Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

Chris reče Dne, 13. 1. 2023 at 11:00:

Zdaj me boste ubili, vendar mislim da realno za potrebe slovenskega trga glede električnih avtomobilov zadostuje Renault Zoe. Ne najdem razloga zakaj bi average slovenec kupoval Teslo. 

 

if only. z veseljem bi mel Zoeja, ker mi je sexy mali avto. ma ko je zunaj -20 tistih 200km dosega (al kok), ki bi sicer bil dovolj naenkrat postane 80km in se potem vse skupaj konča.

Povezava do prispevka
TrippinBalls reče Dne, 3. 1. 2023 at 7:55:

kako se bo pa realno stanje v ke$hu spremenilo, ko bodo začele firme ukinjat zastonj filanje enkrat ko električni avtomobili ne bodo samo unicorni za early adopterje?

Cene bodo enake kot za tekoča goriva, ali pa še višje. Saj so že ubistvu če si pozoren. Ker ljudem prodajajo štrom avto na čustva, so taki ljudje potem pripravljeni metat keš in še več keša.

 

MorskaGlista reče Dne, 3. 1. 2023 at 8:25:

 

Kar je dostopno po netu, so trenutne cene polnjenja ob porabi 18 kWh na 100 km od 0€ pa do 14€ na 100km, odvisno, kje polniš. Hitreje kot je, dražje praviloma je.

 

Komercialna polnjenja (razumno hitre polnilnice) kot vidim začnejo nekje pri 50 centov na kWh, se pravi je strošek elektrike ob porabi 18kWh na 100km 9€.

 

Naj me kdo popravi, če se motim.

 

Po mojem večina ljudi še zmerom gleda narobe na električna vozila in hibride, in sicer kot, da so to vozila, s katerimi ogromno prišparaš na gorivu, kar ne drži. Gre predvsem za dosti bolj udobno in mirno vožnjo ter enostavnost uporabe takega vozila.

 

Z električnim vozilom po mojem mnenju prisparas trenutno samo, če imaš majhno električno prdalo, kot npr. VW eUP za se vozit v sluzbo (blizu doma) in v trgovino, polniš pa večinoma samo doma oz. na neki bližnji javni polnilnici. Prisparaš na servisih, vzdrževanju in na gorivu.

 

Teslo bi pa jaz takoj imel (če bi si jo lahko privoščil) kot drugi avto pri hiši, ne pa kot vozilo za intenzivnejšo uporabo (=službeno vozilo za daljše poti, za na dopust...). Zakaj bi bil ves čas pod stresom, kje bom polnil, koliko km bom naredil in na koncu še čakal na polnilnico ob povprečni ceni 10€\100km mi ni jasno (ker najbrž na dolgih poteh pride v poštev samo Tesla supercharger oz ekvivalent, če ne si lahko vzameš dopust za 700km dolgo pot).

Ja če nimaš možnosti zastonj/zelo poceni polnit itak ne pršparaš. Zdej pa računaj da so EV 20-30% dražji in to seveda up-front pa smo tam. Ni računice sploh, bo pa super ko nas bo EU prisilila kupovat EVje. Juhu :)

 

Morski reče Dne, 6. 1. 2023 at 1:53:

Na evsvet en fanboy govoriči kako lahko tesla preživi par let četudi nič ne prodajo:avadodo: 

Tesla glede na to kak krš dela ima kar dober profit na kos. Seveda pa imajo tudi bale investicij. Bi moral malo številke prevert tho, da ne govorim iz riti... will do

Povezava do prispevka
TrippinBalls reče Dne, 14. 1. 2023 at 11:03:

 

if only. z veseljem bi mel Zoeja, ker mi je sexy mali avto. ma ko je zunaj -20 tistih 200km dosega (al kok), ki bi sicer bil dovolj naenkrat postane 80km in se potem vse skupaj konča.

 

2021 Zoe je dobil 0 točk na NCAP testih, samo za razmislek.

2013 sicer 5, ampak vseeno nebi to kupoval.

Povezava do prispevka

no ja NCAP testi se kar hitro posodabljalo. Pa zelo hitro jim dandanes oceno zbije že samo če avtomobil nima safety assistov. Kdaj je bil NCAP test predvsem glede kvalitete izgradnje in trdnosti/amortizacije varnostne celice, danes pa gledajo tudi kakšno safety elektroniko imajo. 

Povezava do prispevka

tesla ma ferrarijeve marže na vozilo.

problem je, ker spijo za volanom in jih konkurenca dohaja. če izbiraš med mečko eqs in teslo s (od oka zelo podobnih cen, ne vem sicer točno), bi se teško odločil za teslo imo, če ti ni doseg/ speed/ musk worship tako važen.

Povezava do prispevka
Povezava do prispevka

Z znancem smo zamenal tanovga EQ z našo Y Teslo za 2 dni. Na kurac mu gre visoka poraba / slab range. Z Y je meu ful nižjo porabo. U hecu je reku, da bo prodau EQ in kupu 2x Y ;)

Men je EQ sicer super kar se tiče vožnje, zelo udobno ko ladja, drgač pa nč posebnga. Bi ga menju za svojga Sa, ampak žena pa ne bi menjala svoje Y.

 

Superchargerji tut delajo razliko med znamkami, če maš slučajno kšne tujine na mesečnem redu.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Chris reče Dne, 13. 1. 2023 at 11:00:

Zdaj me boste ubili, vendar mislim da realno za potrebe slovenskega trga glede električnih avtomobilov zadostuje Renault Zoe. Ne najdem razloga zakaj bi average slovenec kupoval Teslo. 

Ker najverjetneje z Zoejem ne prideš iz obale do Ljubljane pa nazaj pozimi. Že to je dovolj velik razlog

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 18 urami:

Ker najverjetneje z Zoejem ne prideš iz obale do Ljubljane pa nazaj pozimi. Že to je dovolj velik razlog

povprečen slovenec se ne fura iz lj do obale vsaki dan na šiht, kvečjemu iz predmestja v mesto. 

Povezava do prispevka
Chris reče pred 1 uro:

povprečen slovenec se ne fura iz lj do obale vsaki dan na šiht, kvečjemu iz predmestja v mesto. 

 

Spet odvisno, za kaj rabiš avto. Kot drugi avto pri hiši bi zdaj definitivno izbral elektriko, posebej, če ga lahko polnim doma. Kot edini oz. "main" avto pa nikakor ne. 

 

Si še zmerom ne predstavljam, da bi se odpravil na sneg, recimo za en dan in bi me stalno skrbelo, če pridem nazaj brez polnjenja ali ne in še posebej kje sploh polniti. Pa en kup dodatnega časa vzame.

 

Pa sem odprt za novosti, sem imel hibrida, ko so mi še vsi govorili, da so to jajca in da kaj to kupujem, ker bodo sami problemi.

 

Povezava do prispevka

seveda, da je treba imet en avto pri hiši za daljše razdalje, vendar ža šetkanje po trgovinah in na službo v mesto pa je elektrika najboljša opcija. 
pomoje je najbolje če je en avto pri hiši dizel drugi električen. 

Povezava do prispevka

Vpiši se za komentiranje

You will be able to leave a comment after signing in



Vpiši se
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...