Skoči na vsebino

[multi] Cyberpunk 2077


Priporočeni prispevki

sadhu sequencer reče pred 34 minutami:

Zame cyberpunk ni samo spoj tehnloškega z biološkim, se pravi ni to samo človeški ud deloma sestavljen iz žic in kovinskih sklopov, temveč je tudi šok, ki ga uspe narediti s psihološkim ter vizualnim kontrastom. Recimo v Deus Ex so psihološki kontrast vsekakor bili znanstveni članki Hugh Darrowa, ki jih najdeš povsod v igri, v Blade Runnerju je to tragičnost replikantov. Prava cyberpunk igra tudi ne sme biti barvita in mislim, da se to najlepše vidi pri CP2077, tako da po eni strani ni škoda, da je izšla. Recimo DX1 je bil sivkast, DX3 je imel noir rumenino, Syndicate Wars je bil škrlaten in kovinski. Blade Runner je temačen, vendar obsijan z neonom, Matrix je siv in zelen. CP2077 nima takšnega kontrasta.

Pa si igral? Ker Cyberpunk na screenshotih res ni neki, treba je to mesto doživet v akciji. Sicer daleč od tega, da bi bila popolna igra, samo ko se sprehodiš čez mesto in ga opazuješ, pa malo stvari pride blizu

Povezava do prispevka
Chenier reče pred 55 minutami:

Pa si igral? Ker Cyberpunk na screenshotih res ni neki, treba je to mesto doživet v akciji. Sicer daleč od tega, da bi bila popolna igra, samo ko se sprehodiš čez mesto in ga opazuješ, pa malo stvari pride blizu

 

ni igral, ima premalo rama

Povezava do prispevka
Chenier reče pred 16 urami:

Pa si igral? Ker Cyberpunk na screenshotih res ni neki, treba je to mesto doživet v akciji. Sicer daleč od tega, da bi bila popolna igra, samo ko se sprehodiš čez mesto in ga opazuješ, pa malo stvari pride blizu

 

Nisem igral, ker imam premalo rama. Lahko pa ti izvoliš razložit kaj je psihološki cyberpunk efekt v tej igri, oziroma kako se občuti kontrast med biološkim in kibernetičnim.

Povezava do prispevka

Vse se je začelo s tem legendarnim stavkom:

Navedek

“The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.”


William Gibson je pač ata cyberpunka in Nevromant je še vedno (vsaj zame) visoko na prvem mestu v tem žanru. Prekleto zajebana knjiga (v dobrem smislu), ki pa je nikoli niso uspeli spraviti na filmsko platno. Od iger smo sicer imeli en sam poskus (v faking letu 1988!), ki pa je dandanes že zelo zastarel. Razen nas, ki smo res cyberpunk fanatiki in retro manijaki, dvomim da bi kdo šel preigravat . Vseeno mi je zanimivo, da nikoli niso nit poskušali narediti kakšne sodobne igre. Ali pa vsaj filma, kar je tudi sila čudno (ker Hollywood zagrabi vse; spomnimo se recimo Johnny Mnemonica kjer, glej no glej, igra Keanu). 

Večkrat se tudi vprašam, zakaj za vraga niso nikoli naredili filma in igre po res kultni cyberpunk knjigi Snow Crash (Neal Stephenson, 1992). V bistvu te knjige nismo nikoli dobili niti v SLO prevodu! Čeprav je dejansko fenomenalna zadeva, direkt tudi primerna za transformacijo v (dobro) igro. Ima namreč obilico akcijskih sekvenc, virtual reality (Metaverse), itd. itd.  

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
sadhu sequencer reče pred 2 urama:

 

Nisem igral, ker imam premalo rama. Lahko pa ti izvoliš razložit kaj je psihološki cyberpunk efekt v tej igri, oziroma kako se občuti kontrast med biološkim in kibernetičnim.

Ma zelo veliko Cyberpunka je v CP2077. Tudi okolje je rundown in umazano, v Night Cityu recimo sploh ni zivali, občasno je sicer sonce, ampak deluje bolj apokaliptično, zagotovo pa špil ni zelo barvit.

 

Glavna štorija:

Spoiler

 

V si uploada v glavo virus, v bistvu gre za digitalizirano osebnost Keanuja, in ko potem V ubijejo, ga ta virus ponovno oživi, vendar začne prepisovati osebnost V z osebnostjo Keanuja. V tudi ves čas vidi in komuinicira z navideznim prijateljem Keanujem.

 

 

 

Zelo centralne so tudi megakorporacije, ki vodijo svet in so skorumpirane do amena. Maš ljudi, ki so se prepisali v mrežo in obstajajo zdaj kot boti/AI. V ima številne kibernetske modifikacije, s katerimi v boju hacka nasprotnike, kamere, itd. Imaš gang Animals, ki so tako modificirane/kibernetske  in roidane gorile, da cel čas samo rage-ajo. Imaš gang Maelstrom:

 

Navedek

Maelstrom members dress in leather and chrome, prefer visible high profile cyberware and in general appear primitive and dangerous. Fully a third of them are clinical Cyberpsychos, and another third of them are borderline. Back when they were the Metal Warriors they held on to a code of honor. When their original leader Hammer was thrown out, the code of honor went as well, and now they will attack anyone. If you're being chased by the Inquisitors, they will probably ignore you and immediately attack them instead. At any other time, you will be targeted.

 

@DaCapo: pa je kar nekaj CP špilov. Od novejših poleg novih Deus Exov, CP2077 še RPGje Shadowrun in Dex, Gamedec,  pustolovščine Technobabylon, Observer, Detroit: Become Human, nova simulacija mačke Stray je tudi v sajbepank svetu. To samo iz glave, gotovo je še precej več... 

uredilo bitje debelinko
Povezava do prispevka
nekdo reče Dne, 21. 5. 2022 at 11:19:

Se več ne spomnim vsekakor me očitno ni motilo, kaj pretirano. Si predstavljaš igro, ki te vrže na začetek vsakokrat, ko lik umre no to pa res ubije voljo do igranja. ZAto me običajno take malenkosti ne motijo nikoli pa ne bom fan kakih darsolsov,.. 

 

 

Človek lihkar primerjal game design z bugi

 

gg

 

edit: očitno ne lihkar ampak 2 meseca nazaj 

uredilo bitje kemik
Povezava do prispevka
amnesia reče pred 2 urama:

 

wat

Pa odgovarjam Sadhuju

 

Navedek

Prava cyberpunk igra tudi ne sme biti barvita in mislim, da se to najlepše vidi pri CP2077, tako da po eni strani ni škoda, da je izšla. Recimo DX1 je bil sivkast, DX3 je imel noir rumenino, Syndicate Wars je bil škrlaten in kovinski. Blade Runner je temačen, vendar obsijan z neonom, Matrix je siv in zelen. CP2077 nima takšnega kontrasta.

 

In se mi ne zdi, da je CP2077 zelo barvit. Da, neon sije, ljudje so oblečeni v pisane obleke. Stavbe, puščava, tudi avtomobili pa so bolj kot ne neke umazanane, temne ali pastelne barve. 

Povezava do prispevka

Še enkrat: 
Barve v cyberpunk kulturi je zakoličil W.Gibson in to celo s prvim stavkom v knjigi:
“The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.”

Kar pa še ne pomeni, da ni tudi barvitosti, neona itd. Načeloma barve sploh ne igrajo toliko vloge, kot vse drugo. Chiba City je recimo poln neona in pisanih oblek. Ampak point cyberpunka je drugje. 

Povezava do prispevka
debelinko reče Dne, 25. 7. 2022 at 12:15:

Zelo centralne so tudi megakorporacije, ki vodijo svet in so skorumpirane do amena. Maš ljudi, ki so se prepisali v mrežo in obstajajo zdaj kot boti/AI. V ima številne kibernetske modifikacije, s katerimi v boju hacka nasprotnike, kamere, itd.

 

Na kak način se v igri demonstrira moč korporacij skozi lore igre, se pravi kakšen content to najbolje demonstrira: knjige, zapiski kvestov, emaili, dialogi z NPCji?

 

Sicer pa če se pogovarjamo o moči korporacij v cyberpunku, je tista klasična demonstracija njihove moči dolgoročni vpogled v prihodnost kaj človeštvo še čaka če se gre v takšno smer, ki jo korporacije določajo. Tako da v futuristični igri, ki se dogaja tam 2030 skozi lore zreš v 2050 recimo.

Povezava do prispevka
sadhu sequencer reče pred 3 minutami:

Na kak način se v igri demonstrira moč korporacij skozi lore igre, se pravi kakšen content to najbolje demonstrira: knjige, zapiski kvestov, emaili, dialogi z NPCji?

Ja, v vsem naštetim. Sicer pa, kaj če bi ti nabavil Cyberpunk 2077, na znižanju se ga dobi za 20 € ... Da ti ne bi rabili odgovarjat na ta vprašanja. Pomoje bi ti bila carska igrica

Povezava do prispevka
Hernier reče pred 16 minutami:

Ja, v vsem naštetim.

 

To je kar precej pogumna trditev, da CP2077 po cyberpunkersko demonstrira moč korporacij, ker se psihološki vtis na tem mestu lahko podkrepi kvečjemu s kakšnim spoilerjem, kolikor praviš vsega naštetega, tako da izvoli. Če ti dam primer, jasno da je Tri-Optimum precej shady, ampak da je samo shady in jim je vseeno, še ne naredi korporacije cyberpunkersko mogočne. Ko vstopiš v rdeče predverje laboratorijev Versalife v Hong Kongu in vidiš kar imaš za videti, to je cyberpunkerska moč neke korporacije. Nobenega teksta, NPCja, misije, samo razgledaš se po prostoru. Ta primer iz Deus Ex je čisti cyberpunk brez primere.

 

Navedek

Sicer pa, kaj če bi ti nabavil Cyberpunk 2077, na znižanju se ga dobi za 20 € ... Da ti ne bi rabili odgovarjat na ta vprašanja. Pomoje bi ti bila carska igrica

 

Jeseni nabavim eno boljšo igro: Mankind Divided. CP2077 je nekje na zadnjem mestu, verjetno igram nekje čez 3 leta, če sploh, ker me zaenkrat ne prepriča.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka
trpotec65387628363 reče pred 6 minutami:

Če te do zdaj ni prepričal te tudi čez 3 leta ne bo.😁

 

To pri meni ne drži. Deus Ex 2 me tudi ni prepričal, ko je izšel, evo igram ga. Marsikatera igra je bila na še bolj neslavnem seznamu pri meni in je vseeno šla na install.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka
Slinch reče pred 36 minutami:

Ti si fake


Ravno v tem je point. On je že tako daleč v cyberpunku, da se mi sploh ne zavedamo da komuniciramo s popolno dovršeno A.I. Rembember Wintermute?  (v SLO prevodu: Zimonem) 
Slinch je verjetno edini, ki je posumil! :)

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 2 urama:

Jaz sem videl oba, torej uporabnika Slinch in uporabnika Sadhu, v živo. Sicer Sadhuja 5+ let nazaj, ampak po videzu bi ocenil, da je Slinch 10x večji cyberpunker kot Sadhu. Upam, da sem pomagal. Pa lep lp še naprej. 

 

Ti se ravno ne spoznaš na trende, subkulture in glasbo, in tako se ne spoznaš na stvari iz resničnega življenja. Jaz recimo imam za sabo pankersko, metalsko, rave in junglist subkulturo, tako da že v osnovi (punk, programiranje, informatika) tukaj prekašam nekega fana Britney Spears in wannabe fana synthwavea.

 

 

Btw, ontopic ko smo že pri glasbi. A so dali dub techno noter v CP2077? Dub techno je najbolj cyberpunkerska zvrst glasbe. Velika napaka če so dali synthwave, kajti ključno je vedeti, da synthwave nikoli ni bil in nikoli ne bo cyberpunkerska glasba.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...