seattle Objavljeno 21. maj 2020 Share Objavljeno 21. maj 2020 Tole je se najbolj simple prikaz kar sem ga nasel, za nas laike, kako naj bi Nanite v Unreal 5 deloval Zbrush model potegnes direkt v Unreal, engine zabejka klasicne texture (color, normal itd) in tud koordinate vseh vertexov v svojo "texturo". In ker je lahko vsak pixel=trikotnik, to pomen da ena 4k textura lahk shrani 16mil polyjev..kar je ze kr lep high poly model. Grafa na ta nacin lahk ful lazje obdeluje stvari. In ce je model splitan na vec kosov (kip v demotu ima 8 delov, vsak del ma 3 sete 8K textur)), vse shranis v par textur, ven dobis pa miljone pilogonov. Cist hudo. V runtimu pa potem engine nazaj iz teh textur sestavi modele, podobno kot zdej normal, displacement itd. To seveda deluje na staticni geometriji, kar je animirano bo verjetno narejeno se zmer klasicno. Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 21. maj 2020 Share Objavljeno 21. maj 2020 (urejano) Ok, malo sem pocekiral link od stipeta in kot jaz razumem, bo imel Sony SSD hud custom flash contoller cip, ki bo vectopenjsko posiljal podatke naprej, tako da bodo bolj nujni takoj sli, manj nujni pa nekoliko kasneje.. Prvo kar je zanimivo glede dekompresije: "By the way, in terms of performance, that custom decompressor equates to nine of our Zen 2 cores, that's what it would take to decompress the Kraken stream with a conventional CPU," Cerny reveals. Če lahko razbremeni CPU, in s tem pripomore na power, je to super poteza. Ampak jaz mislim, da to ne bo bigdeal. Drugo je hitrosti SSDja. Kar pomeni hitreje polnjenje RAMa al VRAMa whatever. Če bo razlika samo v loadingu 2 sekunde (2s proti 4s), nas itak boli kurac! AMPAK, ce bo UE5 res deloval tako, da se iz RAMa čuča in obdeluje samo uno kar je prikazano na zaslonu, ali kakrsna druga fora, ki je jaz ne stekam, pol to lahko res pomeni 0 al skoraj 0 loading time, kar posledicno pomeni, vecje bolj kvalitetne teksture, poligoni ipd.., ki pa jih je teba seveda obdelat! Tako, da imamo se eno odprto vprasanje. Ampak naceloma, ce je ta engine tako hud, da razbremeni CPU/GPU in sproti to čuča iz rama in ram skoraj isto hitro iz SSDja, pol zna bit res hitrejsi oz. dovolj hiter SSD bigdeal. Zorej odprta vprašanja: - Ali je engine res tako dober, da lahko spravi loading taksnih kolicin podatkov skoraj na 0? - Kdaj bomo to vidli? Če taki engini sploh se niso zunaj! - Ali bo lahko CPU/GPU vse to obdelal, da bo delalo na 60 fps? Ali bomo take spile igrali na 30 fps? 21. maj 2020 uredilo bitje bigboss82 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 (urejano) 2s al 4s je razlika 8GB - torej v istem času lahko v PS5 RAM spraviš 8GB več podatkov kot v xboxovega...meni se ne sliši ravno zanemarljivo - zdaj kako in če bodo developerji izkoristili to razliko, to verjetno v tem trenutku ne ve nihče - odvisno je najbrž tudi, kako dobro bo šlo xboxu. 22. maj 2020 uredilo bitje Stipe2 Navedek Povezava do prispevka
Ronin.si Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 Pa se za SSD je sam cerny reku da se ga bo dal menjat in da do izida PS5 pričakuje ene par dost zmogljivih, da bo možno upgradat PS5. Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 IMO ne bo ta SSD niti 5% razlike naredu proti 'običnem SSDju, ki ga bo mel xbox'. Je pa nice fudanje, upam da se jim ne bo pol vse skupi razstrelil v obraz, k bodo testi pokazal, da je vse skupi en velik nateg. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 Ronin.si reče pred 28 minutami: Pa se za SSD je sam cerny reku da se ga bo dal menjat in da do izida PS5 pričakuje ene par dost zmogljivih, da bo možno upgradat PS5. v bistvu je povedal da naj do izida folk ne kupuje SSDje, ker lahko ne bodo kompatibilni...Sony bo potem vodil seznam kompatibilnih. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 Ezoterik reče pred 11 minutami: IMO ne bo ta SSD niti 5% razlike naredu proti 'običnem SSDju, ki ga bo mel xbox'. Je pa nice fudanje, upam da se jim ne bo pol vse skupi razstrelil v obraz, k bodo testi pokazal, da je vse skupi en velik nateg. ne bo, če bo xbox uspešen in developerji leni...to je itak vedno faktor. bomo vidli - dejstvo pa je, da je Sonyeva rešitev dosti naprednejša, kakorkoli obrneš - in verjetno jo niso naredili za lepo videt, ker ne vedo kam z denarjem Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 seattle reče pred 12 urami: Tole je se najbolj simple prikaz kar sem ga nasel, za nas laike, kako naj bi Nanite v Unreal 5 deloval Zbrush model potegnes direkt v Unreal, engine zabejka klasicne texture (color, normal itd) in tud koordinate vseh vertexov v svojo "texturo". In ker je lahko vsak pixel=trikotnik, to pomen da ena 4k textura lahk shrani 16mil polyjev..kar je ze kr lep high poly model. Grafa na ta nacin lahk ful lazje obdeluje stvari. In ce je model splitan na vec kosov (kip v demotu ima 8 delov, vsak del ma 3 sete 8K textur)), vse shranis v par textur, ven dobis pa miljone pilogonov. Cist hudo. V runtimu pa potem engine nazaj iz teh textur sestavi modele, podobno kot zdej normal, displacement itd. To seveda deluje na staticni geometriji, kar je animirano bo verjetno narejeno se zmer klasicno. jap, zajebane pogruntavščine - imo tokrat ne bo potrebe po midcycle pro verzijah konzol... Navedek Povezava do prispevka
amnesia Objavljeno 22. maj 2020 Avtor Share Objavljeno 22. maj 2020 Stipe2 reče pred 3 minutami: imo tokrat ne bo potrebe po midcycle pro verzijah konzol laughs in money Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 (urejano) Stipe2 reče pred 10 minutami: jap, zajebane pogruntavščine - imo tokrat ne bo potrebe po midcycle pro verzijah konzol... Po moje bodo spet ufurali. Razen če bo res vse skupaj šlo v smer streaminga. Drugače so meni kul te mid cycle osvežitve. Namesto slim verzije nabaviš močnejšo konzolo in to je to. 500 eur na tri-štiri leta sploh ni tako ogromen strošek. 22. maj 2020 uredilo bitje KE RIT Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 Pomoje pa da ne bodo, ker trenutne so bile res švoh in je bilo potrebno. Zdej bodo pa v drugi polovici cikla raje služili na konzoli, ker če bodo želeli služit že takoj, kot s trenutno generacijo, bodo morale kostati 700€+ Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 Ne pozabit, da bo Sony zihr moral loviti SEX kar se moči tiče. Verjetno bo dosti odvisno od tega kakšno konkurenco bo ustvaril MS. Navedek Povezava do prispevka
Arey Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 Stipe2 reče pred 24 minutami: jap, zajebane pogruntavščine - imo tokrat ne bo potrebe po midcycle pro verzijah konzol... Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 atomic reče pred 17 minutami: Pomoje pa da ne bodo, ker trenutne so bile res švoh in je bilo potrebno. Zdej bodo pa v drugi polovici cikla raje služili na konzoli, ker če bodo želeli služit že takoj, kot s trenutno generacijo, bodo morale kostati 700€+ tako tudi jaz mislim...trenutna generacija je bila anomalija Navedek Povezava do prispevka
Majek Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 (urejano) Kar se mene tiče je najprej vprašanje kdaj bodo sploh uspeli do konca izkoristit hardware, če bodo razvijalci hkrati še en čas podpirali trenutno generacijo konzol. 22. maj 2020 uredilo bitje Majek Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 KE RIT reče pred 30 minutami: Po moje bodo spet ufurali. Razen če bo res vse skupaj šlo v smer streaminga. Drugače so meni kul te mid cycle osvežitve. Namesto slim verzije nabaviš močnejšo konzolo in to je to. 500 eur na tri-štiri leta sploh ni tako ogromen strošek. ni strošek, samo njim je tudi verjetno po 3 letih boljša marža na prvotni konzoli kot na pro verziji...tisti ki pa kupi pro verzijo, ponavadi staro proda, al da nekomu - Sony od tega pa nima ravno dosti. Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 Stipe2 reče pred 1 uro: ni strošek, samo njim je tudi verjetno po 3 letih boljša marža na prvotni konzoli kot na pro verziji...tisti ki pa kupi pro verzijo, ponavadi staro proda, al da nekomu - Sony od tega pa nima ravno dosti. Ja itak, ps4pro je 60€ dražji od ps3slim. Pa 3x močnejši... Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 Majek reče pred 1 uro: Kar se mene tiče je najprej vprašanje kdaj bodo sploh uspeli do konca izkoristit hardware, če bodo razvijalci hkrati še en čas podpirali trenutno generacijo konzol. To nima veze. Tko, kot vsako igra, lahko dela na kompu za 5000€ in na kompu za 200€. Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 Stipe2 reče pred 4 urami: 2s al 4s je razlika 8GB - torej v istem času lahko v PS5 RAM spraviš 8GB več podatkov kot v xboxovega...meni se ne sliši ravno zanemarljivo - zdaj kako in če bodo developerji izkoristili to razliko, to verjetno v tem trenutku ne ve nihče - odvisno je najbrž tudi, kako dobro bo šlo xboxu. Si se malce ohladil? Še nedolgo nazaj si bil prepričan da bo SSD gamechanger. Stipe2, kot bi moj fotr rekel, nema od toga ništa. Tudi če si podatki, s svetolboni hotrostjo loadajo v ram ali kamorkoli, nekaj mora še zmeraj izrisati to na ekran. In najmanj 25% močnejši gpu, ki je v SEXu, bo sigurno to bolje opravil. PS5 ima z boostom 10TF, kar pomeni, da realno še dosti manj + še višje frekvence na CPUju. SEX bo imel tudi 180GB več diska. Edino tukaj pa zna bit, da teh 180GB ne bo veliko pomenilo, ker bo imel PS5 ASIC za dekompresiranje podatkov in bodo na tak način igre lahko manj prostora zavzele. Tko če mene prašaš, ali bo standardizacija SSDja pomembno vplivala na design iger? DA! vendarmogoče niti ne tako pomembno Ali bo zaradi PS5 SSD bandwitha Sony ekskluziva drugačna zato, kot če bi imel common nvme ssd disk. NE! - trenutno še nobena aplikacija ni pomembna izkoristila to drastično zvišanje bandwitha, tako da ne vem zakaj bi ga, pri Porednem Kužku, ali kakem drugem studiju. Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 Stipe2 si ze pripravlja izgovore. Ko bodo njegove nore teorije pogorele bo krivo vse drugo, od lenih developerjev do ovc ki raje kupijo xbox, samo manj zmogljiv PS5 ne. Na koncu bo itak Naughty Dog, super hitri SSD in dekompresor gor ali dol, naredil najlepso igrico generacije in PS5 bo zmagal. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 Nobenih izgovorov, moj entuzijazem je neomajen - nimate za hladen burek proti meni z vašim pesimizmom. Ko sem jaz govoril, da bosta SSD in CPU glavna igrača na novih konzolah, ste vi še debatirali če bo SSD sploh serijski... Me pa edino žalosti malo, da vas večina nima več tistega otroka v sebi - meni je vedno prihod novih konzol najbolj exciting time - no, razen trenutno generacijo, ko sem bil razočaran nad hardverom in prvič nisem nabavil konzolo ob izidu - tokrat pa vse spet kaže na proper konzolo... Navedek Povezava do prispevka
Mefisto Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 (urejano) Izbris 9. avgust 2020 uredilo bitje Mefisto Navedek Povezava do prispevka
ĆAMIR Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 Mene jebe, ker se mi na neke hardware cifre ne dvigne. Jaz se bom v hypu pridružil, ko bodo pokali posnetki iz iger Navedek Povezava do prispevka
Arey Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 (urejano) A na raytracing pa smo pozabli malo? Al to pride po groundbreaking 30fps igrah? 22. maj 2020 uredilo bitje Arey Navedek Povezava do prispevka
nimious Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 Stipe2 reče pred 28 minutami: Me pa edino žalosti malo, da vas večina nima več tistega otroka v sebi Hvala bogu da folk k je zdej v povprečju nad 15 ni več tako naiven, da požre vse kar jim PR neke korporacije proba prodati. Sploh ker podoben bullshit probajo prodati vsakih par let Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 Otrok v Stipetu.. kaj bo naredilo Stipetu ko izide ps5 z Gran Turismo 7.. baje so neki leaki Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 (urejano) nimious reče pred 55 minutami: Hvala bogu da folk k je zdej v povprečju nad 15 ni več tako naiven, da požre vse kar jim PR neke korporacije proba prodati. Sploh ker podoben bullshit probajo prodati vsakih par let Hja, na koncu pa vseeno kupiš konzolo, tako kot jaz, samo da nisi užival v potovanju - ampak važno da se nisi pustil nategnit, ne bodo tebe neke korporacije jebale. 22. maj 2020 uredilo bitje Stipe2 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 bigboss82 reče pred 29 minutami: Otrok v Stipetu.. kaj bo naredilo Stipetu ko izide ps5 z Gran Turismo 7.. baje so neki leaki so fake...ampak ja, lep bo, ne. Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 ma nini toliko fake.. demon's souls je skoraj ziher samo ni se uradno.. gran turismo 7 je sekar mocen leake.. neki devi ki razvijajo neki pac, neki v zvezi z avti, so twitnili logo in kao katera igra med vec drikacin je najbolj pricokovana za leto 2020.. pol ko so vidli, da so zajebali so hitro odstranli in se zaceli neki izgovarjat, kar ni pilo vode pol je se Silen Hill, ki pa se ne vem tocno kdaj bo in ce bo lunch title.. sam ja Demon's souls je skotaj 100%, Gtan Turismo pa je kar mocna varijanta za lunch tittle samo ce je res jez bom kupil ps5 day one in res ne bom vedel kaj igrat hahaha Navedek Povezava do prispevka
Gost Objavljeno 22. maj 2020 Share Objavljeno 22. maj 2020 Meni je res zalostno da smo leta 2020, konzole pa se kar niso prisle na 60 fps standard. Medtem ko na PCju vecino stvari furam na 144... Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.