Raz Objavljeno 26. oktober 2020 Share Objavljeno 26. oktober 2020 (urejano) Jest ne bi sicer toliko skurcal Full Throttla, sem bil pa tudi sam v določenih pogledih orenk razočaran, ko sem remastered varianto igral nekaj let nazaj (originala nisem). Za razliko od drugih Lucas klasik, ki se še danes dobro držijo, je kratek, plitek, vsebinsko reven (malo lokacij, likov, itemov, dialogov), in kljub malo predmetom ter hotspotom, ki jih lahko pobereš oz. poklikaš na vsaki lokaciji, ima en kup nelogičnih, neumnih, slabo dizajniranih puzel. Recimo tista, ko sicer dobiš hint, da je treba za odpret skrivni prehod brcnit zid iz zemlje, niti pod razno pa nikjer ne piše, da rabiš kliknit na točno določen košček zidu, ki po čisto ničemer ne izstopa. 45+ minut trial and error poskušanja, kjer sem večkrat odnehal, ker sem mislil, da sem kaj pomembnega spregledal, dejansko bi pa mogel pač probavat klikat na različne dele tistega jebenega zidu še naprej. In pa dva neverjetno zanič ter katastrofalno slabo animirana in lesena arkadna dela (biker fighti in destruction derby z avti), ki sta bila verjetno slaba že za takratne standarde 25 let nazaj, danes sta pa res porazna in bi ju absolutno morali črtat oz. modernizirat v remastered izdaji. Kaj sem to mastno klel, ko je med vožnjo z motorjem vsak pritisk na gumb za levo/desno špil registriral šele sekundo ali dve kasneje, da sem se zložil, al pa ob leseni 15 fps animaciji nikakor nisem mogel zadet tajminga, kdaj mahnit nasprotnika. Ti 'fighti' z drugimi motoristi bi morali bit v obliki trash-talking spopadov, tako kot mečevanje z žaljivkami v Monkey Islandu, ne pa dejansko neki ultra bedni arkadni vložki 26. oktober 2020 uredilo bitje Raz 2 1 Povezava do prispevka
MaDrung Objavljeno 26. oktober 2020 Share Objavljeno 26. oktober 2020 (urejano) Jap. Pač glede na to kaj vse je na voljo, je ta igra ena slabših point and click iger. 26. oktober 2020 uredilo bitje MaDrung Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 26. oktober 2020 Share Objavljeno 26. oktober 2020 Men je Fullthrotle, kot Joey iz Friendsov - lol kje sem najdel to primerjavo Ampak ja, ko sem bil mulc mi je bil Joey v friendsih najbolj mačo in najbolj cool lik in čeprav sem preigral vse Lucas Artsove pustoloviščine, mi je bil znameniti stavek: "When im on the road, im indestructable, no one can stop me, but they try". Vsakič sem bi ta stavek ponavljal, ko sem kot 13 letnik ridal BMX na Planini. Full Throttle je bila edina mačo špila njihova, večinom si drugje igral bolj ali manj pokveke ali nek smešen folk. Danes recimo, mi je Joey najbolj plitek lik v Friendsih in Fullthortle najblolj plitka Lucas Arts pustolovščina. 2 1 Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 26. oktober 2020 Share Objavljeno 26. oktober 2020 (urejano) @atomic imaš moj podpis Dejansko zelo dobra primerjava! Čeprav lahko jaz omenim še en drug lik iz serij. Johna Stamosa (Jesse) iz serije Full House. Kao totalni frajer, kulski stric, rocker, motorist... Namreč, to sem gledal bolj v otroških letih, dočim pri Friends sem bil bil že starejši in sem Joeya itak razumel kot dobro odigrano parodijo (kar za "strica Jessia" danes ne morem reči; razen pač: patetika do konca ). 26. oktober 2020 uredilo bitje DaCapo Povezava do prispevka
Feget Objavljeno 26. oktober 2020 Share Objavljeno 26. oktober 2020 (urejano) izbris 31. oktober 2020 uredilo bitje Feget Povezava do prispevka
MaDrung Objavljeno 26. oktober 2020 Share Objavljeno 26. oktober 2020 Stvari, ki si jih včasih cenil so tvojemu neizkušenemu očesu delovale blagoslovne, ko si odrasel, ugotoviš, da so druge stvari dosti bolj pomembne, in prvotne želje naravnost smešne Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 26. oktober 2020 Share Objavljeno 26. oktober 2020 Kaj je z vami narobe Full Throttle je totalen biser od igre. Uganke so kul, ampak fora je v grafiki, lokacijah in predvsem vzdušju. Tisto smetišče recimo bo cel lajf od otroštva ostalo z mano. Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 27. oktober 2020 Share Objavljeno 27. oktober 2020 atomic reče pred 14 urami: Men je Fullthrotle, kot Joey iz Friendsov - lol kje sem najdel to primerjavo Ampak ja, ko sem bil mulc mi je bil Joey v friendsih najbolj mačo in najbolj cool lik in čeprav sem preigral vse Lucas Artsove pustoloviščine, mi je bil znameniti stavek: "When im on the road, im indestructable, no one can stop me, but they try". Vsakič sem bi ta stavek ponavljal, ko sem kot 13 letnik ridal BMX na Planini. Full Throttle je bila edina mačo špila njihova, večinom si drugje igral bolj ali manj pokveke ali nek smešen folk. Danes recimo, mi je Joey najbolj plitek lik v Friendsih in Fullthortle najblolj plitka Lucas Arts pustolovščina. Najboljši opis Mefista kar sem jih kdaj zasledil. XD 1 Povezava do prispevka
Niblonian Objavljeno 27. oktober 2020 Share Objavljeno 27. oktober 2020 Full Throttle je ena mojih favorite avantur. Stekam ce jo igras dons da te pusti ravnodušnega. Sam ce si jo igral na x486 bo vedno ena izmed top avantur. Neki let nazaj sem si clo ubodu našitek za na jakno k jo se dons furam jeseni 2 Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 27. oktober 2020 Share Objavljeno 27. oktober 2020 (urejano) Dejstvo pa vseeno ostaja, da je Full Throttle ena od "slabših" LucasArts avantur. Sicer vsakomur svoje, ampak povprečno gledano je pač tako in nič drugače. 27. oktober 2020 uredilo bitje DaCapo Povezava do prispevka
Niblonian Objavljeno 27. oktober 2020 Share Objavljeno 27. oktober 2020 Tud ce je ena slabsih LA avantur iz te ere je se zmeri par nivojev nad ostalimi. Povezava do prispevka
LeBron Objavljeno 27. oktober 2020 Share Objavljeno 27. oktober 2020 Potem ko me je v začetku meseca primu Batman fever in sem še enkrat preigral trilogijo Arkham (brez Origins), sem se lotil Mass Effect Andromeda. Zaenkrat sem šele na začetku (dal ta prvi planet skozi), glede na vse meme-je in zajebancije, ki so bile ko je igra izšla, sem šel v igro z res nizkimi pričakovanji, tako da glede na to mi zaenkrat ni tako slaba. Povezava do prispevka
MaDrung Objavljeno 27. oktober 2020 Share Objavljeno 27. oktober 2020 Bulletstorm - full clip edition 8/10 Zelo zabavna serious sam izboljšava, polna akcije in v izi smešnega humorja. Vsebuje zanimiva orožja ter ne postane dolgočasna do konca. Igra nagrajuje raznolikost igranja. Zgodba je malenkost nadpovprečna, igro pa kvari nekolikšen občutek utirjenosti - linearnosti. Grafika je tudi nekoliko slabša, večkrat pa se tudi zatakneš ob okolico in nekaj trenutkov poskušaš rešiti. Torej ji manjka spoliranost. Vsekakor pa zelo zabavna igra če hočeš lahkotno akcijo. Povezava do prispevka
Feget Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 Zadnje čase sem precej v retro špilih in igram dve legendi: Donkey Kong Country za snes - še danes kar cool side-scroll arkada, ampak vrez safe funkcije se je sploh ne lotite - v enih sobah imam povprečju tudi do 20 smrti, tako da če bi moral to vedno od začetka, bi jih verjertno delal po 50x. V glavnem tako svinjsko zajebano, da tisti ki so to obračali na original hardveru imajo moj eternal respect in priznanje budistinih menihov za potrpežljivost Povezava do prispevka
LeBron Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 Feget reče pred 15 minutami: Zadnje čase sem precej v retro špilih in igram dve legendi: Donkey Kong Country za snes - še danes kar cool side-scroll arkada, ampak vrez safe funkcije se je sploh ne lotite - v enih sobah imam povprečju tudi do 20 smrti, tako da če bi moral to vedno od začetka, bi jih verjertno delal po 50x. V glavnem tako svinjsko zajebano, da tisti ki so to obračali na original hardveru imajo moj eternal respect in priznanje budistinih menihov za potrpežljivost Katera je druga? Povezava do prispevka
Feget Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 (urejano) Ni mu uspelo končati prej ja. Druga je Mega Man X prav tako za snes. Sem malo bral o njej, ja ful je zajeban špil, ne morem priti čez prvo sobo, sem si mislil kakšni poženščeni fegeti. Zame ko sem obrnil celo Souls serijo bo to mala malica. No pridem do prvega šefa, nek evil pingvin in mi je hitro nakazal. Ene 10 smrti nabiješ samo za to, da približno spoznaš njegove vzorce, potem pa se začne pravi grind. V bistvu me je prav strah kako mora biti zajebana kakšna res hardcore snes ali nes klasika, ker ta dva oba špila ne veljata za nič posebnega za tisto dobo, pa sta danes težka ko kurac. Vsekakor ugotavljam, da živimo v zelo igralcem prijazni dobri igric. Ker pri teh starih klasikah nabiješ smrti v eni igrici toliko kot pri sodobnih v celem letu. 31. oktober 2020 uredilo bitje Feget 1 Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 kako Contro bo treba zalaufat, prijatelj Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 Saj pomoje je bil namen tudi v podaljševanju igralnega časa, morda je bilo celo bistvo v tem. Predstavljaj si, da v tistih časih kupiš Mega Man X za 80 $ oziroma kolikor bi to pač stalo v letu gospodovem 2020, pol pa igrico obrneš v eni uri. Itak se ti sfuka. Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 Ćamir (izbrisani) reče pred 1 uro: Saj pomoje je bil namen tudi v podaljševanju igralnega časa, morda je bilo celo bistvo v tem. Predstavljaj si, da v tistih časih kupiš Mega Man X za 80 $ oziroma kolikor bi to pač stalo v letu gospodovem 2020, pol pa igrico obrneš v eni uri. Itak se ti sfuka. No sj takih iger je bilo takrat veliko. 1h in čao. Praktično vse neke beat em up, si imel nekih par continue potem ko si umrl. Jest sem mnenja, da izbira težavnosti v igrah ne bi smelo biti, ker je to ena ful pomembna komponenta pri sami igri. Pa igre so danes recimo men ful predolge. 50h+ igranja je imo too much. Povezava do prispevka
Feget Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 (urejano) Jep jep danes smo šli v čisto drugo skrajnost. Ful manj špilov in vsi zelo dolgi. Meni je sweet spot za akcijske špile in streljačine 10 ur, za goty špile kakih 15, za globoke frpje pa max 30 (razen Witcher 3, tam mi je vsaka minuta igrice vredna več kot vsi moji fake frendi). Vse ostalo se mi začne svinjsko vleči. 31. oktober 2020 uredilo bitje Feget Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 (urejano) 80€za 10 ur lmfao Goty 15ur lmfao (Samo ne moj goty) ((double lmfao)) Navedek Jest sem mnenja, da izbira težavnosti v igrah ne bi smelo biti, ker je to ena ful pomembna komponenta pri sami igri. Jz sm mn3nja da bi mogu mal bl premislt glede tega 28. oktober 2020 uredilo bitje Sovica Povezava do prispevka
Slinch Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 ma saj smo o tem že ful govoričili, enako kot pri vsem, imaš leve in desne Povezava do prispevka
Feget Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 Pri krajših špilih vsi pozabljate na insane replay value. Legendarni Full Throttle sem jaz že vsaj 5x obrnil in še ga bom, odlični Discword pa samo enkrat. Persona 5 res noro dober špil, vendar pa tako svinjsko razvlečen in dolg, da mu samo zaradi tega pade ocena za ene 10 točk. Tako da naresti daljši špil, ki bo tekom celotnega časa držal visok nivo kvalitete je zelo zajebano. Raje imam krajše špile brez fillerjev, balasta in slabih side questom. Ali dam 1 evro na uro igranja, 2 evra ali 5 mi je precej vseeno. Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 (urejano) Glede na replay value so krajše igre res boljše. V bistvu govorim predvsem o pustolovščinah. Je pa tudi to, da ko igraš prvič in če je igra res dobra, ti je kar žal, če se konča prehitro. Zato so najboljše zadeve itak tiste, ki ujamejo neko zlato sredino. In še to glede replaya: recimo, jaz kratki Monkey Island 1 preigram vsaj 1x do 2x na leto. 28. oktober 2020 uredilo bitje DaCapo Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 Jaz kakswn krat zalaufam kaksno res staro igrco, kao se spomnem, ko mi je bla zajenana kot klincu, zdaj sem gadan jo bom obrnil apcap.. in pol vidim da je isto zajebana, ce ne se bolj hahahaha.. Edino kaksne te strategije in pustolovscine ipd to je res lazje.. ce ne drugo gres na f google haha Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 Če ti je igra dobra, bi rad da se nikoli ne konča. From igre so pač najbolje narejene, kar se tiče zadev. Komot bi vzel eno igro in razkosal na dva dela. In bi bile tako Fifa in Call of duty, ki so ene najbolj dobičkonosnih iger. Kmalu bo 5 let od zadnjih Dark Soulsev... Tako kot je Fifa vsako leto konec semptembra, bi lahko čakali na nove dark soulse. Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 Tudi odvisno, kaj ti sede. Men streljačine ne ležijo in si ne predstavljam, da bi obrnil kak Call of Duty na insane al neki... Te stare SNES igre sem pa obračal in še danes res uno simple. Enkrat sem bral tukaj na forumu, da naj bi bil Super Mario 3 kao en bolj zajebanih. Ma mi smo to 7-8 letniki obračal uno kot dober dan... Še punce tolk satare so to obračale, pa cca 30 let nazaj, punce še niso imelie v DNKu gaminga. Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 journey 1 Povezava do prispevka
Raz Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 Avtomatne igre iz 80-ih in 90-ih so ble ultra zajebane v prvi vrsti zaradi profita - da se je moglo v igralnicah kupovat žetone na zalogo. Špili za NES/SNES in podobne sisteme pa so morali bit težki in zahtevat ful smrti ter ponavljanja, če so hoteli bit polnocenovna izkušnja, v kateri si dejansko pustil dolge ure in dneve... Contro in podobne špile se da preigrat v pol ure, če obvladaš, definitivno pa je v praksi večini igralcev vzelo precej dlje časa. Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 Donkey Kong Country je med lažjimi platformami za SNES, če obračaš v kosu od začetka (če se prav spomnim ti load game resetira lajfe) imaš življenja maxed na 99 pred četrtino igre. Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki