bitsurugi Objavljeno 13. avgust 2022 Avtor Share Objavljeno 13. avgust 2022 Vučko3 reče pred 4 urami: Evo, vletel sem v Rise. Ostal zvest longswordu, malo se privajam na nove stvari, spucal vse kveste do level 4. Igra je precej lazja kot World, healing potions sploh ne uporabljam. Je pa res ful fajna, navajam se na malo bolj risankasto podobo, in pocasi skozi kveste. Village je tuttorial, monsterji umrejo takoj. Hub in High rank je malo bolj resno. Sicer pa šele s Sunbrejkom in Master rankom je kaj več (dosti več) challenga. Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 13. avgust 2022 Share Objavljeno 13. avgust 2022 Edino kar me jebe, silkbind attacks, ne vem kak je z ostalimi orozji, ampak najmocnejsi longsword napad je vezan na silkbind napad, katerega jaz vecinoma gladko zgresim Pa itak niti enega monsterja še nisem ujel, prej crknejo 😁 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 22. avgust 2022 Share Objavljeno 22. avgust 2022 Kolega @bitsurugi, kdaj je pametno it v Sunbreak? Pravkar sem Magnamala zakljucil. Sicer se mi sploh ne mudi, ker res zdaj ze uzivam, pa Magnamalo je bil res kul fajt, spominja me malo na Nergija Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 22. avgust 2022 Avtor Share Objavljeno 22. avgust 2022 Vučko3 reče pred 43 minutami: Kolega @bitsurugi, kdaj je pametno it v Sunbreak? Pravkar sem Magnamala zakljucil. Sicer se mi sploh ne mudi, ker res zdaj ze uzivam, pa Magnamalo je bil res kul fajt, spominja me malo na Nergija A to village Magnamalo? Če da, čestitke, si končal Low rank aka tutorial, sedaj moraš it v hub, kjer lahko igraš LR kveste v hubu, kjer monsterji dejansko ne umrejo v 2 min, nato pa se začne high rank, enako kot v Vanilla MHW, če se spomneš. High rank odklene en kup monsterjev, ki jih nisi še videl, kot tudi lepo nadaljuje štorjo do final bossa. Do sunbrejka imaš še dosti, začne pa se, ko boš končal final bossa Vanilla Rise, dejansko lahko takoj po koncu vanille greš v DLC. Sistem prehoda je enak sistemu v MHW / Iceborne. Saj ti igra lepo pove, kaj moraš naredit za napredovat. 1 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 22. avgust 2022 Share Objavljeno 22. avgust 2022 Aha kul. Mi je Elder povedal, da se naceloma vse nadaljuje v hubu. Igra mi konstantno postaja boljsa, longsword ma nove skille. Bom še kar nekaj casa prezivel v vanilli in cim vec naredil. Hvala! Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 27. avgust 2022 Share Objavljeno 27. avgust 2022 Fenomenalna igra. Rampage questi so DREK. Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 19. september 2022 Avtor Share Objavljeno 19. september 2022 29.9. pride Title update 2 za MH Rise Sunbreak - vsaj 3 novi monsterji - 6 aflicted monsterjev - afflicted lvl cap dvignjen na 120 - Layered weapons (!!) - novi skilli, armorji, decoti etc. Pismu Subreak postaja res propper zadeva, od expansiona dalje Capcom dela same dobre poteze, zdaj pride še dolgo zahtevani update z layered weapons. Endgame pa je boljši kot v Worldu že sedaj, kaj bo šele s TU3 in kasneje, ko pridejo še najtežji monsterji ranga Fatalisa in Alatreona 1 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 19. september 2022 Share Objavljeno 19. september 2022 jaz sem tudi naceloma skoraj na koncu vanile. Seveda me jebe ker hocem najboljse longsworde in great sworde, pa malo traja. Se pa kar lepo dvigne tezavnost v high ranku. Rajang je pa dosti manj brutalen kot v Worldu, tam me je metal ko kanto, tu pa ni glih tak Navedek Povezava do prispevka
JanosKranjski ni zaseden Objavljeno 30. september 2022 Share Objavljeno 30. september 2022 Na daljši bolniški sem besno igral MHR, HR 300 trenutno. Tudi sedaj, ko sem content clearal je ogromno stvari za počet. Probavam nova orožja z novimi načini gameplaya, nove kombinacije skillov itd. Špil je z vsemi updati res proper, pa sedaj počasi dodajajo risen variante monsterjev, ki so še težji od afflicted variant kar je super. Špilam pa večinoma z gunlancom in tule mi manjka en spodoben lvl 10 armor, trenutno furam lvl 9. Upam da dodajo kaj uporabnega. Navedek Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu Objavljeno 30. september 2022 Share Objavljeno 30. september 2022 S sodelovci zdej parkrat tedensko nažigamo Rise, nekih 20 ur v karakterju. Pa ne vem, men je igra slabša ko World, vse je bolj instantno, lunapark, ekspresno klik klik klik, opravki vamo tamo gremo na monsterja, kjer je tudi vse insta, hitro na psa, tekaj vamo tamo, spiderman/tarzan po vseh kuclih in bregih, brusi skiro kar med laufanje .... Pa teren je res korak nazaj proti Worldu, kjer je ful več enih detajlov, vertikale, uau momentov, v Rise so vse flehe ko na mobitel igrici (kar je verjetno res, jebo jih Switch). Mi je mal žal, da sem shilla dejmo probat Rise namesto da bi se skeširal še za MHW na PCju in ponovil vajo iz PSja. Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 30. september 2022 Share Objavljeno 30. september 2022 Rise je tudi meni malce pod Icebornom. Je pa še vedno zelo zabavna, monsterji so super, combat je hiter, kar je meni ogromen plus. Ampak ja, Iceborne mi je boljsi. Navedek Povezava do prispevka
JanosKranjski ni zaseden Objavljeno 1. oktober 2022 Share Objavljeno 1. oktober 2022 To se strinjam, tudi world sem igral do nezavesti in je slednji bolj dodelan. Nekak razumem, da je rise narejen za switch, kjer se res dobro spila, in skozi ta vidik skušam ta špil dojemat. Če prav razumem, ima Capcom pod streho dva toma za MH franšizo, prvi dela na AAA titlu, drugi pa na izdaji za mobilne konzole in se pozna, da sta to dva različna produkta. Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 2. oktober 2022 Avtor Share Objavljeno 2. oktober 2022 Treba je vzet v obzir, da je to grafično engine, ki je prilagojen za Switch, na Pcju je dokaj dostojno, vsaj s 4K texturami in ostrimi robovi. Tudi meni je bil sprva dokaj meh, sploh v vanilli, kasneje sem se nekako navadil. Igralno pa je kar nekaj korakov naprej napram World, sploh endgame, ki je že sedaj ene 3x boljši kot v Worldu, pa manjkajo vsaj še ene trije napovedani updejti. Roster monsterjev je pa neprimerljivo boljši. Že na današnji dan in glede na napovedi/datamine, kar še prihaja bo razlika v prid Rise le še večja. Pa praktično vsi monsterji, ki so npr. že bili v Worldu so boljši za fightat, sploh recimo Kushala ali Rathalosi, ki so bili mizerno bedni fighti z melee, ker pač, če so se odločili letet, pa letet, pa letet... nisi moral nič drugega kot odložit joypad in čakat da se AI odloči nehat spammat let. Pa en lep dan vam želita Gore Magala ter Scorned Magnamalo Navedek Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu Objavljeno 4. oktober 2022 Share Objavljeno 4. oktober 2022 Morem narest screenshoot ko lezeš skoz tunel tm v prvi coni, a je sunken temple al kaj. Pomoje je cel tunel setavljen iz ene 6 poligonov, Morrowind je mel bolšo grafiko Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 Tkole ene par ur se že matram količkaj zaobvladati long sword pri MH Rise pa sem še vedno izredno lesen. A mi lahko kdo pove zakaj imam zaklenjen training room v MH Rise? Res bi rad poizkusil kakšno orožje tam pa tudi pričil se kakšnih mehanik. A to z kakšnim questom odkleneš? Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 Zaklenjen? idi v meniju Move around the village > training room. Jaz se ne spomnim, da bi mogo kaj delat, da pridem not. Longsword je pa tak, tepes z navadnimi napadi, napolnis meter, pol gres spirit blade napadi, se spremeni barva, spet napolnis z navadnimi napadi, in tako ponavljas, dokler meter ni rdece barve. Takrat je damage output najboljsi. Imas še foresight slash ki pa je neke vrste parry oz dodge, char se izogne napadu in vseka nazaj. Pol pa imas silkbind napade, sakura slash je najbolj enostaven, prednost tega je, če je napad uspesen, ti avtomatsko pobarva meter eno stopnjo več (iz bele v rumeno itd) Malo bolj ucinkovit kar se damage outputa tice je pa soaring kick + spirit helmbreaker, char skoci v luft in udari po pošasti, s tem izgubis eno stopnjo tistega metra. gre iz rumene v belo barvo, recimo. Predlagam ti pa, youtube > Arrekz longsword MH Rise. Tip odlicno razlozi kako pa kaj. Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 15. oktober 2022 Share Objavljeno 15. oktober 2022 Ja sej nekaj videov na to temo sem si že ogledal in mi je malce bolj jasno Bom pa verjetno v prihodnosti menjal weapon za kaj bolj odbitega. Sicer pa mi takole prikaže opcijo training area Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 17. oktober 2022 Share Objavljeno 17. oktober 2022 No... Stvar sem rešil tako, da sem šel od kovačije direkt peš tja A se kdo igra MH sploh? Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 17. oktober 2022 Share Objavljeno 17. oktober 2022 Bitsu, ti in jaz 😂 Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 17. oktober 2022 Avtor Share Objavljeno 17. oktober 2022 Jaz igram praktično vsak dan vsaj par huntov, ko pade kak Title update pa non stop. Delam pa čisti endgame, afflicted monsterji lvl110-120 ranga. TU3 pa pride konec novembra, tako da naj se nikomur ne mudi. Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 17. oktober 2022 Share Objavljeno 17. oktober 2022 Vučko3 reče pred 45 minutami: Bitsu, ti in jaz 😂 Očigledno je res tako Jst tudi ene par huntov na dan spacam skupaj. Sem trenutno bolj v lvl 2 huntih, ki pa še niso nič kaj zajebani. Še vseeno se malo privajam na MH combat in long sword moveset. Ko bom enkrat to nadrkal se bom lotil česa drugega. Je pa res zanimiva igra in kar vleče Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 17. oktober 2022 Share Objavljeno 17. oktober 2022 Zdaj še ni zajebano, samo pocasi Sej zato je najboljse, da ostanes pri longswordu še kakih...100ur Jaz ko sem spilal World+Iceborne sem skoz nekaj menjaval, pol pa ko so tezje posasti prisle, nisem mel za burek. Najboljse je obvladat eno orozje, pol se lahko gres zajebavat. Cisto vsako orozje je zgodba zase. Meni je longsword kul, ker je hiter. Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 20. oktober 2022 Share Objavljeno 20. oktober 2022 Neki gledam weapon guide videe pa me bega, katera tipka temu modelu predstavlja "back"? Gre se, da je daljši dodge kot pa z samo B-jem Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 20. oktober 2022 Avtor Share Objavljeno 20. oktober 2022 ''Back'' je vedno smerna tipka gledano iz smeri tvojega vidnega polja. Torej proti hrbtu tvojega lika, dejanska smer na gobici pa je odvisna od tega kako si zarotiral kamero. Če imaš kamero tako, da gledaš neposredno v hrbet lika, kar je bolj ali manj vedno, to pomeni, da gobico nagneš DOL. Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 20. oktober 2022 Share Objavljeno 20. oktober 2022 Hvala za pojasnilo. Očitno se brez evade skilla to bolj malo vidi Sem pa trenutno iz longsworda prešaltal na gunlance, ker mi counterji niso domače področje. Mi je večji užitek to, da mu zalepim konkretno šibro monsterju. Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 20. oktober 2022 Avtor Share Objavljeno 20. oktober 2022 Za Gunlance ne pride v poštev toliko govora o evade oz. dodge, ampak gre za ''hop'' oz. ''backhop''. Močno priporočam vsaj imet evade extender skill lvl2 za gunlance, ker boš tako dobil na mobilityju. Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 21. oktober 2022 Share Objavljeno 21. oktober 2022 Torej, v Rise me najbolj moti multiplayer pizdarija, in sicer, da ne piše kateri questi so aktivni, da se pridruzis, tako kot v Iceborne. Meni je bilo carsko it pomagat ljudem...tukaj pa te opcije ni. Vrže te v random quest, kar je brezveze. Navedek Povezava do prispevka
Hattori Objavljeno 21. oktober 2022 Share Objavljeno 21. oktober 2022 A se spomnite coop v worldu story questov??? Ko so morali vsi igralci najprej pogleati cutscene posebej, potem si pa lahko šele joinal... to je bilo pa res next level Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 21. oktober 2022 Avtor Share Objavljeno 21. oktober 2022 To je Rise že v Vanilli fixal, tisto v Worldu je blo res kr neki. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.