Skoči na vsebino

Trenutno igram [09/2021]


Priporočeni prispevki

Jaz sem imel z Returnalom na začetku podobno izkušnjo, roguelike elementi in napredovanje se mi je zdelo res pretirano hardcore. Ne morem se natančno spomniti, kdaj mi je kliknilo, samo ko mi je, se mi je špil zdel perfektno zbalansiran, predvsem pa ne preveč težak. Gotovo lažji kot večina FromSoftovih naslovov. Zdi se mi, da sta bila zame ključna dva elementa. Eno je, da sem napredek jemal bolj Dark Soulovsko, kjer sta pridobljeno poznavanje in piljenje veščine glavni napredek. Oziroma kot je rekel Ezoterik 'git gud' situacija :D. Drugo pa je, da sem se prepustil risk reward loopu malignancyev. Na začetku sem se takih itemov zelo izogibal, enkrat ko sem jih začel vse pobirati, pa se mi je uspeh drastično povečal. Občasno se seveda zgodi, da ti kak roll res pokvari run, samo v veliki večini se je zelo obrestovalo. Sčasom so se kopičile tudi manjše prilagoditve v načinu igranja - izpuščanje sovražnikov/soban, ki so pretežke; uporaba konsistentno močnejših orožij (Hollowseeker ftw); kopičenje traversal upgrejdov, s katerimi se veliko lažje nabildaš; pogostejša uporaba meča... Meni je na koncu en najljubših špilov zadnjih let in ob boku s Hadesom :).

uredilo bitje samo_hren
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Galko reče pred 2 urama:

Pod črto zadeva ne pride blizu RE 1 R, RE 2 R ali RE 4,

 

Se ne strinjam. Menim, da je RE 4 edini survival shooter, ki je boljši od RE 8, pa še to za malenkost. Predvsem zaradi res epske izkušnje ki jo ponudi Village - predvsem z lokacijami, šefi, predstavitvijo, zgodbo. Ostali REji, razen 4, se pač dogajajo na res majhnem "scalu" in je izkušnja kot taka cool, daleč pa od kakšnega epskega potovanja. Village pa ima par norih lokacij in res res zapomnljive šefe - dvojka je res odlična, samo jaz se ne spomnim enega bossa, razen X-a iz te igrice, s tem da je Village X-a z Lady Dimetrescu dvignil za ene 100 nivojev karakterno in zgodbovno.

 

Sicer pa ponovno dokaz, da smetanovci na tem forumu nimajo okusa za dobre igrice :) Že to da se folk na veliko pogovarja o pasjih jajcih Returnal, ki je že zdaj potonil v pozabo na internetu, pove več kot dovolj.  

Povezava do prispevka
Feget reče pred 32 minutami:

Že to da se folk na veliko pogovarja o pasjih jajcih Returnal, ki je že zdaj potonil v pozabo na internetu, pove več kot dovolj. 

Jp, o RE8 je bilo govora mesece in mesece po izidu. Oh wait, če ne bi bilo 20 metrov visoke Lady D in njene riti, bi to igro pozabili v dveh dneh namesto enem tednu, kjer gre večina zaslug twitter pornu lol.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Nikol nism zastopu ka je fora one babe. Sploh ne zgleda dobr. Pa tudi če bi, ne razumem zakaj bi o tem govoril. Maš miljon dost boljših bab v igrah pa se o tistih ne govori.

 

Al to, da je višja spominja folk na njihovo mamo z otroštva? Sigmund halp?

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 12 minutami:

Nikol nism zastopu ka je fora one babe. Sploh ne zgleda dobr. Pa tudi če bi, ne razumem zakaj bi o tem govoril. Maš miljon dost boljših bab v igrah pa se o tistih ne govori.

 

Al to, da je višja spominja folk na njihovo mamo z otroštva? Sigmund halp?

tl;dr Submisivni devičniki, ki bi radi, da se jim Lady D vsede na faco.

 

Povezava do prispevka

Obrnil Kena: Bridge of Spirits. Ostajam pri prvotnem vtisu. Super zadeva glede na obseg studia, ampak, če se malo bolj poglobiš, zelo hitro ugotoviš, da je vse skupaj precej vodeno. Predvsem iz vidika nagrajevanja in motiviranja igralca za raziskovanje. V prvi tretjini igre se mi je še dalo, pol mi je pa padlo dol in sem samo "rushal" skozi zgodbovni del.

 

Kljub pomanjkljivostim sem se vseeno ful zabaval (predvsem na račun bojevanja) in nekatere (cut)scene so se me kr malo dotaknile. V bistvu komaj čakam naslednjo igro, ki jo bodo sproducirali, ker tole je bil res dober prvenec.

7/10

uredilo bitje ke_kit
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Vampyr

10/10

V3.jpg

Kako nerodno mi je sedaj razmišljati o vsej obstoječi multimediji vampirjev. Ta izkušnja združuje najboljše aspekte vampirske imaginologije v en celovit paket. Vzdušje, vizualiteta, kvaliteten in pristen VA in tekstovna vsebina, zgodba, ki je drugačna, zapletena, vendar tekom igre razložena. Klišeji izginejo, ali pa so izrabljeni na posmehljiv način. Če to ni dovolj, igra shranjuje samodejno brez zmožnosti povrnitve na prejšnje stanje, tvoja dejanja pa vplivajo na veliko večino zgodbe. Igri res uspe prebiti zid neresničnosti in ustvariti iluzijo pristne poosebitve v subjekt, kot okoliš.

 

Prevzameš vlogo new born vampirja, ki se zbudi v masovnem grobu okoli prve svetovne vojne. Splet okoliščin te zapelje, do upravljalca bolnišnice, ki ti tudi ponudi službo. Namreč, si svetovno znan kirurg in ekspert na področju transfuzije. Ta backstory pa tudi vodi v samo mehaniko igre.

Kot sem že napisal, tvoja dejanja v igri vplivajo na potek dogodkov. Kot vampir, so tvoji čuti veliko naprednejši od človeških. Same interakcije z drugimi ljudmi so psiho/sociopatske. Če seveda tako hočeš igrati. Kot vampir imaš višjo sposobnost vplivati na ljudi z nižjo individualnostjo. Pri tem se lahko odločiš, da katerega NPCja odstraniš. To seveda vpliva na sidequeste in ostale stvariu, ki bi se jih lahko naučil preko njih o ostalih ljudeh. Več stvari kot veš o ljudeh, več XP je ta oseba vredna, če se jo odločiš izčrpati do suhega. Kot vampir (sociopat kakršen si) moraš hitro razbrati s kakšno osebo govoriš in na kakšen način bi iz njih izpeljal čim več informacij. Torej večino časa ne govoriš kar si resnično misliš, saj je to čisto nepomembno. Z ljudmi govoriš zato, da dosežeš svoje dolgoročne cilje. Ti ljudje tudi zbolijo in kot zdravnik jim lahko pomagaš. Bolani ljudje so vredni manj XPja tako, da je v tvojem interesu (tudi če jih hočeš ubit), da jih držiš pri zdravju. Vsakič ko greš spat, se stanje na ulicah spremeni v odvisnosti od števila bolanih ljudi, dogodkov ter smrti. Če ubiješ preveč ljudi, se na ulicah pojavijo čedalje hujši sovragi. Če se odločiš, da ljudi ne boš ubijal, pa so tvoji abilitiji in moč slabši kar ponovno dvigne nivo težavnosti. Kako igraš vpliva na interakcije z ljudmi in na sam konec.

 

Igra teče zelo dobro, saj je njena prednost v tem, da je skoraj povsod tema in posledično ne potrebuje baš nekih hudih grafičnih efektov. V igri pobiraš in izboljšuješ razna orožja, ki omogočajo različne igralne stile. Odklepaš različne vampirske skile in abilitije, craftaš potione in zdravila... Skratka basic RPG shit vendar tako simplistično, da ni over the top (ker nekega craftinga v nobeni igri ne povoham poleg čistih osnov). Combat je OK. Če umreš ne izgubiš nič, razen tega, da po svetu respawnajo sovragi, igra pa tudi pogosto shranjuje.

 

Čeprav ima igra določene minuske.

- grafika bi lahko bila boljša glede na HW, ki trenutno obstaja na trgu

- combat je včasih ponovljiv in določena orožja nimajo nekega mesta v igri kar se tiče efektivnosti

 

Ampak glede na ostale presežke z lahkoto dam igri 10/10 in si jo zapišem kot eno najboljših iger kar sem jih igral. Če imaš rad RPGje, kot je The Witcher je to prava igra zate.

uredilo bitje MaDrung
  • Račka +1 5
Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 3 minutami:

Vampyr

10/10

Ampak glede na ostale presežke z lahkoto dam igri 10/10 in si jo zapišem kot eno najboljših iger kar sem jih igral. Če imaš rad RPGje, kot je The Witcher je to prava igra zate.

 

Kaj so to ena pasja jajca od posta:rofl: igrica je 6/10 max

Povezava do prispevka
Feget reče pred 11 minutami:

 

Kaj so to ena pasja jajca od posta:rofl: igrica je 6/10 max

Zanima me zakaj to misliš. Če hočeš lahko deliš. Dejstvo pa je, da različni ljudje uživajo v drugačnih stvareh oziroma cenijo/opazijo aspekte, ki jih drugi ne. Od moje ocene ne odstopam. Tako me ni požrla še nobena igra letos.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 5 minutami:

Crystal Heart + Royal Waterways

Fak, noro :D

 

Sem pa prisel v Abyss in sem dobil tist ability da greš skozi sovražnike pa prepreke. Ta špil se kar noče končat. :) 

 

Edino, kar mi je malo minus, je ta repeticija pri kakšnih bossih, ko sem prav opazil, da dlje ko se vleče fajt, manj se mi da :D

Povezava do prispevka

k že glih mefi omenja pasja jajca pa dreke

 

včeri sm ponesreč odpru en star bookmark in je bla mafia remake cinematics, tist del z diamanti v cigarah

no v remakeu sploh ni point v diamantih ki jih je salieri zamolčal, to je preveč za razmišljat za folk dandanes tko da so not mogl dat še krek n belo če slučajno kak retard ne bi razumel :worship:

pa čist drugače pol izpade vse skupi, glih fora je bla v originalu da se sallieri ni bavil z drogicam medtem ko morello se je. s temi drogicami pa  cel priokus uničjo, k da tommyjev dvom da jim neki skriva, al mogoče bo povedal.. ampak ne..in jih žre... prej ni bil dovolj, neee, zdej so kao triggered ker belc da so bl jasno na "pravi strani" češ, za tega moraš root_at, ko si prej mel saj kanček dvoma..

 

also Sam je kr en predpražnik, sploh ne zna ščitit interesov šefeta.. pizda so falil kemijo v remaku

 

 

 

 

a se sploh konča zgodba kot v enki ?

 

 

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka

Crash bandicoot: Warped - Remastered

crash-bandicoot-n-sane-trilogy-1-2.jpg

Igra je še en inkrement višje kot dvojica. Sovragi bolj raznoliki, prezentacija boljša. V igri tekom igranja dobivaš čedalje več skilov. Ampak all in all nič posebnega. Igral sem jo samo v času hudih insomnijaških intenzitet, drugače je itak zeh. Ampak tekom časa, ko nisem zmogle nič drugega je bila 6/10.

Povezava do prispevka

Začel Tails of Iron, kjer igramo prestolonaslednika glodalcev, ki mu sluzavci umorijo očeta in je potrebno prevzeti nazaj izgubljeno kraljestvo. Zanimiv boj, ampak ko ga enkrat skapiraš je dost basic. Zaenkrat sem par ur noter, ampak razen neke repetitivnosti, ko moraš back n forth na iste lokacije in dost bednih gothic questov (spucaj uno zalego tam, zalego tu) zelo všečno z kul grafiko. 

uredilo bitje vlaho
Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 19 urami:

Vampyr

10/10

V3.jpg

Kako nerodno mi je sedaj razmišljati o vsej obstoječi multimediji vampirjev. Ta izkušnja združuje najboljše aspekte vampirske imaginologije v en celovit paket. Vzdušje, vizualiteta, kvaliteten in pristen VA in tekstovna vsebina, zgodba, ki je drugačna, zapletena, vendar tekom igre razložena. Klišeji izginejo, ali pa so izrabljeni na posmehljiv način. Če to ni dovolj, igra shranjuje samodejno brez zmožnosti povrnitve na prejšnje stanje, tvoja dejanja pa vplivajo na veliko večino zgodbe. Igri res uspe prebiti zid neresničnosti in ustvariti iluzijo pristne poosebitve v subjekt, kot okoliš.

 

Prevzameš vlogo new born vampirja, ki se zbudi v masovnem grobu okoli prve svetovne vojne. Splet okoliščin te zapelje, do upravljalca bolnišnice, ki ti tudi ponudi službo. Namreč, si svetovno znan kirurg in ekspert na področju transfuzije. Ta backstory pa tudi vodi v samo mehaniko igre.

Kot sem že napisal, tvoja dejanja v igri vplivajo na potek dogodkov. Kot vampir, so tvoji čuti veliko naprednejši od človeških. Same interakcije z drugimi ljudmi so psiho/sociopatske. Če seveda tako hočeš igrati. Kot vampir imaš višjo sposobnost vplivati na ljudi z nižjo individualnostjo. Pri tem se lahko odločiš, da katerega NPCja odstraniš. To seveda vpliva na sidequeste in ostale stvariu, ki bi se jih lahko naučil preko njih o ostalih ljudeh. Več stvari kot veš o ljudeh, več XP je ta oseba vredna, če se jo odločiš izčrpati do suhega. Kot vampir (sociopat kakršen si) moraš hitro razbrati s kakšno osebo govoriš in na kakšen način bi iz njih izpeljal čim več informacij. Torej večino časa ne govoriš kar si resnično misliš, saj je to čisto nepomembno. Z ljudmi govoriš zato, da dosežeš svoje dolgoročne cilje. Ti ljudje tudi zbolijo in kot zdravnik jim lahko pomagaš. Bolani ljudje so vredni manj XPja tako, da je v tvojem interesu (tudi če jih hočeš ubit), da jih držiš pri zdravju. Vsakič ko greš spat, se stanje na ulicah spremeni v odvisnosti od števila bolanih ljudi, dogodkov ter smrti. Če ubiješ preveč ljudi, se na ulicah pojavijo čedalje hujši sovragi. Če se odločiš, da ljudi ne boš ubijal, pa so tvoji abilitiji in moč slabši kar ponovno dvigne nivo težavnosti. Kako igraš vpliva na interakcije z ljudmi in na sam konec.

 

Igra teče zelo dobro, saj je njena prednost v tem, da je skoraj povsod tema in posledično ne potrebuje baš nekih hudih grafičnih efektov. V igri pobiraš in izboljšuješ razna orožja, ki omogočajo različne igralne stile. Odklepaš različne vampirske skile in abilitije, craftaš potione in zdravila... Skratka basic RPG shit vendar tako simplistično, da ni over the top (ker nekega craftinga v nobeni igri ne povoham poleg čistih osnov). Combat je OK. Če umreš ne izgubiš nič, razen tega, da po svetu respawnajo sovragi, igra pa tudi pogosto shranjuje.

 

Čeprav ima igra določene minuske.

- grafika bi lahko bila boljša glede na HW, ki trenutno obstaja na trgu

- combat je včasih ponovljiv in določena orožja nimajo nekega mesta v igri kar se tiče efektivnosti

 

Ampak glede na ostale presežke z lahkoto dam igri 10/10 in si jo zapišem kot eno najboljših iger kar sem jih igral. Če imaš rad RPGje, kot je The Witcher je to prava igra zate.

 

Vse lepo in prav, sam lol :D Morm rečt, da maš res lepe reviewe, sam strinjava se pa praktično nikoli. Pa tko ko berem to recenzijo se mi zdi, da SVA igrala isto igro, tud meni je bila zgodba zanimiva, pa par mehanik tudi, samo drugače gre pa za amatersko igro, daleč od 10k in 'ena najboljših iger kar sem jih igral'. Kje si to našu, oziroma kaj si kadil... Sploh primerjave z Witcherjem mi res niso jasne, bo kdo še mislil, da gre za igri v enaki kategoriji. Sej mislim že ko berem kaj si navedel, so vse neke bazične igralne mehanike. "V igri odklepaš različne skile in abilitje, craftas potione in zdravila", "combat je ok", od pozitivnih pa pač poskusi uporabljat besede, ki jih malce bol razumeš. "Ta izkušnja združuje najboljše aspekte vampirske imaginologije". Kaj naj bi to pomenilo... fuck no. Sej kul, da naštepaš velik teksta, sam lahk bi ta tekst mel tud nek realen pomen, ne sam neki kar ti razumeš. Klišeji izginejo, ali pa so uporabljeni na posmehljiv način... Jao bože.

 

Pol na konc napišeš 'ostale presežke', sam da jst iz te recenzije nism šteku kaj točno je ta presežek. Nadpovprečen doprinos k vampirski imaginologiji. Pač ko tko obrneš, se ne razume, da gre za precej dobr narativen špil (narativni špili po defaultu sejvajo, ker gre za TREE odločitev), z res podpovprečnim combatom, nezanimivim crafting systemom, slabimi RPG mehanikami in nezadovoljivim koncem. V vseh ozirih torej nekaj kar je daleč od nekega presežka. Ampak ok, you do you.

Povezava do prispevka
Ezoterik reče pred 3 urami:

 

Vse lepo in prav, sam lol :D Morm rečt, da maš res lepe reviewe, sam strinjava se pa praktično nikoli. Pa tko ko berem to recenzijo se mi zdi, da SVA igrala isto igro, tud meni je bila zgodba zanimiva, pa par mehanik tudi, samo drugače gre pa za amatersko igro, daleč od 10k in 'ena najboljših iger kar sem jih igral'. Kje si to našu, oziroma kaj si kadil... Sploh primerjave z Witcherjem mi res niso jasne, bo kdo še mislil, da gre za igri v enaki kategoriji. Sej mislim že ko berem kaj si navedel, so vse neke bazične igralne mehanike. "V igri odklepaš različne skile in abilitje, craftas potione in zdravila", "combat je ok", od pozitivnih pa pač poskusi uporabljat besede, ki jih malce bol razumeš. "Ta izkušnja združuje najboljše aspekte vampirske imaginologije". Kaj naj bi to pomenilo... fuck no. Sej kul, da naštepaš velik teksta, sam lahk bi ta tekst mel tud nek realen pomen, ne sam neki kar ti razumeš. Klišeji izginejo, ali pa so uporabljeni na posmehljiv način... Jao bože.

 

Pol na konc napišeš 'ostale presežke', sam da jst iz te recenzije nism šteku kaj točno je ta presežek. Nadpovprečen doprinos k vampirski imaginologiji. Pač ko tko obrneš, se ne razume, da gre za precej dobr narativen špil (narativni špili po defaultu sejvajo, ker gre za TREE odločitev), z res podpovprečnim combatom, nezanimivim crafting systemom, slabimi RPG mehanikami in nezadovoljivim koncem. V vseh ozirih torej nekaj kar je daleč od nekega presežka. Ampak ok, you do you.

1. Kar se tiče uporabe besed, so namenoma napisane tako, da je združen direktni pomen in čustven dodatek kakor mi pade na pamet v času pisanja. Tega ne bom spreminjal, ker so ti posti toliko za mene, kot za ostale.

2. Kar se tiče bazičnih dodatnih RPG mehanik: To je za mene le plus. Kot sem napisal igre ponavadi posiljujejo z nekim kompleksnim sistemom, ki le odvrača od igre, ni pa zabaven. Recimo craftanje in upgrejdanje stvari je za mene še vsaki igri bilo ponavadi odveč. Potionov ne uporabljam (tako kot v tej igri nisem serumov). Ta igra ima zame ravno pravšnjo mero kompleksnosti teh dodatnih mehanik. To je za mene plus in ne minus.

3. Kar se tiče zgodbe, je bila zame skoraj na nivoju Witcher. Sem prebral vse Witcher knjige in preigral vse Witcher igre. Kompleksnost seveda nižja, saj je tudi igra krajša in se začne na začetku in konča na koncu. To ne moreš reci za Witcher, ker veliko lora sega daleč nazaj oz. izven same domene tistega planeta.

4. Kar se tiče vampirskega feela, je ta igra zame imela res super kombinacijo različnih aspektov. Od psihopatskega pristopa do pogovorov, do feelinga ko si planiral kdo in kje bo tvoja žrtev ipd. Osebno sem zelo notri padel in začutil drugačne občutke, kot jih navadno pri igrah tipa witcher, kjer si pač good guy in to je to. Tukaj pa si moral prav znotri sebe imeti bitko ali bi koga ubil, ali bi mu prizanesel, vendar boš zaradi tega ne toliko močen. Poznam mnogo ljudi ki se enostavno ne zna poosebiti v karakterje in tisti sigurno teh čustev ob igranju ne bodo imeli.

5.Poleg tega mi je zelo všeč autosave feature in, da če umreš posledic bistvenih ni. To sovražim pri igrah, zato tudi ne maram Souls-like iger.

6. Combat je bil za mene čisto OK, na trenutke pa res nekoliko lesen. Kvečjemu 4/5. Če primerjam z Witcher 3 je combat zelo podoben.

7. Igra je sprogramirana zelo dobro. Premikanje samoumevno, nobenih zatikov, igra ne crasha in teče na švoh HWju brez nekih fps dropov.

 

Zaključek, ki ga potegnem je: One man's trash is another man's gold. Enako se jaz ne strinjam za mnogo iger, ki jih folk slavi kot zlate. Treba je razumet, da folk uživa v različnih stvareh in ima različne okuse in posledično padajo različne ocene za špile. Se moreš samo sprehodit po reviewih na steamu, da vidiš ta kontrast. Ko sem pa deval oceno igri me je malenkost res motilo, da nisem dal ocene 9, vendar ker takšne vampirske igre še nisem igral, je bila izkušnja za mene 10. Če bi igral naslednjo podobno igro, ocena sigurno ne bi bila več 10, ker bi le to bilo zame že videno/občuteno. Na koncu mi je po cca. 30 urah bila žal, da je igre že konec, čeprav bi se dalo določene aspekte igre izboljšati.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...