Skoči na vsebino

[XBSX] Xbox Series X/S


Priporočeni prispevki

Feget reče pred 1 minuto:

Tako da ni še idealno, ampak raje reskiram burn-in z vruhunsko sliko, kot grem nazaj na LCD.

Evo, to je bil srž debate zadnjič. Takrat si trdil ravno obratno, mi pa smo ti težili, da ni treba zganjat paranoje, ker je odveč. No sej, hvala bogu si končno sprobal in uvidel. :D

Povezava do prispevka

No ja, kolikor se spomnim je večina zanesenjakov v TV temi zatrjevala, da burn-in problema sploh ni več. To pa ni čisto res, kar dokazuje tisti linusov video, ki sem ga pripopal na prejšnji strani (spet poudarjam gre za PC uporabo, medtem ko je klasična TV uporaba dosti bolj safe, ampak vseeno je treba kot uporabnik biti tudi malo previden). 

Povezava do prispevka
Feget reče pred 26 minutami:

No ja, kolikor se spomnim je večina zanesenjakov v TV temi zatrjevala, da burn-in problema sploh ni več. To pa ni čisto res, kar dokazuje tisti linusov video, ki sem ga pripopal na prejšnji strani (spet poudarjam gre za PC uporabo, medtem ko je klasična TV uporaba dosti bolj safe, ampak vseeno je treba kot uporabnik biti tudi malo previden). 

 

To dokazuje tudi v TV vgrajena anti burn-in funkcija imo. :D

 

Kaj pa gaming - izklapljate HUD, kjerkoli se da?

Povezava do prispevka

Sicer je test žal star. Seveda tudi s starimi verzijami OLED TV-jev, ki so do danes že precej izboljšani. Ampak lahko vidimo neko sliko kako je zadeva... Najbolj nevaren je očitno res CNN kjer je spodnji okvirček non stop v istem položaju.

 

Test se je delal s televizorji LG C7. TV-ji so laufalali 5 ur, potem 1 uro počival in spet 5 ur laufal... vsak dan štirje taki cikli (torej 20 ur na dan delal in 4 ure bil izklopljen) 102 tedna (torej skoraj 2 leti).

 

Pri igri Call of Duty: WW2 tudi po 2 letih ni opaziti napak. Pri drugih programih pa se pri določeni barvi vidijo.

 

https://www.rtings.com/tv/learn/real-life-oled-burn-in-test

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka

Res res redko katera igra ima te stalne bannerje ali kaj podobnega, ki bi se lahko vžagli v ekran. Pru HUDu je pa tako da pri vsaki taki igri (npr. Far Cry trenutno igram) vsake par minut zagovoto greš v meni, journal, opcije in takrat spremeni sliko.

 

Novejše plazme imajo tudi prav funkcije, ki prepoznajo banerje in se prilagodijo da se slika ne vžge.

 

V glanem če si skrben uproabnik, ki ne igra 10 ur na dan iste igrice s staričnim banerjem, je nevarnost burn-ina minimalna. Torej minimalni riziko na eni strani, na drugi pa maksimalno lepa slika - meni je odločitev jasna:) Pa dejansko se mi zdi preskos s LCD-ja na OLED fuuul večji kot iz ne-HDR na HDR. OLED + dober HDR signal je pa sploh božanska milina. 

Povezava do prispevka

Direktna svetloba ne, TV je na enem koncu sobe okna pa na drugem, sam moja plazma je že kr boga in podnevi temne scene niso bog ve kaj za vidt. Ne gledam velik podnevi sam mi gre na jetra da moram zastirat okna in če prav razumem OLED ni ravno kul razen ponoči al pa, v mefistovem primeru, v kleti.

Povezava do prispevka

Moj stari OLED je čist normalno gledljiv dokler ni direktne svetlobe v njega. To imam problem kako uro na dan, ker so balkonska vrata na isti strani kot kavč. In enega hipa popoldan, ko je sonce ravno vprto v ta balkonska vrata (na katerih imam samo žaluzije), me zna nekoliko motiti. Če ni direkt sonca v ekran, pa ni problema. Drugače pa je dnevna precej svetla, saj imam veliko dvojno okno in ta balkonska vrata.

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka

Mene sicer ne moti ta odsev na TVju, ampak dejstvo je, da OLEDi so kar slabi v tem - torej so neprimerljivo bolj glossy od LED lcdejev. 


Ampak jaz TV praktično vedno uporabljam šele proti večeru od 8h naprej, tako da to pač ni issue. 

 

Nikoli pa nisem dobro razumel tega high peak brightness HDR preseravanja, ker to naredi sliko marsikje fake oziroma mogoče naredi impact na kakšni sončni sceni, da te potem res zaslepi tako kot pravo sonce. Samo res ne vem kaj je na koncu fora tega. Raje imam ene 10x lepšo sliko in barve, ki jih pričara OLED.

 

Tako LED in QLED jajca lahko še 100 enih trikov potegnejo iz riti - na koncu popušijo tiča ravno tam kjer je najbolj pomembno kvaliteta slike in lepe barve. 

Povezava do prispevka
Feget reče pred 10 minutami:

Mene sicer ne moti ta odsev na TVju, ampak dejstvo je, da OLEDi so kar slabi v tem - torej so neprimerljivo bolj glossy od LED lcdejev. 


Ampak jaz TV praktično vedno uporabljam šele proti večeru od 8h naprej, tako da to pač ni issue. 

 

Nikoli pa nisem dobro razumel tega high peak brightness HDR preseravanja, ker to naredi sliko marsikje fake oziroma mogoče naredi impact na kakšni sončni sceni, da te potem res zaslepi tako kot pravo sonce. Samo res ne vem kaj je na koncu fora tega. Raje imam ene 10x lepšo sliko in barve, ki jih pričara OLED.

 

Tako LED in QLED jajca lahko še 100 enih trikov potegnejo iz riti - na koncu popušijo tiča ravno tam kjer je najbolj pomembno kvaliteta slike in lepe barve. 

 

Ja, z večjo svetilnostjo vse dnevne scene izpadejo bolj "dnevne" - plaža je bolj rl plaža, sneg je bolj rl sneg, sonce je bolj rl sonce itd....pač jebiga, ne more niti OLED imet vsega. :)

Pravi HDR je dejansko mišljen 10.000 nitov - ne LCD, ne OLED ne bosta tega dosegla, je pa LCD vseeno bližje...

Povezava do prispevka

Hehe mojstrsko preusmerjanje teme:D

 

Priznam dualsense je res revolucija. Dualshock mi je bil sicer ergonomično že praktično popoln, ampak dualsene triggerji je pa meni res next gen revolucija. Zanimivo pa to najbolj izkoriščajo prav streljačine - tisti feeling ko čutiš mega odpor preden sprožiš kakšno mega orožje, ali pa upor pri driftanu z avtom, najbolj pa mi dogaja, ko z mitraljezom nažigaš in je res brutalen odpor, skoraj ko da bi pravega držal v roki:) To so res zadeli in ni mi jasno kako lahko MS nič ne naredi v tej smeri. Sicer mi je xboxov controller še vedno zelo dober, dejansko ima boljši križec od dualsensa, ampak dualsense triggerji ga pa čisto povozijo.

 

Tako da trenutno sta mi najboljša controllerja vseh časov, dualshock pa dualsense (plus Nacon pro ps4 controller še kot skriti adut). Prvi mi je boljši ergonomično, drugi funkcijsko. Xboxov mi je kot celota res dober, če bi imel dualsense triggerje pa bi mi bil na nivoju s sonijevimi.

 

 

uredilo bitje Feget
Povezava do prispevka

Mas fast travel, sicer se je pa najhitrej premikat z grapligom (sploh ko mu das +40% faster recharge).

Sicer pa moji prvi vtisi (verjetno zadnji k mislm da bom sam zbrisal). Uvodni del eno uro igranja v bednih najbolj genericnih hodnikih vesoljske ladje sm komi zdrzal. Bedni sovrazniki, sam to je trademark Halota, sploh te mali otrocki k neki brezglavo letajo naokol in se derejo. Sele po eni uri prides na ring v open world, sekvence so kr dolge vmes pa ne da se jih prekint se mi zdi. Bedna grafika (vse maxed out) za 2021, tut za open world igrico, československý pogon zgleda, sencenje je obupno, sploh oddaljena drevesa premocno izstopajo prou napopana zgledajo na kuliso pa tut nasploh so sence cist gnile, no sej tut drawing distance je gnil, travce in kamncki po tleh se ti spawnajo 10m pred tabo, nasploh izgleda zelo slabo, v primerjavi s kakim mal da ne fotorealisticnim KC:D. Fizikalni model za vozila je grozen, k se peljes s quadom mal cez skale zgledas k ena boja na vodi med viharjem, cist nenaravno. Tudi drugace je fizikalni model dobesedno v pizdi, fuknes neko zadevo navpicno v zrak in zadeva cel cas potuje z isto hitrostjo gor in dol, ni tistega pojenjanja in pospeska, ki bi ga gravitacija povzrocila, prav smesno izpade. Enako sovraznike k pobijas, vcasih jih kr fukne en metr v luft ipd, ko jih ustrelis, vsi majo nek tak smesen ragdoll po smrti k neke B igrice izpred 10 let. Potem ugotovim, da open world sploh ni open, ce splezas cez nek hrib ipd, avtomatsko umres, ker si zapustil "igralno obmocje" (ne sredi kake misije ampak pac ko se sprehajas okoli). Zemljevid je tut tako neumno narjen, premajhna razlika v barvi stvari ki si jih ze naredu pa ki jih se nisi naredu, klasicno se tut pojavljajo stvari na mapi se preden jim prides blizu oz. jih uzres. V glavnem rpecej bogi open world shooter je tole, niti na nivoju kakega od zadnjih Far Cryev, kar IMO kr dost pove. Edin grapling hook mi je fun za raziskovat in plezat naokol (kamor si avtorji niso cist zamislil da bi smel it).

Povezava do prispevka

No sej to sm vam govoru, po feelingu je ful enga rehasha in recikliranja, sploh iz Combat Evolved dizajna levelov. Men osebno prva misija ni bla problematična, je pa vseeno vse precej bland, pa jaz sem fan franšize. Kdor je to kupu fizično, bo prodal takoj ko bo preigral

Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 11 urami:

Mas fast travel, sicer se je pa najhitrej premikat z grapligom (sploh ko mu das +40% faster recharge).

Sicer pa moji prvi vtisi (verjetno zadnji k mislm da bom sam zbrisal). Uvodni del eno uro igranja v bednih najbolj genericnih hodnikih vesoljske ladje sm komi zdrzal. Bedni sovrazniki, sam to je trademark Halota, sploh te mali otrocki k neki brezglavo letajo naokol in se derejo. Sele po eni uri prides na ring v open world, sekvence so kr dolge vmes pa ne da se jih prekint se mi zdi. Bedna grafika (vse maxed out) za 2021, tut za open world igrico, československý pogon zgleda, sencenje je obupno, sploh oddaljena drevesa premocno izstopajo prou napopana zgledajo na kuliso pa tut nasploh so sence cist gnile, no sej tut drawing distance je gnil, travce in kamncki po tleh se ti spawnajo 10m pred tabo, nasploh izgleda zelo slabo, v primerjavi s kakim mal da ne fotorealisticnim KC:D. Fizikalni model za vozila je grozen, k se peljes s quadom mal cez skale zgledas k ena boja na vodi med viharjem, cist nenaravno. Tudi drugace je fizikalni model dobesedno v pizdi, fuknes neko zadevo navpicno v zrak in zadeva cel cas potuje z isto hitrostjo gor in dol, ni tistega pojenjanja in pospeska, ki bi ga gravitacija povzrocila, prav smesno izpade. Enako sovraznike k pobijas, vcasih jih kr fukne en metr v luft ipd, ko jih ustrelis, vsi majo nek tak smesen ragdoll po smrti k neke B igrice izpred 10 let. Potem ugotovim, da open world sploh ni open, ce splezas cez nek hrib ipd, avtomatsko umres, ker si zapustil "igralno obmocje" (ne sredi kake misije ampak pac ko se sprehajas okoli). Zemljevid je tut tako neumno narjen, premajhna razlika v barvi stvari ki si jih ze naredu pa ki jih se nisi naredu, klasicno se tut pojavljajo stvari na mapi se preden jim prides blizu oz. jih uzres. V glavnem rpecej bogi open world shooter je tole, niti na nivoju kakega od zadnjih Far Cryev, kar IMO kr dost pove. Edin grapling hook mi je fun za raziskovat in plezat naokol (kamor si avtorji niso cist zamislil da bi smel it).

GOTY

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...