Skoči na vsebino

[PS4/5] God of War Ragnarök


Priporočeni prispevki

  • 3 tedne kasneje...

Igral sem God of War 2018 (drugič odkar imam plejko) preden sem prvič pognal Ragnarok, da sem na hitro šel preigrat zgodbo - kukr sm kako leto nazaj zatrjeval, da špil nima replay value - motil sem se, ful sem se zabaval in me je vleklo. V drugo sem tudi veliko bolj bil pozoren na lore pri branju/Mimirju, tako da sem igral isto časa kot sem v prvo, kljub temu da nism pregledal vsakega kotička :D

In glede na to kako odprt in malo večji je Ragnarok, mislim da replay value ne bo problem, samo ne takoj zdej. Se pa strinjam, da če bi bil špil narejen samo za PS5, da bi si bolj zaslužil 70eur, bi rekel, da je dat 60eur za crossgen maximum. Naj se jebejo Sony in ostali.

 

Meni je že Gow2018 lep špil, Ragnarok je pa konkretna nadgradnja v vsemu, od izgleda pokrajin do animacij pošasti in likov. Malo mi je smešno, da se nekateri obregnete ob grafiko, kot da je trenutno tako veliko lepših špilov na konzolah, sploh pa da imajo tak dobr performance. Nikol se mi ni zgodilo Ofuj.jpg, barvna paleta pri nekaterih scenah bolana, že Helheim mi izgleda dosti lepši kot prej.

 

Kar sem opazil, da ti "loading" prehodi so krajši kot v 2018, sploh če ni dialogov pri teleportanju, se vrata odprejo skoraj instantno. Res je tudi, da ima špil dosti koridorjev in deluje zelo omejen, samo je pa tudi bolj odprt špil kot 2018, samo dovolj daleč prideš v zgodbi pa ne razmišljaš več o temu.

Povezava do prispevka

Vrata pri teleportanju v World Treeju se vedno pojavijo, ko:

 

- špil konča loadat

- dialog konča

 

Če ni dialoga, ker si ga že poslušal predhodno, se ti vrata odprejo takoj po loadingu, na PS5 je praktično takoj. Niti ne rabiš tečt naprej samo stojiš ves čas na mestu in se bodo vrata vedno pojavila malo pred tabo.

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...
  • 4 tedne kasneje...
ke_kit reče pred 1 uro:

Še en, ki je igral na normal. :D

Igral sem na privzeti tezavnosti, zal ni blo nobenega disclaimerja, da bo igrica dolgocasna, ce ne izberem najvisje tezavnosti.

 

Vučko3 reče pred 1 uro:

NAJBOLJ dolgocasna. Ajde razumel bi dolgocasna, ampak NAJBOLJ?

Ja, ker tok dolgocasnih igric ponavad ne PREigram, ampak jih prej zbrisem. GoB:R sm zavoljo serije vztrajal do konca.

Povezava do prispevka

How many cutscenes in GOW Ragnarok?

God Of War Ragnarok Could Be 40 Hours Long, With 4.5 Hours Of Cutscenes.

 

Sicer imaš nekaj gameplay segmentov, kjer te igra prisili v walking simulator, ampak to je spet zelo majhen delež igre.

 

Če ti je pa dolgočasen gameplay na splošno, pol pa samo "dobro je za koga je".

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 37 minutami:

How many cutscenes in GOW Ragnarok?

God Of War Ragnarok Could Be 40 Hours Long, With 4.5 Hours Of Cutscenes.

Pac te stevilke k si jih napisal so bullshit, ker ze prvi video na youtubeu kjer so sam cutscenei main zgodbe je 7 ur pa pol dolg...

 

ke_kit reče pred 37 minutami:

Sicer imaš nekaj gameplay segmentov, kjer te igra prisili v walking simulator, ampak to je spet zelo majhen delež igre.

LOL to je pa se vecji bullshit pol dela ko niso vmesne sekvence je zadeva waling simulator, linearne mape kjer se mogoce mal odcepi vsake tolk potka, da prised do ene skrinje.

 

 

Bojevanje je edin res dober igralni del igrice sam tega je zal samo 10% celotnega casa.

Povezava do prispevka

kjere bajke haha :avadodo:

 

[]D [] []V[] []D reče pred 25 minutami:

Pac te stevilke k si jih napisal so bullshit, ker ze prvi video na youtubeu kjer so sam cutscenei main zgodbe je 7 ur pa pol dolg...

Če greš delat vse stranske zadeve (po možnosti ne na normal težavnosti), pol lahko v igri pustiš tudi 60-70 ur.

Tudi če je tista številka zgoraj BS, je tole še vedno v mejah normale. Se pravi okoli 10-15% igralnega časa so cut-scenes.

Očitno sta ti traversal in raziskovanje smeti (oz ti temu praviš walking simulator, kar je za crknit smešno, sry), ker to je glavni delež gameplaya. In spet smo na dobro je za koga je.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Ma eno je reči, da je GOW R overrated (najbrž res je, jaz sem užival na polno in sem biased), drugo pa, da je to najbolj dolgočasna igra vseh časov.

Pimp očitno skuša samo doseči neko reakcijo in baita, ker noben normalen človek ne bi tega mislil resno. Že če bi rekel, da je to povprečno dolgočasna igra, bi to bilo reachanje, sam tisto vsaj lahko pripišeš osebnemu okusu in je v štartu konec debate.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 4 urami:

kjere bajke haha :avadodo:

Ja bajke si ti nalozil, ko si nek random nepreverjen citat iz googla nalimal. Kle je 7 pa pol urc videa brez igranja recimo: https://www.youtube.com/watch?v=bv7lviz0jyY S tem da niti ni vseh sekvenc notr, recimo dela ko jahata z Angrbodo in ne upravljas ti goveda pa ko se peljeta z dvigalom sploh ni not (zdej opazil ker sm gleda spodnje videje) in verjetno se za par urc drugega podobnega stuffa ni not.

 

Sej priznam, da je verjetno unmu avtorju tvoje izjave tezko realno ocenit kolk je vmesnih sekvenc, ker segmenti v igrici konstantno hodijo po robu med walking simulatorjem in vmesno sekvenco. Recimo ce lahko samo naprej gumb drzis, ne mores met pa nobene druge interakcije s svetom je to zame vmesna sekvenca. Ce se vozis z dvigalom in po njemu lahko hodis, ko poslusas nek monolog NPCja, ampak ne mores pa nobene druge interakcije met z nicemer potem je to zame vmesna sekvenca. V zgornjem videu tut ni vmesnih sekvenc, ki so del raznih encounterjev (pa ne govorim o QTEjih).

 

 

ke_kit reče pred 3 urami:

Ma eno je reči, da je GOW R overrated (najbrž res je, jaz sem užival na polno in sem biased), drugo pa, da je to najbolj dolgočasna igra vseh časov.

Pimp očitno skuša samo doseči neko reakcijo in baita, ker noben normalen človek ne bi tega mislil resno. Že če bi rekel, da je to povprečno dolgočasna igra, bi to bilo reachanje, sam tisto vsaj lahko pripišeš osebnemu okusu in je v štartu konec debate.

Pac ne ni to noben bait, meni osebno je bla to najbolj dolgocasna igrica kar sm jih PREigral. Kot sm razlozil je mozno, da obstaja miljon bolj dolgocasnih igric, sam sm za njih bodisi sklepal, da niso my thing in jih nism niti igral al sm jih pa nehal igrat nekje vmes. GoW je bla pa ena mojih najljubsih, ce ne najljubsa fransiza vseh casov, rabil sm pa pol leta da sm jo obrnil, ker sm enostavno umiral od dolgcasa, ko sm se v enourni seansi pet minut bojeval, ostalo pa gledal sekvence al pa tiscal gobico naprej.

 

Recimo ta primer, kle sm za dva mesca odlozil joypad:

https://www.youtube.com/watch?v=U8qdwWugGRU
https://www.youtube.com/watch?v=o2bwsqvkKao
https://www.youtube.com/watch?v=rowos6i8LIY

69 minut igrice, od tega je 8 minut bojevanja, ostalo je pa vmesna sekvenca al pa walking simulator.

 

ke_kit reče pred 4 urami:

Očitno sta ti traversal in raziskovanje smeti (oz ti temu praviš walking simulator, kar je za crknit smešno, sry), ker to je glavni delež gameplaya. In spet smo na dobro je za koga je.

Evo zgornji primer, kaj je tu dobrega raziskovanja in traversala LOL Popolnoma linearna corridor mapa, vecino casa je potka siroka par metrov in na obeh straneh zaprta da niti ni nekega hudega razgleda (sicer lepo izgleda pa dost kul detajlov kot un chain mail canopy itd). Pa ni to neka izjema ki potrjuje pravilo, celotno "raziskovanje" in traversal je narejen linearno, samo tocno dolocen prepad lahko preskocis, samo doloceno steno lahko preplezas od tocno dolocene tocke A do tocke B.

Povezava do prispevka

Igra ima nekaj delov, ki so dolgočasni, tko kot opisuješ. Ko sem omenjal walking sim, sem imel v mislih točno to stopnjo, ki si jo ti linkal. Tole je izrazit outlier, kjer nas igra celo prisili v to, da hodimo počasi. Ta del je tudi meni najedal.

Ampak večina igre ni taka, ker ti dovoli svobodno premikanje in raziskovanja.

Ti praviš, da je večina igre walking simulatorja. Jaz se s tem ne strinjam, ker ne enačim linearnosti stopenj z walking simulacijo.

 

Drugače imaš prav, da ti za brezveze kontriram, ker gre zgolj za to, da so ti slabi/dolgočasni določeni elementi igre, ki so meni dobri/engaging (traversal v prvi vrsti). Dobro je za koga je.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Tudi meni nov par GoW serije ne sede bas. 

 

Original trilogijo sem cislal, a se mi je Ragnarok, tako kot pravi stric nad menoj, zdel za pol predolg. Spektakularnih sefetin primanjkuje in nasploh tisti linkani del od Pimpa je bil cisto pretiravanje.

 

V enici bi se z veseljem znova spopadel z valkirami, docim bi Ragnarok rad platinumal, ampak amount of filler content je enostavno prevelik. 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...