Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

Kako boš ti to naredil? Od kod podatke?  Avto ima dokaj močno računsko moč. Jaz mislim, da večinoma avto zbira podatke, jih uredi in ob priliki pošlje v centralo. Potem naprej na learning in razne simulacije. Pomeben je velik input pravilno urejenih ter tagitranih podatkov.  Tesla je kupila zdaj ogromno nvidia grafikulj in strežnikov. Z razlogom.  Spet so tukaj pred konkurenco. Ogromna flota avtomobilov. ki zbirajo podatke za AI learning ni kar tako.

Povezava do prispevka

Meni se ne zdi smiselno odstranjevat stvari, katere delujejo in jih zamenjat s stvarmi, katere ne delujejo. Komot bi imeli USS še nekaj let in hkrati učili Vision v tovarni in ko bi videli da je približno tam tam nehali dodajat USS v avte. Tako načeloma delajo tudi uveljavljene tovarne, samo Tesla rada daje polizdelke v avto

Povezava do prispevka

Jaz sem vozil Y in je bilo ok brez USS. No pri  bližnih predmetih, si ne bi upal preveč blizu. Moj, ki ima senzorje pa mi kaže na cm natančno. Zdaj bi moral furat dalj časa da bi videl kako in kaj.

Ampak pri meni je en senzor crknil. Sem dal 200eur za popravilo. Ni bil senzor ampak napeljava oz modul, kjer je senzor priklopljen. Bi bil en strošek manj :)

uredilo bitje Vodokotlič
Povezava do prispevka
skiny reče pred 1 uro:

dva meseca nazaj sem bil še ful proti električnim avtom

 

no, zdj sm slab mesec lastnik tesle y :D

 

would buy again

 

 

 

 

Jaz nisem bil nikoli proti, samo me vedno srat prime, ko vidim ceno :D

 

Čestitke in veliko varnih km, katero verzijo pa si vzel?

Povezava do prispevka

Tudi sam poudarjam da nisem proti EVjem, so zelo smiselni tam kjer je koncentracija vozil velika, za kvaliteto zraka. Kar me resno zmoti je pač oglaševalski aparat, ki trdi da so to brezogljična vozila, kar pa je seveda čista bedarija in laž. Sem tudi mnenja da se ta tehnologija implementira preveč na hitro in nismo še pripravljeni, še posebno v primeru težav kot je naprimer požar. EVji ne zagorijo večkrat kot ICEji ampak so posledice dosti bolj nevarne... kobalt in tako dalje. In ker se agresivno tišči razvoj EVjev so štroški tega naravnost ogromni, in ta denar, bi bilo boljše porabiti naprimer za to da se magari z subvencijami čimprej spravi s cest 30 let stare kante, katere onesnažujejo mnogo bolj kot novi ICEji alu hibridi.  Če bi sam sedaj kupoval navadni in ne športni avto, me kaj drugega kot hibridi ne zanima, nekako mešanica obeh svetov... če bi doma imel naprimer sončno bi pa vzel priključnega hibrida. 

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 16 urami:

Jaz nisem bil nikoli proti, samo me vedno srat prime, ko vidim ceno :D

 

Čestitke in veliko varnih km, katero verzijo pa si vzel?

 

Hvala :)

 

Long range, dual motor. Sem že skoraj preformance izbral, ampak je že ta več kot dovolj divja, ko zahodiš gas.

Povezava do prispevka
doz reče pred 3 urami:

Tudi sam poudarjam da nisem proti EVjem, so zelo smiselni tam kjer je koncentracija vozil velika, za kvaliteto zraka. Kar me resno zmoti je pač oglaševalski aparat, ki trdi da so to brezogljična vozila, kar pa je seveda čista bedarija in laž. Sem tudi mnenja da se ta tehnologija implementira preveč na hitro in nismo še pripravljeni, še posebno v primeru težav kot je naprimer požar. EVji ne zagorijo večkrat kot ICEji ampak so posledice dosti bolj nevarne... kobalt in tako dalje. In ker se agresivno tišči razvoj EVjev so štroški tega naravnost ogromni, in ta denar, bi bilo boljše porabiti naprimer za to da se magari z subvencijami čimprej spravi s cest 30 let stare kante, katere onesnažujejo mnogo bolj kot novi ICEji alu hibridi.  Če bi sam sedaj kupoval navadni in ne športni avto, me kaj drugega kot hibridi ne zanima, nekako mešanica obeh svetov... če bi doma imel naprimer sončno bi pa vzel priključnega hibrida. 

PHEV ima tak omajhno baterijo, da je čsito vseeno al imaš sončno al ne.

 

Drugače pa v italiji si dobil subvencijo za EV, pa še dodatno subvencijo, če si dal notri staro kanto v račun

Povezava do prispevka
doz reče pred 4 urami:

Tudi sam poudarjam da nisem proti EVjem, so zelo smiselni tam kjer je koncentracija vozil velika, za kvaliteto zraka. Kar me resno zmoti je pač oglaševalski aparat, ki trdi da so to brezogljična vozila, kar pa je seveda čista bedarija in laž.

Sem tudi mnenja da se ta tehnologija implementira preveč na hitro in nismo še pripravljeni, še posebno v primeru težav kot je naprimer požar. EVji ne zagorijo večkrat kot ICEji ampak so posledice dosti bolj nevarne... kobalt in tako dalje.

In ker se agresivno tišči razvoj EVjev so štroški tega naravnost ogromni, in ta denar, bi bilo boljše porabiti naprimer za to da se magari z subvencijami čimprej spravi s cest 30 let stare kante, katere onesnažujejo mnogo bolj kot novi ICEji alu hibridi. 

Če bi sam sedaj kupoval navadni in ne športni avto, me kaj drugega kot hibridi ne zanima, nekako mešanica obeh svetov... če bi doma imel naprimer sončno bi pa vzel priključnega hibrida. 

 

 

Jaz se furam povsod. Velika baterija + zanesljive hitre polnilnice. Recept za uspeh.  Jaz nimam problemov. Moraš pa imeti doma a li v službi polnilnico. 

Z LFP praktično skoraj ni požarov in ni kobalta.  Razvoj gre naprej.

Jaz se ne strinjam. ICE imajo naskoka več kot 100 let. So iemli možnost Vsi novejši avtomobili od 2020 še posebej dizli in hibridi so prekomplicirani. Preveč napak, ki se jih ne da kar tako enostavno rešit. Toyota je eden redkih, kjer ni takih problemov zaradi same zasnove hibridnega sklopa. Sem imel Priusa. Kot drugo izpuhi danes niso tak problem. Jaz osebno bi najraje imel javni prevoz in kolo. Samo en gre,

Če bi jaz, danes kupoval ne bi se spremenilo nič. Isto bi kupil. Še bolj sem prepričan v to. ;)

Povezava do prispevka
doz reče pred 16 urami:

Tudi sam poudarjam da nisem proti EVjem, so zelo smiselni tam kjer je koncentracija vozil velika, za kvaliteto zraka. Kar me resno zmoti je pač oglaševalski aparat, ki trdi da so to brezogljična vozila, kar pa je seveda čista bedarija in laž. Sem tudi mnenja da se ta tehnologija implementira preveč na hitro in nismo še pripravljeni, še posebno v primeru težav kot je naprimer požar. EVji ne zagorijo večkrat kot ICEji ampak so posledice dosti bolj nevarne... kobalt in tako dalje. In ker se agresivno tišči razvoj EVjev so štroški tega naravnost ogromni, in ta denar, bi bilo boljše porabiti naprimer za to da se magari z subvencijami čimprej spravi s cest 30 let stare kante, katere onesnažujejo mnogo bolj kot novi ICEji alu hibridi.  Če bi sam sedaj kupoval navadni in ne športni avto, me kaj drugega kot hibridi ne zanima, nekako mešanica obeh svetov... če bi doma imel naprimer sončno bi pa vzel priključnega hibrida. 

Hahaha, ja valda zakaj že, ker v tem ni dnarja isto kot ga ni v socializmu.

 

Ne morš prodajat overpriced EV vozil po tem scenariju ane. Boljš da se kar prepove ICE in se potem tišči folku 2x dražja EV in hibrid vozila.

Povezava do prispevka

Kr ne morm prehvalt avtopilota. Kaj ti to nardi na 5h+ vožnji,  ne morš verjet. Ne samo, da si ful manj utrujen od same vožnje, še čas ti gre 3x hitrej, ker "delaš" (neumnosti na internetu) vmes na laptopu/telefonu. Končno si lahko prvoščim gledat krave/ovce/koze na pašniku za več kot pol momenta al pa občudovat gore, pokrajino, gradove in jumbo plakate s faco Charlize Theron čez celo. Več k ga uporabljam, bolj mu zaupam in pomoje je zdej užgan že 80% vožnje. Da ne govorim o gužvah, kjer morš drgač skos bremza/gas prtiskat.

 

Sej ni tko, da si čist na off; še vedno držiš roko na volanu, še vedno te stisne pr jajcih, ko greš mimo tovornjakov direkt po sredini pasu ("na roke" greš valda mal bl na levo, ko ga prehitevaš, sam avtopilot pa ne jebe tega, drži prfektno sredino med črtami), še vedno spremlaš dogajanje, ampak olajša ti pa celo zadevo nenormalno.

 

Ampak to mam samo na model Y, tastar S nima možnosti samodejne vožnje. Da pa ne bom samo hvalu - tastar S je spet na servisu, ker mi je zablokerala ročna in se ni hotla "odtegnt", tko da je mogla pridt vlečna služba. Jurja sto pa 14dni brez avta, oboje zelo boleče.

Prou gruntam, kero banko oropat, da zamenjam starga za novga, k bo meu še avtopilota.

Povezava do prispevka
Jenno reče pred 1 uro:

Kr ne morm prehvalt avtopilota. Kaj ti to nardi na 5h+ vožnji,  ne morš verjet. Ne samo, da si ful manj utrujen od same vožnje, še čas ti gre 3x hitrej, ker "delaš" (neumnosti na internetu) vmes na laptopu/telefonu. Končno si lahko prvoščim gledat krave/ovce/koze na pašniku za več kot pol momenta al pa občudovat gore, pokrajino, gradove in jumbo plakate s faco Charlize Theron čez celo. Več k ga uporabljam, bolj mu zaupam in pomoje je zdej užgan že 80% vožnje. Da ne govorim o gužvah, kjer morš drgač skos bremza/gas prtiskat.

 

Sej ni tko, da si čist na off; še vedno držiš roko na volanu, še vedno te stisne pr jajcih, ko greš mimo tovornjakov direkt po sredini pasu ("na roke" greš valda mal bl na levo, ko ga prehitevaš, sam avtopilot pa ne jebe tega, drži prfektno sredino med črtami), še vedno spremlaš dogajanje, ampak olajša ti pa celo zadevo nenormalno.

 

Ampak to mam samo na model Y, tastar S nima možnosti samodejne vožnje. Da pa ne bom samo hvalu - tastar S je spet na servisu, ker mi je zablokerala ročna in se ni hotla "odtegnt", tko da je mogla pridt vlečna služba. Jurja sto pa 14dni brez avta, oboje zelo boleče.

Prou gruntam, kero banko oropat, da zamenjam starga za novga, k bo meu še avtopilota.

A govoriš o FSD al o tem avtopilotu, ki je free?

Povezava do prispevka

vw, cupra, mg, s popusti ciljajo v 35k teritorij (6500e subvencije)

 

 

 

js mam tud roko na triggerju za enga štromarja, ne sme bit kombajn, 200km more nardit v dobrem in zlu brez jajcanja po cesti, acc mora met in pa toplotno crpalko... (model 3 rwd se mi najbl dopade)

 

pa potni stroski morajo pokrivat leasing (~15k fafinga planiram) 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...