Skoči na vsebino

[PS5] PlayStation 5


Priporočeni prispevki

Arey reče pred 8 minutami:

Stipe drive ima hardwaraki decoding ki je super, kaksen je pa real world impact pa vidimo. 

Dejansko zelo zelo dober. Noben multi špil na PS5 (od tega kar sem igral) še ni prišel niti blizu performanceu, ki ga imata recimo DeS:R ali novi R&C.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 17 minutami:

Dejansko zelo zelo dober. Noben multi špil na PS5 (od tega kar sem igral) še ni prišel niti blizu performanceu, ki ga imata recimo DeS:R ali novi R&C.

Yes sam glede na to da nisi stipe ki igra samo ekskluzive je to vse skp zalostno. Je pa kul hardware, ne recem. Mogoce bo lazje izkoristit v UE5. 

Povezava do prispevka

Ma ja itak. SSD sam po sebi res ni nič posebnega, če ga devi ne izkoristijo tko kot je treba.

Sam po drugi strani, ravno zaradi ekskluziv sem fan PS platform. Men tole v bistvu navdaja z optimizmom za prihajajoče Sony naslove. Multiči so pa pač multiči. Najboljše ti bojo vedno tekli na beast PCjih, nimaš kaj tle.

Povezava do prispevka

Ok Boomerji, to je zdej tema za Mr. Hardwara po treh cenenih whiskeyih.

 

1. Ekskluzive ne obstajajo! Če smo nekoč mislili, da je God of War ekskluziva jo danes lahko na Partisu dol potegneš in igraš na ultrawide zalsonu in 144fpsjev. Sony je kupil Bungie! Nismo več leta 1995. Tudi če si želiš neke res ekskluzive in nimaš playstationa. Ja fino je če si vsaj na optiki in si zloadaš psnow aplikacijo na svoj TV in odigraš tisto ekskluzivo.

2. Ne bo igra bolje delala na nekem hardwaru, ker je kao namenski. Konzole so že dolgo PCji v manjšem ohišju. Pač grafika ni medium ali high ampak je optimised, kar pomeni v večini primerov teksture high, shadows medium in special effekts ala ambient oclusion pa low, kake nepomembne stvari pa celo na off. Tako že danes, je PS5 podhranjen in dela ogromno kompromisev z grafiko, da doseže 60fps. Če pogledamo samo AMD grafične kartice je PS5 2x švohnejši od high end AMD grafične kartice, pardon več, kot 2x švohnejši... Nismo mi leta 1998, ko je se splačalo delati namenski hardware in je res mogoče na švohnejšem hardwaru igra delala dost OK v primerjavi s PCjem. Ampak danes so konzole PC in ne samo danes, ampak že kar nekaj časa.

3. Ja ampak uncharted je na ps3 imel ful dobro grafiko, boljš kot karkoli PCju.! Nigga please, igra je delovala, kot DVD film, frejmi tam nekje između 20 in 30, resolucija pa mal boljša ja... Kdor na PCju želi igrat igre @ 20-30fps jih lahko igra na laptopu, ki so bili darovani v varno hišo.

4.Ja PS5 je res PC samo ima pa hud stipe state drive, ki je 100x hitrejši od tega, kar je na PCju! Aja, a to morm komentirat, je to še kdo drug verjel razen stipeta? 

5. Stipe state drive bo game changer, poglejte "uno vesoljsko simulacijo kako ne dela na HDDju". Eno leto pa pol je že okrog, kje je ta game changer?

6. Ampak PC igre so slabe zato, ker morajo delat na tudi na podhranjenih konzolah! Aja? A vsi imajo samo high end PCje? Steam survej pravi, da imamo več Maksijev, kot incelov. Kao na slabih pcjih pa igre ne rabijo delat?

7. Kaj ti VRR če imaš 60fps? Tudi če bo igra res rock solid 60fps je bolje imeti VRR, ker zaradi frame buffferja pri vsyncu je par fraejmov input laga, pri vrrju pa to ni potrebno, ker sta ekran in konzola sinhronizirana.

8. Očitno na PS5 ne bo dobil VRR! Seveda bo dobil, to je free! Kdaj pa? Ja to je pa druga zgodba.

9. 3D tempest audio, stipe state drive so pač douchbag marketinška sredstva, da privabijo mal več čefurjev, zato je tudi design konzole, kot dvignjen ovratnik bele košulje.

10. Playstation 5 je najboljši playstation do sedaj relativno na čas, ko je ven prišel. Mogoče edino PS2, da bi bil lahko boljši. Kljub vsem stvarem zgoraj naštetim, ki je treba izpostavit lahko samo :worship: Sonyu!

 

 

 

Povezava do prispevka

Konzola danes ni nič drugega, kot da se je nekdo v imenu vas zbarantal za poceni hardware, to stlačil v mini ohišje, se igral z grafičnimi nastavitvami, tako da je kar se da najboljšpi graphics/perfomance, vam prihranil morebitne težave z drajverji. Zato pa hoče imeti 60€ na leto za naročnino in 2x dražje igre, ki ste jih zihr kupili in še raje bi vedeli, da ste jih kupili v njihovi štacuni, da gre ves rvc k njim, dajo vam še 100€ cenejšo konzolo za to.

Povezava do prispevka

Optimizacija za zaprt sistem ni neka izmišljena pravljica in ekskluzive so VEDNO bile lepše/lepše tekle od multiplatform naslovov (predvsem, ko pridejo od 1st party studijev, ki obvladajo dev kite v nulo in imajo polno podporo s strani Sonyja).

 

Uncharted 4

TLOU 2

GOW

Horizon

DeS:R

R&C: Rift Apart

Spiderman in Miles Morales

Returnal

Ghost of Tsushima

(Zihr še kaj pozabljam)

 

Sami taki naslovi, ki so profitirali zaradi ekskluzivnosti in optimizacije za zaprt sistem, kjer ni nobenih kompromisov ob razvoju.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
atomic reče pred 5 minutami:

Tudi trenutna generacija so neke multiplatform igre ala Dying Light 2 ali Matrix demo lepše kot katerakoli Sony ekskluziva.

Nimam pojma kako teče Dying Light 2, sam Matrix Experience je daleč od tega, da bi bila dobro optimizirana "igra". Podobno bi lahko trdil tudi za RDR2, sam tisto je v končni fazi bilo razvito za last gen.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Mateix ni nic vec kot tech demo. Pustimo uno akcijsko on rails sekvenco ki ima vmes prerendered filmcke, ko se sprehajas po mestu se ne dogaja nic razn da engine premika assete (avte in ljudi). V dejanski igri rabis se veliko drugih sistemov ki zahtevajo svoj cpu time tko da bo treba definitivno malo znizat graficno kvaliteto na njijov racun. 
Je pa zadeva neizpodbitno impresivna in se veselim iger na tem engine-u ker bojo zagotovo celjust trgajoce. 

Povezava do prispevka

Matrix je tech demo. Govorim o nekem konsenzu, kako je ekskluziva zaradi ekskluzivnosti lepša od multiplatform naslovov. Jest sem samo dal primere, kako imamo nek tech demo, ki se strinjamo, da zgleda brutalno (on rails akcija je dejansko fizika zadej, avto vsakič drugače odnese, si lahko pogledate techrewiev na digital foundry) in to s tem da deluje tudi na 3x slabši konzoli S serires.

 

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 10 urami:

Optimizacija za zaprt sistem ni neka izmišljena pravljica in ekskluzive so VEDNO bile lepše/lepše tekle od multiplatform naslovov (predvsem, ko pridejo od 1st party studijev, ki obvladajo dev kite v nulo in imajo polno podporo s strani Sonyja).

 

Uncharted 4

TLOU 2

GOW

Horizon

DeS:R

R&C: Rift Apart

Spiderman in Miles Morales

Returnal

Ghost of Tsushima

(Zihr še kaj pozabljam)

 

Sami taki naslovi, ki so profitirali zaradi ekskluzivnosti in optimizacije za zaprt sistem, kjer ni nobenih kompromisov ob razvoju.

 

Moraš vedet, da tudi atomic je senzacionalist, samo v obratno smer recimo kot jaz. :D

 

Itak da optimizacija je resnična, samo vprašanje, koliko sredstev lahko namenijo temu, kot si napisal...

Povezava do prispevka
Arey reče pred 2 urama:

Se enkrat, vse je zelo impresivno ampak komaj lavfa na 30fps in marsikaj manjka do polnega spila. 

Laufa točno tako dobro, kot velika večina prejšnjih referenčnih iger za grafiko, se pravi komaj na 30fps. Še enkrat, rekel sem da je tech demo, noben tega ne zanika, kar pomeni da ne more bit referenca, kaj trenutni hardware zmore.

Sovica reče pred 1 uro:

Ne verjamem da bi ps5 lahko shendlal spil ki bi laufal tekoce in res zgledal nonstop realisticno brez kakih resnih posegov v kvaliteto slike

Matrix še zmeraj ne uporablja FSRja, ki je zelo pomembna tehnologija, ki nudi na quality mode resen boost na perfomance in minimalen ali skoraj ničen na kvaliteto slike.

 

Pozabljate eno zadevo, da je za 60fps potrebno 2x več computing powerja, kot za 30fps. Tako da ja, mark my words, do konca te generacije bomo ugledali full game, ki bo zgledal, kot matrix omenjeni techdemo.

 

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...