TrippinBalls Objavljeno 19. januar 2021 Share Objavljeno 19. januar 2021 tako. če se ti znotraj naredi led, je nekaj že hudo narobe in ni samo vlagica iz lufta. predvsem počekiraj pod pragovi, če se ti kje kopiči voda. meni pri zadnjih vratih tesnilo ne drži več in mi ob daljšem dežju teče vse na prag, preden sem to dojel sem celo plesen imel spodaj. rezultat tega, absolutni led znotraj od pravih pogojih. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ smarnca Objavljeno 19. januar 2021 Share Objavljeno 19. januar 2021 Jst sm vlago dobil noter ker sem prekrivalo za prednjo šipo vedno vrgel v prtljažnik ko je bilo še polno ledu gor. In čez dan se je led stopil in evo lepo se je vpilo v blago. Vsaj pomoje no. Kolk časa pa pustim ta pesek noter? Pa kolkrat ga je treba menjat? Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 19. januar 2021 Share Objavljeno 19. januar 2021 (urejano) smarnca reče pred 9 urami: Jst sm vlago dobil noter ker sem prekrivalo za prednjo šipo vedno vrgel v prtljažnik ko je bilo še polno ledu gor. In čez dan se je led stopil in evo lepo se je vpilo v blago. Vsaj pomoje no. Kolk časa pa pustim ta pesek noter? Pa kolkrat ga je treba menjat? Pusti ga toliko časa, dokler se ne napije vode. To boš videl, ko bo ratal malo bolj kamen oblike. 19. januar 2021 uredilo bitje Lepi Šime 1 Navedek Povezava do prispevka
Gost Objavljeno 20. januar 2021 Share Objavljeno 20. januar 2021 sem se pozanimal koliko na uradnem servisu stane eno originalno platišče, se pravi forged BBS 17"7j pazi to 2300e je en komad 😆 kot bi bile 23" vossen 😆😆 Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 21. januar 2021 Share Objavljeno 21. januar 2021 teden dni avto pri hisi pa se ze menjujejo feltne. brezveze tak grdi avto neki rihtat. to je samo za voziti. za ta dnar pa raje kup punci fitnes karto, makeup in kako seksi spodnje perilo. bos mel vec za gledat kak pa avto v garazi. 1 Navedek Povezava do prispevka
RAD!OACTIVE Objavljeno 21. januar 2021 Share Objavljeno 21. januar 2021 a to maš 4x100 razmak lepo ene rotice grid za 600e Navedek Povezava do prispevka
Gost Objavljeno 21. januar 2021 Share Objavljeno 21. januar 2021 vprašal sem zato ker sem imel težave dobiti feltne za zimske gume, čakanja pri vulkanizerjih mi gredo na jetra ter običajno ne očistitijo peste in ne uporabljajo navornih ključev zato imam raje zimske gume na drugih platiščih in zamenjam sam, pa spotoma še malo pregledam podvozje če je vse ok, mi je uspelo dobiti set zimskih novih zimskih feltn za 400e z homologacijo tako da sm safe Navedek Povezava do prispevka
Gost Objavljeno 21. januar 2021 Share Objavljeno 21. januar 2021 RAD!OACTIVE reče Pravkar: a to maš 4x100 razmak lepo ene rotice grid za 600e vsekakor če bi imele TUV Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 21. januar 2021 Avtor Share Objavljeno 21. januar 2021 BBS je šel v stečaj nedavno nazaj a so flow forged? če še kdo ne ve, peđo in fiat chrysler so se združili v Stellantis. https://www.thedrive.com/news/38831/which-foreign-market-car-from-the-stellantis-merger-should-come-to-america Navedek Povezava do prispevka
seventhson Objavljeno 21. januar 2021 Share Objavljeno 21. januar 2021 Zodd reče pred 13 urami: vprašal sem zato ker sem imel težave dobiti feltne za zimske gume, čakanja pri vulkanizerjih mi gredo na jetra ter običajno ne očistitijo peste in ne uporabljajo navornih ključev zato imam raje zimske gume na drugih platiščih in zamenjam sam, pa spotoma še malo pregledam podvozje če je vse ok, mi je uspelo dobiti set zimskih novih zimskih feltn za 400e z homologacijo tako da sm safe Isto delam jaz. Iz istih razlogov. Edino vsako drugo leto je fajn it k vulkanizerju, da ti zbalansira feltne. Sej potem lahko še zmeraj vzameš dol, očistiš in zategneš z momentnim ključem. Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 22. januar 2021 Share Objavljeno 22. januar 2021 (urejano) seventhson reče pred 17 urami: Isto delam jaz. Iz istih razlogov. Edino vsako drugo leto je fajn it k vulkanizerju, da ti zbalansira feltne. Sej potem lahko še zmeraj vzameš dol, očistiš in zategneš z momentnim ključem. Jaz tudi delam tako, najbolj poceni ko vse skupaj poračunaš. Ni mi pa jasno, zakaj vulkanizer vsake toliko svetuje balansiranje pnevmatik (no, razen zato, da zasluži), če so vseskozi na istih platiščih? Kakšen smisel ima? Meni je namreč svetoval enako. 22. januar 2021 uredilo bitje MorskaGlista Navedek Povezava do prispevka
seventhson Objavljeno 22. januar 2021 Share Objavljeno 22. januar 2021 Z obrabo pnevmatike se spreminja tudi de-balans - točka težišča in posledično začne pnevmatika bolj opletati, kar lahko pri določenih hitrostih čutiš kot nemirnost na volanu. Seveda govorim po recimo 7000, 8000 ali več kilometrih. 1 Navedek Povezava do prispevka
bendeho Objavljeno 22. januar 2021 Share Objavljeno 22. januar 2021 jaz dejansko čutim po luknjah in neravninah na cesti, ko moj zimski set že par sezon ni bil centriran, zato zdaj vsako drugo sezono dam centrirati Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 22. januar 2021 Share Objavljeno 22. januar 2021 ce ti ne odpade kaka utez bi eno centriranje moralo drzat lajftajm gume. razen ce mas res neenakomerno obrabo. ni zdej to, da ti avto zacne opletat na cesti zarad necentriranosti, samo malo trosi volan pri dolocenih hitrostih. se posebi dandanes k je tehnologija napredovala in so felge in gume dost enakomerne iz tovarne. Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 23. januar 2021 Avtor Share Objavljeno 23. januar 2021 na kakšnih 5 let ga raje pel na optiko Navedek Povezava do prispevka
Flaming_C Objavljeno 24. januar 2021 Share Objavljeno 24. januar 2021 Question za uporabnike avtomatskih menjalnikov Stojite v koloni,na semaforju,whatever,se ne premikate Pustite menjalnik v D ali prestavite v N? Menda se lahko začne pregrevat olje v menjalniku,sploh poleti Navedek Povezava do prispevka
Gost Objavljeno 24. januar 2021 Share Objavljeno 24. januar 2021 spucan je, kam naj se zapeljem na ta turobni dan? Navedek Povezava do prispevka
Shadow Objavljeno 24. januar 2021 Share Objavljeno 24. januar 2021 Flaming_C reče pred 1 uro: Question za uporabnike avtomatskih menjalnikov Stojite v koloni,na semaforju,whatever,se ne premikate Pustite menjalnik v D ali prestavite v N? Menda se lahko začne pregrevat olje v menjalniku,sploh poleti jst dam v N menda je res bolse kot da pustis v D Navedek Povezava do prispevka
GTA Objavljeno 24. januar 2021 Share Objavljeno 24. januar 2021 Zodd, kaksno imas razmerje ciscenja vs fun voznje? Navedek Povezava do prispevka
Gost Objavljeno 24. januar 2021 Share Objavljeno 24. januar 2021 (urejano) GTA reče pred 1 uro: Zodd, kaksno imas razmerje ciscenja vs fun voznje? rad mam spucan avto, še rajsi se vozim... ampak sem sit jezerskega 😆 čakam da se zapeljem v baško grapo proti tolminu oz čez rakitno v cerknico... je pa sitno priznam da ravno spucaš avto v nulo no sej zato sem prodal hondo ker se mi je mešalo , in se potem zapelješ 300metrov in je avto totalno usran ker imajo kmetavzi podaljške svojih z gnojem nafukanih dvorišč na javnih površinah... jebem jim mater posrano... in sem raje hondo menjal za avto ki ga je mnogo lažje čistiti kot pa da bi mi en dan odneslo pokrovko in bi kakemu kmetiču še kaj naredil... pa itak delajo kanalizacijo in se bo sranje vleklo še najmanj 2.5 let.... še malo hondice Hondica se je peljala super (potem ko je bila na gewindah) ampak yaris je čisto druga vrsta živalice mnogo lažje je voziti hitro, bolj surovo je vse skupaj nobene turbo luknje avto je cel bolj čvrst bremze se nikoli ne pregrejejo, isto kot honda je v osnovi podkrnarjen kar imam jaz osebno raje ker sem bolj "usrane" sorte sedeži so svetlobna leta boljši, in še stvar ki sem jo hondi najbolj zameril menjalnik je v toyoti absolutno čudovit... vizualno pa mislim da je yaris nekaj razredov za hondo, ampak sami občutki v vožnji se ne dajo primerjati radia sploh ne uporabljam tako lepo brenči izpuh... 24. januar 2021 uredilo bitje Gost Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 24. januar 2021 Share Objavljeno 24. januar 2021 Moj je bil nemiren, ker je imel preveč tlaka v zimskih gumah. Začuda pri letnih ni bil problem. Navedek Povezava do prispevka
Kinetic Objavljeno 24. januar 2021 Share Objavljeno 24. januar 2021 MiČo reče Dne, 22. 1. 2021 at 21:35: Tole je itak bolnica! vsa čast za izvedbo! Navedek Povezava do prispevka
erted45 Objavljeno 24. januar 2021 Share Objavljeno 24. januar 2021 @Zodd, imam prav zapisano v spominu, da si ti Yarisa peljal na antikorozijsko zaščito (najbrž Tri Krone?)? Lahko poveš več o postopku in, če ni skrivnost, ceno? Pa a ti gredo res vrtat luknje v karoserijo, kakor piše na njihovi spletni? Navedek Povezava do prispevka
Gost Objavljeno 24. januar 2021 Share Objavljeno 24. januar 2021 (urejano) gumijaste dele predvsem tesnila okoli vrat se lahko zmehčajo zaradi olja krown, zato jih predhodno zaščitijo z silikonskim sprejem ali voskom, potem dodobra namočijo celo podvozje in vse votle dele, tja kamor ne more priti zvrta luknjo, meni je zvrtal 3 luknje na vsako stran v pragove, zadaj če nima prostora pa pobere luči dol in podobno, narejeno je vrhunsko, notri nisem videl 1 kapljice, nič umazano, zunaj pa nekaj dni kaplja od avto in tudi karoserija je mastna ampak po kakšnih dveh pranjih se zadeva umiri, tip priporoča da se po postopku podvozja ne pere (jaz podvozja nisem pral nikoli)... skratka vrhunski odnos postopek traja cca 1h počakaš v čakalnici, jaz sem plačal 90e drugo leto se naredi vizualni pregled čez 2 leti pa se postopek ponovi... 24. januar 2021 uredilo bitje Gost Navedek Povezava do prispevka
erted45 Objavljeno 24. januar 2021 Share Objavljeno 24. januar 2021 Kul, hvala. Tole s tem vrtanjem mi sicer ni najbolj všeč, ampak če to pomeni, da pragovi čez x let ne bodo zgnili, naj bo. Navedek Povezava do prispevka
jlpktnst Objavljeno 24. januar 2021 Share Objavljeno 24. januar 2021 Flaming_C reče pred 10 urami: Question za uporabnike avtomatskih menjalnikov Stojite v koloni,na semaforju,whatever,se ne premikate Pustite menjalnik v D ali prestavite v N? Menda se lahko začne pregrevat olje v menjalniku,sploh poleti Meni je cel point kombincije, ki sem jo nabavu, da avto vozi mene, ne da avto vozim jaz. Tako da mu prepuščam čimveč. Edino auto stop izklopim ponavadi ker je itak crap za mašino + rad se prizadeto ugasne kadar hočem speljat. Pogosto stojim samo par sekund. 1 Navedek Povezava do prispevka
Ripper Objavljeno 26. januar 2021 Share Objavljeno 26. januar 2021 Kakšna ideja glede sledečega problema: Škoda Yeti, 2014, 1.2 tsi. Avto pripeljan domov, BP. Danes štimam bluetooth povezavo za telefon, uro v avtu in radio. V nekem trenutku ugasne radio, nato crkne vsa elektronika. Ključ je bil ves čas v kontaktni ključavnici. Kontakt deluje, avto pa se ne zažene, ne deluje več nobena elektronska zadeva (okna, ogledala, radio...). Izklopil sem akumulator za nekaj časa, po ponovnem priklopu se je avtu še bolj skockalo. Recimo okno se na pol odpre, ogledala se na pol poklopijo, sredinski meni med števcema nekaj časa deluje, potem zmrzne, centralna konzola (radio, klima) pa je še vedno mrtva. Sprobal zadevo z obema ključema, odklepal, zaklepal, ni vraga da spravim hudiča nazaj v življenje. Ne vžge pa da ga jebeš. Še kaka ideja? Priklop na kompjuter? Obredni sežig? Navedek Povezava do prispevka
Sektor 13 Objavljeno 26. januar 2021 Share Objavljeno 26. januar 2021 Skoraj sigurno slab akumulator. Navedek Povezava do prispevka
bna Objavljeno 26. januar 2021 Share Objavljeno 26. januar 2021 Sektor 13 reče pred 2 urama: Skoraj sigurno slab akumulator. tako je Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.