Skoči na vsebino

[multi] The Witcher 3: Wild Hunt


Gost

Priporočeni prispevki

Tak slog bojevanja (kot je v Sekiro) nebi pasal v Witcherja. Srednjeveški način bojevanja ni niti malo podoben hitremu sekanju ninđ in samurajev, je bil dosti počasnejši tempo s temi velemeči. Je pa res, da je bojevalni sistem, absolutno potreben nadgradnje in temeljite dodelave.

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka
atomic reče pred 20 minutami:

 

 

samo ni pa to niti igra generacije, kaj šele neke vseh časov.

 

 

Te titule je ful težko podeljevat. Se strinjam, da če sem objektiven res ni, ampak po tem kok sem užival med samim igranjem je pa pri meni v vrhu te generacije, pa mirno ji dam GOTY. Verjetno je še marsikomu isto, zato se vedno krešejo debate, v smislu kako ti je lahko to top, men se pa kojn zatika ob vsak kurac na cesti. 

 

Podobno (oz. še precej bolj čudno) sem se  počutil, ko sem svojim pedrom priporočal KDC. Če me nekdo po 1 uri igranja napizdi, kaj mu priporočam ta čudaški skupek kode v letu 2019, mu ubistvu dam čisto prav :D

uredilo bitje kemik
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 1 minuto:

Tak slog bojevanja (kot je v Sekiro) nebi pasal v Witcherja. Srednjeveški način bojevanja ni niti malo podoben hitremu sekanju ninđ in samurajev, je bil dosti počasnejši tempo s temi velemeči. Je pa res, da je bojevalni sistem, absolutno potreben nadgradnje in temeljite dodelave.

Lol ne... Če v igriah s 2 handerjem 30s rabiš en zamah, ne pomeni, da je bilo tako res pri nas v srednjem veku. Potem bi japanci prišlin nas ownali, k nč...

Tudi v EU smo se znal sablat. Mislim da Evita, al kaj ma zdej nik, neki takega tudi trenirala.

Povezava do prispevka
kemik reče pred 1 minuto:

 

 

Te titule je ful težko podeljevat. Se strinjam, da če sem objektiven res ni, ampak po tem kok sem užival med samim igranjem je pa pri meni v vrhu te generacije, pa mirno ji dam GOTY. Verjetno je še marsikomu isto, zato se vedno krešejo debate, v smislu kako ti je lahko to top, men se pa kojn zatika ob vsak kurac na cesti. 

 

Podobno (oz. še precej bolj čudno) sem se  počutil, ko sem svojim pedrom priporočal KDC. Če me nekdo po 1 uri igranja napizdi, kaj mu priporočam ta čudaški skupek kode v letu 2019, mu ubistvu dam čisto prav :D

Se strinjam z vsem. Zato sem pa rekel, da b mi verjetno, če bi imel pogoje za igrat witcherja tudi meni bil top. Tko sem pa žal preveč opazil pomankljivosti. Pomakljivosti ima vsaka igra, samo nekatere nas motijo, druge ne...

Povezava do prispevka
atomic reče pred 6 minutami:

Lol ne... Če v igriah s 2 handerjem 30s rabiš en zamah, ne pomeni, da je bilo tako res pri nas v srednjem veku. Potem bi japanci prišlin nas ownali, k nč...

Tudi v EU smo se znal sablat. Mislim da Evita, al kaj ma zdej nik, neki takega tudi trenirala.

Meni vsekakor nebi sodilo par "vsekov" na sekundo v srednjeveško vzdušje. In ja, itak da je sekanje s katano dosti hitreje kot s 2 handed srednejevškim swordom.

Povezava do prispevka
atomic reče pred 8 minutami:

Lol ne... Če v igriah s 2 handerjem 30s rabiš en zamah, ne pomeni, da je bilo tako res pri nas v srednjem veku

Tole. Dejansko ima veliko ljudi glede srednjeveškega sabljanja "napačno" mnenje ravno zaradi številnih nerealnih filmov, pa seveda tudi iger. Poleg tega, prepričan sem, da vsi ti veliki meči sploh niso bili tako težki/okorni, da bi konkretno izurjenemu vitezu povzročali kakršne koli težave (v smislu, da je rabil pol ure, da je orožje dvignil in zamahnil, če malo pretiravam). Podobno je tudi z oklepi, kjer marsikdo misli, da se je v takšni opravi možakar premikal dobesedno po polžje. In nenazadnje: ni vsak bil vitez, niti ni mogel biti. Recimo tisti, ki so že v rani mladosti trenirali v tej smeri, so definitivno obvladali zadeve.  

Povezava do prispevka
atomic reče Pravkar:

Drugače je srednjeveški 2hander lahko tudi težek, kot katana. Sicer ponavadi je malce težji, ampak ne toliko, da bi ne bi mogel bit hiter z njim. Pusti ti igre... :)

Nisem sklepal po igrah, ampak po toni pregledanih dokumentarcev, filmov ipd. Pa ravnokar primerjave na nekih YouTube kanalih. Brezevze debata o tem, če nekdo trdi, da je ista hitrost sekanja s tema zadevščinama :D No Sekiro sem samo sprobal, ampak na sploh govorim o tehnikah, ne v igrah. V igrah si edino ti privlekel primerjavo, jaz nič kriv :)

 

http://www.thearma.org/essays/2HGS.html

Povezava do prispevka
atomic reče pred 5 minutami:

Pomakljivosti ima vsaka igra, samo nekatere nas motijo, druge ne...

 

Točno to. Zelda skor nima voice actinga, o grafiki ne bomo, ker to je okej ker je Nintendo in je simpatično če na vsake par let 2 pixla popravijo in je folk čist srečen, pa 100% sem prepričan, da ma še polno drugih manjših neprijetnosti... hočem rečt, da v tem žanru ima vsak špil precej napak, če ga greš po elementih secirat. Važna je celota in kaj ti pusti.

Povezava do prispevka
AMF reče pred 2 urama:


&
Witcherji naj bi bili brez emocij

O moj bog kok mi gre na kurac k ne da quotov v kodo pol pa ne mores premaknt na mobilcu ... U glavnem tole se niso drzal sploh ne

 

Tip ma polno nekih emocij pa moralcev, tipu se keglja ko uleti k unmu deviantu k je pobijal cke mal za zabavo, dobesedno ubije ga zarad emocij, mal pred tem se pa trese od strahu vedoc da je bla tut ciri tam itn

 

 

Drugace carski spil, ce se vam ne da igrat poglejte 4x6h cinematicse, se vedno bolje od marsi katere nadaljevanke

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 5 minutami:

Nisem sklepal po igrah, ampak po toni pregledanih dokumentarcev, filmov ipd. Pa ravnokar primerjave na nekih YouTube kanalih. Brezevze debata o tem, če nekdo trdi, da je ista hitrost sekanja s tema zadevščinama :D No Sekiro sem samo sprobal, ampak na sploh govorim o tehnikah, ne v igrah. V igrah si edino ti privlekel primerjavo, jaz nič kriv :)

 

http://www.thearma.org/essays/2HGS.html

Zanimivo, tega pa nisi prebral, da so te meči za ceremonije :)

 

Dejanski 2 hander je cca 2kg.

Povezava do prispevka

Ne vem če sem kdaj igral boljšo igro kot je W3, ampak to je pač moje mnenje, post od OP ja je pa v stili: kako lahko kdo je suši-pa to je čisto sranje...

Pač o okusih se ne razpravlja, Igre so sestavljene iz več stvari, nekateri sestavni deli W3 so vrhunski in morda najboljši kadarkoli, po drugi strani nekateri so nekateri gradniki igre povprečni. Menima da je podpovprečno samo jahanje konja, ki je res malo lesen, pa še to so Poljaki izpeljali po svoje in nardili miniquest v katerem se iz tega norčujejo...

 

Ne imet problema če kdo reče da je njemu ta igra najblolša - najljubša, ljudi ki pljuvajo po njej pa pozivam naj napišejo svoje boljše predloge bomo še mi malo popljuvali, morda pa nam pokažete kak biser, ki ga do danes nismo preigrali...

 

Glede mečevanja pa se dajte prosim izobrazit, do boljše VR tehnike za mečevanje v igrah itak ni upanja, najboljše je verjetno izvedeno v Mordhau, kar se tiče mojih izkušenj, nisem pa vsega preigral...

Povezava do prispevka
atomic reče pred 13 minutami:

Zanimivo, tega pa nisi prebral, da so te meči za ceremonije :)

 

Dejanski 2 hander je cca 2kg.

Saj nima veze teža. Nisem niti nikjer napisal, da ima 10kg. Vse kar cel čas pravim, da je stil bojevanja popolnoma drugačen in mi nikakor ne bi sedlo, če bi v Witcherju bil tak stil kot je v Sekiro. Vsak ima pač svoje želje, meni bi ubilo igro, če bi Geralt skakal okrog kot ninđa.

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 53 minutami:

Tak slog bojevanja (kot je v Sekiro) nebi pasal v Witcherja. Srednjeveški način bojevanja ni niti malo podoben hitremu sekanju ninđ in samurajev, je bil dosti počasnejši tempo s temi velemeči. Je pa res, da je bojevalni sistem, absolutno potreben nadgradnje in temeljite dodelave.

Geraltovo bojevanje ma 0% veze s katerimkoli zgodovinskim stilom

vsak od njegovih mečev ima tkole čez palec kilo 300 in ne šteje za proper dvoročno orožje, ker ena roka ne drži za ročaj, ampak drsi po glaviču in skrbi bolj za usmerjanje kot za dodajanje sile, modeliran je imo po nemških mečih iz 14. stoletja (vem pa točno tega ne)

udarci so večinoma na taki hitrosti, da še veš kaj te je zadelo in od kod, ampak ne manjka veliko da ne bi

vir: treniram historično evropsko bojevanje (čeprav je res da sem se z dolgim mečem ukvarjala samo 3 mesece, ni me tko pritegnil)

Povezava do prispevka
kemik reče pred 3 urami:

 

Zmeri ko berem take protiargumente za Witcherja si mislim samo tole 

 

423741630_e_ne_mara_witcherja_ma_mali_penis.png.617eb0322544321fc56d91acb4a11c7d.png

 

Zdej ali nisi za tovrstne RPGje nasploh, ali pa si ubogi na duši,  lahko se sam odločiš. Pri RPGjih se gre za immerison v špil, da padeš v zgodbo,  karakterje in svet, da te zanima main quest, side quest in nek random jebeni ruin, ki ga najdeš sredi divjine in ga raziščeš, pa mogoče not najdeš samo nek note in koristen loot in zraven nimaš občutka, da zapravljaš čas, ampak dobiš občutek zadoščenja. In to Witcher naredi z desetko,  podobno kot legendarni Gothic 2, ki je bil isto lesen, ni mel the best combata, zraven je bil še zbugan as fuck, ampak tisti špil je pustil v tebi tok občutkov, da ostalo sploh ni mel veze. 

 

In noben od teh špilov ne bo dosegel immerisona skozi animacije ali VO, to nikoli ne bo na nivoju drugih 15 urnih iger,  preprosto zato, ker je scale tok večji. Za witcherja so naprimer potrebovali 950 speaking roles (??!?!!), to je več kot število strani scripta katerega drugega špila. Zato take izdelke vedno bolj primerjam s književno izkušnjo, kjer je bolj važno, da ti nekdo na nek soliden način prebere vrstice teksta, kot pa da gledam animacije, ki me spominjajo na film. S knjigo si delijo tudi to podobnost, da včasih rabiš kakšno uro več da padeš not,  tut knjiga dostikrat začne vlečt šele po 30 straneh. 40 min za tok obsežen RPG, to je kot da bi prebral opis na wikiju alpa eno poglavje GOT. Sploh ne vem, če prideš ven iz "tutorial" območja v tem času. 

 

In zato ker je "slaba grafika in soulesss emotionless voice actiong" izpustiš špil, ki ima povsod drugje tok duše da glava peče. Pismo na eni razbitini ladje sem našel nek note, iz katerega se ni razvil fetch and deliver quest, ampak proper sidequest ki me je popeljal po par lokacijah,  zraven sem pa odkrival štorijo potopljenih mornarjev. V tem side side side questu, ki bi ga zlahka zgrešil, je blo več materiala kot pa v main storijih kakšnih drugih novodobnih jajc. Stari, v sanjah nebi trejdal takšne izkušnje za  v nulo spimpane animacije in VO. 

 

Praktično edina stvar, ki mi je šla na kurac pri Witcherju, pa še to mogoče tam nekje pri 150 uri oz. ko sem se lotil Blood & Wine, je bil combat, ki je začel presedat in lesenost Geralta, sploh po Bloodbornu, ki je uletel takrat enkrat. 

 

Sori za TLDR, ampak res mi gre na kurac, ko padajo linerji "no zdej pa ti povej mojemu veličanstu 3 dobre stvari v igri, ki je nasploh praisana kot ena izmed boljših v generaciji", zraven pa skozi čas take najave nabirajo še pluske, kot da gre po novem za neko resnico. Ne gre se za 3 stvari, gre se za celoto in gre se za zakonitosti takšnih iger. 

 

 

Dober reply.


Odlicen pristop, Gothic 1&2 sta eni mojih najljubsih iger ever.


Problem je da je grafika v Gothicu bila odlicna za svoj cas, res pa je da so bile tako kontrole kot kombat lesene u PM. Se vedno sicer, takega immersiona in filinga za progression nisem do tistega momenta dozivel nikoli prej.

 

Cisto mogoce da je enostavno treba v spil vloziti neko stevilo ur, predno ven dobis natancno idejo njegovih najboljsih elementov (zgodba, zanimivi questi, razlicne izbire v temu, itd..).

 

Moram pa rect da mi gre posteno na zivce ko folk glede Witcher 3 hvali grafiko, animacije, voice acting, combat  in podobno, ker je to tako izjemno povprecno, ce ne kar slabo, da je potem tezko resno jemat ostale pohvale. Pac, priznajmo da v veliko pogledih spil enostavno ni na nivoju drugih iger v podobnem zanru (RDR2 recimo), in da jih (zgleda?) presega v ostalih.


Drugace sem pa dal link do videa (zacetek zgodbe) ko je voice acting glavnega lika res bolano emotionless in slab. Sej mogoce se kasneje izboljsa, nevem.

Povezava do prispevka
Mefisto reče pred 12 minutami:

 

In še kakšne slatkice to trenirajo, ali same pošasti?

slatkice :D ful mam težave razmišljat o ostalih babah na treningih tko k mi je večinoma sam v olajšanje k mal manj močno udarijo

mamo pa še kr yes homo materiala za vas fante

 

Galko reče pred 11 minutami:

Un filing ko se zaveš, da ženska članica ve največ o bojevanju s hladnimi orožji in nabije z mečem 1:1 vse tipe na forumu

 

ah ja, sweet 2020, na marsikej se bo treba navadit :D  :D

jaya skor ne morem več, čeprav mam 1 leto več izkušnje od njega :( zadost sva pretrenirala skupi da je ratala njegova višina odločujoč faktor

uredilo bitje Fuksija
Povezava do prispevka

Ti si ravno pohvalil, kako je bila grafika odlična za svoj čas. Kako je bila, če si imel takrat razne petarde ala MAx Payne in gothic je bil prav smešen...

Pa v igro witcher 3 ne rabiš nič vložit. Očitno ti ne sede in ti tudi ne bo. Jest sem recimo edini, ki mu gre pri witcherju preveč govorjenja na živce. Sj vem, da more bit, sam kar je preveč je preveč :)

Povezava do prispevka
Static reče pred 9 minutami:

 

 Pac, priznajmo da v veliko pogledih spil enostavno ni na nivoju drugih iger v podobnem zanru (RDR2 recimo)

 


A ta model resno primerja igro iz leta 2015 in igro iz leta 2018 katerima je skupno edino open world?

Povezava do prispevka

sicer nimam pojma mapak ce pomislim..

 

zweihander je 2x toliko tezek kot katana.. neki cez kilo proti neki cez 2 kile.. dobo za tako malo dvignit mogoce ne zgleda hudo ma mahat 10 minut pomoje se pozna.. no saj zato uporabljas tudi dve roki

sicer pa si s katano lahko ziher dost hitrejsi.. problem je samo ce ima nasportnik heavy armor pol je katana bolj kurac, razen ce ne ujames kaksno lukno ampak good luck with that

 

brez armorja pa itak katana jacca.. al pa kaksen rapier je pomoje se jacci, kot so ga zaceli uporabljat pol ko so izumili strelna orozja in ti heavy armor ni pomagal vec dosti

uredilo bitje bigboss82
Povezava do prispevka

Poleg že omenjenih stvari je mel Witcher 3 tudi res zakon soundtrack. Razen kak ME se ne spomnem nobenega RPGja, ki bi bil blizu.

 

Pa razen zanič fighting sistema je precej slab tudi item management, ko tekom igre zaradi retardiranga scalinga (če je tvoj gear underlevelan je useless) rabiš v inventoriju/craftingu zabit par ur.

 

Offtopic: katana je tko najbolj overrated orožje v zgodovini. V Evropi so v tem času kovači srali boljše jeklo kokr so ga bli Japonci sposobni narest. Še Ameriški meči iz lesa in obsidiana so bili bolj uporabni....

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...