To je priljubljen prispevek. Galko Objavljeno 28. december 2021 To je priljubljen prispevek. Share Objavljeno 28. december 2021 Včeraj začel igrati Pathfinder: Wrath of the Righteous. Najprej si naredim lika, nekega brutalnega kaotičnega klavca / maščevalca, katerega sodeč po opisu "pošiljajo bogovi, da za njih opravljajo najbolj nasilne posle ter so strah in trepet smrtnikov". Ummm ok, podobno vlogo imam na jobu, lets do it. Se začne špil, zbudiš se v večjem mestu. V prvih 5 minutah pride do tebe neki mega spoštovani zaščitnik mesta v srebrnem oklepu in ti pove, da je u bistvu zmaj v človeški podobi. Super zanj! Narediš tri korake, toliko da vidiš kere tipke so v špilu... ko se začne tresti zaslon, pojavijo se medimenzionalno portali, skozi katere začenjajo uletavati brutalni demoni in klati prebivalce. Omenjena zaščitnica se dejansko zares spremeni v 50 m zmaja.... nakar se nad njo odpre gigantski portal, skozi katerega pride Bog teme in uničenja (recimo mu Ivan, ker se ne spomnim pravega imena), tudi velik tam 60 m od oka, ki z enim šusom zmaju odbije glavo s koso. Nice! Tvoj lik popizdi in Ivana ustreli s samostrelom v faco. Ivan se zasmeji, udari s koso po tleh in povzroči, da se zemlja odpre in te posrka v globino. Zbudiš se v grobinicah, kjer po kratkem raziskovanju najdeš goreč meč, započen v živo skalo. Meč potegneš iz skale z večjo lahkoto kot jaz potegnem manner napolitanko iz embalaže. Doživiš vizijo, kjer ti meč pove, da si povezan z angeli in bogovi in da boš spremenil svet. Vse to se zgodi v prvih 30 minutah špila. Bratje ruski avtorji, sej razumem da gre za epic RPG ... ampak wat da fak no 8 1 9 Navedek Povezava do prispevka
g. Profesor Objavljeno 28. december 2021 Avtor Share Objavljeno 28. december 2021 (urejano) ker epic post 28. december 2021 uredilo bitje g. Profesor Navedek Povezava do prispevka
MaDrung Objavljeno 28. december 2021 Share Objavljeno 28. december 2021 Character fully developed in 1, 2, 3! Navedek Povezava do prispevka
Raz Objavljeno 28. december 2021 Share Objavljeno 28. december 2021 (urejano) Galko reče pred 1 uro: so fucking metal ...in pol po tem epskem uvodu ugotoviš, da si dejansko in-game ena pičkica, ki ga za šalo prefuka vsak okostnjak in srednje velika podgana, na katero naleti? In pa errand boy za random kveste lokalnih pijancev in mesarjev? 28. december 2021 uredilo bitje Raz Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 28. december 2021 Share Objavljeno 28. december 2021 ej ne vem, sem šel po tem uvodu na roke brez orodja zmelti 5 kg surovega mesa za novoletno sarmo in se vmes dreti na Jezusa v jaslicah zraven zakaj je bil on tak pussy, potem sem šel pa spat. Bom javil, kako se zadeva razvije naprej 2 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 28. december 2021 Share Objavljeno 28. december 2021 Galko reče pred 1 uro: Meč potegneš iz skale z večjo lahkoto kot jaz potegnem manner napolitanko iz embalaže. Lost. Navedek Povezava do prispevka
linuxx1337 Objavljeno 28. december 2021 Share Objavljeno 28. december 2021 Na znižanju nabavil Cuphead za switcha, katero sem imel že nekaj časa na wishlisti... WOW nisem ljubitelj preveč težkih iger, pogostega umiranja itd.. samo tole je pa vrhunska zadeva posebej v kombinaciji 2-player. Prišel od moje nečak na obisk v soboto.. kot bi mignil jo je bilo konec. Res super igra, sicer zame osebno konkretno težka, vendar tale old school risana grafika odtehta težavnost 1 Navedek Povezava do prispevka
MaDrung Objavljeno 28. december 2021 Share Objavljeno 28. december 2021 (urejano) Review comming soon 28. december 2021 uredilo bitje MaDrung 3 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 28. december 2021 Share Objavljeno 28. december 2021 Špilam God of War prvič v življenju. Sram me je malo...kakorkoli, neverjetna igra! 3 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 28. december 2021 Share Objavljeno 28. december 2021 Vučko3 reče pred 15 minutami: Špilam God of War prvič v življenju. Slab trol. Temu ne bo noben nasedel. Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 28. december 2021 Share Objavljeno 28. december 2021 Ni trol prijatelj, nisem bil baš neki gejmer nekoč. 1 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 28. december 2021 Share Objavljeno 28. december 2021 Saj bil hec Itak, da je možno... jaz tudi marsikaj popularnega nisem. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 28. december 2021 Share Objavljeno 28. december 2021 Vučko3 reče pred 1 uro: Špilam God of War prvič v življenju. Sram me je malo...kakorkoli, neverjetna igra! A tega iz PS4 al ovega iz PS2? Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 28. december 2021 Share Objavljeno 28. december 2021 Stare sem še špilal nekaj malega, zadnjega pa čisto nič, no, do včeraj. Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 28. december 2021 Share Objavljeno 28. december 2021 Prvih 10-12 ur mi je bil GoW tko, TLOU 2 / RE 4 gotg nivo akcijskega tobogana, sorry ostalim špilom z zaprto štacuno. Pol mal pade tempo pa mal se začne ponavljat, ampkav vseeno je to fucking beast od AAA špila Sploh prvi boss fajt, mooooo, več polomljenih smrek ko ob žledu '14 Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 28. december 2021 Share Objavljeno 28. december 2021 Mene je ravno to zmotilo. Začnem igrat, prvi boss neki najbolj epskega ever... si mislim, uff kaj me še vse čaka in kakšni bosso, kad ono NČ. Sploh ne vem, če je še kakšen boss potem v igri, pa nobena scena potem niti do kolen ne seže tej. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 29. december 2021 Share Objavljeno 29. december 2021 Mislm da je blo zanalašč tko da tud ovi boss fighti k so, da niso pretežki, medtem ko optional bossi so pa zakon in izziv Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 29. december 2021 Share Objavljeno 29. december 2021 Jaz sem kakih 10ur v igri, mogoče manj, Witches cave. Igram na Give me a challenge, in na trenutke je precej zajebano. Sicer pa Kratos - Boii je razlog zakaj špilam, top performance Tealca! Navedek Povezava do prispevka
Bessie Objavljeno 29. december 2021 Share Objavljeno 29. december 2021 (urejano) DSII, zdaj sem v sporu z "Ganksquad"om... čakam na easy varianto @ke_kit dej ulet s tvojim mečem 29. december 2021 uredilo bitje Bessie 1 Navedek Povezava do prispevka
Me3do Objavljeno 29. december 2021 Share Objavljeno 29. december 2021 Še kar DS 2 Sotfs, fak je to ena ogromna igra Trenutno v zadnjem dlcju (ivory king), v main igri pa mislim da sem tudi že blizu konca Morm rect da mi krajsi/manjši setting BB-ja in Sekirota bolj sede, bomo vidli kako mi bo open world ER-ja odgovarjal... Pa pri novejših FS igrah mi je precej bolj všeč da so bossi bližje respawnom oz. da je lik bolj gibcen in ne traja tolko časa da prideš nazaj do njih Also, okolja mi tudi niso neki v dvojki Je pa all in all še vedno dobra igra, s par dobri idejami 2 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 29. december 2021 Share Objavljeno 29. december 2021 Jop, v Bloodbornu in DKS3 je bonfire vedno v bližini krajšega šprinta do bossa, tudi meni je to kul. V bistvu mi je bedno, da bi moral skos klat neke bedne mobe na poti, ko se drkam s šefom. Lih tok ti vzamejo healtha, da ne greš čisto spreman v boss fight in mene naredi OCD živčnega, če ne grem v boss fight s full healthom in nafilanimi flaškami HP-ja in SP-ja Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 29. december 2021 Share Objavljeno 29. december 2021 Še najhuje je ko se zaletiš v prokleto meglo, te ne spusti takoj skozi, odzadi pa prileti pošast in ti porine tiča v dušo. Seveda maščevat se ne moreš, ker je animacija glih zagrabila in si prišo v boss areno, živčen in jezen. Pol te pa boss ubije. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 29. december 2021 Share Objavljeno 29. december 2021 Ali pa tisti mobi, ki te vsekajo skozi meglo, ko si že v boss areni Navedek Povezava do prispevka
👽vlaho Objavljeno 29. december 2021 Share Objavljeno 29. december 2021 (urejano) Najboljsa je enka kjer v New Londo Ruins sploh ni bonfire in k te 4 Kings porejpajo je treba dobesedno iz Firelink Shrinea nazaj dol kjer po poti itak mrgoli mobov Je pa vceraj Distortion2(my fav strimer) odbil nov WR na SOTFS in sicer all bosses v 2.13 29. december 2021 uredilo bitje vlaho Navedek Povezava do prispevka
Me3do Objavljeno 29. december 2021 Share Objavljeno 29. december 2021 Ja, to so dobro popravili v novejših delih Sej DeS je isti, bonfire na začetku level pa se dokazi (na sreco/nesrečo so bossi precej lažji kot v kasnejših igrah - razen par izjem ofc) Navedek Povezava do prispevka
👽vlaho Objavljeno 29. december 2021 Share Objavljeno 29. december 2021 Pr DeS so vedno neke bliznjice da ne rabis hodit cez cel level se vedno pa zelo bedno ja se strinjam Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 29. december 2021 Share Objavljeno 29. december 2021 Najlepši spomini iz DS1, bežiš pred psi, letiš skozi meglo, ok pričakuješ 3sekunde pavze, da oddahneš. Nope, Capra demon + oba psa direkt na tebi instantno. Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 29. december 2021 Share Objavljeno 29. december 2021 Vučko3 reče Dne, 26. 12. 2021 at 21:34: @bitsurugi nameravam se lotit Ninja Gaidena. Nisem ga nikoli podrobno spilal, kolk je pametno, da zdaj zacnem?? Probaj, če ti bo sedlo. Nič ne bo drugače kot, če bi jo igral 10 let nazaj Navedek Povezava do prispevka
MaDrung Objavljeno 29. december 2021 Share Objavljeno 29. december 2021 (urejano) Sekiro: Shadows die twice 10/10 Prvo beseda na oceno: Jebite se vsi, moje ocene so prilagojene tako, da lahko katera igra sploh dobi oceno 10, čeprav ni zame popolna (ker tudi nobena nikoli ne bo). No zdaj ko se jebete pa lahko spregovorim kako vidim tale biser. Ne spomnim se kdo mi je priporočal to igro na podlagi moje liste razlogov, da sovražim souls-like žanr, ampak je res totalno zadel perfektno igro, ki je le toliko souls-like kot je potrebno, da pričara vzdušje resnosti in resničnih, a omejenih posledic. Na začetku vem, da sem se zelo bal izgube XPja, vendar igra konstantno stopnjuje koliko XPja dobiš od sovragov tako, da to za early game postane brezpredmetno. Isto glede umiranja. Vem, da sem na začetku mislil ponovno začeti igro, ko me je prvi miniboss razmetaval ko psa in je blo puno bolanih polek ograje. A na koncu sem končal igro s preko 10 solzicami za reset, ki sem jih uporabil bolj v stilu: Naj jim bo. Bolj sem se posluževal taktik, da sem pofarmal tisti skill point na varnem kraju, če je le ta bil blizu podeljenja. A kljub temu, da so te zadeve dejansko nepomembne, pa imajo name vpliv, ki me žene k preživetju. Priredi občutek resničnih posledic v igri kar mi je manjkalo pri marsikateri drugi igri in po mojem mnenju to izvede bolje kot ostale souls-like igre, saj so checkpointi dobesedno nasejani po mapi in vedno zraven bossov! Nobenmu ni zanimivo dolgo backtrackanje do bosa in vesel sem, da tega v tej igri ni. To je tudi razlog zakaj mi je tako všeč MGS: revengeance. Ni problem zajeban boss, če ti le igra pusti se fokusirati na bossa. Voice acting je izjemen, okolica prelepa, vzdušje je res posebno in resno, kar še bolj pričara iluzijo resničnosti in te prisili, da se igranja lotevaš z vso resnostjo. Gameplay je hiter in reaktiven, kar mi je velik plus, saj imam probleme s spominom in dosti bolje igram igre ker je potrebno hitro reagirati. Posebej mi je všeč kako so izpeljali stealth gameplay in vse animacije, ki so res brutalne. Bossi so všečni. Ne spomnem se enega bossa, ki bi mi povzročal odpor do igranja tako, da sem tudi z veseljem premagal vse postranske bosse. Kaj mi ni bilo všeč: - Da izgubiš polovico keša ko umreš, kar pomeni, da sem dosti laufal do trgovcev in jih iskal po mapah. Zaradi tega sem vodil tudi posebej excelovo tabelo, da sem vedel kaj kdo ima. Bolje bi mi bilo, da bi bil trgovec en saj k igri ni kaj dodalo. - Dosti zmede za prvi playthrough predstavlja kaj itemi dejansko delajo. Komu jih dati s svojimi kriptičnimi opisi. Razumem, da je to predvsem zato, ker igra noče, da vse narediš že v prvo, ampak osebno igre ne bom igral dva krat, saj je iger enostavno preveč. Iz tega razloga sem moral konstantno skakati po internetu in iskati odgovore, kar uničuje immersion. - V igrah me tudi vedno motijo itemi, ki imajo enojno uporabo. Enostavno nikoli jih ne bom uporabil, ker mi jih je škoda. Sekiro je posebej takšna igra, da vse fighte narediš brez itemov, saj te fighte nagruntaš. Potem tukaj potioni sploh nimajo smisla, dajejo pa grenek priokus če jih uporabiš, le da na koncu izgubiš. Zaradi tega sem pristaš, da če itemi obstajajo imajo neskončno uporabo tako kot tisti, ki jih dobiš od Headless. A žal sem headlesse pobil na koncu igre tako, da sem večino igre preigral brez teh itemov. Isto to pomeni za prostetike, saj ti ob uporabi žrejo iteme, ki stanejo keš. Če bi jih uporabljal bi slej ko prej končal brez njih. Tako da enostavno se raje naučim fightov brez njih in tojto. Veliko bolje bi bilo, da bi imeli zastonj uporabo. Za drugi playthrough seveda imaš keša vrh glave in to ne bo problem. Ampak kot sem rekel, igre drugič ne bom igral torej je to za mene minus, čeprav je za marsikoga drugega plus. - Kot sem že omenil glede kriptičnih napisov, me je zmotilo to, da sem prvo ubil zmaja na kar sem se odločil, da sedaj bom pa naredil vse kar je možno. No nisem vedel, da ko ubiješ zmaja si locked out od večine stvari. Zato sem končal z itemi, ki jih nisem moral uporabiti, da bi spremenil svoj ending. Ker sem completionist mi gre na kurac, da mi je igra preprečili vse to, brez da bi me prej opozorila preden sem napadel zmaja. Kot sem rekel, za second, third... playthrough to ima smisel. Ampak za mene enostavno slab feature. - Zadnja stvar, ki se jo spomnim so stock kontrole, ki so mi zelo otežile igro do prve tretjine bossov. Namreč za mene ni intuitivno uporabljati Y za menjavo prostetika, RB in LB za block in attack, ko je v igrah vedno uporabljen LT in RT. Predvsem je problem v tem, da je naravna pozicija prstov ko držiš XBOX kontroler na LT in RT. Za to da dosežeš LB in RB se morejo roke premakniti izven popolnega gripa kar potem otežuje premikanje smernikov ipd. ter vzame čas. Ker gre za igro, kjer je odziv pomemben vidim, zakaj so izbrali RB in LB saj sta tipki brez dolgega hoda. A žal je pri meni to predstavljalo takšno težavo, da sem enostavno bil prepočasen za blokiranje. Takoj ko sem kontrole spremenil je igra postala dosti enostavnejša, kljub dolgemu hodi RT in LT. Problem mi je tudi predstavljalo proženje počepa med fightom, kar sem na žalost ugotovil prepozno. Počepanje sem si za Demon of hatred unbindal. Potem obstaja tudi bug, da če pritisneš (sem pozabil že kdaj, a med premikanjem ali takoj po bloku, dodgeu....) "up" na D-padu, ti karakter skoči proti bossu. Kasneje sem moral na D-pad up dati menjavo prostetika, da se to ni več dogajalo. Sem pa našel opis bugga tudi na spletu. Skratka neverjetno dobra igra, ampak ker imam velike težave s spanjem lahko takšne igre efektivno igram samo med prazniki in sem zelo vesel, da sem ta čas izkoristil za to igro. Zdaj pa je čas, da si malo odpočijem. 29. december 2021 uredilo bitje MaDrung 7 1 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 29. december 2021 Share Objavljeno 29. december 2021 Najprej ti dam plus, pol bom prebral! Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.