Aktivist Vanč Objavljeno 29. november 2022 Share Objavljeno 29. november 2022 fric reče pred 1 minuto: Ko bi bili sam cutscene problem, ko sem delal platino in moral, čez vse tiste ozke prehode (skriti loading screeni) malo je manjkalo pa bi se mi odpeljalo. To je en večjih razlogov, da sem se odločil opustiti idejo o platini. Ko sem backtrackal zadeve in blodil po mapi ter iskal zgrešeno... v roki pa mobitel - imel 5/6 vran od prej in iskal zadnjo... Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 29. november 2022 Share Objavljeno 29. november 2022 Kolikor sem Vanaheim hvalil zaradi severnega dela, ga moram tudi popljuvat za traversal. Se mi smili kdor mora tam prepotovat čez mapo. Sploh pa so portali tam obupni na kopnem. 1 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 29. november 2022 Share Objavljeno 29. november 2022 Meni je Vanaheim res brezveze vse razen kraterja. Platine pa ne bom delal, ker me ptice ne zanimajo, niti se mi da. Bom pa vse fajte oddelal itak Navedek Povezava do prispevka
AMF Objavljeno 29. november 2022 Share Objavljeno 29. november 2022 Drugače so vrane res na izi. S Tubo sem si pomagal samo pri eni Navedek Povezava do prispevka
To je priljubljen prispevek. ke_kit Objavljeno 30. november 2022 To je priljubljen prispevek. Share Objavljeno 30. november 2022 GMGOW težavnost. 9 3 Navedek Povezava do prispevka
seattle Objavljeno 30. november 2022 Share Objavljeno 30. november 2022 Men se je pa prvic zgodilo, da sem God of War igro pavziral. Vec kot teden sploh nisem zagnal. Par stvari me mal moti, mal dated design za dansasnje case (ceprav je to pac Gow recept). Ne da mi je slabo, mi je blo kul k sem igral sam zadnji teden sem rajsi kr kaj drugega delal. Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 Ma škoda, ker je engine/špil za PS4, zato smo vezani na razne skrite loading screene kot so dvigi kamnov, prehodi kleče v tunelih ipd. 3 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 Men pa grejo še najbolj na živce prehodi skozi teleporte, ko se NPCji odločijo, da bodo imeli neke dolge debate in pol moraš čakati po pol minute ali več, preden se pojavijo vrata. V resnici pa loading times na PS5 trajajo kvečjemu kake 5 sekund lol. Pa valjda tudi to kar omenja @bitsurugi. Te nepotrebne game design odločitve so v igri izključno zaradi old gena. Pol pa maš razne @atomice, ki pravijo, da stara generacija na zavira nove. Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 Loading, priznam, je zadeva, ki zavira zdejšnjo generacijo. Na PCju danes skoraj nihče nima več igre na HDDju, ampak samo na SSDju in je tudi obvezen. Medtem, ko last gen konzole imajo še vedno HDD in to tistega ta počasnega s 5400 obrati in igre, če se razvijalec odloči, da ne bo imel loading screenov v igri, potem je to edina možnost, da se na tak način zakumflirajo, kar pa na PS5 ne bi bilo potrebno zaradi izjemno hitrega stipe state drajva. Ampak drugje pa ne. Grafika pa ni nič slabša zato, ker je igra multiplatform, ker je enostavno potrebna razlika v GPU powerju cca 10x ali več, za 900p @ 30fps na medium/low, VS 4K @ 60fps @ ultra in danes ti vsaka igra deluje ali na modernem laptopu z integrirano grafiko ali na 5k€ beast gaming kompu, kako delata in kaka slika je, je pa druga zgodba. Je pa res da imata oba kompa SSD. 1 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 (urejano) HFW je dober argument za to, da grafika ne šepa zaradi crossgena. Tisto zgleda generacijo pred GoW, pa tudi dela na ps4. 1. december 2022 uredilo bitje Buzzkill 1 Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 Pro tip: ko si v onem vmesnem svetu, ne tečt naprej, ampak stoj na mestu... vrata se bodo vedno pojavila malo pred tabo, ker je to prikrit loading screen. Oz. špil vedno počaka najprej, da konča dialog, nato pa pridejo vrata... če tečeš naprej nič ne pridobiš. 1 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 Jaz to vem, ampak sem živčen in ali tečem naprej ali mečem sekiro 2 Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 Vučko3 reče pred 11 minutami: Jaz to vem, ampak sem živčen in ali tečem naprej ali mečem sekiro Uh to da tecem sem tudi jaz zivcen, ma metat sekiro je next level zivcnosti imo :)) 1 Navedek Povezava do prispevka
Skunky Lee Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 ma metat sekiro je čist fajn problem je če jo ponesreč u tv fukneš Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 Skunky Lee reče pred 10 minutami: ma metat sekiro je čist fajn problem je če jo ponesreč u tv fukneš al v člana familije Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 1. december 2022 Avtor Share Objavljeno 1. december 2022 (urejano) Buzzkill reče pred 1 uro: HFW je dober argument za to, da grafika ne šepa zaradi crossgena. Pomojem je to bolj slab argument al pa raj recem kr da je to kontra argument, ker ne ves kako bi igrica izgledala, ce bi bila delana samo za PS5. Jst sm mnenja da resolucija in fpsji in dva draw distance sliderja ni vse kar prinese nov hardware in verjamem da bi HFW lahko izgledal boljse ce bi bil PS5 ekskluziva. V glavnem zaenkrat je to bolj teoreticna debata, kaj je res bomo pa videli, ko bodo kaksne resne PS5 ekskluzive izsle. Nekaj kar bo koristilo nove prijeme, ki jih recimo UE5 prinasa (mimogrede zakaj Matrix Awakens demota ni blo na PS4). 1. december 2022 uredilo bitje []D [] []V[] []D 1 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 Nov Spiderman s performance raytracingom in vsemi bonbončki kere je imel Rift Apart ufff. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 []D [] []V[] []D reče pred 9 minutami: Pomojem je to bolj slab argument al pa raj recem kr da je to kontra argument, ker ne ves kako bi igrica izgledala, ce bi bila delana samo za PS5. Jst sm mnenja da resolucija in fpsji in dva draw distance sliderja ni vse kar prinese nov hardware in verjamem da bi HFW lahko izgledal boljse ce bi bil PS5 ekskluziva. V glavnem zaenkrat je to bolj teoreticna debata, kaj je res bomo pa videli, ko bodo kaksne resne PS5 ekskluzive izsle. Nekaj kar bo koristilo nove prijeme, ki jih recimo UE5 prinasa (mimogrede zakaj Matrix Awakens demota ni blo na PS4). Rift Apart je po moje še najbolj "resna" PS5 ekslkuziva z dobro grafiko. Sam ja imaš point. Treba bi bilo videt kako bi kaka AAA open world non cross-gen zadeva izgledala. Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 (urejano) 1. december 2022 uredilo bitje fric 1 Navedek Povezava do prispevka
DrMiha Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 (urejano) Buzzkill reče pred 6 urami: Nov Spiderman s performance raytracingom in vsemi bonbončki kere je imel Rift Apart ufff. čez eno leto. Insomniac dela s polno paro + kup support studiev, da bo zadeva ready. 1. december 2022 uredilo bitje DrMiha Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 (urejano) Po preigrani igri sem zdaj pogledal The Northman. Meni je kar precej brezvezen in mi na hipe deluje cheap produkcija. 3 dni sem ga po kosih zijal. 1. december 2022 uredilo bitje tomazek Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 Men je bil vizualno res čisti odfuk. Glede ostalih vidikov filma pa bolj tko tko ja. Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 Ma vizualno so ti kraji itak izjemni. Sem presenečen bil, da me film ni potegnil. Nič takih dogodkov, da bi si rekel wow carsko. 1 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 Ma za vizualnost štejem zraven tudi scenografijo, kostumografijo, efekte, fotografijo... Ne samo lokacijo. Men je vse to blo res carsko. 1 Navedek Povezava do prispevka
AMF Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 Platina 3 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 3. december 2022 Share Objavljeno 3. december 2022 ke_kit reče Dne, 1. 12. 2022 at 22:35: Ma za vizualnost štejem zraven tudi scenografijo, kostumografijo, efekte, fotografijo... Ne samo lokacijo. Men je vse to blo res carsko. Plus kako detajlirano je prikazana vera in kultura oz sploh cel vikinški lajf, plus glavni igralec je RIPPED AS FUCK. Men je bil film cool @tomazek priporočam še Valhalla Rising, če bi rad overdoze vikinške mesarije Čeprav pričakuj še bolj razvlečeno, weird in surrealistično sceno - zadevo je posnel Nicolas Winding Refn. Mogoče si pogledaš samo uvod, kjer je res proper evil butcher scena navijanja poglavarjevih črev na ošpičen kol, evo ontopic: danes sem imel celodnevno seanso gayminga (kaj drugega pa nej dela pošten rimokatolik na tak dan) in sem večinoma pucal sidequeste, zapiral dragomir (kette) hole, se ubijal z berserker kingi, metal sekire v papige, naredil en muselhaim challenge, skratka top fun Dejansko sem to delal cel dan in svinjsko užival zraven. Po zgodbi sem sicer tam, kjer greš pomagat Freyi, ko je odšla nazaj furat rebellion v močvirje. Pa se mi zdi, da sem še precej u pizdi oziroma da sem prekmalu zaglavil v določene side challenge, ki so verjetno mišljeni kot end-game content. Na primer uletel sem do berserker king challenga, kjer ti uletita dva mega zajebana chiefa - ni šans da to naredim, nimam za zmrznjen burek, sploh ne vem kaj se zgodi pa me ni več. No in grem še mal do naslednjih berserker kingov v Alfheim - in mi uletijo TRIJE modeli Dej wat da fak, a igramo mi Sekiro-level težavno igrico al kaj, ffs. Dva berserker challenga sem naredil (eno bejbo s helebardo in enega tipa v midgardu), dva mi izgledata doable (en čarovnik ki meče elektriko in en ki mislim da ima dva meča - čeprav čarovnik mi je deloval MEGA zajeban), ampak kako bom pa naredil ostalo pa ve samo Bog. Je pa nora razlika, kok se pozna, ko te side misije prisilijo, da res levelupaš vse kar imaš in porabiš vse resourse do zadnjega centa, da sploh lahko kaj narediš. Ker sem šel potem čisto na koncu delat naprej zgodbo in je bilo ko da bi iz very hard preklopil na normal. Prov počutiš se, da si neki uspel naredit, evo Igrica mi je še vedno super in se špila ko pesem, mi je pa res škoda, da pri Santa Monici niso znali narediti še enega koraka več in nadgraditi GOW 1 na način, kot je Naugty Dog naredil s TLOU 2. Ampak ej, tako lepo šprica dopamin, da ne bom neki preveč pameten in kritičen 2 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 4. december 2022 Share Objavljeno 4. december 2022 Fun fact, eno berserkerico spila tista ko je spilala lady Dimitrescu v RE Village Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 4. december 2022 Share Objavljeno 4. december 2022 (urejano) haha zakon Čist možno da je bila ta s helebardo; višina, prezenca in over 9000 ego lajnerji ko te nabije so bili že pravi 4. december 2022 uredilo bitje Galko Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 4. december 2022 Share Objavljeno 4. december 2022 Galko reče pred 1 uro: Plus kako detajlirano je prikazana vera in kultura oz sploh cel vikinški lajf, plus glavni igralec je RIPPED AS FUCK. Men je bil film cool @tomazek priporočam še Valhalla Rising, če bi rad overdoze vikinške mesarije Čeprav pričakuj še bolj razvlečeno, weird in surrealistično sceno - zadevo je posnel Nicolas Winding Refn. Mogoče si pogledaš samo uvod, kjer je res proper evil butcher scena navijanja poglavarjevih črev na ošpičen kol, evo ontopic: danes sem imel celodnevno seanso gayminga (kaj drugega pa nej dela pošten rimokatolik na tak dan) in sem večinoma pucal sidequeste, zapiral dragomir (kette) hole, se ubijal z berserker kingi, metal sekire v papige, naredil en muselhaim challenge, skratka top fun Dejansko sem to delal cel dan in svinjsko užival zraven. Po zgodbi sem sicer tam, kjer greš pomagat Freyi, ko je odšla nazaj furat rebellion v močvirje. Pa se mi zdi, da sem še precej u pizdi oziroma da sem prekmalu zaglavil v določene side challenge, ki so verjetno mišljeni kot end-game content. Na primer uletel sem do berserker king challenga, kjer ti uletita dva mega zajebana chiefa - ni šans da to naredim, nimam za zmrznjen burek, sploh ne vem kaj se zgodi pa me ni več. No in grem še mal do naslednjih berserker kingov v Alfheim - in mi uletijo TRIJE modeli Dej wat da fak, a igramo mi Sekiro-level težavno igrico al kaj, ffs. Dva berserker challenga sem naredil (eno bejbo s helebardo in enega tipa v midgardu), dva mi izgledata doable (en čarovnik ki meče elektriko in en ki mislim da ima dva meča - čeprav čarovnik mi je deloval MEGA zajeban), ampak kako bom pa naredil ostalo pa ve samo Bog. Je pa nora razlika, kok se pozna, ko te side misije prisilijo, da res levelupaš vse kar imaš in porabiš vse resourse do zadnjega centa, da sploh lahko kaj narediš. Ker sem šel potem čisto na koncu delat naprej zgodbo in je bilo ko da bi iz very hard preklopil na normal. Prov počutiš se, da si neki uspel naredit, evo Igrica mi je še vedno super in se špila ko pesem, mi je pa res škoda, da pri Santa Monici niso znali narediti še enega koraka več in nadgraditi GOW 1 na način, kot je Naugty Dog naredil s TLOU 2. Ampak ej, tako lepo šprica dopamin, da ne bom neki preveč pameten in kritičen +1 na vse. Fak stari, kot da bi bral lastno izkušnjo. Sam, da jaz sem bil vedno trmast in delal une dvojne in trojne berserk čefurji grupe sproti. Ure in ure zabave (neironično!). Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 4. december 2022 Share Objavljeno 4. december 2022 1 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.