ke_kit Objavljeno 23. junij 2023 Avtor Share Objavljeno 23. junij 2023 (urejano) Po kakih 5-6 urah (post demo) igranja so tole moji plusi in minusi. Plusi: - adrenalinski combat z res top of the top koreografijami in zadovoljujočim bojevanjem (minus osnovni parry, ki je krneki) - zgodba, ki vleče in PREDVSEM ne podcenjuje igralca (nazadnje sem bil tako investiran v kakega Witcherja 3 ali Cyberpunk77) - zanimivi in globoki protagonisti in NPCji - prezentacija je fenomenalna (grafični stil, glasba, sound design, art, vse je top) - različni environmenti so za zjokat lepi - active time lore - ni potrebe po grindanju (rejoyce @Galko) Minusi: - splošna lahkost vsega, ne samo bojevanja - sidequesti so zaenkrat totalno brezvezni (fetch questi z občasnimi fighti) - linearnost stopenj in nezmožnost izklapljanja markerjev, ki te konstantno vodijo za roko čez že tako ultra linearne stopnje (super handy za kako backtrackanje, ampak prvič, ko odkrivaš neko regijo sploh ni nobenega sense of wonder and discovery, razen fenomenalnih vist) - fps dips (na trenutke me prav boli glava, če prehitro vrtim kamero v kakem open environmentu; sama sreča, da so boji ful ful bolj stabilni) 23. junij 2023 uredilo bitje ke_kit 3 Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Kdor je v JRPGju pričakoval kvalitetne sidequeste ni igral veliko teh iger tbh 1 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 23. junij 2023 Avtor Share Objavljeno 23. junij 2023 Pokroviteljski Gatsu nikakor ne more iz svoje kože. 1 Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 bigboss82 reče pred 1 uro: edino kaksne hude monster hunte bi naredil oz minibosse.. to je ql A ni to celo v igri? Vsaj nekaj sem bral da so neki težji monstri kasneje na voljo. Nasploh so vsi FFji ponavad v štartu zelo linearni in se šele kasneje odprejo. Rečmo FFX si rabil pridet čez pol igre da si pršu do tiste arene nakar si moral imet posebno opremo da si "lovil" monstre kar ti je potem v areni odklepalo uber monstre. Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 (urejano) Ma pomoje so monster hunti, neki sem slisal tudi jaz Pa tudi tko na splosno ko imas malo bolj odprto obmocje so tu pa tam kaksni vecji monsterji ki imajo chest.. te mi je ql fajtat Ma une male neke je brezvezne po poti je krneki Vsekako kar bi jaz naredil..eno tezavnost visje, hard pac. In da so monsterji manj spunge, da ne rabim tolko stiskat kvadrat in da pac delajo vec dmg 23. junij 2023 uredilo bitje bigboss82 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 23. junij 2023 Avtor Share Objavljeno 23. junij 2023 Evo, tole je še en minus. Teli dodatni modusi, ki naj bi dodali vrednost z replayjanjem, so mi res na polno neorganski in immersion breaking (podobno, kot une cifre po story battlih). Med story heavy izkušnjo, ko rešuješ svet in se počustiš največjega mamojebca na redemption arcu, ti tu pa tam uleti SquareEnix in ti potala par ploskic s kurcem po licu, za reality check. *plap-plap* "ke_clive, nehi se slepiti, da si temni viteški princ" *plap-plap* "Pazi zdaj to, ARCADE MOOODEEEE, spodaj imaš točke in ranking, tvoj bo C" *plap-plap* "Danes igramo igriceee te-hehe" *plap-plap* Sicer so mi tej modi sami po sebi kul dodatek, sam ne neki kar bi rad imel na voljo med prvim skozihodom. 2 Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Pa ni to tvoj prvi JRPG? Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 23. junij 2023 Avtor Share Objavljeno 23. junij 2023 (urejano) Gatsu reče pred 9 minutami: Pa ni to tvoj prvi JRPG? Čaki, ker sem v preteklosti velikokrat že kasiral slabe poteze iz strani pol-sposobnih devov, moram biti tiho glede stvari, ki mi niso kul? Ne kapiram te logike, resno. Tole so samo moje osebno mnenje in želje, kaj bi raje imel drugače. Če je tebi to vse kul in dobro vkomponirano v igro, vse lepo in prav (nobene ironije al karkoli). Zase moram reči, da sem se že parkrat zalotil, da me je zmotilo. 23. junij 2023 uredilo bitje ke_kit 1 Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Ne sej verjamem da te moti ker mene tud, sam to je del JRPG folklore žal 1 Navedek Povezava do prispevka
Me3do Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Ma sej ne bi blo nič narobe če bi formulo malo spremenili Sam ipak pričamo o Japoncima (fromsoft izvzet) 1 Navedek Povezava do prispevka
Hernir Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Mnja, samo saj folklora se lahko krši ... res se žanr ful počasi razvija, samo recimo že combat v zadnjih FF-jih je polagoma prehod od menijev k bolj real time combatu. Tudi questi bodo nekoč boljši ... morda 2 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 23. junij 2023 Avtor Share Objavljeno 23. junij 2023 (urejano) Ma jaz imam vedno upanje, da se lahko stvari s časom in izkušnjami izboljšajo. SE bi enostavno moral na tečaj organskega game designa do sosedov Fromsoftovcev. Oni recimo znajo res dobro prikriti igralcu, da je v bistvu, konec dneva, čisto spodaj vse kar počnemo to, da spreminjamo položaj enk in ničel. Bonfire Ascetic je recimo en hud primer tega, kako narediti neko story based igro smiselno replayable, pa da nima ravno "ARCADE MODE" stickerja z bleščicami napopanga čez. Tole kar se gre tukaj SE mi enostavno deluje NEVERJETNO leno in polovičarsko. Edina smiselna razlaga, ki jo imam, je da so želeli dodati igri nekaj old school šarma in je to poklon starim FFjem. 23. junij 2023 uredilo bitje ke_kit 1 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Blo bi silly, če bi v RDR2 na nekem drevesu lahko aktiviral BadassMofo arcade mode, sam pr Japoncih mam raje to, kot še en Chocobo pokemon minigame baked in v štorijo reševanja galaksije. 2 Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Jaz bom kar na performance igral. Sem probal 30fps pa na oled tvju to men enostavno ni prebavljivo... Me manj motijo frame dropi med raziskovanjem ko pa konstanten stutter... Res upam da pride drug let PS5 Pro ker me je kar strah kako bo s fpsji ko pridejo UE5 igre ven 2 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 @ke_kit če bi lahko bil igrica, kaj bi bil: GOW 2, FF 16 ali HZD 1 1 Navedek Povezava do prispevka
foker Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 @Galko Ne vem kaj kekit misli ampak tole je bolje od GOWa2(ne originalnega tega trendi fegi smallscale) in Horizona trikrat.,.. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 23. junij 2023 Avtor Share Objavljeno 23. junij 2023 Galko reče pred 8 minutami: @ke_kit če bi lahko bil igrica, kaj bi bil: GOW 2, FF 16 ali HZD 1 Fak, težka. GOW 2 mi ima res nor in tight combat, ampak je po eni strani veliko bolj suhoparen in "repetitiven" od tega kar ponuja FF16. Vučko je dobro omenil na prejšnji strani. GOW2 je bolj jasen in sistematičen, ampak mu manjka stylish bonanza, ki preveva iz FF16. Glede zgodbe mi je pa FF16 hands down boljša izkušnja, predvsem zaradi bolj believable likov in situacij v katere si postavljen. GOW2 je iz tega vidika skorajda malo razočaranje. Ima dobre like in NPCje, ampak vse skupaj izpade privlečeno za lase, zaradi prilagajanja moderni pop kulturi in občinstvu. Imata pa obe igri podobno linearne stopnje, s tem, da je GOW bolj zabaven pri backtrackanju imo. HZD... Fak, po eni strani mi ima tale med naštetimi verjetno še najbolj drzno in zabavno bojevanje. Ampak meni osebno bolj sede melee combat in me shooting based gameplay prej ohladi. Zgodbovno pa mi igra nikoli ni bila nek nor presežek. Men so bili samo dinoti in huntanje slednjih vredni izpostavljanja. Samo to dvoje mi je bilo tako hudo, da mi je carryjalo celotno igro. Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 no dobr, že da so ti tam-tam je dober znak, meni so HZD 1 in GOW 2 definicija blockbuster Polica materiala foker reče pred 11 minutami: @Galko Ne vem kaj kekit misli ampak tole je bolje od GOWa2(ne originalnega tega trendi fegi smallscale) in Horizona trikrat.,.. če bi lahko bil predmet, kaj bi bil: ruska lopata, 155 mm artilerijski naboj v zaporožju ali FF 16 1 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Res cenim tvoj trud, da najdeš razlog zakaj ne bi igral FF16. 1 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 kako to misliš? To niti slučajno ni res. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 23. junij 2023 Avtor Share Objavljeno 23. junij 2023 Po moje hoče samo reči, da preveč kompliciraš/škrtariš. Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 ke_kit reče pred 10 minutami: da škrtariš. Tako žaljivko lahko na štajerskem opere samo kri! 3 Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Kakane pribija ta Galko :)))) Jaz GoW2 sigurno nebi rad bil Ff16 bi bil zaradi storija HZD zaradu gameplaya Tezko se je odlocitsploh dokler ne koncam ff16 1 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 23. junij 2023 Avtor Share Objavljeno 23. junij 2023 bigboss82 reče pred 1 minuto: Tezko se je odlocitsploh dokler ne koncam ff16 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 (urejano) ke_kit reče pred 31 minutami: Po moje hoče samo reči, da preveč kompliciraš/škrtariš. Hja, imam IMO kar precej tehtne razloge 1. igrico dela Square Enix, od katerih mi je zadnji dober špil Niger: Tomato, pa še to izključno zaradi res mega weird game directorja. Njihovi AAA špili so mi po puhlosti tam skoraj na nivoju Ubisoftovih mojstrovin 2. FF 15, direktni prequel, je definicija zmedenega razvlečenega japonskega sira 3. FF 7 R, ki je všeč ful folku, je bil meni zelo povprečen špil, proti koncu sem se moral prov prisilit, da sem obrnil 4. JRPG žanr stagnira ko svinja in vsaj meni ful ne potegne več, niti najbolj mastni heavy hitterji ne, z izjemo Persone 5 5. FF kot serija v zadnjih 25 letih ni povohala dark fantasy tematike 6. Sonyjevi AAA single player naslovi so ratali precej generični v zadnjih letih (ajde, to je timed exclusive, ma vseeno je imel verjetno Sony kej prste zraven) Tako da ja, vem da kompliciram, ampak sori ninđa, imam za to vsaj šest red flag razlogov v XXL navijaški velikosti. Če bi igrico delal Naughty dog ali Rockstar leta 2015 verjem, da ne bi tolko Če je pa igrica legit dober SP naslov, lahko rečem pa samo ALELUJA HVALA GOSPOD BOG OČKA IN VSI SVETNIKI. Sem med zadnjimi klele, ki se bo branil odličnega SP špila s full retail izdajo. 23. junij 2023 uredilo bitje Galko Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 realna velikost redflagov: 2 Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 (urejano) Ja dobra sp izkusnja, dobra zgodba, cinematicsi, boss fajti.. amapk res dobro.. res kvalitetno, boljse kot GoW.. ni lih Kojima kvaliteta, ceprav zadnje cass Kojima tudi vlece vse in je tip krneki.. ampak je na res proper nivoju Kar pa se tice gameplaya pa je kar je..edino jim morem res dat krepak stisk roke, da so se tega zavedali in niso nabacli not cel kup map in questo in odvecnih videov.. ampak so ta balast kar lepo omejili na minimum se fokusirali na story in na to kar je dobro v igri ostalo omejili.. to plus da igra ni niti malo woke.. pac folk umira, o kurbah in bordelih se govori kot neki navadnega.. igro boli kurac za PEGI skratka.. igra ima karakter ni nek trzni izdelek za woke mase ipd Koncno napredujemo Se je upanja 23. junij 2023 uredilo bitje bigboss82 3 Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Men je res tok noro dobr špil FF XVI, sam sm uizi weeb, tko da whatever. GOW je bil mogoče bol kvaliteten, sam to je tok fucking cheesy carski fun. Uno res esenca igranja distilirana v kratke ADHD friendly snippete. 3 1 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Kolk da so Japonci lahko janky, propsi devom, da so zrihtali clipping meča na cloaku in laseh. Toliko razvoja gre v izgled protagonista, pa še vedno clipa orožje čez cloake v 98% igrah. Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Tehnično je k češki C jank game haha. Zgleda pa prašičje lepo. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.