Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

Tudi Far Cry 6 je po regelcih proper AAA špil, pa je TOP 5 najslabša igrica, kar sem jih doslej igral

 

Naj raje vztrajajo pri svojih zadevah, Returnal je TOP. Te Sony ekskluzive so mi malo meh (GOW 2, Horizon 2 ...). Odlične igrice, da ne bo pomote, ampak ne vidim nobene rasti. Tako da navijam za to, da studio ne postane še en ta studio z odličnimi igrami, a brez rasti

Povezava do prispevka
Chenier reče pred 21 minutami:

Tudi Far Cry 6 je po regelcih proper AAA špil, pa je TOP 5 najslabša igrica, kar sem jih doslej igral

 

Naj raje vztrajajo pri svojih zadevah, Returnal je TOP. Te Sony ekskluzive so mi malo meh (GOW 2, Horizon 2 ...). Odlične igrice, da ne bo pomote, ampak ne vidim nobene rasti. Tako da navijam za to, da studio ne postane še en ta studio z odličnimi igrami, a brez rasti

Se strinjam, da so GOW2 in Horizon 2 malo meh

 

Mogoce lih zato rabijo nove razvijalce AAA al pa ne, boh.

Povezava do prispevka

  

Buzzkill reče pred 2 urama:

Točno to, modeli mečejo ven nišne bangerje že leta. Returnal je v bistvu njihov Elden Ring, combo vsega naučenega do sedaj.

 

Delno se strinjam s kritiko glede cene, za 30€ bi prodali maso več, ampak problem je fundamentalno drugje. Igra je brezkompromisno težka, veliko težja od biločesa kar je FROM kdaj naredil. Roguelike sistem tudi veliko ljudem ne leži, prav kriči po indie igri, ne pa AAA priced behemotu od špila.

 

In tisto kaj jim najbolj manjka za uspeh podobnem FROMu, nimajo tistega special juica - japonskega avtizma.

 

 

 

Glavni vzrok za občutek da je igra tako težka je imo v dejstvu da ob izidu ni bilo shranjevanja in posledično je folk rushal skozi igro, pobral premalo nadgradenj in failal na šefih. Sam sem po enkrat ponavljal samo drugega in zadnjega šefa ostale sem vse v prvo. Nemesis ki je za ene strah in trepet je men najlažji šef v igri. In ne nikol nisem igral bullet hell iger ker sem v njih svinjsko slab... :P 

uredilo bitje Gatsu
Povezava do prispevka

Meni se zdi production value Returnala gladko AAA (recimo uporaba 3d sounda in dualsensea v returnalu sta se vedno najbrz vrh generacije pa je tako rekoc launch spil) ki pac ima svojo ceno, 30e danes stane “pravi” indie spil. Pac je zvrst spila zajeban roguelike, zakaj ne bi imeli vsaj enega s proper budgetom. Saj cisto stekam, zakaj so vsi big budget spili isti, stroski razvoja so pac visoki, ampak me iskreno veseli vsak AAA spil, ki ni nek spin na AC. Tbh me kar malo skrbi kaksne spile bo dostavil sony v naslednjih letih, sploh ker nimajo nobene konkurence.

Povezava do prispevka

Saj roguelite je mega popularen in bo kmalu zapokal tudi v raznih Ubisoft špilih itd., potem pa tudi drugod. Kot pravi kolega zgoraj, Assassin's Creed 2 je še zdaj predloga za praktično vse te open world third person igrice. Ni rečeno, da ne bo Ubi spet postavljal trende. A nista zadnja Far Cry in Assassins's Creed dobils roguelite DLC-ja? Imo se teren že pripravlja

Povezava do prispevka

Nočem karkoli zagovarjati Redfalla, ker ne vem nič o tej igri, ampak je bil npr tudi Prey kritično zelo neuspešen, sama igra je bila pa noro dobra.

 

Edit - gledam sedaj metacritics za Prey pa so okol 80... hmm potem me pa spomin malo vara...

uredilo bitje Hattori
Povezava do prispevka

Prey je bil prodajno neuspešen tak ko praktično vsi njihovi špili... No sej System shock 2 je bil tud prodajni flop če smo že pri tem :( Pa input lag je bil za kozlat v demotu ter takoj ob izidu a so ga potem vsaj na PS4 hitro popravili.

Povezava do prispevka

Meni je Prey tak mid da ni večjega. Pa so mi SS2, Deus Ex in Bioshock ene najboljih iger.

 

Gimmicky gun, kretensko boring sovragi in 3/4 ladje je klišejsko boring.

 

80 mu dam ker me spominja na dobre igre.

 

Dishonored 1 je bil njihov najboljši spil, vse ostalo je samo navzdol.

Povezava do prispevka

Prey je špil z najjačimi immersive sim elementi kar sem jih videl u lajfu (je pa res da ne igram zelo popularnih survival igric, ki ga verjetno tudi močno pokajo v teh elementih, si predstavljam). Divinity: OS 1 in OS 2 sta postavila standarde za iso-rpg roleplay, ampak Prey je pa "pravi" immersive sim dvignil zadevo še dva nivoja višje. IMO lahko to nadgradiš samo še z VR čelado pa da plačaš enemu zamorčku, da te med igranjem tolče po hrbtu na enak način kot te v igrici. Kaj lahko v tem špilu delaš, na koliko načinov lahko rešuješ probleme, kako organsko deluje okolica ... Faking revolucionaren naslov.

 

Sam svet okrog tebe, tempo špila, lokacije, režija, npc-ji... vse to je res malo bolj švoh oz ni blizu kakemu system shocku (ali Thiefu, po Čamirjevem izročilu). To je čisto res. Ampak so pa immersive sim in exploring elementi na tako bolano visokem nivoju, da meni špil gladko potegnejo tam do 90.

Povezava do prispevka

Se strinjam. Še bolj Prey zasije, ko ga postaviš ob boku duhovnih nadaljevalcev System Shocka aka BioShocku. Res lepo pokaže, da lahko ti daš Shock v naslov, se sklicuješ na legendarnega predhodnika, pa boš še vedno izdal povprečno igrico praktično brez elementov, ki so "žanr" naredile legendaren

 

Žal pa se BioShock vseeno prodaja dobro ko prasica, Prey pa puši evre na polno :( 

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 1 uro:

Men je pa Arx fatalis njihova najboljša igra.

 

Sploh nisem vedel da je to njihov izdelek. Tudi not impressed, pa tko kot gor SS2 in Deus Ex, Ultima Underworld 2 je ena najjacih igrc vseh časov, perfect oldskul rpg in ob sedmici najboljsa Ultima. 

 

Ampak Arx Fatalis mi je bil meh. 

Povezava do prispevka
Kočevc reče pred 8 minutami:

Kak vidm po slikah v ps storeu, ni nic kej posebnega, neka vesoljska ladja pa neke sencne posasti, zato fprasam

Pač ja, vesoljska ladja pa senčne pošasti sounds right. Temu dodaj immersive sim mehanike in yup, it's Prey

Povezava do prispevka
Chenier reče pred 27 minutami:

Se strinjam. Še bolj Prey zasije, ko ga postaviš ob boku duhovnih nadaljevalcev System Shocka aka BioShocku. Res lepo pokaže, da lahko ti daš Shock v naslov, se sklicuješ na legendarnega predhodnika, pa boš še vedno izdal povprečno igrico praktično brez elementov, ki so "žanr" naredile legendaren

 

Žal pa se BioShock vseeno prodaja dobro ko prasica, Prey pa puši evre na polno :( 

Edino kjer sta prva dva Bioshocka res napredovala napram SS (poleg obvious tehničnim stvarem) je bolj zanimiv boj, kjer se lahko igračkaš z elementi, orožji in močmi. Igrat Bioshock, sploh dvojko, na hard, je kar hud izziv in zato sta tudi tako čislana naslova. Je pa treba igrati OG verziji, ne remastered, ker AI nasprotnikov je absolutno slabši v remasterjih. V OG se bo sovražnik, ki se je vnel, "povaljal" v luži vode. V remasterju samo stoji pri miru dokler ne umre = bruke

 

Ne pozabit da je prvi špil izpred 2010 ere in je še en od tistih big naslovov brez katerega ne bi bilo en cel kup kul stvari. Ta 2002-2010 era ima Half Life 2, Halo trilogijo, ... In si zasluži bit omenjen poleg njih, je pa fix bolj pomemben naslov kakor Doom 3, Unreal 2, Quake 4, Thief 3, Deus Ex Invisible War, Painkiller, Far Cry, Crysis,.. da ne rečem DNF lol (ki pride kasneje, ampak resno izgleda kot špil iz tiste ere)

 

Sej bi lah bil bolj kompleksen naslov, samo vzdušje (v prvem levelu se počasi viša voda in po dost časa pogasi bližnji ogenj :avadodo: ) in zanimivo fajtanje ga naredita enega boljših FPS naslovov tega časa, ko so FPSi bili malo zgubljeni. Tudi samo podajanje zgodbe in voice acting sta bla dost kul koraka v pravo smer za leto 2007.

 

Če primerjamo z špili tistega časa je Bioshock bil kul. Lahko se strinjam, da je overrated in še premalo kompleksen za nek immersion sim, ampak TAKIH izkušenj ni bilo ravno na pretek.

 

 

uredilo bitje Weraziel
Povezava do prispevka

Tista era je bila res podhranjena. MMOji so vladali, firme so metale neverjetne cifre v razvoj WoW-killerjev, ostale igre so bile kreativno na nuli, konzole tudi niso prštale od bangerjev, ta res nekih hall of famerjev je sigurno manj kot desetletje za tem in absolutno manj kot desetletje pred tem. 

 

Med 2004 in Miyazakijem, bom reku da je blo igričarstvo na najmanj kreativnem nivoju. 

 

In Bioshock je en biserov, ki so spominjali na staro ero Shockov in DeusEx, niso bili pa tako fakin bledo povprečni kot igre tistega časa.

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka

Če pogledaš obdobje 2005 - 2010 so kar zelo proper igrice igračke:

Resident Evil 4

Psychonauts

Shadow of the Colossus

Splinter Cell: Chaos Theory

COD: MW

COD: MW 2

Halo 3

Super Mario Galaxy

Super mario Galaxy 2

GTA 4

Left 4 Dead

Left 4 Dead 2

Dead Space

Gears of War 2

Uncharted 2

Batman: AA

Dragon Age: Origins

Mass Effect 2

RDR

Amnesia

Fallout 3 / NV 

SF4

LIMBO

Castlevania: LOS

Darksiders 


Če gledaš pa samo obdobje 2006 - 2008... Tisto je pa res kar zelo bad ja, če pogooglaš "best games 2006" je kr tko mal, hmmmmm, kaj točno smo pa sploh igrali takrat :D 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...