Skoči na vsebino

Trenutno igram [01/2023]


Priporočeni prispevki

Stray mi je zaenkrat dost "meh". Mislim, saj je ql, ampak ne morem igrati več kot pol ure, ker se začnem dolgočasiti. Šetanje naokoli brez nekega dodatnega dogajanja pač ni nekaj, kar bi pritegnilo mojo pozornost dlje časa.

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka

Danes sem malce igral Criminal Expert: Criminal Expert on Steam (steampowered.com)

No ja.. Igralci so sicer dobri (sploh za neko low budget igro) in poljski audio samo še prispeva k vzdušju in kriminalistično raziskovanje je itak kul.. V glavnem: na prvi uč zelo všečno. Ampak! Malce se zalomi pri igralni mehaniki. Razumem, da je na voljo ca. 3 ure realnega časa za rešitev primera. Ok, to mi je celo res všečno. Ne razumem pa, da lahko ena sama kao napačna odločitev vodi v prerani Game Over. In to brez možnosti load_restore_ something. Ende in jovo na novo. Sicer obstaja avtomatski Save, ki pa pri določenih dejanjih očitno ne deluje!? Butasto. Hecno. Možno sicer, da so avtorji želeli (preveč) realistično prikazati delo kriminalista, ampak tudi pri dokaj kratki igri je to kar moteče.    
Drugače pa je igrica super; en tak krajši Fmv z dokaj realističnim preiskovanjem primera (point je predvsem na pogovorih z osebami) +  všečen real time element in bojda več možnih koncev.
 

 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Sem zdaj igral celo popoldne Callisto Protocol in sem pozitivno presenečen. Glede na ves hate, sem pričakoval totalen polom, dobil pa dokaj soliden experience. Škoda, da je combat totalno brainless, ker drugače bi tole bil komot 8/10 material (zaenkrat).

Vzdušje in izgled sta fantastična, z res dobrim immersionom. Linearnost me sploh ne moti.

Najbrž bo kasneje vse padlo dol, če bojo res vsi sovražniki isti.

 

Če ne druzga, se mi je vsaj malo zbudil hype za Dead Space Remake. :D

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 24 minutami:

Sem zdaj igral celo popoldne Callisto Protocol in sem pozitivno presenečen. Glede na ves hate, sem pričakoval totalen polom, dobil pa dokaj soliden experience. Škoda, da je combat totalno brainless, ker drugače bi tole bil komot 8/10 material (zaenkrat).

Vzdušje in izgled sta fantastična, z res dobrim immersionom. Linearnost me sploh ne moti.

Najbrž bo kasneje vse padlo dol, če bojo res vsi sovražniki isti.

 

Če ne druzga, se mi je vsaj malo zbudil hype za Dead Space Remake. :D

Kakšno pa je kaj razmerje med fightingom in down time? Me mika igrat, ker pač, SCI-FI horror, samo se mi ne da met nonstop combata. A je kaj umirjenega "raziskovanja", walking simulatorjenja, ugank ali pač česarkoli, kar ne vključuje tepenja in streljanja? 

Povezava do prispevka

Lol freddie mercury, tip bo zame vedno mr. Robot pa sploh nism gledal mr. Robot.

 

Vse ostalo (Bond, Until Dawn,...) mi je bil precej antipatičen in annoying. Ful preveč hypa za enega igralca, ki je bolj znan po svojem izgledu kot pa dejanskimi igralskimi sposobnostmi imo. Tko k Keanu Reeves

Povezava do prispevka
DaCapo reče Pravkar:


Fredija je odigral presneto dobro. 

A obstaja biografski film, kjer glavni lik ni bil dobro odigran? Jim Carrey je že za Kaufmana rekel, da za igralca je najlažje posnemat nekoga namesto da moraš sam "odkriti" nek lik v vlogi

 

 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Itak, ampak v določenih prizorih (sploh če si pozoren na Fredijevo značilno zobovje med pogovori) se res vidi, da se je dobro vživel v vlogo. 
V bistvu mi je bil Ramek skorajda boljši kot Fredi, kot pa Butler kot Elvis. 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Lol, še enkrat, ful je fajn ko nekoga znanega (in še bolj, če je priljubljen) igraš, naučiš se manerizme in te častijo kot Boga za detajle, ki jih totalno spregledajo ko ti Daniel Day-Lewis v vsakem filmu servira neki novega :D

 

To je nek fallacy zadnje desetletje v Hollywoodu, kjer igralci pobirajo oskarje za biografske vloge, top igralci pa komaj pridejo do nominacij.

 

Igralci se vživijo v vloge skoooos. Hype je bil zato ker je bil film o zelo priljubljenem modelu. C'mon son. Že improligaši znajo totalno skinit manerizme znanih ljudi, ne rabiš za kaj takega več milijonov plačat igralca

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Kapiram in ti dam kar prav.  Hočem pač povedat, da je vlogo odigral odlično, kakorkoli že obrneš. Lahko bi namreč dobili kaj precej slabšega. Ali pa... hja,  tudi boljšega. Hmmm. Ne da se mi več.  :)  

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Chenier reče pred 3 urami:

Kakšno pa je kaj razmerje med fightingom in down time? Me mika igrat, ker pač, SCI-FI horror, samo se mi ne da met nonstop combata. A je kaj umirjenega "raziskovanja", walking simulatorjenja, ugank ali pač česarkoli, kar ne vključuje tepenja in streljanja? 

Več je sprehajanja kakor bojevanja, sam nimaš kej dosti raziskovanja. Največ kar sem do sedaj doživel je bil en "puzzle" kjer sem vzel baterijo z enih vrat, da bi jo uporabil na vratih za napredovanje stopnje. Ampak lahko sem se vrnil nazaj po stopnji in baterijo uporabil na enih drugih vratih, za katerimi je bil loot.

Zelo linearno je vse skupaj, ampak se tudi vračaš na že obiskane lokacije.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Kva pa men dela tale mesec u gaymingu, faaaak. Ker je uporabnil Slinch nehal igrati igrice in je zdaj uspešen poslovnež / ljubeč oče, Samo Hren pa kej napiše enkrat na mesec, nisem sploh vedel, da v fizični obliki izšel Cuphead: Complete edition. Špil je sicer izšel že l. 2017 in je pobral milijon nagrad, tudi tukaj je bil ful hypan. No, meni se je zdelo cool, da imam nekaj malo bolj hardcore za med odličnimi, a prelahkimi Pshychonauts 2, in sem kupil zadevo.

 

In evo, odkar je šel špil v PS5, je samo še to v điru. V parih večerih sem na zadnjem otoku, do zadnjega bossa (oz karkoli je v kazinu) me loti samo še bullet hell zadnja faza robota, ostalo je done. Pol pa še DLC. Fenomenalen špil. Kaj so modeli naredili iz boss rush igrice... neverjetno. Tko simpl koncept - lepo narišeš shmup, fukneš na mapo 28 bossov pa roka - pa tako nora izvedba. Kake bosse so naredili, mamma mia. Prov vsak ima svoj karakter, da ne omenjam popolnoma unikatnih mehanik in gameplaya. Pa res je čudovito tempirano vse skupaj (vsak boss ima cca 2 minuti), da te crkavanje res noč ne moti. In ker so bossi tako dobro narejeni in ker ima vsak svoje fore (in ful različnih faz), se špil čuti kot napol skill game, napol pa kot raziskovanje in eksperimentiranje. Pa kako nor soundtrack ima špil, poleg norega videza... Res čista petarda, eden najboljših in najbolj spoliranih indyjev kar sem jih igral.

 

Edino malo je pa res brutal scena, ko prvič uletiš v špil. Ne vem kdaj sem nazadnje že po prvi sobi rekel OK tole pa ni zame, jebi ga. Mogoče pri Returnalu, ampak je bilo ziher kasneje, ne po faking 20 minutah igranja prvega levela :D Pol pa ugotoviš da špil sploh nima nadgradenj ali skill treeja in da boš imel do konca igrice samo 3 lajfe, hkrati pa odpreš sobe s pravimi bossi... N-a, to ni to. Enostavno je pretežko. Brez veze... Samo da v resnici ni pretežko in da ti špil trud poplača z mega fun, globoko in tudi svinjsko smešno izkušnjo. Sam morš ze pregristi skozi začetek :) Nimam pa pojma kako so tole igrali razni malo manj trmasti igralci in opisovalci, wat da fak :D

 

Največji šokerji:

- prvi platformski level, ki ti pove, kaj si misli o nežnih fantkih in koliko te bo igrica spoštovala

- ribji boss duo - ko prvič zares povohaš malo bolj resnega bossa (krompir to pač ni hehe)

- roža boss - še dodatnega pol koraka po zajebanosti aka ko se poserje moja 17 letna mačka leti manj dreka naokrog kot v tej sobi

- zmaj na drugem otoku - ponovno dvom, da boš to zmogel, model je v vseh treh fazah popolnoma nemogoč, dokler ga ne naštudiraš, pa še potem je svinjsko težek

- kukavica na drugem otoku - ponovno peklensko težka soba

- squid woman na tretjem otoku - še več shita na screenu kot pri kukavici in roži, wat da fak

- čebelja kraljica na tretjem - svinjsko težak boss, pa tako nedolžno se začne

- robot boss - my God kera tretja faza, sej nisem japonec ffs, kako to normalen človek sploh naredi :D. Tole je še under construction. 

 

Absoluten BEAST od špila. 

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

Cuphead res svaka čast keri špil. Ravno pred kratkim sem preigral DLC in užival na polno.

V originalu mi je zmanjkala samo 1 trofeja do platine, kjer moraš končati špil na expert.......nekje na 3/4 je prišlo nekaj vmes in sem nehal igrat.

DLC se mi zdi za kanček težji, ampak ni nekega velikega preskoka. Edino kar bi si želel je kak dodatni boss v DLCju. Drugače pa špil vreden vsakega evra.

 

Trenutno pa igram Worms WMD :D

Povezava do prispevka

To je to v lajfu, Cuphead - igračka. Bom pa rekel tako: tudi sam sem naredil praktično celo igro na hard mode, ampak na koncu dneva se mi zdi normal najbolj uravnotežen in carski. Hard mode je kul za takrat, ko obrneš basic mode, ampak še ne bi bil konec z igrico. 

 

Meni trije najtežji bossi, oziroma kje se mi je najdlje ustavilo:

- Green Dragon of Doom, ki ga omenja že Galko 

- čebelnjak

- subboss z ruleto, omg :avadodo: 

 

Povezava do prispevka
Galko reče pred 17 minutami:

Kako pa prideš na hard mode? Moraš obrnit špil ali imet super rank v posamičnem levelzmu? Jaz imam basic in regular težavnost - regular mi je top, zafukano ampak uživantsko. Ne vem kok bi mi sedel hard mode :D

Ko obrneš, se ti pri vseh eventih odklene še tretja težavnost. Tisto je šele zafukano. :D

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...