Skoči na vsebino

Mi smo idioti


fauzić

Priporočeni prispevki

fauzo reče pred 12 minutami:

nihče te ne sprašuje, ti nekaj podtikaš kao kantovec jadajada ... namesto da bi se vprašal zakaj si tak kot si

tak sem ker sem vlozil veliko truda v izobrazevanje in samoizpopolnjevanje,
med drugim tudi o heideggru, vsaj tistem delu ki si zasluzi resno obravnavo

Povezava do prispevka

Ko pravim "tak si" imam v mislih: zakaj se ne pobrigaš za svojo svobodo. Zakaj poenostavljaš?

 

Folk bi se še vedno nekaj kregal glede interpretacij in ne vem kaj. I like don't care bro. To ni več zaraf. Resno. Mam ene 5 projektov na kerih delam in če pišem pišem resne zadeve. 

 

Če bi se ti rad tu šel kdo nekaj bolje pozna. Me ne zanima. Nimam časa za gnoj, nimam časa za trolle

 

Vem kaj delam, za to imam vire in folk za sabo. Predvsem pa so se mi odprle neke dimenzije s katerimi lahko tudi umetnost mislim. 

 

model, kdo se bo kregal. its 2023

uredilo bitje fauzo
Povezava do prispevka
Okult reče pred 31 minutami:

a zate je briganje za svobodo branje heideggra al kako?

drugace pa delam vsak dan na realizaciji svobode, samo politika se tega tice zgolj trivialno

Mislim, da sem skozi Heideggra dejansko dobil neko kritiko tehnologične vsakdanjosti in da imam skozi to kritiko tudi neko možnost misliti drugače, da. Urbančič je v tem bil tudi legenda, ampak se mi je v zadnjem letu zares odprlo, da "vem" na čem sloni moja misel in vidim kam moram. Zato nisem več nesigurni otrok, ki si ne upa dvigniti roke in ki se krega s folkom po netu. 

 

sleherna prednost je potihoma zavrta. Vse izvirno je čez noč zlizano kot zdavnaj poznano. Vse izbojevano postane zlahka dosegljivo. Sleherna skrivnost izgubi svojo moč. Skrb povprečnosti razkriva zopet neko bistveno tendenco tubiti, ki jo imenujemo izravnava vseh bitnih možnosti”  Bit in čas

 

Vem kaj delam, vem kam grem, vem zakaj grem tja in zdi se mi da vem kako bom tja prišel. Obenem pa tudi vem koga bi rad vzel s sabo. Tako da fuck it, sej smo na morju. Končno se mi je odprla poezija, čez poletje sem požrl skor vse romane dostojevskega ... 

uredilo bitje fauzo
Povezava do prispevka
WhitWhip reče pred 2 urama:

Meni se včasih zdi, da se nam ne da učiti z namenom da globlje razumemo stvari. To zahteva trud, trenutno je pa preveč vsega in potem se kar odklopimo al pa pademo v neke ustaljene vzorce razmišljanja, ker je tako preprostejše. Preveč bombardiranja in senzacionalizma z vseh strani v našem vsakdanu, ki zasičujejo javni in nenazadnje tudi zasebni prostor. Zraven se moraš zajebavati še s krediti, službo, načrtovanjem svojega življena in koncu ne ostane ravno veliko časa za resno razmišljanje o politiki.

Npr. reforma zdravstvenega sistema. Ne vem, če sem kdaj kje zasledil poglobljeno sistematsko obravnavo problematike. Lahko da je kje, samo se je utopila v medijskem šumu in se ni z njo spoznala kritična (količinsko) masa ljudi z razumevanjem, ki bi lahko potem generirala politično voljo. Lažje se je polarizirati in servirati neke clickable očitke o tej ali oni strani.

In ker ne razumemo zadeve, ne znamo sprejet političnih odločitev. Razumevanje dojemam kot predpogoj za tisto pravo politično angažiranje, ki presega vi nimate pojma in mi imamo. Večina postane apatičnih v smislu 'jbg sej kaj pa js vem' (realna, vsaj jaz sem dostikrat tako), ostali pa se tribalizirajo, ker je lažje potem procesirat ves ta šundr skupaj. Tisti maloštevilni "pravi", ki "razumejo" stvari in bi znali razložiti pa preprosto nimajo glasu v trenutni družbi, ker je ves javni prostor zasičen.

Imaš prav. 

 

Baudrilard govori o popolnem zločinu "z virtualno realnostjo in z vsemi njenimi posledicami smo prišli do skrajnosti tehnike, do tehnke kot skrajnega fenomena ... Tak je zastavek virtualnosti. In ne gre dvomiti o njeni absolutni ambiciji. Če bo izpeljana do konca, bo ta radikalna izvršitev ekvivalent popolnega zločina. Medtem ko in "izvni" zločin nikoli popoln in vedno pušča sledi - mi sami, živa in umrljiva bitja, smo navsezadnje sled take kriminalne nepopolnosti - prihodnje iztrebljanje, ki bo posledica absolutne določenosti sveta in njegovih elementov, ne bo pustilo nobene sledi. Celo te zabave, da bi izginili, ne bi imeli"

 

Temu lahko rečemo totalna mobilizacija. Človek je narekovan kot ta mobilizacija. Ni več človek, ampak je ugrabljeni - ta, ki je žrtev popolnega zločina. V nekem smislu, moderni človek ne obstaja več in zato tudi ta apatičnost, ki je na delu. Ker se človek več ne čuti človeka, ker se kot človek ne čuti dolžnega. Zakaj? Ker mu je bila vzeta svoboda (in zato tudi moja litanija o svobodi) Človek ne more več postati človek, ker je že v nareku tehnoznanstvene revolucije, kjer pa za svojo človeškost preprosto nima več časa : svoboda postane uniformirana svoboda, katere meje so že vnaprej zarisane. 

 

Človek nima v dnevu časa za nič drugega, kot za realizacijo tega kar mu je že naročeno. In ja, sem ne spada samo služba ampak tudi vsi hobiji. 

uredilo bitje fauzo
Povezava do prispevka
fauzo reče pred 15 urami:

Imaš prav. 

 

Baudrilard govori o popolnem zločinu "z virtualno realnostjo in z vsemi njenimi posledicami smo prišli do skrajnosti tehnike, do tehnke kot skrajnega fenomena ... Tak je zastavek virtualnosti. In ne gre dvomiti o njeni absolutni ambiciji. Če bo izpeljana do konca, bo ta radikalna izvršitev ekvivalent popolnega zločina. Medtem ko in "izvni" zločin nikoli popoln in vedno pušča sledi - mi sami, živa in umrljiva bitja, smo navsezadnje sled take kriminalne nepopolnosti - prihodnje iztrebljanje, ki bo posledica absolutne določenosti sveta in njegovih elementov, ne bo pustilo nobene sledi. Celo te zabave, da bi izginili, ne bi imeli"

 

Temu lahko rečemo totalna mobilizacija. Človek je narekovan kot ta mobilizacija. Ni več človek, ampak je ugrabljeni - ta, ki je žrtev popolnega zločina. V nekem smislu, moderni človek ne obstaja več in zato tudi ta apatičnost, ki je na delu. Ker se človek več ne čuti človeka, ker se kot človek ne čuti dolžnega. Zakaj? Ker mu je bila vzeta svoboda (in zato tudi moja litanija o svobodi) Človek ne more več postati človek, ker je že v nareku tehnoznanstvene revolucije, kjer pa za svojo človeškost preprosto nima več časa : svoboda postane uniformirana svoboda, katere meje so že vnaprej zarisane. 

 

Človek nima v dnevu časa za nič drugega, kot za realizacijo tega kar mu je že naročeno. In ja, sem ne spada samo služba ampak tudi vsi hobiji. 

S tem, ko je človek tako mobiliziran nima časa za nič drugega, razen za svoj svet : tu vidimo ta moment privatizacije. Človek postane, na način totalne mobilizacije, privativno bitje, ki z drugimi stopa v stik samo v tistem kar sem rekel je : uniformirana svoboda. Sem spada celotna plejada modernega sveta in sam sem potreboval desetletja, da sem se vsaj malo osamosvojil, v smislu, da lahko delam v neke-vrste-ne-še-samolastnosti. Pri tem pa sem si pravzaprav zapravil prihodnost. Kot piše 

 

"vsako zaostajanje v tem poledu se drago plača, kajti tehnoznanstvena mobilizacija ne pozna usmiljenja do dezerterjev". Narek "sistema", kot to sam imenujem je absoluten : prav v smislu, da ne dopušča dezerterjev.

 

Kje se to v moderni slovenski družbi najbolje pozna? Ravno v tem, da je od človeka pričakovano, da je delavec. Zato ima recimo @ana @Brenta etc. vsakič, ko nekdo reče, da je na socialni živčni zlom. KAJ? Jaz te bom vzdrževala? A tako pa to ne gre. To je zven totalne mobilizacije. Kjer človek dela - v imenu dela samega. Ne v imenu udobja, lagodnosti, napredka ... ampak postane delo samo vrednota. Nihče se v totalni mobilizaciji ni več zmožen vprašati : kje je dovolj, kje je meja? Ampak vsi delajo, delajo več, delajo hitreje, delajo, delajo, delajo. Ne zase, niti ne za svojega lastnika, ampak v imenu dela samega. Totalna mobilizacija se zaključi na točki kjer človek sprejme novo normalnost, ki jo mediji označuje GDP. GDP je narek tehnike, tehnologije, ki narekuje totalno. Človek se spremeni v mravljo, katere EDINI smisel obstoja je v delu in v porabljanju denarja, ki ga je dobil iz dela. 

 

PRaxis, phronesis temeljita na "svobodni odločitvi". Človek se za nekaj odloči na temelju svobodne volje. Če je ta svobodna volja ukinjena, če namesto nje deluje "totalna mobilizacija" , potem je v tem elementu ukinjena svobodna volja človeka. 

 

Na človeku je - da ali pogine kot žival, pod bremenom dela, ali pa si zagotovi, zunaj sistema, neko novo svobodo. To je problem totalne mobilizacije kot nareka tehnoznanstvenega napredka, ki ga @Okult tako promovira. Je konec človeka, konec njegove svobode. Možnost svobode je uniformirana, je omejena, je zamejena : začne in konča se na policah z iphone-i. Pojmi, ki so konstitutivni za zahodno družbo : lepo, ljubezen, svoboda, mišljenje, razum, politično ... vsi dobijo izredno ozek okvir, v katerem se vršijo njihove interpretacije. Svet se zoža. In res je, kot pravi Kosovel "Svet se je čudno daleč pomaknil". Človekov EDINI izziv je svet primakniti nazaj. 

Zato svoboda več ne kotira visoko v parlamentu, ker je v primeri z argumentom tehnoznanstvenega razvoja, nek čuden nepomemben relikt preteklosti. Ampak lahko bi rekli, da je na zmožnosti biti človek, človek v svoji svobodi, pravzaprav utemeljena zahodna družba. 

 

V osnovi pa se vse zvede na en "argument", ki je že podan v prvem postu : kaj se sekiraš, saj je vse v redu! uživaj!

uredilo bitje fauzo
Povezava do prispevka

Je pa tuki še drug problem. To je, da v kolikor nisi podložen sistemu te sistem stre. Tu ni možno karkoli drugega. Ali se odločiš za svobodo in te totalna mobilizacija vzame za svojega sovražnika in je razvijaš mimo nje, ali pa si sproščen v sistem, v katerem lahko uspeš. Zato je težko pripovedovati in zahtevati od ljudi, ker je v tem že neka revolucija, ki te potisne čisto na rob družbe. To je uspeh totalne mobilizacije : da poenoti cilj (za vse, vključno za nas odpadnike) in ti grozi z odpovedjo le-tega, če nisi poslušen. 

Povezava do prispevka
Okult reče pred 9 minutami:

in s totalno mislis ne res totalno?

ne promoviram sodobne organizacije dela ker je zastarela, sloni na prejsni fazi tehnoloskega napredka

Kako to misliš "ne res totalno"? 

 

poenoten je cilj, poenotena so sredstva : človek danes živi v nekem svetu, ki je virtualen na način, da so mu umetno zaprte meje. V tem je bil ves moj boj, moja zapravljena leta na filozofiji : kako misliti onkraj te umetne zamejenosti, ki pravzaprav zamejuje moje izkustvo, izkustvo sveta. Ker pač nimamo sredstev, da bi mislili onkraj. Vsi imamo postati uspešni ljudje z vsemi pritiklinami, ki so defnirane. Najtežji je za filozofa, za misleca, boj z lastno odpadnostjo. Ker ne spada. 

 

Ampak nima drugega. Edini okvir, ki še je, ki nam je bil inputiran od malih nog : je okvir totalne mobilizacije. Mene lahko okoli lovijo češ kaj sem brezveznik, da sem rabil toliko časa ... ampak sem to vzel nase. Nisem ustvaril še enega okvira v smislu ideologije : jaz sem filozof, therefore (vidiš kako me je sfukala ena prikupna ženska ... to samo zato ker sem ji pustil, ker sem ji moral pustiti : ker bi bilo vse drugo ideologija) ... ampak sem skušal priti vn sam. Lahko rečem, da mi je do neke mere uspelo. Da sem razbil te okvire in začel graditi nove. To pomeni osvoboditev : pomeni v prvi meri ne jemati totalne mobilizacije za absolutno mero. 

 

Nisem se krotovilil s pesništvom in filozofijo in si nadeval ta ali oni nadimek, ampak sem res trpel, ker nisem razumel. Nisem pisal gospodinjskih pesmi in se imenoval pesnika. To je enostavno, ampak to je spet v okviru totalne mobilizacije. Človek se lahko z umetnostjo bavi samo in le, če je presegel okvir totalne mobilizacije kot absolutno mejo. 

 

Najlažje je rečt jst sm filozof in prebrat kup knjig in jih malo citirat. Težje, mnogo težje je vzeti to nase. Pojem svobode je zato modernemu filozofu prikrit, ker se mu razkriva že v okviru te totalne mobilizacije. Vzeti to nase : to je izziv, ampak to je izziv, ki te izzove v to, da se spraviš v vprašanje kdo si. 

uredilo bitje fauzo
Povezava do prispevka

in zdej dobimo - zakaj smo idioti?

 

idioti smo, ker pojmujemo svobodo v pojmovanju totalne mobilizacije kot uniformirano svobodo, ki ne samo ne da misliti, ampak bistveno ne da misliti politično. naše mišljenje se že vrši v območju totalne zamejitve : vsak prekršek zoper to zamejitev boš drago plačal (kot sem sam izkusil. @x), sami drugi, ki so mobilizirani kot subjekt subjektivitete Drugega te bodo za ta prekršek kaznovali. 

 

ti se moraš naučiti pravzarpav živeti kot odpadnik. Kot izgnani, izobčeni. Samo na ta način še lahko misliš. Policija tega sveta je mnogo bolj kruta od katerekoli pretekle policije, ker je sodrugi ta, ki nad tabo izvaja policiranje in te opominja na tvojo izobčenost. 

Povezava do prispevka
fauzo reče pred 4 minutami:

poenoten je cilj, poenotena so sredstva : človek danes živi v nekem svetu, ki je virtualen na način, da so mu umetno zaprte meje. V tem je bil ves moj boj, moja zapravljena leta na filozofiji : kako misliti onkraj te umetne zamejenosti, ki pravzaprav zamejuje moje izkustvo, izkustvo sveta. Ker pač nimamo sredstev, da bi mislili onkraj. Vsi imamo postati uspešni ljudje z vsemi pritiklinami, ki so defnirane. Najtežji je za filozofa, za misleca, boj z lastno odpadnostjo. Ker ne spada. 

v tem "svetu" in temu je res zelo slabo rect "svet", zivi manj kot pol planeta,
sredstva niso poenotena na noben nacin, cilji pa tudi ne
nikol nism mel problema z lastno odpadnostjo, zakaj bi hotel pripadat? ce hoces pripadat pac pocni stvari tako da bos pripadal

o kaksni zamejenosti govoris?

Povezava do prispevka
Okult reče pred 1 minuto:

v tem "svetu" in temu je res zelo slabo rect "svet", zivi manj kot pol planeta,
sredstva niso poenotena na noben nacin, cilji pa tudi ne
nikol nism mel problema z lastno odpadnostjo, zakaj bi hotel pripadat? ce hoces pripadat pac pocni stvari tako da bos pripadal

o kaksni zamejenosti govoris?

model bmwja voziš :)

 

svet je etimološki tisto razsvetljeno : tisti svet, za katerega vemo, ki vpliva na nas. Afrika na nas kot svobodno misleče ne vpliva recimo

uredilo bitje fauzo
Povezava do prispevka
Okult reče pred 39 minutami:

ja? ta je moj peti

a to heidegger pise da ce mas avto znamke bmw je konec s svobodo? al je to urbancic?

Govorim o tem, da je BMW lep primer uniformizacije mišljenja. 

 

Drugače pa poglej to temo. Tvoja misel se predvsem kaže kot apologija tvojemu načinu življenja, pri čemer pa preskočiš ali prezreš vse pomisleke. Kako to ni totalna mobilizacija? In ljudi, ki ti iz pozicije svobodnega mišljenja pravijo, da ni tako enostavno potem zmerjaš in se poslužuješ vsejenajslabse trikov, da bi me užalil. Ne moreš me več, edino kar še skušam je spraviti mišljenje na dan. 

 

V jeziku slovenske popevke "mi mamo se fajn, če vam prav je al ne, nam važno je le - da mamo se fajn". To je jezik totalne mobilizacije : mar ni že ideja, da je "meti se fajn" dovolj, neke vrste totalna zahteva? In večina modernih ljudi bi odgovorila na tak način. Imamo se ok, zato ne potrebujemo ničesar več. Presežno je odvečno. Sublimno več ne učinkuje, še več, kaznovan boš, če človeku pokažeš, da je v sebi presežno bitje. Ti, ki jih ljubiš te bodo obsojali. V tem, da jim skušaš dati največ kar lahko.Zakaj? Zato ker presežno rahlja mejo totalne mobilizacije. Je destrukcija tega "nam važno je le, da mamo se fajn" ... kaže človeku pot vn, pot, ki pa je ne more opraviti, ker je njegovo okolje tako, da te poti ne prenese. Zato se ti maščuje. Tudi v tej temi je kar nekaj maščevanja. 

Danes imam težavo upravičiti presežno. Edini argument na katerega se lahko sklicujem je argument tradicije : zakaj so stari toliko dali na presežno? Meni je jasno, včasih mi je bilo motno-jasno, danes pa mi je kristalno-jasno zakaj gre. Ampak kako to ponuditi? Kaj reči? Človeku, ki svet na vsakem koraku spreminja v sredstvo? 

uredilo bitje fauzo
Povezava do prispevka

@fauzo

 

Posamezen model avtomobila je lahko slab in dober hkrati. Tako je recimo glede na ene splošne argumente katerikoli bmw lahko katastrofalno slab avto, glede na druge pa izjemno dober avto. Po eni strani imajo Serije 5 težave z zanesljivostjo in kakovostjo materialov, po drugi strani pa je volanski mehanizem precej dober, prav tako handling. Zato je avtomobil dober toliko kolikor se posamezna stranka odloči zanj. Saj lastnikom minusi nekega modela niso neznanka, ampak pač trpijo zaradi plusov. Z vsemi avti je tako, noben ni popoln. Raznolikost parkirišč ni samo stvar plače lastnikov tega pleha, temveč v večji meri tudi okusa in potreb.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka
fauzo reče pred 2 urama:

 

Kje se to v moderni slovenski družbi najbolje pozna? Ravno v tem, da je od človeka pričakovano, da je delavec. Zato ima recimo @ana @Brenta etc. vsakič, ko nekdo reče, da je na socialni živčni zlom. KAJ? Jaz te bom vzdrževala? A tako pa to ne gre.  

 

Baitas odzive z necim kar si potegnil globoko iz svoje riti?

Sram te bodi.

Povezava do prispevka
fauzo reče pred 1 uro:

Govorim o tem, da je BMW lep primer uniformizacije mišljenja. 

ja sej sprasujem na kaksen nacin je to 'uniformizacija misljenja'?

 

fauzo reče pred 1 uro:

Tvoja misel se predvsem kaže kot apologija tvojemu načinu življenja, pri čemer pa preskočiš ali prezreš vse pomisleke.

nikjer nisem navedel svojega nacina zivljenja,
zagovarjam pa specificno depolitizacijo ki osvobodi ljudi da pocnejo pametnejse stvari

 

 

fauzo reče pred 1 uro:

o je jezik totalne mobilizacije : mar ni že ideja, da je "meti se fajn" dovolj, neke vrste totalna zahteva? In večina modernih ljudi bi odgovorila na tak način. Imamo se ok, zato ne potrebujemo ničesar več.

nikjer ne trdim da je to smisel zivljenja, imeti se fajn ful bols kot trpeti, sam to je stvar posameznika,
eni ljudje bi trpeli in jokali za zlato dobo ne glede na svoje zgodovinske okoliscine

 

 

fauzo reče pred 1 uro:

Sublimno več ne učinkuje, še več, kaznovan boš, če človeku pokažeš, da je v sebi presežno bitje.

zakaj sublimno ne bi vec ucinkovalo? sublimno je obcutje in ni zgodovinsko oz politicno pogojeno
 

 

fauzo reče pred 1 uro:

Danes imam težavo upravičiti presežno. Edini argument na katerega se lahko sklicujem je argument tradicije : zakaj so stari toliko dali na presežno? Meni je jasno, včasih mi je bilo motno-jasno, danes pa mi je kristalno-jasno zakaj gre. Ampak kako to ponuditi? Kaj reči? Človeku, ki svet na vsakem koraku spreminja v sredstvo? 

problem mas ze s komunikacijo kaj naj bi presezno bilo da tega danes "ni",
kaj so potem transhumanisti k so jih polni trenutni dvori big techa?
 

 

fauzo reče pred 1 uro:

Meni je jasno, včasih mi je bilo motno-jasno, danes pa mi je kristalno-jasno zakaj gre.

bos delil z razredom?



btw dost jasno zakaj grejo folku na zivce paraziti alpa plenilci,
ce pac cutis karkoli skupnega s clovestvom teh dveh opcij ne izberes, sta pa celotno zgodovino zelo popularni opciji s tem da so ostali sistemi se mal bl to nagrajevali
 

uredilo bitje Okult
Povezava do prispevka
Brenta reče pred 31 minutami:

Baitas odzive z necim kar si potegnil globoko iz svoje riti?

Sram te bodi.

Ne, samo podajam referenco. 

Okult reče pred 15 minutami:

ja sej sprasujem na kaksen nacin je to 'uniformizacija misljenja'?

 

nikjer nisem navedel svojega nacina zivljenja,
zagovarjam pa specificno depolitizacijo ki osvobodi ljudi da pocnejo pametnejse stvari

 

 

nikjer ne trdim da je to smisel zivljenja, imeti se fajn ful bols kot trpeti, sam to je stvar posameznika,
eni ljudje bi trpeli in jokali za zlato dobo ne glede na svoje zgodovinske okoliscine

 

 

zakaj sublimno ne bi vec ucinkovalo? sublimno je obcutje in ni zgodovinsko oz politicno pogojeno
 

 

problem mas ze s komunikacijo kaj naj bi presezno bilo da tega danes "ni",
kaj so potem transhumanisti k so jih polni trenutni dvori big techa?
 

 

bos delil z razredom?

 

Na kakšen način je to uniformirano mišljenje? A je to res treba pojasnjevati? 

 

Depolitizacija je tudi zasužnjenje. To sem ti hotel pokazati. Če človek ne dela na svoji osvoboditvi, ki je obenem neka zavezanost interesu, potem svet oz. to kar od sveta ostane (zemlja???) človeka vzame za svoj interes. V tem smislu je depolitizacija zasužnjenje. 

 

Subilmno ne učinkuje več, ker presega raven te totalnosti. Kot tako je izven okvirov, v katerih človek danes razmišlja. Zame je bil to velik izziv : kako brati pesem in je ne vzeti kot predstavo? Potreboval sem vrsto let, da sem razvil občutljivost, da sem se začel osvobajati te totalnosti, kjer mi pesem ni zgolj še en od kosov, katerih naloga je, da me zabavajo. Pesem niso čustva. Presežno človeka zavezuje v svoji človeškosti.

Človek 21. stoletja do te meje sploh ne prihaja. Sam sem potreboval ogromno, da lahko danes rečem, da sem na pragu tega. 

 

Kaj ima transhumanizem s čimerkoli? 

 

Kaj mi je jasno? Ta meja, to preseganje meja, to kako me obvezuje moja človeškost in kako mi daje prostost. To ni nekaj kar lahko človek izrazi, ker zahteva že v sebi preseganje te meje, ki jo postavlja totalnost subjektivitete. Tega ni mogoče deliti z razredom, razen če si pripravljen par let sedet na seminarju pri meni :)

Povezava do prispevka
fauzo reče pred 11 minutami:

Na kakšen način je to uniformirano mišljenje? A je to res treba pojasnjevati? 

dobesedno na niti eno vprasanje ne znas odgovorit,
men se zdi kolikor razumem da skusas reducirat neke splosne cloveske lastnosti na nek njihov izraz v zgodovini, ki slucajno ustreza tvojemu okusu, in potem poizkusas trdit kot da je vse kar ni to neka kozmicna tragika, s tem da to neumnost potem maskiras v reference in argo slovenske fenomenoloske scene
 

 

fauzo reče pred 14 minutami:

Depolitizacija je tudi zasužnjenje. To sem ti hotel pokazati. Če človek ne dela na svoji osvoboditvi, ki je obenem neka zavezanost interesu, potem svet oz. to kar od sveta ostane (zemlja???) človeka vzame za svoj interes. V tem smislu je depolitizacija zasužnjenje. 

se enkrat, politicno se je v veliki meri trivializiralo, tako da je vecino dela na svoji svobodi onkraj politike,
da ljudje delajo bolj zase kot za podporo parazitskih razredov aristokracije se zdi precej bolj svobodno kot obratno

 

 

fauzo reče pred 16 minutami:

Subilmno ne učinkuje več, ker presega raven te totalnosti. Kot tako je izven okvirov, v katerih človek danes razmišlja. Zame je bil to velik izziv : kako brati pesem in je ne vzeti kot predstavo? Potreboval sem vrsto let, da sem razvil občutljivost, da sem se začel osvobajati te totalnosti, kjer mi pesem ni zgolj še en od kosov, katerih naloga je, da me zabavajo. Pesem niso čustva. Presežno človeka zavezuje v svoji človeškosti.

Človek 21. stoletja do te meje sploh ne prihaja. Sam sem potreboval ogromno, da lahko danes rečem, da sem na pragu tega. 

pomoje prevec po sebi sklepas

 

 

fauzo reče pred 17 minutami:

Kaj ima transhumanizem s čimerkoli? 

ideologija ki se zavzema za preseznost,
a je problem ker ni preseznost iz krscanske teologije al kaj je tolk drugacnega?

 

 

fauzo reče pred 18 minutami:

Kaj mi je jasno? Ta meja, to preseganje meja, to kako me obvezuje moja človeškost in kako mi daje prostost. To ni nekaj kar lahko človek izrazi, ker zahteva že v sebi preseganje te meje, ki jo postavlja totalnost subjektivitete. Tega ni mogoče deliti z razredom, razen če si pripravljen par let sedet na seminarju pri meni :)

par let bi s teboj moral sedet samo psihiater

Povezava do prispevka

Kaj je okultizem : ko si stisnjen v kot začneš kot blebetava nora žaba stresati ideje iz rokava kot da se pretvarjaš da si kartohitrec z bližnjega vzhoda, pri tem pa opletaš z žaljivkami. Ne vem zakaj je tako težko slediti temi. 

 

hint: še vedno nisi pojasnil kako tehnologija obvladuje politiko, medtem ko se vsak od državljanov ukvarja s čemerkoli že hoče in je v tem svoboden. Prav tako nisi pojasnil, kako to ni že ujetost v ideologijo. 

Navedek

dobesedno na niti eno vprasanje ne znas odgovorit,
men se zdi kolikor razumem da skusas reducirat neke splosne cloveske lastnosti na nek njihov izraz v zgodovini, ki slucajno ustreza tvojemu okusu, in potem poizkusas trdit kot da je vse kar ni to neka kozmicna tragika, s tem da to neumnost potem maskiras v reference in argo slovenske fenomenoloske scene

Lepo sem ti pokazal kako je svoboda vezana s političnim kar je tudi tema te teme. "slovenske fenomenološke scene". Zadevo se da lepo izpeljat iz kateregakoli avtorja, ki se ukvarja z vprašanjem modernosti - lhako bi šla iz Benjamina, Derridaja, tudi Lacana, Žižka, Foucalta, da o recimo Agambenu sploh ne govorim ... pri vseh se da pokazati, da modernemu svetu vlada neka nepresegljiva ideologija, ki onemogoča mišljenje in politično. 

Za razliko od tebe je moja misel konsekventna, ima rep in glavo, in ne pada na osnovnih očitkih. (v nadaljevanju)

Navedek

 

se enkrat, politicno se je v veliki meri trivializiralo, tako da je vecino dela na svoji svobodi onkraj politike,
da ljudje delajo bolj zase kot za podporo parazitskih razredov aristokracije se zdi precej bolj svobodno kot obratno

 

(nadaljevanje). Še enkrat. Politično se ne more trivializirat, ker je politično neposredno vezano s tem kdo sem. To čemur ti praviš "delo na lastni svobodi" je uživanje v privativnosti tistega čemur pravim začrtana meja totalnosti. Seveda si tega ne boš dal dopovedati, ampak boš namesto tega začel z nekimi popolnoma neosnovanimi obtožbami (argo slovenske fenomenološke scene), ker nimaš odgovora in si stisnjen v kot. 

Lepo sem ti pokazal kako politično NE MORE OBSTAJATI V PRIVATNOSTI, ker to pomeni, da je izročeno x (lahko rečeš politikom, en Agamben bi rekel biopolitiki)

Navedek

pomoje prevec po sebi sklepas

odličen primer okultizma

 

Navedek

ideologija ki se zavzema za preseznost,
a je problem ker ni preseznost iz krscanske teologije al kaj je tolk drugacnega?

presežnost gre iz svobode, ki je ustanovni akt evropske civilizacije. ampak o tem ni za govort z nekom, ki sedi v sobi in igra igrice in se prepričuje, da je v tem njegova svoboda.

pri trashhumanizmu je recimo že zanimivo kako mislijo, da ib z odpravo smrti zagotovili življenje : na ta način življenje postane čisti dolgčas

 

bi pa rad videl katerega avtorja boš vzel za podporo te norosti, ki ji sam praviš svoboda? 

Navedek

par let bi s teboj moral sedet samo psihiater

Če vzamemo definicijo normalnosti kot je danes brez dvoma. 

uredilo bitje fauzo
Povezava do prispevka

je pa zanimivo, kako vsakič, ko nimaš kaj veliko povedat nehaš odgovarjat na tematiko debate, ampak začneš žaliti. to pravim, ko pravim, da sem moral čez to, da ne spadam v to totalnost tega sveta, kjer ste vsi enaki. to pričakujem. pričakujem odpor in nelagodje. ker trčim na meje. meje dovoljenega. tu nekje se začne tvoj samoumevni svet rušit in udariš nazaj. ne z argumenti (ker teh nimaš), ampak z nekimi čudnimi obtožbami ala "pomoje preveč po sebi sklepaš"

 

Še vedno, in spet opozarjam, nisva prišla nikamor s tvojo mislijo. Nisi pojasnil odkod izvira tvoje pojmovanje svobode, niti nisi praktično pojasnil kako "vsi, ki delajo kar hočejo in so v tem svobodni" stopajo skupaj. Obenem pa nisi utemeljil kako moji očitki glede tega niso utemeljeni. 

 

visimo v zraku in na slepo streljamo z bazuko očitke na folk. 

uredilo bitje fauzo
Povezava do prispevka

To je točno kar ti počneš. Ne znaš pisat, ne znaš mislit, nisi zmožen preciznega, strukturiranega in z minimumom občutka za posredovanje svojih kognitivnih vsebin drugemu subjektu pisanja. Vse kar prihaja od tebe je neka zmeda, emocionalna prekucavanja, žaljenje, prevzemanje glasov avtoritet, postavljanja sebe v fiktivne vloge in na koncu za nameček obtoževanje sogovornika lastnih grehov. Ne vem kdaj sem nazadnje vidu takšno katastrofo s srčnim utripom.

Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse reče pred 20 minutami:

To je točno kar ti počneš. Ne znaš pisat, ne znaš mislit, nisi zmožen preciznega, strukturiranega in z minimumom občutka za posredovanje svojih kognitivnih vsebin drugemu subjektu pisanja. Vse kar prihaja od tebe je neka zmeda, emocionalna prekucavanja, žaljenje, prevzemanje glasov avtoritet, postavljanja sebe v fiktivne vloge in na koncu za nameček obtoževanje sogovornika lastnih grehov. Ne vem kdaj sem nazadnje vidu takšno katastrofo s srčnim utripom.

to samo ker ne razumeš. ker nisi v lajfu prebral filozofskega dela. 

poznam te. vem česa si sposoben. in to kar je tu napisano : to te stokratno presega. 

 

lej, naredi meni in sebi uslugo pa se ne trudi. Tale del je recimo "heretik friendly" : to probaj razumet. 

 

S tem, ko je človek tako mobiliziran nima časa za nič drugega, razen za svoj svet : tu vidimo ta moment privatizacije. Človek postane, na način totalne mobilizacije, privativno bitje, ki z drugimi stopa v stik samo v tistem kar sem rekel je : uniformirana svoboda. Sem spada celotna plejada modernega sveta in sam sem potreboval desetletja, da sem se vsaj malo osamosvojil, v smislu, da lahko delam v neke-vrste-ne-še-samolastnosti. Pri tem pa sem si pravzaprav zapravil prihodnost. Kot piše 

 

"vsako zaostajanje v tem poledu se drago plača, kajti tehnoznanstvena mobilizacija ne pozna usmiljenja do dezerterjev". Narek "sistema", kot to sam imenujem je absoluten : prav v smislu, da ne dopušča dezerterjev.

 

Kje se to v moderni slovenski družbi najbolje pozna? Ravno v tem, da je od človeka pričakovano, da je delavec. Zato ima recimo @ana @Brenta etc. vsakič, ko nekdo reče, da je na socialni živčni zlom. KAJ? Jaz te bom vzdrževala? A tako pa to ne gre. To je zven totalne mobilizacije. Kjer človek dela - v imenu dela samega. Ne v imenu udobja, lagodnosti, napredka ... ampak postane delo samo vrednota. Nihče se v totalni mobilizaciji ni več zmožen vprašati : kje je dovolj, kje je meja? Ampak vsi delajo, delajo več, delajo hitreje, delajo, delajo, delajo. Ne zase, niti ne za svojega lastnika, ampak v imenu dela samega. Totalna mobilizacija se zaključi na točki kjer človek sprejme novo normalnost, ki jo mediji označuje GDP. GDP je narek tehnike, tehnologije, ki narekuje totalno. Človek se spremeni v mravljo, katere EDINI smisel obstoja je v delu in v porabljanju denarja, ki ga je dobil iz dela. 

 

PRaxis, phronesis temeljita na "svobodni odločitvi". Človek se za nekaj odloči na temelju svobodne volje. Če je ta svobodna volja ukinjena, če namesto nje deluje "totalna mobilizacija" , potem je v tem elementu ukinjena svobodna volja človeka. 

 

Na človeku je - da ali pogine kot žival, pod bremenom dela, ali pa si zagotovi, zunaj sistema, neko novo svobodo. To je problem totalne mobilizacije kot nareka tehnoznanstvenega napredka, ki ga @Okult tako promovira. Je konec človeka, konec njegove svobode. Možnost svobode je uniformirana, je omejena, je zamejena : začne in konča se na policah z iphone-i. Pojmi, ki so konstitutivni za zahodno družbo : lepo, ljubezen, svoboda, mišljenje, razum, politično ... vsi dobijo izredno ozek okvir, v katerem se vršijo njihove interpretacije. Svet se zoža. In res je, kot pravi Kosovel "Svet se je čudno daleč pomaknil". Človekov EDINI izziv je svet primakniti nazaj. 

Zato svoboda več ne kotira visoko v parlamentu, ker je v primeri z argumentom tehnoznanstvenega razvoja, nek čuden nepomemben relikt preteklosti. Ampak lahko bi rekli, da je na zmožnosti biti človek, človek v svoji svobodi, pravzaprav utemeljena zahodna družba. 

uredilo bitje fauzo
Povezava do prispevka

Ma zakaj bi kdorkoli bral tvoje blodnje? Prej sem ti postavil izziv in si odgovoril, da ne zagovarjaš logične izpeljave tvoje misli do konca. Zblojenček si ki išče pozornost. Spet taggaš kle folk brez potrebe, da jim vlečeš poznornost. Pa prej ti je brenta napisala da odjebi. Kako se ne gnusiš samemu sebi?

uredilo bitje Vse_je_najslabse
Povezava do prispevka
Okult reče pred 3 minutami:

po parih straneh sprasevanja povsem osnovnih poant k jih hoces povedat brez odgovora mi rata dolgcas

Katerih poant? 

 

Daj mi utemelji tvoj pojem svobode in ga naveži na avtorje. Obenem pa mi povej kako deluje tvoja družba posameznikov : kaj jo dela družbo. Zadeva je zelo enostavna. Tvoja ideja se zruši na kakršnikoli praktični aplikaciji in za to ne rabimo nobene ontologije. ontologija in fenomenologija je pravzaprav kot dodatek, obenem ti razširjam svoj pojem svobode, ki ga tudi lahko utemeljim. 

uredilo bitje fauzo
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...