Skoči na vsebino

[multi] Mass Effect


Priporočeni prispevki

zdajle si bom naredil Kosilo podjetnika med covidom aka dvoje različne Žito makarone, polite s paradižnikovo mezgo. Za 5 minut bom za aromo v pašto dodal otrdel rob parmezana, ki ga hranim od konca oktobra

 

potem si bom skuhal šibko kavo brez okusa (2 žlički na 4 dl vode), kateri bom dodal mercator 3,5 mleko

 

 

...ampak mi oboje zbuja približno 10.000x večji hype kot karkoli, kar najavi "Bioware" v 2020. Nov Dragons age in Mass Effect included

uredilo bitje Galko
  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 4
Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 17 urami:

Andromeda ni bla zanič Mass Effect igra zarad woke stvari lol

 

Arbenowskee reče pred 17 urami:

kaj je bilo narobe z andromedo? bugi ali je bila dolgočasna? gledam ocene in je bila povprečno ocenjena. tako da ni povsem zanič

 

Seveda ne, tisto je bila le še pika na i (je na netu cel kup o Andromedi in sjwjanju, pa itak je lead designer skoz neki twital , da je treba vse belce na grmado, ker so pač – belci). Cel špil je bil nedodelan in rushan, a je presenetljivo kljub vsem ful vlekel. Vseeno je bil to Mass Effect. Kar je mene zmotilo je, da Bioware ne zna delat open world špilov. Mar bi uporabil enak pristop, kot pri izvirni trilogiji, tukaj je pa ta (navidezna) odprtost povzročala nemalo zgodbovnih bedarij. Namreč, premiki v zgodbi so bili skriptani samo na določene točke v main kvestu, in če si kaj po open worldovsko sidequestov, si slišal nemalo traparij v pogovorih z npcji (recimo: mislim, da si lahko en leden planet nekaj terraformal, pa so npcji še kar vsi jamrali, kako je mraz, kar pač to ni sledilo main quest liniji – in takih zadev je bilo cel špil ogromno).

 

Naslednja izredno slabo izvedena stvar je bila, da je špil zaživel samo ob prihodih na novo točko main questa. Takrat so bili companioni zgovorni, dobil si nove messages, kveste in podobno. Ampak, ko si vse to poklikal/preposlušal, se je vse vrnilo nazaj  v izredno leseno in prazno stranje, ki je ostalo popolnoma enako do naslednjega eventa v main questu. Zelo obupno, res je uničilo immersion.

 

Aja, kompanioni so bili ful pozabljivi, sploh ne vem več , kdo so vse so bili :), medtem ko se jih iz prejšnjih delov dokaj živo spomnim.

 

Tudi sama zgodba mi ni bila všeč: mislim, greš v novo galaksijo, nobenega občutka »wonder-a« ob raziskovanje neznanih svetov. Fak no, občasno je špil spominjal bolj na mad max kot na space opero, nobenega smisla ni imelo to. Kar je bilo pa meni osebno največje razočaranje pa je, da so bili pravzaprav vsi liki ali retardi ali pa psiho/sociopati, sleherni z neko svojo brezvezno egoistično agendo, nobenega občutka povezanosti, pomoči in sodelovanja a la, dajmo združit moči v neznanem okolju, da preživimo. Ampak ne, dajmo raje drug drugemu metati polen pod noge. Kr neki (sicer je nekaj tega vezano na samo zgodbo:

Spoiler

tisti deepfreeze dolgega potovanja je imel za posledico nastanek psihoze in vznik sociopatskega vedenja pri vseh kolonistih,

ampak vseeno … ni bilo prepričljivo.

 

Tudi antagonisti (tista nova rasa) se klišejski in prav nič inspiracijsko zasnovani. Dodaj še hrošče, čudno animacijo frisov, in vse skupaj da sliko, kot da se je na neki točki Bioware odločil, da se mu ne da več ukvarjati s špilom.  

 

Ob vsem tem zgoraj rečenem pa moram paradoksalno priznati, da se je špil prav fino igral, furanje po planetih  s tistim vozilom je uživantsko, pa tudi nekateri sidequesti in deli main questov so bili več kot proper. Pa tudi špil je bil kar dolg. Vzelo mi je, z loadi in sajvi (en gameplay), 178 ur, je pa res, da sem prebral sleherni zapis, preposlušal sleherega npcja in rešil vse kveste).

 

Pri tem pa Biowaru zamerim najbolj to, da špil nima konca. Ne moreš verjeti, no, isto kot nanizanka Firefly. Kar naenkrat je konec. Faking Bioware corpoti so se namreč odločili , da bo treba konec dokupiti v dlcju, ki so ga pa potem skenslali. Če bi bilo vse ostalo perfektno, si špil že zaradi tega dejstva zasluži blatenje. (Mislim pa, da se zgodba nadaljuje v romanu  Mass Effect: Annihilation, ampak ga še nisem prebral, zato nisem povsem prepričan, če je tako.)

uredilo bitje Flegma
  • Račka +1 2
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

saj realno, je sedaj gotovo veliko krajše. Nimam inštaliran, in ne vidim dejanski walkthrough length. Sem pa imel nabavljen še game guide in sem checkal vse queste (in nemalokrat loadal, če sem se kaj zafrknil, pa tudi nekaj sem moral preigrati zaradi bugov, pa dolžina bo odvisna tudi od težavnosti)

EDIT: aja, pa sedajle sem se spomnil, da sem 2x začel, ker sem se neki odločil spreminjati lilk ampak vseeno, lagani, brez naglice completionist stil igranja bi moral zlahka iti preko 100 ur

uredilo bitje Flegma
zatippkk
Povezava do prispevka
Galko reče Dne, 11. 12. 2020 at 13:36:

zdajle si bom naredil Kosilo podjetnika med covidom aka dvoje različne Žito makarone, polite s paradižnikovo mezgo. Za 5 minut bom za aromo v pašto dodal otrdel rob parmezana, ki ga hranim od konca oktobra

 

potem si bom skuhal šibko kavo brez okusa (2 žlički na 4 dl vode), kateri bom dodal mercator 3,5 mleko

 

 

...ampak mi oboje zbuja približno 10.000x večji hype kot karkoli, kar najavi "Bioware" v 2020. Nov Dragons age in Mass Effect included

 

Ker si newb.

 

Ena velika žlica se daje na 3 dl, s tole tvojo brozgo me ne čudi da ti ne gre Armax Arena na top tier.

Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...

 

Iz opisa igre na Originu.

 

- Includes single-player base content and over 40 DLC from Mass Effect, Mass Effect 2, and Mass Effect 3 games, including promo weapons, armors and packs — remastered and optimized for 4K Ultra HD.

- Visual Improvements on All 3 Games: Updates include enhanced models, shaders, FX, lighting and depth of field, plus full-resolution audio.

- New Shepard Customizations: With improved hair, makeup, eye color and skin tones you can create your Shepard in a unified character creator with all options available across the full trilogy, or choose to play as the iconic Femshep from Mass Effect 3 now available in all titles.

- Gameplay Enhancements for the First Mass Effect Game: Enjoy improved aiming and weapons balance, SFX, better Mako controls, input/controls, squad behavior, cover behavior and gameplay cameras.

- Visual Enhancements for the First Mass Effect Game: The game's been given a full world-building pass including environmental art, VFX and level relighting.
PC Updates: Enjoy a modernized PC experience across all three games with native controller and 21:9 widescreen support, user interface navigation improvements, and DirectX 11 compatibility.

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...