayStation Studios have released a new Ghost of Tsushima update Below, you can check out the full patch notes for the update: New difficulty level: Lethal Enemy weapons are more deadly, but Jin’s katana is also more deadly Enemies are more aggressive in combat Enemies detect you faster Tighter Parry and Dodge windows Lower Intensity Combat Lower intensity mode is meant to maintain the heart and feel of Ghost of Tsushima combat while relaxing several timing-specific elements. Combat is less intense, giving you more time to react. Stealth settings are more forgiving, and enemies take longer to detect you. Most enemy attacks which are normally unblockable become blockable when Lower Intensity is enabled. Blocking with L1 will keep you safe from more attacks than standard combat, though some attacks must still be dodged. Enemies break off their attack combos after damaging you, giving you a chance to recover before the next wave of attacks. In addition, your heavy attacks will interrupt attacks from Brutes, giving you another way to stop their combos. Enemies will not attack you while you’re using Resolve to heal Enemy awareness builds more slowly, giving you more time to recover after being spotted Text changes Large Text option: Increases text size of subtitles, mission objectives and interact prompts by 150% when enabled Added option to turn speaker name off when subtitles are enabled New subtitle text color options in addition to white: Yellow, Blue, Red, Green 28. julij 2020 uredilo bitje Bessie Navedek Povezava do prispevka
bojler1 Objavljeno 28. julij 2020 Share Objavljeno 28. julij 2020 Kje pri nas se najceneje dobi igro? Navedek Povezava do prispevka
gojc Objavljeno 28. julij 2020 Share Objavljeno 28. julij 2020 (urejano) Končal osrednjo zgodbo ter vse queste soborcev. Kako carski zaključek Prezentacija, zvok, dialogi..... Predvsem pa jim je glede konca uspelo tam kjer je TLOU 2 spodletelo ! Hudi spoilerji za TLOU PART 2 in GhostOfTsushima: Spoiler Evo TO pa je bil finalni obračun kjer mi je bilo res bad se bojevat ! Že sam build up do obračuna, dialogi med njima, še zadnji haiku.... Oba prepričana v svoj prav, eden predan tradiciji, drugi narodu in oba s težkim srcem pripravljena narediti to kar je potrebno. Seveda nisem ubil strica in prav osvobujoče je bilo končati fajt in preprosto oditi. Hkrati pa respekt developerjem, da vseeno ponudijo igralcu izbiro. Sploh če upoštevaš, da je tudi slednja narejena z občutkom. Čisto nasprotje v primerjavi s TLOU 2 koncem, ki mi je bil fail in slabo upravičen. Tu so SP kar pošolali ND imo. Me je pa konec zelo spomnil na Batman The Dark Knight. Bi lohk kar direkt rekli ''Because he's the hero Tsushima deserves, but not the one it needs right now, so we'll hunt him.'' Navsezadnje je igra v bistvu Ghost origins story Skratka nastavke za kul nadaljevanje imajo. Morda ga v nadaljevanju preženejo na mainland Japonsko. 28. julij 2020 uredilo bitje gojc Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 28. julij 2020 Share Objavljeno 28. julij 2020 A so kej popravl deadzone toleranco? Ker moj najboljši DS4 je imel še vseen preveč drifta za ta špil in je lik prov tragikomično zgledal med tekom velikrat in se premikal na mesto sam... Navedek Povezava do prispevka
Hattori Objavljeno 28. julij 2020 Share Objavljeno 28. julij 2020 Jaz sem to opazil le, ko sem končal misijo, da mi je Jin kar sam malo postopal okoli. Imam pa razmeroma nov DS, tako da je zagotovo neki v igri. Je pa med samim igranjem to neopazno, vsaj pri meni. Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 28. julij 2020 Share Objavljeno 28. julij 2020 (urejano) jst teh stvari nism opazu, sm pa tud obrnu spil in vse side queste. mal je treba spucat za platino, sam zdej sm ze na morju. cez 14 dni. dalj k je trajal, bol je blo vse repetitvno, zgodba pa res smešn kliše. Solidna 7ica zame, predvsem zarad gnile zgodbe, res nizke težavnosti in copy paste eventov. špilu res ne manka velik, ce bi ze startu z lethal tezavnostjo, bolsimi side questi in random encounterji bi bla avtomaticno 8/10, pol bi pa sam se zgodbo poglancal, ostalo je vse ok. 28. julij 2020 uredilo bitje Ezoterik Navedek Povezava do prispevka
dzaver Objavljeno 29. julij 2020 Share Objavljeno 29. julij 2020 evo, padla platina. men je to solidna 8.5 užival zelo. 3 1 Navedek Povezava do prispevka
MartinPocrezze Objavljeno 29. julij 2020 Share Objavljeno 29. julij 2020 (urejano) Isto ravnokar padla platina prav sedlo mi je igrat . 29. julij 2020 uredilo bitje MartinPocrezze 2 Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 29. julij 2020 Share Objavljeno 29. julij 2020 Jaz swm komaj v 2 coni.. in prav me ne vlece igrat, vedno eno in isto.. ne vem mogoce samo nisem v filingu Navedek Povezava do prispevka
AMF Objavljeno 29. julij 2020 Share Objavljeno 29. julij 2020 BB še ni končal igre? 1 Navedek Povezava do prispevka
gojc Objavljeno 29. julij 2020 Share Objavljeno 29. julij 2020 Pri meni je tudi padla platina 1 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 30. julij 2020 Share Objavljeno 30. julij 2020 bigboss82 reče Dne, 17. 7. 2020 at 12:12: Kdor prvi obrne je najjaci gamer.. jaz igre se nimam tako da imate sanso.. Pravila igre igra se n hard in brez izgovorov Pri tej igri pa si razočaral! Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 30. julij 2020 Share Objavljeno 30. julij 2020 pac ta spil je priblizno tok zajeban kot objem mlade mucke, pa nocm bit zaljiv... bolj repetitvnega open worlda sploh ni, folk dissa spidermana, anpak GoT je x5. Navedek Povezava do prispevka
gojc Objavljeno 30. julij 2020 Share Objavljeno 30. julij 2020 Ghost of Tsushima's Creative Director Nate Fox joins Greg, Blessing, and Imran to talk about all the story beats and building the game. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.