Galko Objavljeno 28. december 2022 Share Objavljeno 28. december 2022 Evo, klasična tema pres novim letom, da lepo zaključimo. Katere igrice ste kaj šopali v letu 2022? Pišite: - z navadno pisavo tiste, ki ste jih samo igrali - z bald pisavo tiste, ki ste jih obrnili - z bald in podčrtajem tiste, ki ste jih platinirali Pa ZELO lepo vabljeni, da poveste še kakšen vtis o naštetih igricah Navedek Povezava do prispevka
To je priljubljen prispevek. JediEagle Objavljeno 28. december 2022 To je priljubljen prispevek. Share Objavljeno 28. december 2022 Spet bom napisal samo kakšen stavek, kako se spomnim špila. Mi je predvsem zanimivo, koliko mi dejansko ostane v spominu : 14.01.2022 - Creaks (PC) - 100% - 2d puzzle igra....in to je vse kar se spomnim zanimiv izgled, uganke so, da prideš v naslednjo sobo in pomagaš nekim ptičem. Špil je od Amanita Design, od katerih so mi kul špili. Saj ta je tudi v redu. Mogoče je skoraj 12 mesecev res predaleč 28.01.2022 - Immortals Fenyx Rising - Platinum - ubisoftova meh grška kopija zelde - botw 02.02.2022 - Immortals Fenyx Rising - A New God - 100% - v bistvu kul DLC, kjer je poudarek na reševanju dungeonov 16.02.2022 - Immortals Fenyx Rising - Myths of the Eastern Realm - 100% - mini kopija glavne igre, tokrat s kitajsko mitologijo, ampak še vedno predolgo 26.02.2022 - Darkestville Castle - 100% - point-click pustolovščina, po izgledu podobna Curse of Monkey Island, ampak uganke so meh, humor še slabši, zgodba kr neki 14.03.2022 - Guns, Gore and Cannoli 2 (PC) - tole smo odigrali na game nightu, 2d run'n'gun špil za 1-4 igralce. Imaš zombije, mafijce, vojsko, vse skupaj za vito v risankast izgled 07.04.2022 - Horizon Forbidden West - Platinum - mnjah.. pobijanje robodinotov z v redu zgodbo, dokler ne prideš do zaključka, kjer v najboljšem primeru samo zaviješ z očmi. Pa me woke material ni nič motil, sam konec igre je bljak 22.04.2022 - Aperture Desk Job (Steam Deck)- demo igra za steam deck - nasmeješ se, odigraš. Kul je 11.05.2022 - GRIS - 100% (Steam Deck) - eh, nek artsy špil o izgubi...ni mi bil preveč kul, kratek pa še to se mi je vleklo 14.05.2022 - LEGO Star Wars: The Skywalker Saga (PS5) -Platinum - well, če je kdo pričakoval kopijo originalnih lego trilogij, se je kar zmotil. Zgodbovni del je zreduciran, glavni poudarek je open galaxy raziskovanje planetov in reševanje kvestov, kjer si le ti dejansko sledijo iz enega v drugega in natvezijo kar kul zgodbice 21.05.2022 - Skully (Steam Deck) - Igraš lobanjo, zgodba kr neki o 4 bratih/sestrah (elementi ogenj, veter itn), ki se ne marajo, odkar jim je umrla mati. V glvanem, 3d platformiščina, ki ima na tretnuke nadležen kontrole, na trenutke je zabavna in na trenutke bi vse skupaj vrgel v steno. 07.06.2022 - A Hat in Time (Steam Deck) - 3d platformščina, kjer mi nekaj manjka. Mi ni pol toliko dogajala, kot sem mislil, da mi bo. Kamera mi ni bila všeč, so bile pa kul različne tematike po stopnjah. 23.06.2022 - Lego Marvel Super Heroes (Steam Deck) - 100% - sem ravno končal Skywalker Sago in mi je še pasala kakšna Lego igra, zakaj pa ne Marvel Super Heroes.....omfg, ogromno za obdelat, ampak vsak dan na vlaku, super Skrite stopnje, večkratno preigravanje stopenj itn. 03.07.2022 - Pilgrims (PC) - 100% - point click igra z nabiranjem itemov v obliki kart. Slednje potem uporabiš, da rešiš razne uganke. Več možnih kombinacij(ubiješ zmaja, rešiš zmaja, na prestol daš sebe, babo ali pustiš obstoječega) , večinoma zabavne posledice. ZELO kratka, lahko vse preigraš v dveh urcah. 05.07.2022 - King's Quest (Steam Deck) - moderna priredba originalnega King's Questa. Že nekaj časa je minilo, ampak mislim, da mi je bil tretji del najbolj nadležen? Zadnja dva sta spet bolj straight forward, liki in usode so večinoma odvisne od tretje epizode. Pa tko. 17.07.2022 - Immortals Fenyx Rising - The Lost Gods - 100% - Še tretji DLC, ki postane izometričen action rpg z novim likom. Na začetku ful zabavno, ampak sem prestavil na nižjo težavnost, ker sem se naveličal dvo minutnih bojev, kjer me niso nikoli ubili, ampak kar ni bilo konca, tako da sem raje znižal težavnost, da sem hitreje opravil z mobi, drugače bi igral še dodatnih 6 ur... ne hvala. 21.07.2022 - Lost Words: Beyond the Page (Steam Deck) - 100% - spet neka 2d platformščina, zgodba ponovno o izgubi, tokrat babice. Ne vem, kaj me je pritegnilo (premonicija?), kjut knjižni izgled? Kdo ve, tudi če ne bi igral. 28.07.2022 - Tacoma (Steam Deck) - 100% - neke vrste escape room game? Odkriti moraš, kaj se je zgodilo na vesoljski ladji in poiskati AI na ladji. 07.08.2022 - Kena: Bridge of Spirits (PS5) - kar dolga pavza za ta špil, tako da sem potreboval nekaj časa, da sem padel nazaj notri. Ni ravno lahek, zabaven za preigrat, ampak še enkrat čez cel špil za platino. Ne hvala 17.08.2022 - Prototype (Steam Deck) - Okužiš se z virusom in delaš raztur po mestu, tako da pobijaš ostale, ki delajo raztur po mestu in vojsko, ki hoče stvari prikriti 15.09.2022 - Steamworld Heist (Steam Deck) - steamworld potezna taktična igra. Imaš različne like, vsak ima svoje sposobnosti, primerno jih moraš izbrati, nabildati, uporabiti v stopnjah. Najprej moraš rešiti uboge robote pred imperijem, nato pa ..... 28.09.2022 - Return to Monkey Island (Steam Deck) - vrnitev h klasiki. Meni je bila igra super, nasmejala, uganke so bile ravno pravšnje, nič obskurne kot v starih časih. Zgodba se je že začela v redu, ampak konec mora biti spet Ronovski.... res ne more pustit človeka zunaj realnosti, eh? 17.10.2022 - Ori and the Will of the Wisps (Steam Deck) - metroidvania, ki odlično izgleda, se sliši in tudi igra. Res ne bom delal dodatnih izzivov, ampak mi je bilo v veselje končati vsaj enkrat na 100% 06.11.2022 - Escape Simulator (Steam) - no, saj že ime pove, simulator za escape roome Uradne stopnje so kul, user created variirajo v kakovosti, ampak v splošnem, iščeš predmete in ključe, ter kje in kako jih uporabiti 09.11.2022 - Metroid Dread (Switch) - po Oriju sem hotel še eno metroidvanio, najboljše, da se vrnemo k eni, ki jo imam pa še nisem končal.....uf....Spet vse raziskal, ampak jaz nisem za to, da bi šel še enkrat za hitrejši rezultat in učenje map na pamet. Z nekaj bossi sem se kar namatral 14.12.2022 - Death's Door (Steam Deck) - bil je na razprodaji, bil je na wishlisti, zakaj pa ne, kljub temu, da imam še ogromno nepreigrano knjižnico. Moram reči, da sem užival od začetka do konca, parkrat sem se tako izgubil, da sem raje crknil in se tako vrnil k vratom Mogoče bi zemljevid res pokvaril/olajšal špil, ampak jaz bi ga še vseeno rad imel Post-game je z nekaj ugankami sicer preveč WTF?!? Duhce bi, brez pogleda v guide, mogoče naključno pogruntal. Se mi zdi, da je dosti drugih ugank imelo vsaj nek hint, za te duhce, pa prižiganje ognja pa se ne spomnim.... Sigurno pa ne grem še enkrat skozi špil, da ga obrnem samo z marelo, četudi se trenutno še spomnim vseh boss fightov.....fuck those trophies... Igral oz. še igram: - God of War: Ragnarok - imam pomoje še kar nekaj špila, preden mi uspe končati - Morbid:The Seven Acolytes - 2d pixel isometric souls like rpg....meh...šele začel na Steam Decku.... kar v redu. Edina kazen je, da te vrže nazaj na save point in respawnajo se sovražniki. Slednji so Lovecraftove prikazni. V bistvu mi je zaenkrat kar skip, ampak dela fajn na steam decku, tako da yay. - Kirby and the Forgotten Land - to sem ostal nekje na polovici. Igrica za otroke, saj je zabavna, ampak sem pred zaključkom dobil Steam Deck....oh well - Mario Strikers: Battle League - odigral nekaj partij s sinom, ravno včeraj smo igrali po dolgem času.... računalnik nas je povozil...oh well - Mario Party Superstars - vsake toliko igram z otrokoma, vedno se zabavamo - Mario Kart 8 Deluxe - nove proge, še ena izbira pri otrocih - Sackboy - tako kot prejšnji dve - Elden Ring - ja, še vedno je nekje....ti špili res niso zame, ko imam med igranjem dva tedna - 2 meseca pavze, preveč pozabim kontrole in kje sem bil.....oh well... - Hot Wheels: Unleashed - dirkačina, žanr, ki mi je vedno kul kakšni dve urci, preden pozabim nanj - My Friend Pedro - zagnal na Decku.... igral nekaj stopenj in šel naprej... - Transistor - zagnal na Decku.... igral nekaj stopenj in šel naprej... - Hades - premagal Hades, šel še nekajkrat skozi...... si vključil tist bonus, v prvo spet premagal Hades..... od takrat nisem zagnal....ugh....res ne maram roguelike iger - RAD - jap, spet rogue like.....probal....spet šel nekaj runov....zaključil - Slay the Spire - rogue like with cards - dva neljuba žanra v enem.....nisem kaj dosti igral - Dragon's Dogma - zagnal na Steam Decku - igral kakšno uro - Grim Dawn - zagnal na Steam Decku - igral kakšno uro - Fling to the Finish - game night špil - mnogo smeha - Teenage Mutant Ninja Turtles - Shredder's Revenge - končal zgodbo, nabildal polovico likov. Definitivno bom šel še nazaj probat dobit vse trofeje. I likey - Alan's Automaton Workshop - v bistvu igra za programerje - sestavljaš in programiraš avtomate. Zaaabavno, ampak se mi je ustavilo pri eni stopnji, kjer bi dejansko si vse moral najprej izrisati na list, ingame "list" papirja zame nima dovolj zoom outa, da bi lahko normalno igral Kul špil, ko me spet prime, da vržem 3 ure v načrtovanje, ga spet zaženem - Plunder Panic - to je še en špil, na ponovno zabaven v multi na game nightu. Dve ekipi piratov, več načinov za zmagat (potopi sovražno ladjo, ubij nasprotnega kapitana, ukradi največ zaklada..), zapakirano v 2d piksle. Garantirana zabava - Pummel Party - weak kopija Mario Party "namizne" igre. Prve in edine igre sploh nismo dokončali. Smo pomoje izbrali preveč rund za prvič. - W40k: Shootas, Blood & Teef - od istih razvijalcev kot zgoraj Guns, Gore and Cannoli 2. Risankast izgled, 1-4 igralci, run'n'gun, samo da v W40k univerzumu... ampak začuda ni bil tako zabaven kot Mafijci/zombiji/nacisti...... - Bioshock Infinite - igral sem ga eno nedeljsko popoldne z mislijo, da nadaljujem "naslednji vikend" .... ni blo - še nekaj špilov zagnanih na Steam Decku, da se potestira in nekoč preigra...... PS5 samo sprobanih se sploh ne spomnim, bi moral nekje pobrskat preveč ..... Dosti shitty leto zame, čustveno, zdravstveno, nepremičninsko, vesel sem, da ga bo čez 3 dni konec (fak, nikol nisem tega rekel za nobeno leto. Ponavadi sem samo zavil z očmi, ko je kdo drug to pribil.) Če ne bi bilo Steam Decka in vožnje z vlakom od maja naprej, bi pomoje bil tale seznam zgoraj mnogo manjši Nč, upam, da bo prvi končan špil v letu 2023 God of War Ragnarok.... 17 4 Navedek Povezava do prispevka
To je priljubljen prispevek. Aktivist Vanč Objavljeno 28. december 2022 To je priljubljen prispevek. Share Objavljeno 28. december 2022 Ne me jebat... ko sem to videl, me je minilo, da bi sam kaj napisal! 2 9 Navedek Povezava do prispevka
Gogy Objavljeno 28. december 2022 Share Objavljeno 28. december 2022 Enako. Tko da bom napisu sam, k sreč imam živega tamagochija doma. In k sreči, je polnoletna, tko da tisto kidanje dreka pa prehrana nista več tolk prioriteti. So pa druge stvari, cel spekter špilov je not - od Sekirota do Simsov. Od ladijskih bitk do križank, da o avanturah ne bi niti začel... 1 Navedek Povezava do prispevka
ngebe Objavljeno 29. december 2022 Share Objavljeno 29. december 2022 leto 2022 je bilo bolj bogo supraland, fpp metroidvania, nekak ok, nisem iskal vsega, ravno toliko, da sem se prebil skozi zgodbo blasphemous, platformer metroidvania, kup religiozne navlake in imen, tak da nisem niti sledil vsemu. sem sam sekljal vsepovprek in koncal zgodbo boomerang x, mi manjka sam se zadnji sefe. fps arena shooter s shurikenom, ki zgleda ko bumerang noita, umiram na polno, predvsem zaradi okolja in ker drmam vse kar lahk raznese journey to the savage planet, nekje na polovici sem obstal kake pol leta nazaj the messenger, obtical pri nekem vmesnem sefu, do tam mi je bil humor spila kar vsec unmetal, loveletter prvemu metal gear solid, nekje naredil pavzo in se nisem vrnil, do pavze mi je blo kar kul carto, puzler s premikanjem map kart. nic posebnega, morda mi rata dokoncat do konca leta pa en kup zadev, ki so sledile install/unistall sekvenci, spomenm se samo: loop hero, unistall po 5 min inked, me je resno dolgocasil, glupo lahki puzli, zelo leseno premikanje, zlo hitro zakljucil elderborn, mal me je dolgocasil, pri enem vmesnem sefu se mi ni dalo vec in je slo iz diska prodeus, sem samo probal za 5 min in mi je zgledal kul, tak da ga bom verjetno ponovno instaliral v 2023 in poizkusil znova mini metro, mi je blo mal meh. odprl vecino map, potem pa je sledil uninstall slay the spire, yawn 1 Navedek Povezava do prispevka
AMF Objavljeno 29. december 2022 Share Objavljeno 29. december 2022 (urejano) Igric, ki sem jih igral manj od treh ur ni na seznamu (Dying Light 2, Death Strending...) 31. december 2022 uredilo bitje AMF 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 29. december 2022 Share Objavljeno 29. december 2022 omemba Supralanda čakam da si komp zrihtam, da igram to naprej, res lušten Metroidvania meets Portal najbolj kul stvari, ki sem jih letos igral so It Takes Two, oba Last of Us špila, Psychonauts 2, Elden Ring, Yakuza igre in Disco Elysium - vse od teh sem igral prvič nasploh. Aja, pa Vampire Survivors in tanovejša Hitman 1 in 2. Preko neta se je nekaj igralo COD: Warzone, Deep Rock Galactic (to obžalujem, da nisem več kot 2 meseca igral), FIFA 22, Rocket League, Valorant, League of Legends, Divine Knockout & Overwatch 2, ampak to vse bolj poredko. Verjetno največ FIFO, kjer sem pomagal dvema kolegoma carryat do Div1 (hudo je da lahko na PS5 igraš s folkom, ki ima špil na PS4) Letos priznam, da so mi zastonj PS+ igre ble meh, ali sem že igral ali pa me niso nič veselile. Mogoče to pomeni, da bo naslednje leto dosti boljše Naslednje leto bi rad igral čimveč horror-based špilov, samo večino jih moram kupit najprej treba preživet do naslednje plače pa upat na čim boljše popuste Navedek Povezava do prispevka
Hernir Objavljeno 29. december 2022 Share Objavljeno 29. december 2022 Letos sem igral zelo malo, od 2022 iger nisem niti do 10 prilezel. Ajde, naštejem 2022 naslove, sicer pa praktično nobene igre na platiniram, tako da ne bom šel v podčrtovanje ali krepko pisavo. Samo Taiji imam ob priliki željo naredit na 100 %, ker so mi pač kul uganke, ampak tudi če ne bom Z dvema zvezdicama sem označil mega cool naslove, z eno zvezdico precej cool, ostali pa so mi tudi všeč, ampak ne ravno za one-of-the-greats listo, čeprav Windjammersi 2 ga v družbi trgajo, edino uporabnik Feget je preveč dober v tej igrici Elden Ring** Rogue Legacy 2** Tunic* Taiji Vampire Survivors** SquishCraft (nisem prišel daleč, zgleda sem tudi jaz dočakal mojo "premikanje škatel" of DOOM igrico, saj so mi uganke preprosto pretežke) Marvel Snap Windjammers 2 Patrick's Parabox Sem pa leta 2022 dosti več časa preživel v Unityju, kjer sem vrgel skupaj ene par prvih konceptov igračk. Enostavnejše, on-rails stvari večinoma, da sem se zraven lahko C# učil. V 2023 pa upam da zapoka en malo konkretnejši projekt, nek horror walking simulator iz nekih rupetinskih legend, ki so mi jih razlagali neki čičoti na sprehodih, imam v glavi. Mi je že kar dolgo želja nehat blodit o igračah in tudi kaj naredit, tako da mega happy, da mi je letos dejansko uspelo dosti ur preživet v Unityju 4 Navedek Povezava do prispevka
Hernir Objavljeno 29. december 2022 Share Objavljeno 29. december 2022 JediEagle reče Dne, 28. 12. 2022 at 17:56: 06.11.2022 - Escape Simulator (Steam) - no, saj že ime pove, simulator za escape roome Uradne stopnje so kul, user created variirajo v kakovosti, ampak v splošnem, iščeš predmete in ključe, ter kje in kako jih uporabiti Če so ti všeč take igračke, daj še to na wishlisto, berem da je zelo fun igra https://store.steampowered.com/app/1812090/Escape_Academy/ 1 Navedek Povezava do prispevka
Hattori Objavljeno 30. december 2022 Share Objavljeno 30. december 2022 TLOU part 1 - platina Elden Ring - platina God of War Ragnarok - platina Monster Hunter Iceborne (ongoing igra) Ace Combat 7 - delam na platini, manjkata 2 trofeji Hell let loose - platina (onging igra) Battlefiled 2042 Resident Evil 2 (PS5 verzija) - platina Resident Evil 3 (PS5 verzija) - platina Nioh 2 (PS5 verzija) - platina Fire Pro Wrestling - delam na platini, manjka 1 trofeja WWE 2022 - platina Deathloop - platina Cyberpunk 2077 - platina Returnal - platina Ghost Recon Breakpoint - platina (igral z dvema kolegoma, dejansko presenetljivo fun izkušnja) Mortal Kombat 11 - platina Horizone Forbiden West - platina Riders Republic - platina 2 Navedek Povezava do prispevka
Raz Objavljeno 30. december 2022 Share Objavljeno 30. december 2022 (urejano) Hollow Knight + DLC Life is Strange: True Colors Call of Duty 4: Modern Warfare (original iz 2007) Call of Duty Modern Warfare 2 (original iz 2009) Monument Valley Monument Valley 2 Forza Horizon 3 + DLC Forza Horizon 4 + DLC Shadow Warrior (2013) DOOM 64 Blood: Fresh Supply (remaster/re-release iz 2020) Black Mesa The Stanley Parable Ultra Deluxe (remaster iz 2022) Life is Strange 2 Unravel Dear Esther: Landmark Edition The Unfinished Swan Untitled Goose Game Happy Game 30. december 2022 uredilo bitje Raz 1 Navedek Povezava do prispevka
JediEagle Objavljeno 30. december 2022 Share Objavljeno 30. december 2022 Ne vem, kaj se toliko zgražate, pomoje ste nekateri pustili še vedno več ur v Elden Ringu, kot pa jaz vse skupaj zgoraj letos Navedek Povezava do prispevka
Jake the Mess Objavljeno 30. december 2022 Share Objavljeno 30. december 2022 Eh noben se zgraža, jest ti sam dajem mad respect, da si tolk odigral. Je pa res da si sam ne predstavljam svojega lajfa s familijo in toliko gaminga. Navedek Povezava do prispevka
zasledovalec Objavljeno 30. december 2022 Share Objavljeno 30. december 2022 Chenier reče pred 21 urami: Sem pa leta 2022 dosti več časa preživel v Unityju, kjer sem vrgel skupaj ene par prvih konceptov igračk. Enostavnejše, on-rails stvari večinoma, da sem se zraven lahko C# učil. V 2023 pa upam da zapoka en malo konkretnejši projekt, nek horror walking simulator iz nekih rupetinskih legend, ki so mi jih razlagali neki čičoti na sprehodih, imam v glavi. Mi je že kar dolgo želja nehat blodit o igračah in tudi kaj naredit, tako da mega happy, da mi je letos dejansko uspelo dosti ur preživet v Unityju A mas kje objavljen ksn projekt? Js se morm tut kej spravt spet, je ze dve leti minil pomoje od kar sm nazadnje. Moje stvari: https://njacke.itch.io Nej kdo obrne plis Purrpocalypse, k sm porabu 100+ ur za narest, koncala sva pa sam js pa se en prjatu, feelsbadman 1 Navedek Povezava do prispevka
Hernir Objavljeno 30. december 2022 Share Objavljeno 30. december 2022 Nimam, ker je večina stvari bila narejena s sledenjem tutorialov in prva "non-tutorial" zadeva je bila on-rails shooter, ki je ostal na končani prvi stopnji. Ko bom imel kaj konkretnejšega, bom pa valda delil Navedek Povezava do prispevka
JediEagle Objavljeno 30. december 2022 Share Objavljeno 30. december 2022 Jake the Mess reče pred 19 minutami: Eh noben se zgraža, jest ti sam dajem mad respect, da si tolk odigral. Je pa res da si sam ne predstavljam svojega lajfa s familijo in toliko gaminga. Mislim, like I said, če ne bilo Steam Deck-a in dve urne vožnje z vlakom vsak dan, bi bil seznam mnogo manjši. Zato pa ni veliko preigranega na PS5, GowR že od 11.11 igram, pa ne vem, če sem na polovici Pa res ne vidim razlike, a človek pusti 100 ur v Elden Ringu ali po 5-15 ur v 20 drugih igrah Moj Elden Ring save kaže slabih 12 ur Navedek Povezava do prispevka
zasledovalec Objavljeno 30. december 2022 Share Objavljeno 30. december 2022 (urejano) Chenier reče pred 10 minutami: Nimam, ker je večina stvari bila narejena s sledenjem tutorialov in prva "non-tutorial" zadeva je bila on-rails shooter, ki je ostal na končani prvi stopnji. Ko bom imel kaj konkretnejšega, bom pa valda delil Sej pri meni so tut vecinoma “reskini” spilov, k jih delas v nekm udemy coursu (kjer sami pravjo da mors objavit :D). Dalec najvec mojga dodatnga dela je blo za ta Purrpocalypse, k je poleg novih assetov/tematike se story mode in boss fight, kar ni blo tm. Drgac sta bla pa poleg teh k mam gor se en platformer in tower defense, sam tm nism sou svoje verzije delat. Je pa ful dobr course za 2D, se tut na Udemyi poleg usga govna najdejo kake dobre stvari. 30. december 2022 uredilo bitje zasledovalec Navedek Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 30. december 2022 Share Objavljeno 30. december 2022 Koncal Peggle deluxe na ea passu Navedek Povezava do prispevka
Vesoljc Objavljeno 31. december 2022 Share Objavljeno 31. december 2022 Sekiro Metal Gear solid 5 Cyberpunk 2077 The witcher 3 Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 31. december 2022 Share Objavljeno 31. december 2022 Igranje v prvo: Horizon: Forbiden West Elden Ring Nobody Saves the World Salt & Sacrifice The Quarry Observer: System Redux Stray Dark picture Anthology: Little Hope Slay the Spire Cult of the Lamb Yakuza Like a Dragon Trials of Mana SouthPark: Fracture ButWhole The Medium God of War: Ragnarok Ponovno igranje: God of War 1,2,3 in Ascension Hades Bioshock 1 in 2 Persona 5 Royal Returnal 100% 5 Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 31. december 2022 Share Objavljeno 31. december 2022 (urejano) Guardians of the Galaxy Half life: Alxy Elden ring Bloodborne Dark souls 3 Demon's souls PS5 Sekiro Ratched & Clank: Rifts apart Returnal Stray Horizon: Forgotten west Return to monkey island The Quarry God of War Ragnarok Pentiment Vampire survivors Dark pictures: Devil in me Verjetno sem še kak indie pozabil. Pa razne Rocket league in multiplayer špile sem izpustil. SNOWRUNNER 31. december 2022 uredilo bitje fric 2 Navedek Povezava do prispevka
Kastor Objavljeno 31. december 2022 Share Objavljeno 31. december 2022 Jaz bom pisal glede na achievemente in kaj se spomnim, ker drugače nimam šans: It takes two: Zakon multiplayer zadeva, sam nekako nisem našel nekega long term partnerja, da bi to obrnil. Spelunky 2: Ena izmed ljubših rogue zadevic, sam mi je pretežka na xbox kontroler. Nobody saves the world: Hud potencial, sam se mi ni dalo tega igrat v tistem času, mogoče nekoč se vrnem. Mass effect legendary edition: bom obrnil spet, inštaliral, zalaufal, rekel ja tole pa bom preigral in evo ga december, mi smo pa še zmer pri ME1 v 2 misiji Kingdom two crowns: dost carska zadeva, s konjem šetaš levo desno in upgrejdaš bazo pred sovražniki. Neon abyss: Kul roguelite shooter, sam ni na najvišjem možnem nivoju, sem pa fan takih špilov in sem ga kar konkretno predrkal. Taiko no Tatsujin: The Drum Master!: wtf je to karneki blo vem da so bili neki bobni čudni japonski The flame in the flood: Zelo simpatična igra, s splavom potuješ po reki navzdol in nabiraš resurse, še zmer čaka na backlogu. Spomnim se, da je bila dost carska glasbena podlaga. Tunic: Tukaj ne bom veliko pisal, rečmo samo to, da sem en tistih, ki je mislil, da ima broken verzijo špila brez angleščine. Nisem igral naprej Marvels guardians of galaxy: Carska sprostitev ob še bolj carski glasbi, sam nisem preigral do konca. Weird West: Se ne spomnim točno, mogoče nek klon jagged alliance na wild westu? Turnip Boy Commits Tax Evasion: Dost carski špil, obrnil bolj zaradi tega, ker je bil razmeroma kratek. Nba 2k22: nba ko nba. Bugsnax: Zalaufal, ker je bil kao ps5 release špil. Not impressed. Unsouled: Pojma nimam. Pac-man museum+: sam potrdil, da sem gnil pri pacmanu. Spacelines from the Far Out: fak kolk špilov se ne spomnim Teenage mutant ninja turtles: Carski beatemup, parkrat zagnal sam zaradi uvodne glasbe UFC 4: igral na morju s kolegi, pojma nismo imel kaj stiskamo, uni so se neki tepli, en je zmagal. fun ker noben ni vedel kaj dela Minecraft Dungeons: Dost kul zadeva za malo mlajšo publiko, diablo za male ljudi Ascent: Backlog zadeva, očitno ne bo šlo naprej, mi je bila pa všeč tistih par ur ... Matchpoint: Tennis Championships: Igral, ker mi je bilo ultra dolgčas, sam je blo tko no zabavno. Torment: Tides of Numenera: Ni šlo, prestar sem za take igre. Leta 2000 bi jo preigral, zdaj ne gre. Farcry 5: Farcry ko farcry, sproščujoče nažiganje <3 Road 96: Vrhunska zadeva, preigral večkrat, glasbeno podlago sem si dal na spotify ob FFX, Pistolwhip, to the moon in witcher komade, kar je kar uspeh As Dusk Falls: Bi znalo biti ok, sam sem zgornji naslov predrkaval, tako da ni bilo časa za tole. State of Decay 2: Juggernaut Edition: Tole bom 99% še igral, ocene so bile slabe, sam meni je bil pa sam koncept noro dober, sam rabim obvezno enega za družbo. Priporočam. Midnight Fight Express: Težko rečem emšo, spomin itd. Fuga: Melodies of Steel: Top JRPG pustolovščina, prva v mojem novem obdobju, ko bom zmeraj do konca preigral špile Assassin's Creed Odyssey: Pričakoval nič, začel na grških otokih in bil uno omg, tukaj sem bil na dopustu, igral 2 uri, ugasnil in pozabil na vse skupaj. Hardspace: Shipbreaker: Inženir v vesolju nikoli nisem hotel biti, tako da pass. Tainted Grail: Conquest: Pride na vrsto takoj ko obrnem slay the spire ... se pravi nekje 2025. Je pa zadeva zelo nice card game kombinirana s šetanjem naokrog in upgrejdanjem lika. Despot's Game: Verjetno sem tole zagnal in ugasnil že v meniju Grounded: Kul zadeva, long dark na domačem vrtu minus mraz Sam glede na to, da imam še long dark za obrnit, da je subnautica na standby, tole ne bo prišlo na vrsto. FIFA 23: Tele kartice so uničile špil lp (vsaj meni) Efootball 23: Tele kartice so bile pa bolj fun in sem jih igral kak mesec Scorn: Sem eden od tistih, ki mu tole ne potegne, prepočasen lik in premalo akcijske uganke. Ne vem, ni šlo, sem prišel mislim da do tretjega sklopa ugank in se mi ni dalo več. The Forgotten City: Vrhunska zadeva, timeloop+filozofija kot se zagre. Glede na to, da mi je bilo fun, verjetno ni glih highend filozofija, sam sem preigral v enem kosu. Obvezno sprobajte vsi, imo bo večini kul. Persona 5 Royal: V teku igranja, sam pismo imo mission impossible za moj stil igranja Ghost Song: Malo me spominja na Hollow knight, sam z vesoljskimi elementi, poročam več če kdaj obrnem. Vampire survivors: timesink prve klase, dobro da imam slay the spire, ker drugače bi sam tole nabijal. Že 3x zaspal zraven zvečer, sam je še zmer top Pentiment: Verjamem, da je zelo zanimiva zadeva, sam meni ne potegne Gungrave G.O.R.E: Pasja jajca, ne priporočam. Chained Echoes: Šele začel, dost ok zaenkrat. High on life: Ni ravno moj tip humorja, sam se bom verjetno spravil preigrat zadevo, ker so vseeno smešne zadeve Potion Craft: Alchemist Simulator: Mešanje napojev za stranke, zelo zanimiv koncept, bom definitivno še igral. Slay the spire: Najboljši špil ever. Končal ga bom, ko z vsemi štirimi liki obrnem na ascension lvl 20. Trenutno sem z vsemi na lvl 19 (350 ur nekje gameplaya ). Evo to je to. Verjetno je bilo še kaj vmes, sam nimam achievementov, da bi me spomnilo 6 Navedek Povezava do prispevka
magični kralj Objavljeno 31. december 2022 Share Objavljeno 31. december 2022 CoD: MW2 Vampire Survivors Lost Ark FTL CS:GO Portal Reloaded Binding of Isaac Yu-Gi-Oh! Hearthstone Overwatch 2 briefly :'D 1 Navedek Povezava do prispevka
g. Profesor Objavljeno 31. december 2022 Share Objavljeno 31. december 2022 Kena: Bridge of Spirits Canis Canem Edit Unravel Unravel Two Elden Ring Playstation VR Worlds Deracine VR A Fisherman's Tale VR Horizon: Forbiden West Hades Stray Returnal Hitman 3 DLC: Ambrose Island Kona Little Nightmares II GRIS Resident Evil 7 VR DLC: Banned Footage 1&2, End of Zoe, Not a Hero /100% Resident Evil 2 DLC: The Ghost Survivors, Another Survivor /100% The Evil Within DLC: The Assignment, The Consequence, The Excecutioner /100% A Plague Tale: Requiem Moss VR Resident Evil Village DLC: Winter's Expension /100% Batman: Arkham VR The Calisto Protocol God of War: Ragnarok Cyberpunk 2077 3 Navedek Povezava do prispevka
Scar Objavljeno 31. december 2022 Share Objavljeno 31. december 2022 (urejano) God of War (2018) - igral prvic. Odlom, me je bolj impresioniral kot ragnarok Uncharted 3 - po carski dvojki me je tole pustilo precej ravnodusnega The Last od Us Part 2 - zelo dober spil. Niso me pretirano motile woke scene (vcasih malo neumno pogledas, ampak ne bi rekel, da to definira spil). Sigurno mi je bil predolg, ampak all in all pa hudo vzdusna AAA produkcija Subnautica - en cajt me je vleklo raziskovanje, ampak na splosno me gameplay loop ni preprical, tako da nisem obrnil. Pa pop in mi je sel precej na kurac (igral na ps4), enkrat sem bil ze kaksno minuto v prazni jami, potem pa so se kar naenkrat okoli mene naloadali monsterji in okolica Mirros Edge Catalyst - obrnil na hitro, ko sem cakal na ragnarok. V redu parkuranje, posiljeno fajtanje. God of War Ragnarok - se vedno nisem obrnil, sem slabse s prostim casom, kot bi zelel. Mam 50 ur in sem ze precej dalec, ampak si res jemljem cas in delam vecino stranskih stvari itd. Moj rule of thumb je, da ce pridem s spilom do 50 ur, je vrhunski, ker ponavadi odneham precej prej, ce mi ne dogaja. Astros Playroom - malo sem spilal, se ne obrnil. Je kjut in dober tech demo ps5 zvoka in kontrolerja, kot sam spil mi pa ni presezek. Donkey Kong Country Returns 3D - obrnil 100%, zbral vse puzle in crke KONG, pri miru pustil time triale. Super spil, cas za tropical freeze Phoenix Wright Dual Destinies - preigral prve tri primere (od sestih), potem me je minilo. Ace attorney kot ace attorney, se najvecja razlika napram prejsnjim delom se mi zdi investigation pred sodiscem, ki je veliko bolj tekoc kot prej. Rayman 3D - 3DS port Raymana 2. Kupil na random na dopustu v Italiji. Fino ker Raymana 2 nisem igral, po 20 letih se vedno dober platformer, malo se pa vseeno poznajo leta. Grim Fandango Remastered - sigurno en boljsih adventurjev, ki sem jih igral. Spil narejen s filingom. Thimbleweed Park - v pricakovanju novega Monkey Islanda sem si kupil tole. Ma, mam nek love-hate odnos s pustolovscinami, na zacetku mi dogaja, potem me mine, in tocno to se mi je zgodilo tu in nisem obrnil. Posledicno nisem niti se prisel do Monkeyja. Yooka-Laylee - prvi svet odlicen, potem pa gre samo na dol. Prisel cisto do konca ampak nisem nasel volje sfinisirat. Steamworld Dig 2 - kar fajn, boljse kot enka. Vsec so mi spili, ki znajo biti kratki in sladki. Bomber Crew - zelel sem neki v stilu FTLja, dobil pa prevec kaoticno zadevo, ki mi ni pretirano potegnila. New Super Mario Bros U Deluxe - sit sem ze te new serije. Spilal par ur, vecino kavc mp s frendi, in opustil. In Other Waters - zanimiv chill indie. Plujes po vodah tujega planeta in na polno furas domisljijo, saj je veliko teksta in bore malo slik. Need for Speed Hot Pursuit Remastered - v 2021 me je precej razocaral Burnout Paradise Remastered (plis gejmerski bogovi burnout 3 remaster plis), v 2022 mi precej bolj pase nfs. Meni, klik, dirka - to je to. Mario Strikers Battle League - preorder, spilal par ur in prodal. Solidni temelji, ampak kar en online. Fall Guys - neumen spil, ampak spilava obcasno s sestro in za to je zelo primeren. Elechead - o njem sem se par dni malo bolj razpisal v prezrtih spilih. Carski elektricni puzli. Dicey Dungeons DLC - kot strela z jasnega je prisel dlc za enega mojih najljubsih spilov zadnjih let. Hudo, zabavno, top. Spili, ki jih igram ze leta on&off (in sem posledicno precej gnil v vecini, ampak obcasno zasedejo) - Mario Macker 2, Slay the Spire, Spelunky, Picross 3D Round 2, Mario Kart 8 Gremo dalje v 2023. Pred kratkim sem se odlocil, da spilom (in knjigam) ne bom vec dajal stevilcnih ocen (pri sebi oz na temu namenjenih pagih), ker so vazni feelsi. V 2023 upam na vec indiejov, vec first/second party nintendovih spilov k jih se nisem, pa pokrivat ps4/5 backlog. Lepo praznujte! 31. december 2022 uredilo bitje Scar 5 Navedek Povezava do prispevka
Slinch Objavljeno 2. januar 2023 Share Objavljeno 2. januar 2023 Spet sem v fazi, ko se mi ne da igrat igric, predvsem ker se mi zdi aaa produkcija totalno izpeta, pa par res norih igric mi je tako pokvarilo vse drugo, da samo čakam, kdaj bom dobil nazaj tisi wow feel, ampak ga kar ni. The Lion King (Disney Classic) Ma ni šans da to preigram brez rewinda, a ste prfuknjeni. Stray Kar kul igrica no. The Stanley Parable Huda igrica, škoda da nisem počaka na deluxe. Haven Nice odnos med likoma, samo so že nardili boljše(o) igrice(o) no. Horizon Forbidden West Prišel sem do ene 15 urc, pol sem šel na en projekt za mesec in pol, ko sem bil nazaj se mi več ni dalo igrat. Bom kdaj dokončal I guess, samo pač te mega safe sony špili so mi že mega boring. Plačam 20€ za "mute aloy" opcijo. Scott Pilgrim vs. the World: The Game - Complete Edition Igram v co-op, zelo kjut, zelo fun, precej teška beatemup igrica (mogoče meni tešja, ki ne igram toliko teh igric) Oddworld: Abe's Oddysee Ne vem kako daleč sem, imo ne daleč, tam ene 5-6 urc, igram prvič, igrica mi je teška. Huda drugač, kaj je moglo to folku delat ko so takrat igrali. Patrick's Parabox Cute puzzle špilči, lep, zanimiva mehanika, samo mu manjka neki duše do true legenda statusa Burnout 3 Best steam deck game ever. Ne vem, če se mi bo dalo completat, samo res lepo dela na drecku, tako da redno zapaše pognat. Untitled Goose Game Spet sem malo probal, samo mi spet ne dogaja neki ful. Pač vse je nice, samo pol imaš totalno random taske in me mine. Tetris Effect: Connected malo pokamo multiča, nič več zares kot nekoč, samo še vedno zapaše Rayman Legends tukaj še vedno pade kdaj kak nov level, samo so se mi že ful izpeli 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 2. januar 2023 Share Objavljeno 2. januar 2023 Burnout 3 na Steam Deacku fak it, čas je, da si naročim Navedek Povezava do prispevka
Flegma Objavljeno 2. januar 2023 Share Objavljeno 2. januar 2023 (urejano) Sem sedajle malo na kup vrgel, kaj sem igral, pa sem precej manj, kot sem mislil. . Vse skupaj manj (ni vključen čas za American Truck Simulator – tod mi manjkajo še achievementi od Texas dlc-ja, kar bo verjetno trajalo še par tednov. da jih naredim – in Euro Truck Simulator 2, niti zaradi lastnega zdravja nočem vedeti ), kot mi običajno vzame en skozihod kakega mega open world rpgja. Vseeno pa sem celokupno zadovoljen s preigranim. Lani sem stopil med posvečene, ko sem končno preigral Dark Souls Remastered (tudi zadovoljen s skozihodom, saj mi je v enem uspelo zbrati 75 % achievementov – okej, na koncu sem ponovno presnel backup save, da sem videl oba konca), ki je v bistvu tudi edina prava igra z daleč največ preigranega časa. Vse ostalo je indie/garažno, narativnice za nekaj večerov, včasih celo samo za enega. Od point-and-click pustolovščin sem lani igral le igre od Wadjet Eye Games. Pentalogija Blackwell mi je (razen rahlo okornega začetka) čista mojstrovina, tako da sem od njih preigral še solidna Shivah in Emerald City Confidental (nima steam achievementov, samo in-game, a sem naredil vse). Preigral več žanrsko različnih story-based iger, ki so mi bile zelo všeč, priporočam, če so vam všeč narativnice ali sorodno hibridne zadevice: rang 9/10: OPUS: Echo of a Starsong rang 8/10: Lake, Deliver Us the Moon rang 7/10: Forgotton Anne, OPUS: Rocket of Whispers, Layers of Fear + Inheritance dlc, Stray (okej, 7+, če si cat lover, potem je to tudi rang 8 lahko :P) Niso bile pa vse kul: rang dolgčas: OPUS: The Day We Found Earth Sem že povsem pozabil, a sedajle vidim, da sem bil tudi nekaj pervy, kompletiral Fallen: Makina and the City of Ruins, eroge rpgmaker jrpg. Oziroma celo antipervy: en achievement zahteva zero depravity skozihod. Kratka, kakih 10 uric za 100 % dolga zadevica polna tipičnega japonskega opolzkega in samoironičnega ne-me-jemati-preveč-resno humorja in z dobrim tempom. Drizzlepath naslova sta turška one-man-band garažna hardcore walking sima. Ultra indie, ampak model očitno nakaj počne prav, saj ima svoj krog odjemalcev in se mu splača lansirati vedno nove naslove, ki jih je že cel kup. Na vsake toliko časa igral Stellaris, ki je sedaj z vsemi DLC-ji res epic grand strategija, in, vsaj zame, daleč najbolj dostopen Paradoxov naslov. Vsled tukajšnje histerije in overwhelmingly positive statusa na steamu preigral še Vampire Survivors + Legacy of the Moonspell dlc. Kul za kratkočasenje ali na easy igranje, če ni časa. Če bi ga imel, bi imo igral raje kaj bolj konkretnega, a sem bil koncem leta precej zaseden z delom, tako da je tole prišlo kot naročeno za občasne 30-minutne sešne. A teh se je čez tedne nabralo kar nekaj, tako da je to po preigranem času presenetljivo postal moj drugi najbolj igran lanski naslov (ATS in ETS2 izvzeta). Pod črto: upam, da mi letos uspe kaj več, sploh narativnic, ki mi trenutno zelo dogajajo. Evo, ker za špile ne poznam kaj podobnega, kot ima goodreads za cilj prebranih knjig letno, kar tule pledgam, da bom tudi letos skušal »obrniti« vsaj 1 »konkreten« špil in 20 narativnic ali sorodnih naslovov. 2. januar 2023 uredilo bitje Flegma 2022 ni več letos, doh 2 1 Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 4. januar 2023 Share Objavljeno 4. januar 2023 Slinch reče Dne, 2. 1. 2023 at 10:40: Spet sem v fazi, ko se mi ne da igrat igric, predvsem ker se mi zdi aaa produkcija totalno izpeta, pa par res norih igric mi je tako pokvarilo vse drugo, da samo čakam, kdaj bom dobil nazaj tisi wow feel, ampak ga kar ni. The Lion King (Disney Classic) Ma ni šans da to preigram brez rewinda, a ste prfuknjeni. Stray Kar kul igrica no. The Stanley Parable Huda igrica, škoda da nisem počaka na deluxe. Haven Nice odnos med likoma, samo so že nardili boljše(o) igrice(o) no. Horizon Forbidden West Prišel sem do ene 15 urc, pol sem šel na en projekt za mesec in pol, ko sem bil nazaj se mi več ni dalo igrat. Bom kdaj dokončal I guess, samo pač te mega safe sony špili so mi že mega boring. Plačam 20€ za "mute aloy" opcijo. Scott Pilgrim vs. the World: The Game - Complete Edition Igram v co-op, zelo kjut, zelo fun, precej teška beatemup igrica (mogoče meni tešja, ki ne igram toliko teh igric) Oddworld: Abe's Oddysee Ne vem kako daleč sem, imo ne daleč, tam ene 5-6 urc, igram prvič, igrica mi je teška. Huda drugač, kaj je moglo to folku delat ko so takrat igrali. Patrick's Parabox Cute puzzle špilči, lep, zanimiva mehanika, samo mu manjka neki duše do true legenda statusa Burnout 3 Best steam deck game ever. Ne vem, če se mi bo dalo completat, samo res lepo dela na drecku, tako da redno zapaše pognat. Untitled Goose Game Spet sem malo probal, samo mi spet ne dogaja neki ful. Pač vse je nice, samo pol imaš totalno random taske in me mine. Tetris Effect: Connected malo pokamo multiča, nič več zares kot nekoč, samo še vedno zapaše Rayman Legends tukaj še vedno pade kdaj kak nov level, samo so se mi že ful izpeli Zakurblaj Elden Ring in uživaj. Navedek Povezava do prispevka
Kruz Objavljeno 4. januar 2023 Share Objavljeno 4. januar 2023 - Hell let loose (in dlcji) - MW II - God of War - Vampire survivors Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.