Skoči na vsebino

[multi] The Witcher 3: Wild Hunt


Gost

Priporočeni prispevki

Chenier reče pred 5 minutami:

Pa itak ima Witcher 3 res konkretno boljši gameplay od GOT. Gameplay ni samo sabljanje, pač pa tudi marsikaj ostalega

Te izjave ne razumem. V kakšni obliki pa ima W3 boljši gameplay, oz. kaj šteješ pod gameplay? Zame je to premikanje lika/konja, bojevanje, gameplay loop, traversal. Pri vseh teh zadevah mi je v W3 edino traversal boljši (kljub slabemu pathingu konja in malo bolj lesenemu premikanju na splošno), ker mi je svet bolj zanimivo zasnovan. Pogojno tudi gameplay loop, če zraven šteješ mehanike dialogov. Vse ostalo popuši po celi črti napram Sushimami imo.

 

atomic reče pred 2 minutama:

Kaj je to GoT?

Ghost of Tsushima.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 36 minutami:

Kaj na primer je del gameplaya, kjer je Witcher boljši?

 

 

Ma ni da je boljši, sej pravm GoT se verjetno velik bol smooth igra, sam men osebno je blo to irelevantno, ker mi je bla zgodba res na polno bedna, patetično napisana, side questi pa generični do konca. Edino uni daljši Mythic questi so bli še kr, ostalo je pa hujši pofl kot ubisoft špili.

 

Drugač pa tud gameplay ni bil neki, sicer igral se je ok, sam pač sovražniki, utrdbe in stealth je bil sam nenehen copypaste. Lej sej to smo šli že 10x čez, verjamem, da je dost folka, k jim taka streamlinana, nezanimiva, generična izkušnja dogaja, ker lahk bolj uživajo v art designu pa jahanju ninja konja, sam jst nism en od teh. Sm kupu day one, obrnu in nikol mel več želje slišat za ta špil.

 

No Witcher 3 je obratno, še do danes so mi ostal questi, dialogi in ne vem kaj vse v spominu. In verjamem, da mi bo povsem igralen tud še čez 10 let. Kljub temu da je konj retardiran, mečevanje pa brezvezno. Pač ne daš na very hard in je, ker na very hard (al kaj je una stopnja) je pa res dokaj muka igrat.

Povezava do prispevka

Saj pol se strinjava. Witcher je boljši RPG, ima res ene najboljših questov v igrah ever, gameplay je pa lesen, nadležen in neinspiriran, nasprotno kot pri ninđi.

 

Drugač, kar se tiče combata, dober test če je gameplay dober je, če ti se da iti iz poti in prefukat rando mobe kljub temu, da od tega ne dobiš nič.

 

V ER, GoT in še kje bom dismountal in šel jebat mamo trashu, ker mi je feeling igrat igro.

 

V Witcherju se bom ustavil ob trashu, le ko mi se konj zatakne za ograjo in v frustri pritisnem dismount. 

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 uro:

Te izjave ne razumem. V kakšni obliki pa ima W3 boljši gameplay, oz. kaj šteješ pod gameplay? Zame je to premikanje lika/konja, bojevanje, gameplay loop, traversal. Pri vseh teh zadevah mi je v W3 edino traversal boljši (kljub slabemu pathingu konja in malo bolj lesenemu premikanju na splošno), ker mi je svet bolj zanimivo zasnovan. Pogojno tudi gameplay loop, če zraven šteješ mehanike dialogov. Vse ostalo popuši po celi črti napram Sushimami imo.

 

Mene tudi zanima, kaj točno je ćamir mislil. 

 

Čakamo te, Ćamire

Povezava do prispevka
  • 4 tedne kasneje...
  • 4 tedne kasneje...

PC-SPECIFIC

Improved CPU core utilization in the DX 12 version.

Restored horizon-based ambient occlusion. Players who had previously turned Ambient Occlusion off will need to do so again. You can find it in Options → Video → Graphics.

Fixed an issue where the “My Rewards” section was not localized in REDlauncher.

Fixed an issue with a flickering landscape in Toussaint that occurred when NVIDIA HairWorks was disabled.

Fixed an issue related to particle optimization which could result in temporary stuttering.

 

CONSOLE-SPECIFIC – The Witcher 3: Wild Hunt March 13th Update Patch Notes

Improved Performance Mode on next-gen consoles.

Fixed an issue where characters could become slightly blurry during dialogues and cutscenes on PlayStation 5.

Fixed an issue related to memory usage in Ray Tracing Mode which could result in crashes on Xbox Series X.

Whatsoever a Man Soweth… – The game will no longer crash if Geralt runs away from Shani after starting the conversation on next-gen consoles.

Fixed an issue where quicksaves couldn’t be loaded when using cross progression on Xbox One.

Added two missing “Top notch swords!” on previous-gen consoles.

Fixed an issue with overwriting manual saves where in some circumstances the oldest gamesave was deleted on PlayStation 5.

Addressed performance issues in Beauclair and Novigrad that occurred after loading a gamesave.

 

VISUAL – PC and Next-Gen Exclusive

Improved immersion of water appearance by adding refraction to SSR and ray-traced reflections.

Fixed a visual issue with brick textures where black artifacts covered stone arches.

Added a Motion Blur slider. It can be found in Options → Video → Graphics.

 

QUESTS & GAMEPLAY – Available on all platforms

Battle Preparations – Fixed the lack of a dialogue option that would progress the quest during the objective “Let Avallac’h know everything’s ready.”

Reason of State – Fixed an issue where the door to the warehouse could become permanently locked if the player knocked, entered and then immediately left the building.

Scavenger Hunt: Cat School Gear Upgrade Diagrams Part 1 – Fixed an issue where the quest could stay active even after the diagrams were looted.

Fixed an issue where trying to start a New Game+ on an incompatible save would block the player from starting the expansions in standalone mode until the game was restarted.

 

LOCALIZATION – Available on all platforms

Fixed an issue with the Korean localization of Ciri’s and Geralt’s Gwent card descriptions.

Fixed punctuation issues in Arabic localization.

Updated Traditional Chinese font.

Please note: these are only the most notable changes. The patch contains other minor fixes that didn’t make it onto this list.

 

 

ajde da vidmo

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...
  • 2 mesca kasneje...

Kako je možno da ti iz ps oblaka izginejo save filei? Sem po cca 5 letih želel dokončati witcherja, pa imam zadnji file "final preparations" quest...pri čemer pa sem glavno igro dokončal in preigral dobersnji del blood & wine...ampak teh saveov ni več na oblaku. :ranting:?

Sem malo bral da nisem edini, ki se mu je to zgodilo, a rešitve za ta problem nisem našel (razen sem začel znova). V igri sem že pustil 180 ur življenja in res ne bi šel znova. Niti mi ni do tega da bi zaključek igre preigral se enkrat. Zadnjo trofejo mi sicer pravilno kaže (iz leta 2019), a teh save filmov ni več nikjer.... zadnji so maj 2018. Bi sicer moral biti srečen, da imam vsaj tega pred zaključkom, a me to pretirano ne gane.

Je možno da sem zaradi 2 mesecev prekinitve naročnine izgubil določene file, ki sem imel shranjene v oblaku? 

Je imel kdo ta isti problem in če, kako ga je rešil? 

Lp

uredilo bitje 1309976
Povezava do prispevka

Lepe cifre.

 

And yet niso bli pripravljeni iz lastne ekipe poslat sposoben folk rihtat buge. Kako jim lah rata tam enkrat do 2017 zrihtat Witcher 3, potem pa 5 let kasneje izdat kao next gen verzijo in je polna bugov :avadodo:

 

All about that money, prou depresivnega me dela, po tistem ko sta padla Bioware in Blizzard, Valve komaj da kej fukne ven, je bil CDPR še edini od teh western studijev, k je res bil consumer friendly

 

 

Povezava do prispevka
  • 2 mesca kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...