Skoči na vsebino

[PS4/5] Gran Turismo 7


Priporočeni prispevki

  • 2 tedna kasneje...

Evo naredu sem vse missone gold, razen endurance, ma to bom ze vsako dan eno.. mislom da ne bo problema

 

V glavnem, zal mi je da sem kupil volan. Pa zrihtal sem se true brake mod, pa stojalo vse pizda sem dal 400 eur, sej ql filing in pol igram na kontroler in vse je boljse, casi so konkretmo boljsi, avte lazje controliras.. mah kurac

Povezava do prispevka
bigboss82 reče pred 14 urami:

Evo naredu sem vse missone gold, razen endurance, ma to bom ze vsako dan eno.. mislom da ne bo problema

 

V glavnem, zal mi je da sem kupil volan. Pa zrihtal sem se true brake mod, pa stojalo vse pizda sem dal 400 eur, sej ql filing in pol igram na kontroler in vse je boljse, casi so konkretmo boljsi, avte lazje controliras.. mah kurac

 

Ni še konec, imaš tudi še Circuit Experience za odvozit, gremo! :D

Jaz sem ravno v petek pozlatil vse, kar se pozlatit da - čakam update, če bo kaj novega - 3 nove avte dobimo fix, sem videl, ne vem pa če bo še kaka pista.

Tiste enourne misije so easy, samo 2 sem moral ponavljat (Deep Forest in Lago Maggiore) - Deep Forest sem prvič zajebal avto, sem mislil da bom z BAC Mono zmagal z lahkoto, pa ni šlo niti približno, potem sem vzel Gr.3 Porscheja in je bilo relativno easy (treba je pazit na porabo). Lago Maggiore pa je še kar zajebana, nema labavo - moraš res eno uro odpeljat skoncentrirano s konstantnimi časi krogov okrog 1:58, brez izletov s steze (kakšen manjši časovni penalty še lahko požreš, ampak raje ne) - prvič sem peljal bolj ležerno, po drugem postanku tretji, na koncu 1 izlet in sem že bil 8. :D

 

Si pol rešil driftanje na kontroler? :D

Ja, če si leta vozil na kontroler, rabiš verjetno kar nekaj časa, da se nadrkaš na volan, da si isto hiter - oziroma hitrejši, kar je nekako tudi smisel volana (poleg boljšega immersiona)...

Povezava do prispevka

Najjača stvar se mi je pa zgodila na Red Bull enourni dirki, prav moram povedat.

Vodim jaz, zadnji krog, 18 sekund prednosti, že slavim - 4 ovinke pred koncem (med 6 in 7 ovinkom) se mi samo ugasne TV! :D - šok, nič jasno - pomislim evo crknil PS5, koji kurac - vidim pa, da kontroler še trese - hitro daljinec, probam upalit TV - pride slika, jaz v pesku in ograji (avto je šel smo ravno)! :D - panika - na koncu se nekako skopam ven tako, da se mi je prvi zasledovalec dobesedno zabil v rit, da ni šel mimo - in sem ga nekako uspel zadržat tistih par ovinkov, da sem zmagal - srce mi je razbijalo ko zmešano, sem potem samo ugasnil vse skupaj. :D

V glavnem, krivo je bilo to, ki imam na TV naštiman power saving na 4 ure, da se ugasne - samo včasih ima nek glitch in ne pokaže timerja, se samo ugasne - in valjda mi po Murphyevem zakonu to naredi zadnji krog enourne dirke. :D

 

  • Ne me jebat 1
  • Za crknit smešno +1 5
Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 14 urami:

 

Ni še konec, imaš tudi še Circuit Experience za odvozit, gremo! :D

Jaz sem ravno v petek pozlatil vse, kar se pozlatit da - čakam update, če bo kaj novega - 3 nove avte dobimo fix, sem videl, ne vem pa če bo še kaka pista.

Tiste enourne misije so easy, samo 2 sem moral ponavljat (Deep Forest in Lago Maggiore) - Deep Forest sem prvič zajebal avto, sem mislil da bom z BAC Mono zmagal z lahkoto, pa ni šlo niti približno, potem sem vzel Gr.3 Porscheja in je bilo relativno easy (treba je pazit na porabo). Lago Maggiore pa je še kar zajebana, nema labavo - moraš res eno uro odpeljat skoncentrirano s konstantnimi časi krogov okrog 1:58, brez izletov s steze (kakšen manjši časovni penalty še lahko požreš, ampak raje ne) - prvič sem peljal bolj ležerno, po drugem postanku tretji, na koncu 1 izlet in sem že bil 8. :D

 

Si pol rešil driftanje na kontroler? :D

Ja, če si leta vozil na kontroler, rabiš verjetno kar nekaj časa, da se nadrkaš na volan, da si isto hiter - oziroma hitrejši, kar je nekako tudi smisel volana (poleg boljšega immersiona)...

Jaja circuit exp imam se skoraj vse.. to bom delal ko bom rabil kes.. zdaj bom delal endurance im par caffejev na dan, za avte

 

Endurance ja.. ma ja sej seapomnem iz sporta uni lago maggiore, in gume in boxi, vem da je blo malo jeba.. ma bo ze

 

Huje ko driftanje ne more bit :))) sem naredu driftanje.. sem probal z volanom uno niii jebene sanse, grem nazaj na kontroler sensitivity 10 v par poizkusov in se mi je vsralo oz nekako swm zaobvladal prvi del pol drugi se ti pac vsere

 

Ma na splosno sem vozu z volanom zdanji dan in ko ni slo sem vzel kontroler in ko iz picke.. ves uno ko Goku ko gre trenirar na 10G in pol gre na 1G in postane super sayan :)))

 

Mislim sej z volanom se da bit boljsi ampak se mores ful jebat.. ne vem ze bremzanje, to mi je najbolj ocitno. Na volan kot da slabse bremza. Na kontrolerju s temi novomi heptic forami mi je ful zakon bremzat skoraj vedno bremzam idealno, kee prav cutim ko blokira bremze..

 

Pa da ne govorim o udobnosti kontroler je res konfort.. na volanu te zacnejo bolet ramena, gleznji ipd.. 

 

Anyway.. kontroler good enought approved, razen ce nisi RES pro driver.. ne vem svaka cast Tiberju ko vidim njegove case na volan

 

 

 

 

uredilo bitje bigboss82
Povezava do prispevka

Kakooo no :D Tko v tejle grupi, k furamo ACC ligo pa mal chat pa to ma folk po par 100 ur na volanu, pride do kakšnega frenda / modela, ki ma samo pedala druga pa tko odbrije po sekundo dve na Spaju itd. Natačnost inputov na vhodih in izhodih iz ovinka, volan vs zobotrebec hoda 4 mm. Ajde, za slaba pedala ne rečem, da je bremza pač nek yolo čigumi in se da bit s triggerji bolj natačenn. Kar se tiče pa ergonomije, furam eno uro dirko na pad grejo roke -> pmdxq9g2gs141.jpg

 

Volan lohk 4 ure endurance v kosu, ko da bi šu polet v Istro na morje.

 

 

Povezava do prispevka

Haha js bi bil pomoje isti, kupu bi si robo za 500eur in bi bil slabši kot na padu. :D

 

Drugače sem čist padel v ta GT7, 90% časa pokam online races in uživam na polno, res pa je da sem šele zdej iz unega počasnega razreda šaltal na GR4 in GR3, sem pa včeri v GR4 prvič zmagal v kategoriji C. :D Kot nedeljeski voznik (še zmagal sem v nedeljo hehe) sem bil vesel ko panda, res hud feeling ko odvoziš 5 krogov v mal zahtevnejših kategorijah vsak krog v razmaku pol sekunde. 

 

Mam občutek, da je algo za določanje penaltijev precej bolj pošten kot v GT Sport, kjer sem mel filing, da je bil po enem patchu kr naenkrat nek nemogoč gestapo režim. 

 

Single player sem se pa uradno naveličal pri Suprah, ne vem kje je to, nek 15-20 menu? Kako res lahko narediš tok duhamorno kampanjo, bože mili kot da bi v letu 2022 drkal na katalog iz About you, sekcija nedrčki za dojenje, medtem ko sosed drka na 4K HDR premium Pornhub naročnino. 

uredilo bitje kemik
Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 1 uro:

Sem šel prov googlat gt7 pad vs wheel, samo očitno ima igra neki res zjeban v podpori in obnašanju volana, tko da mogoč je pa to to, še en quirk zadnje verzije the real driving simulatorja, al pa napredek sim racinga, pad>volan.

Ne vem.. v glavnem za nardit isti cas z volanom se moram ful trudit, predvsem zaradi bremze. Drugo ne vem. In drift je meni osevno na volanu nemogoc. Drugace je ql in se trudim ma enostavno se na casih ne izplaca :( res mi ni jasno zakaj na kontroler bremza boljse, mogoce zaradi teba True Brake moda je kaj zjebano. 

 

 

Btw

Koliko imas ti nastimano FF sensitivity in max torque?

uredilo bitje bigboss82
Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 1 uro:

Sem šel prov googlat gt7 pad vs wheel, samo očitno ima igra neki res zjeban v podpori in obnašanju volana, tko da mogoč je pa to to, še en quirk zadnje verzije the real driving simulatorja, al pa napredek sim racinga, pad>volan.

Tudi sam sem Googlal enako....dva dni nazaj sem si znova naložil GT sport, z namenom, da naredim primerjavo, saj se mi je vožnja na sedmici že od začetka zdela čudna. No, moje mnenje je in to sem pisal že tudi tu, da se Gt sport na volanu vozi mnogo bolje. Najprej sem mislil, da je problem v moji opremi, a kot berem na mnogih forumih temu ni tako in na ta račun je mnogo pripomb.

Avti so kot v neki tirnici in na volanu ni čutiti grbin na cesti in vseh malih detajlov, ki so prisotni v sport verziji. Kot kaže, so se pa potrudili z občutkom na novem kontrolerju, ampak ta je zdaj še bolj zajeban za tiste, ki imamo že zdaj težave s karpalcem. Upam, da zadevo popravijo, do takrat,  pa ostajam na sportu, PC 2 in AC. Vse se pelje boljše od GT 7.

Sam imam max torque na 3-4, ff pa zdaj na 1, prej sem imel na 4. Te nastavitve ne izboljšajo tega kar omenjam. Grbin torej na volanu ni, ne glede na nastavitve.

uredilo bitje Logihack
Povezava do prispevka
kemik reče pred 1 uro:

Drugače sem čist padel v ta GT7, 90% časa pokam online races in uživam na polno, res pa je da sem šele zdej iz unega počasnega razreda šaltal na GR4 in GR3, sem pa včeri v GR4 prvič zmagal v kategoriji C. :D Kot nedeljeski voznik (še zmagal sem v nedeljo hehe) sem bil vesel ko panda, res hud feeling ko odvoziš 5 krogov v mal zahtevnejših kategorijah vsak krog v razmaku pol sekunde. 

 

Mam občutek, da je algo za določanje penaltijev precej bolj pošten kot v GT Sport, kjer sem mel filing, da je bil po enem patchu kr naenkrat nek nemogoč gestapo režim. 

 

Kaj misliš z Gr4 kategorija C?

Jaz ne štekam še ves ta online, daily races so zame višek znanosti. :D 

Za vikend sem neki peljal Deep Forest Gr4 daily race - najprej s Caymanom, kjer nisem uspel dlje kot do 3. mesta - potem sem pa probal Subaruja, ki je 2 sekundi na krog hitrejši, pa sem jih šišal za 10 sekund - večkrat. :D 

Sem peljal tudi eno Mount Panoramo Gr.3, pa sem zmagal z 35 sekund prednosti - sploh ne štekam kako igra to rangira, da ne da neke enakovredne nasprotnike.

Prvo online dirko sploh recimo sem pa dobil ta prave nasprotnike, da sem sem moral jebat...

 

Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 5 minutami:

 

Kaj misliš z Gr4 kategorija C?

Jaz ne štekam še ves ta online, daily races so zame višek znanosti. :D 

Za vikend sem neki peljal Deep Forest Gr4 daily race - najprej s Caymanom, kjer nisem uspel dlje kot do 3. mesta - potem sem pa probal Subaruja, ki je 2 sekundi na krog hitrejši, pa sem jih šišal za 10 sekund - večkrat. :D 

Sem peljal tudi eno Mount Panoramo Gr.3, pa sem zmagal z 35 sekund prednosti - sploh ne štekam kako igra to rangira, da ne da neke enakovredne nasprotnike.

Prvo online dirko sploh recimo sem pa dobil ta prave nasprotnike, da sem sem moral jebat...

 

 

Kategorija C sem mislil DR, torej drivers rating, torej tvoj rank glede na skill. Maš te kategorije: E, D, C, B, A, A+, S. Ta je isti v vseh skupinah vozil. 

 

Začneš kot E, tako da čist možno da če nisi ful igral si trenutno še v E ali D, napreduješ preprosto z dobrimi uvrstitvami. 

 

Potem maš pa še SR, to je pa sportsmaship rating - će se zaletavaš, quitaš, žvališ druge tipe na štartni liniji, ti gre na dol. Če imaš recimo SR C, potem tut v DR neboš mogu višje kot C. 

 

Jaz isto guram samo daily races in to je to, trenutno mi je C res pisan na kožo, zmeri dobre bitke, v top 5, tut kakšne stopničke... Imaš pa spodaj še nek championship ki je pomoje sam ob določenih terminih, to še nisem probal. 

Povezava do prispevka
bigboss82 reče pred 1 uro:

Btw

Koliko imas ti nastimano FF sensitivity in max torque?

 

Moj setup ne deluje na PS5, igram na pad samo se vsaj po občutku večino časa borim z nadzorom, ne z avtom. Pad nastavitve sicer nisem spreminjal, mi je pa najbolj kislo zadet linijo pri hitrih kombinacijah, na volanu (govorim za moj PC setup in PC igre) lahko zelo hitro popravljaš in loviš zdrse z majhnimi praktično instantnimi obrati volana in tudi s FFBjem čutiš kaj se dogaja, pri kombinacijah pa čutiš meje gum in prenosa teže avta, in je to omejitev kok hitro obrneš volan v drugo smer, ne volan sam. Medtem je na padu v GT7  "lag", ko igra zgladi vnos s pada in model v igrici lepo suče volan tudi če ti instant zabiješ palčko iz totalno leve v totalno desno. Kar sicer (verjetno) ful pomaga imeti bolj lep in zvezen input na volanu, ker bi z direktnim prenosom trzal ko budalo in imel uporabnih glih par stopinj okrog nevtralne pozicije, imam pa občutek ko da vozim zraven fizike avta ves čas upoštevam še kako igrica po neki svoji logiki spreminja moje vnose s kontrolerja v te na avtu.

Povezava do prispevka

Ta teden dobimo 3 nove avtomobile! Ne enega. Ne dveh! Tri!!

 

Verjetno še kakšen nov layout že obstoječe proge in par novih eventov! 

 

Rabljene avte imam že vse, med legendary mi ostaja jih verjetno še ene par, večinoma tistih 10+ milijonskih. Samo glede na tempo dodajanja novih bo to tudi kmalu, ko se naslednjič pojavijo. Invite avte imam vse. Tako da mi ostane samo še raidanje dealershipov. 

Povezava do prispevka
kemik reče pred 7 urami:

 

Kategorija C sem mislil DR, torej drivers rating, torej tvoj rank glede na skill. Maš te kategorije: E, D, C, B, A, A+, S. Ta je isti v vseh skupinah vozil. 

 

Začneš kot E, tako da čist možno da če nisi ful igral si trenutno še v E ali D, napreduješ preprosto z dobrimi uvrstitvami. 

 

Potem maš pa še SR, to je pa sportsmaship rating - će se zaletavaš, quitaš, žvališ druge tipe na štartni liniji, ti gre na dol. Če imaš recimo SR C, potem tut v DR neboš mogu višje kot C. 

 

Jaz isto guram samo daily races in to je to, trenutno mi je C res pisan na kožo, zmeri dobre bitke, v top 5, tut kakšne stopničke... Imaš pa spodaj še nek championship ki je pomoje sam ob določenih terminih, to še nisem probal. 

 

Aaa ok - vem da so ti ratingi, samo nisem sploh posvečal pozornosti do zdaj - meni trenutno piše C S (to vidiš pod my info, ne?) - včeraj pa vem da je bilo še D S, ko sem vozil daily.

Danes vidim da so lepe dirke (Monza, RB Ring, Autopolis), samo nimam časa peljat. :(

 

Povezava do prispevka
bigboss82 reče pred 22 urami:

Jaja circuit exp imam se skoraj vse.. to bom delal ko bom rabil kes.. zdaj bom delal endurance im par caffejev na dan, za avte

 

Endurance ja.. ma ja sej seapomnem iz sporta uni lago maggiore, in gume in boxi, vem da je blo malo jeba.. ma bo ze

 

Huje ko driftanje ne more bit :))) sem naredu driftanje.. sem probal z volanom uno niii jebene sanse, grem nazaj na kontroler sensitivity 10 v par poizkusov in se mi je vsralo oz nekako swm zaobvladal prvi del pol drugi se ti pac vsere

 

Ma na splosno sem vozu z volanom zdanji dan in ko ni slo sem vzel kontroler in ko iz picke.. ves uno ko Goku ko gre trenirar na 10G in pol gre na 1G in postane super sayan :)))

 

Mislim sej z volanom se da bit boljsi ampak se mores ful jebat.. ne vem ze bremzanje, to mi je najbolj ocitno. Na volan kot da slabse bremza. Na kontrolerju s temi novomi heptic forami mi je ful zakon bremzat skoraj vedno bremzam idealno, kee prav cutim ko blokira bremze..

 

Pa da ne govorim o udobnosti kontroler je res konfort.. na volanu te zacnejo bolet ramena, gleznji ipd.. 

 

Anyway.. kontroler good enought approved, razen ce nisi RES pro driver.. ne vem svaka cast Tiberju ko vidim njegove case na volan

 

Ma circuit exp so meni najbolj fan od vsega - Nordschleife je recimo nor challenge, to prav moraš odpeljat - jaz sem si ga bil pustil za zadnjega. :D

 

Jaz sem parkrat v življenju probal volan (nikoli sicer kaj takega, kot ima Simsa, bolj te ljudske zadeve), pa sem tudi bil kot da prvič vozim dirkačino, vsak ovinek je bil moj. :D

Sigurno rabiš nekaj časa, da prešaltaš - samo ko prešaltaš, si sigurno hitrejši kot pa plošček, ne more bit drugače.

 

Glede udobnosti pa verjetno igra veliko vlogo položaj za volanom, tako kot v avtu...

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...