╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 2. februar 2023 Share Objavljeno 2. februar 2023 God Of War Ragnarok Has Sold Over 11 Million Copies Since Launch - PlayStation Universe (psu.com) Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 24. februar 2023 Share Objavljeno 24. februar 2023 Bessie reče Dne, 17. 11. 2022 at 11:28: Jebiga propadla fora, očitno Egipt ni modern, so se pa kaj naučili. Ja to bo problem, in ne to, da špil izgleda kot da je iz leta 2003. Navedek Povezava do prispevka
Bessie Objavljeno 24. februar 2023 Share Objavljeno 24. februar 2023 Weraziel reče pred 32 minutami: Ja to bo problem, in ne to, da špil izgleda kot da je iz leta 2003. Špil? Vse kar je bilo za videt je bilo alfa/beta verzija pred poliranjem, kako bi na koncu izgledal verjetno ne bomo nikoli izvedeli. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 24. februar 2023 Share Objavljeno 24. februar 2023 Sej ne samo izgled, tudi animacija lika, itd. Zih bi dobil več k 2k eurov, če bi dejansko kul izgledalo. 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 24. februar 2023 Share Objavljeno 24. februar 2023 Igral sem God of War 2018 (drugič odkar imam plejko) preden sem prvič pognal Ragnarok, da sem na hitro šel preigrat zgodbo - kukr sm kako leto nazaj zatrjeval, da špil nima replay value - motil sem se, ful sem se zabaval in me je vleklo. V drugo sem tudi veliko bolj bil pozoren na lore pri branju/Mimirju, tako da sem igral isto časa kot sem v prvo, kljub temu da nism pregledal vsakega kotička In glede na to kako odprt in malo večji je Ragnarok, mislim da replay value ne bo problem, samo ne takoj zdej. Se pa strinjam, da če bi bil špil narejen samo za PS5, da bi si bolj zaslužil 70eur, bi rekel, da je dat 60eur za crossgen maximum. Naj se jebejo Sony in ostali. Meni je že Gow2018 lep špil, Ragnarok je pa konkretna nadgradnja v vsemu, od izgleda pokrajin do animacij pošasti in likov. Malo mi je smešno, da se nekateri obregnete ob grafiko, kot da je trenutno tako veliko lepših špilov na konzolah, sploh pa da imajo tak dobr performance. Nikol se mi ni zgodilo Ofuj.jpg, barvna paleta pri nekaterih scenah bolana, že Helheim mi izgleda dosti lepši kot prej. Kar sem opazil, da ti "loading" prehodi so krajši kot v 2018, sploh če ni dialogov pri teleportanju, se vrata odprejo skoraj instantno. Res je tudi, da ima špil dosti koridorjev in deluje zelo omejen, samo je pa tudi bolj odprt špil kot 2018, samo dovolj daleč prideš v zgodbi pa ne razmišljaš več o temu. Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 24. februar 2023 Share Objavljeno 24. februar 2023 (urejano) Vrata pri teleportanju v World Treeju se vedno pojavijo, ko: - špil konča loadat - dialog konča Če ni dialoga, ker si ga že poslušal predhodno, se ti vrata odprejo takoj po loadingu, na PS5 je praktično takoj. Niti ne rabiš tečt naprej samo stojiš ves čas na mestu in se bodo vrata vedno pojavila malo pred tabo. 24. februar 2023 uredilo bitje bitsurugi Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 30. april 2023 Avtor Share Objavljeno 30. april 2023 Koncno prisel do konca in lahko samo recem da je to najbolj dolgocasna igrica kar sm jih preigral v zivljenju. God of Bore. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 30. april 2023 Share Objavljeno 30. april 2023 Še en, ki je igral na normal. 2 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 30. april 2023 Share Objavljeno 30. april 2023 NAJBOLJ dolgocasna. Ajde razumel bi dolgocasna, ampak NAJBOLJ? Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 30. april 2023 Share Objavljeno 30. april 2023 A ti še nisi čisto razumel kak je modus operandi izbe Konzolec? Neki je lahko ali 10/10 ali pasja jajca. Vmesnih poti ni. 1 Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 30. april 2023 Share Objavljeno 30. april 2023 ke_kit reče pred 20 minutami: A ti še nisi čisto razumel kak je modus operandi izbe Konzolec? Neki je lahko ali 10/10 ali pasja jajca. Vmesnih poti ni. Točno to! 1 Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 30. april 2023 Avtor Share Objavljeno 30. april 2023 ke_kit reče pred 1 uro: Še en, ki je igral na normal. Igral sem na privzeti tezavnosti, zal ni blo nobenega disclaimerja, da bo igrica dolgocasna, ce ne izberem najvisje tezavnosti. Vučko3 reče pred 1 uro: NAJBOLJ dolgocasna. Ajde razumel bi dolgocasna, ampak NAJBOLJ? Ja, ker tok dolgocasnih igric ponavad ne PREigram, ampak jih prej zbrisem. GoB:R sm zavoljo serije vztrajal do konca. Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 30. april 2023 Share Objavljeno 30. april 2023 ke_kit reče pred 2 urama: A ti še nisi čisto razumel kak je modus operandi izbe Konzolec? Neki je lahko ali 10/10 ali pasja jajca. Vmesnih poti ni. Jebo mater, vsakic pozabim in evo, spet smo tu 😂 1 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 30. april 2023 Share Objavljeno 30. april 2023 []D [] []V[] []D reče pred 1 uro: Igral sem na privzeti tezavnosti, zal ni blo nobenega disclaimerja, da bo igrica dolgocasna, ce ne izberem najvisje tezavnosti. Ma smo se samo hecali. Isto kot ti. Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 30. april 2023 Avtor Share Objavljeno 30. april 2023 No jst se nism hecal, igrica je na smrt dolgocasna. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 30. april 2023 Share Objavljeno 30. april 2023 hehe, do-bra Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 1. maj 2023 Share Objavljeno 1. maj 2023 Igrica je dobra za koga je Ni popolna, samo dolgočasna pa tud ne Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 1. maj 2023 Avtor Share Objavljeno 1. maj 2023 Ja ce igrice rad igras pol je dolgocasna, ce jih pa raje samo gledas pol pa mogoce ni. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 1. maj 2023 Share Objavljeno 1. maj 2023 (urejano) How many cutscenes in GOW Ragnarok? God Of War Ragnarok Could Be 40 Hours Long, With 4.5 Hours Of Cutscenes. Sicer imaš nekaj gameplay segmentov, kjer te igra prisili v walking simulator, ampak to je spet zelo majhen delež igre. Če ti je pa dolgočasen gameplay na splošno, pol pa samo "dobro je za koga je". 1. maj 2023 uredilo bitje ke_kit Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 1. maj 2023 Avtor Share Objavljeno 1. maj 2023 ke_kit reče pred 37 minutami: How many cutscenes in GOW Ragnarok? God Of War Ragnarok Could Be 40 Hours Long, With 4.5 Hours Of Cutscenes. Pac te stevilke k si jih napisal so bullshit, ker ze prvi video na youtubeu kjer so sam cutscenei main zgodbe je 7 ur pa pol dolg... ke_kit reče pred 37 minutami: Sicer imaš nekaj gameplay segmentov, kjer te igra prisili v walking simulator, ampak to je spet zelo majhen delež igre. LOL to je pa se vecji bullshit pol dela ko niso vmesne sekvence je zadeva waling simulator, linearne mape kjer se mogoce mal odcepi vsake tolk potka, da prised do ene skrinje. Bojevanje je edin res dober igralni del igrice sam tega je zal samo 10% celotnega casa. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 1. maj 2023 Share Objavljeno 1. maj 2023 (urejano) kjere bajke haha []D [] []V[] []D reče pred 25 minutami: Pac te stevilke k si jih napisal so bullshit, ker ze prvi video na youtubeu kjer so sam cutscenei main zgodbe je 7 ur pa pol dolg... Če greš delat vse stranske zadeve (po možnosti ne na normal težavnosti), pol lahko v igri pustiš tudi 60-70 ur. Tudi če je tista številka zgoraj BS, je tole še vedno v mejah normale. Se pravi okoli 10-15% igralnega časa so cut-scenes. Očitno sta ti traversal in raziskovanje smeti (oz ti temu praviš walking simulator, kar je za crknit smešno, sry), ker to je glavni delež gameplaya. In spet smo na dobro je za koga je. 1. maj 2023 uredilo bitje ke_kit Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 1. maj 2023 Share Objavljeno 1. maj 2023 Itak vedno vsi pretiravamo v izjavah, ko želimo izpostaviti svoj prav. Ni god war walking similator, niso samo cutaceni itd.. Ampak malce pa je overrated Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 1. maj 2023 Share Objavljeno 1. maj 2023 (urejano) Ma eno je reči, da je GOW R overrated (najbrž res je, jaz sem užival na polno in sem biased), drugo pa, da je to najbolj dolgočasna igra vseh časov. Pimp očitno skuša samo doseči neko reakcijo in baita, ker noben normalen človek ne bi tega mislil resno. Že če bi rekel, da je to povprečno dolgočasna igra, bi to bilo reachanje, sam tisto vsaj lahko pripišeš osebnemu okusu in je v štartu konec debate. 1. maj 2023 uredilo bitje ke_kit Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 1. maj 2023 Share Objavljeno 1. maj 2023 Hahaha jaz sem skos bral njegov nick kot D V D. Zdej šele vidim PIMP. Odjavil se bom. 1 Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 1. maj 2023 Avtor Share Objavljeno 1. maj 2023 ke_kit reče pred 4 urami: kjere bajke haha Ja bajke si ti nalozil, ko si nek random nepreverjen citat iz googla nalimal. Kle je 7 pa pol urc videa brez igranja recimo: https://www.youtube.com/watch?v=bv7lviz0jyY S tem da niti ni vseh sekvenc notr, recimo dela ko jahata z Angrbodo in ne upravljas ti goveda pa ko se peljeta z dvigalom sploh ni not (zdej opazil ker sm gleda spodnje videje) in verjetno se za par urc drugega podobnega stuffa ni not. Sej priznam, da je verjetno unmu avtorju tvoje izjave tezko realno ocenit kolk je vmesnih sekvenc, ker segmenti v igrici konstantno hodijo po robu med walking simulatorjem in vmesno sekvenco. Recimo ce lahko samo naprej gumb drzis, ne mores met pa nobene druge interakcije s svetom je to zame vmesna sekvenca. Ce se vozis z dvigalom in po njemu lahko hodis, ko poslusas nek monolog NPCja, ampak ne mores pa nobene druge interakcije met z nicemer potem je to zame vmesna sekvenca. V zgornjem videu tut ni vmesnih sekvenc, ki so del raznih encounterjev (pa ne govorim o QTEjih). ke_kit reče pred 3 urami: Ma eno je reči, da je GOW R overrated (najbrž res je, jaz sem užival na polno in sem biased), drugo pa, da je to najbolj dolgočasna igra vseh časov. Pimp očitno skuša samo doseči neko reakcijo in baita, ker noben normalen človek ne bi tega mislil resno. Že če bi rekel, da je to povprečno dolgočasna igra, bi to bilo reachanje, sam tisto vsaj lahko pripišeš osebnemu okusu in je v štartu konec debate. Pac ne ni to noben bait, meni osebno je bla to najbolj dolgocasna igrica kar sm jih PREigral. Kot sm razlozil je mozno, da obstaja miljon bolj dolgocasnih igric, sam sm za njih bodisi sklepal, da niso my thing in jih nism niti igral al sm jih pa nehal igrat nekje vmes. GoW je bla pa ena mojih najljubsih, ce ne najljubsa fransiza vseh casov, rabil sm pa pol leta da sm jo obrnil, ker sm enostavno umiral od dolgcasa, ko sm se v enourni seansi pet minut bojeval, ostalo pa gledal sekvence al pa tiscal gobico naprej. Recimo ta primer, kle sm za dva mesca odlozil joypad: https://www.youtube.com/watch?v=U8qdwWugGRU https://www.youtube.com/watch?v=o2bwsqvkKao https://www.youtube.com/watch?v=rowos6i8LIY 69 minut igrice, od tega je 8 minut bojevanja, ostalo je pa vmesna sekvenca al pa walking simulator. ke_kit reče pred 4 urami: Očitno sta ti traversal in raziskovanje smeti (oz ti temu praviš walking simulator, kar je za crknit smešno, sry), ker to je glavni delež gameplaya. In spet smo na dobro je za koga je. Evo zgornji primer, kaj je tu dobrega raziskovanja in traversala LOL Popolnoma linearna corridor mapa, vecino casa je potka siroka par metrov in na obeh straneh zaprta da niti ni nekega hudega razgleda (sicer lepo izgleda pa dost kul detajlov kot un chain mail canopy itd). Pa ni to neka izjema ki potrjuje pravilo, celotno "raziskovanje" in traversal je narejen linearno, samo tocno dolocen prepad lahko preskocis, samo doloceno steno lahko preplezas od tocno dolocene tocke A do tocke B. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 2. maj 2023 Share Objavljeno 2. maj 2023 (urejano) Igra ima nekaj delov, ki so dolgočasni, tko kot opisuješ. Ko sem omenjal walking sim, sem imel v mislih točno to stopnjo, ki si jo ti linkal. Tole je izrazit outlier, kjer nas igra celo prisili v to, da hodimo počasi. Ta del je tudi meni najedal. Ampak večina igre ni taka, ker ti dovoli svobodno premikanje in raziskovanja. Ti praviš, da je večina igre walking simulatorja. Jaz se s tem ne strinjam, ker ne enačim linearnosti stopenj z walking simulacijo. Drugače imaš prav, da ti za brezveze kontriram, ker gre zgolj za to, da so ti slabi/dolgočasni določeni elementi igre, ki so meni dobri/engaging (traversal v prvi vrsti). Dobro je za koga je. 2. maj 2023 uredilo bitje ke_kit Navedek Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu Objavljeno 2. maj 2023 Share Objavljeno 2. maj 2023 Ajde, kot igrica (kjer je dejansko važno kaj pritiskaš po padu) je boljša od tlou, sam to spet ni nek izziv. Je pa pol predolga, prejšna je imela boljši tempo. Pa nobenga proper boss fajta, te so res kisle. Navedek Povezava do prispevka
Besko Objavljeno 2. maj 2023 Share Objavljeno 2. maj 2023 Tudi meni nov par GoW serije ne sede bas. Original trilogijo sem cislal, a se mi je Ragnarok, tako kot pravi stric nad menoj, zdel za pol predolg. Spektakularnih sefetin primanjkuje in nasploh tisti linkani del od Pimpa je bil cisto pretiravanje. V enici bi se z veseljem znova spopadel z valkirami, docim bi Ragnarok rad platinumal, ampak amount of filler content je enostavno prevelik. Navedek Povezava do prispevka
DrMiha Objavljeno 2. maj 2023 Share Objavljeno 2. maj 2023 Besko reče pred 56 minutami: V enici bi se z veseljem znova spopadel z valkirami, docim bi Ragnarok rad platinumal, ampak amount of filler content je enostavno prevelik. niti ni zajebana platina, samo je dost time consuming. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.