Skoči na vsebino

Trenutno igram [12/2021]


Priporočeni prispevki

Galko reče pred 1 uro:

so fucking metal

 

...in pol po tem epskem uvodu ugotoviš, da si dejansko in-game ena pičkica, ki ga za šalo prefuka vsak okostnjak in srednje velika podgana, na katero naleti? In pa errand boy za random kveste lokalnih pijancev in mesarjev?

 

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka

Na znižanju nabavil Cuphead za switcha, katero sem imel že nekaj časa na wishlisti... WOW nisem ljubitelj preveč težkih iger, pogostega umiranja itd.. samo tole je pa vrhunska zadeva :D posebej v kombinaciji 2-player. Prišel od moje nečak na obisk v soboto.. kot bi mignil jo je bilo konec. Res super igra, sicer zame osebno konkretno težka, vendar tale old school risana grafika :wub: odtehta težavnost :)

Povezava do prispevka

Še kar DS 2 Sotfs, fak je to ena ogromna igra :o

Trenutno v zadnjem dlcju (ivory king), v main igri pa mislim da sem tudi že blizu konca 

 

Morm rect da mi krajsi/manjši setting BB-ja in Sekirota bolj sede, bomo vidli kako mi bo open world ER-ja odgovarjal... 

 

Pa pri novejših FS igrah mi je precej bolj všeč da so bossi bližje respawnom oz. da je lik bolj gibcen in ne traja tolko časa da prideš nazaj do njih

Also, okolja mi tudi niso neki v dvojki 

Je pa all in all še vedno dobra igra, s par dobri idejami 

Povezava do prispevka

Jop, v Bloodbornu in DKS3 je bonfire vedno v bližini krajšega šprinta do bossa, tudi meni je to kul. V bistvu mi je bedno, da bi moral skos klat neke bedne mobe na poti, ko se drkam s šefom. Lih tok ti vzamejo healtha, da ne greš čisto spreman v boss fight in mene naredi OCD živčnega, če ne grem v boss fight s full healthom in nafilanimi flaškami HP-ja in SP-ja :D

 

Povezava do prispevka

Najboljsa je enka kjer v New Londo Ruins sploh ni bonfire in k te 4 Kings porejpajo je treba dobesedno iz Firelink Shrinea nazaj dol kjer po poti itak mrgoli mobov :D

 

Je pa vceraj Distortion2(my fav strimer) odbil nov WR na SOTFS in sicer all bosses v 2.13 :avadodo:

uredilo bitje vlaho
Povezava do prispevka

Sekiro: Shadows die twice

10/10

Sekiro-Shadows-Die-Twice-stabby-stab.jpg

Prvo beseda na oceno: Jebite se vsi, moje ocene so prilagojene tako, da lahko katera igra sploh dobi oceno 10, čeprav ni zame popolna (ker tudi nobena nikoli ne bo).

 

No zdaj ko se jebete pa lahko spregovorim kako vidim tale biser. Ne spomnim se kdo mi je priporočal to igro na podlagi moje liste razlogov, da sovražim souls-like žanr, ampak je res totalno zadel perfektno igro, ki je le toliko souls-like kot je potrebno, da pričara vzdušje resnosti in resničnih, a omejenih posledic. Na začetku vem, da sem se zelo bal izgube XPja, vendar igra konstantno stopnjuje koliko XPja dobiš od sovragov tako, da to za early game postane brezpredmetno. Isto glede umiranja. Vem, da sem na začetku mislil ponovno začeti igro, ko me je prvi miniboss razmetaval ko psa in je blo puno bolanih polek ograje. A na koncu sem končal igro s preko 10 solzicami za reset, ki sem jih uporabil bolj v stilu: Naj jim bo. Bolj sem se posluževal taktik, da sem pofarmal tisti skill point na varnem kraju, če je le ta bil blizu podeljenja. A kljub temu, da so te zadeve dejansko nepomembne, pa imajo name vpliv, ki me žene k preživetju. Priredi občutek resničnih posledic v igri kar mi je manjkalo pri marsikateri drugi igri in po mojem mnenju to izvede bolje kot ostale souls-like igre, saj so checkpointi dobesedno nasejani po mapi in vedno zraven bossov! Nobenmu ni zanimivo dolgo backtrackanje do bosa in vesel sem, da tega v tej igri ni. To je tudi razlog zakaj mi je tako všeč MGS: revengeance. Ni problem zajeban boss, če ti le igra pusti se fokusirati na bossa.

 

Voice acting je izjemen, okolica prelepa, vzdušje je res posebno in resno, kar še bolj pričara iluzijo resničnosti in te prisili, da se igranja lotevaš z vso resnostjo. Gameplay je hiter in reaktiven, kar mi je velik plus, saj imam probleme s spominom in dosti bolje igram igre ker je potrebno hitro reagirati. Posebej mi je všeč kako so izpeljali stealth gameplay in vse animacije, ki so res brutalne. Bossi so všečni. Ne spomnem se enega bossa, ki bi mi povzročal odpor do igranja tako, da sem tudi z veseljem premagal vse postranske bosse.

 

Kaj mi ni bilo všeč:

- Da izgubiš polovico keša ko umreš, kar pomeni, da sem dosti laufal do trgovcev in jih iskal po mapah. Zaradi tega sem vodil tudi posebej excelovo tabelo, da sem vedel kaj kdo ima. Bolje bi mi bilo, da bi bil trgovec en saj k igri ni kaj dodalo.

- Dosti zmede za prvi playthrough predstavlja kaj itemi dejansko delajo. Komu jih dati s svojimi kriptičnimi opisi. Razumem, da je to predvsem zato, ker igra noče, da vse narediš že v prvo, ampak osebno igre ne bom igral dva krat, saj je iger enostavno preveč. Iz tega razloga sem moral konstantno skakati po internetu in iskati odgovore, kar uničuje immersion.

- V igrah me tudi vedno motijo itemi, ki imajo enojno uporabo. Enostavno nikoli jih ne bom uporabil, ker mi jih je škoda. Sekiro je posebej takšna igra, da vse fighte narediš brez itemov, saj te fighte nagruntaš. Potem tukaj potioni sploh nimajo smisla, dajejo pa grenek priokus če jih uporabiš, le da na koncu izgubiš. Zaradi tega sem pristaš, da če itemi obstajajo imajo neskončno uporabo tako kot tisti, ki jih dobiš od Headless. A žal sem headlesse pobil na koncu igre tako, da sem večino igre preigral brez teh itemov. Isto to pomeni za prostetike, saj ti ob uporabi žrejo iteme, ki stanejo keš. Če bi jih uporabljal bi slej ko prej končal brez njih. Tako da enostavno se raje naučim fightov brez njih in tojto. Veliko bolje bi bilo, da bi imeli zastonj uporabo. Za drugi playthrough seveda imaš keša vrh glave in to ne bo problem. Ampak kot sem rekel, igre drugič ne bom igral torej je to za mene minus, čeprav je za marsikoga drugega plus.

- Kot sem že omenil glede kriptičnih napisov, me je zmotilo to, da sem prvo ubil zmaja na kar sem se odločil, da sedaj bom pa naredil vse kar je možno. No nisem vedel, da ko ubiješ zmaja si locked out od večine stvari. Zato sem končal z itemi, ki jih nisem moral uporabiti, da bi spremenil svoj ending. Ker sem completionist mi gre na kurac, da mi je igra preprečili vse to, brez da bi me prej opozorila preden sem napadel zmaja. Kot sem rekel, za second, third... playthrough to ima smisel. Ampak za mene enostavno slab feature.

- Zadnja stvar, ki se jo spomnim so stock kontrole, ki so mi zelo otežile igro do prve tretjine bossov. Namreč za mene ni intuitivno uporabljati Y za menjavo prostetika, RB in LB za block in attack, ko je v igrah vedno uporabljen LT in RT. Predvsem je problem v tem, da je naravna pozicija prstov ko držiš XBOX kontroler na LT in RT. Za to da dosežeš LB in RB se morejo roke premakniti izven popolnega gripa kar potem otežuje premikanje smernikov ipd. ter vzame čas. Ker gre za igro, kjer je odziv pomemben vidim, zakaj so izbrali RB in LB saj sta tipki brez dolgega hoda. A žal je pri meni to predstavljalo takšno težavo, da sem enostavno bil prepočasen za blokiranje. Takoj ko sem kontrole spremenil je igra postala dosti enostavnejša, kljub dolgemu hodi RT in LT. Problem mi je tudi predstavljalo proženje počepa med fightom, kar sem na žalost ugotovil prepozno. Počepanje sem si za Demon of hatred unbindal. Potem obstaja tudi bug, da če pritisneš (sem pozabil že kdaj, a med premikanjem ali takoj po bloku, dodgeu....) "up" na D-padu, ti karakter skoči proti bossu. Kasneje sem moral na D-pad up dati menjavo prostetika, da se to ni več dogajalo. Sem pa našel opis bugga tudi na spletu.

 

Skratka neverjetno dobra igra, ampak ker imam velike težave s spanjem lahko takšne igre efektivno igram samo med prazniki in sem zelo vesel, da sem ta čas izkoristil za to igro. Zdaj pa je čas, da si malo odpočijem. :)

uredilo bitje MaDrung
  • Račka +1 7
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...