Skoči na vsebino

[PS4/5] God of War Ragnarök


Priporočeni prispevki

Evo,včeraj zvečer sem še jaz obnil. Bil sem zelo kritičen do Ragnaroka in tudi do prejšnjega. Veliko vas je reklo, da nima šense ob Elden Ringu, da ga poje. Men recimo je pa to čisto drugačen špil. Tudi meni je Elden Ring precej boljši, pa tudi Elden ring ima ogromno napak, tako kot God of War. Po drugi strani pa nek Sekiro, Darksouls 3 in Bloodborne so skoraj brez napak, če smo pri From igrah. Tako Elden Ring objektivno gledano je boljši, sam ni pa zdej tisto, da totalnoowna.

 

Zadeva, ki mi je šla na živce pri enki je ta, da je bil največji spektakel takoj na začetku in potem nič ni preseglo več tega fajta gozdu. Pri Ragnaroku tempo lepo narašča celo igro.

Pri enki prakično ni bilo nekih bossov, tukaj jih je ful in to mi sede in tudi različni so, sicer se reciklirajo pa vendar...

Voice acting, režija, podajanje zgodbe je na tolk visokem nivoju, da enostavno tiste slabe stvari nekoliko ublaži. Res spektakel na potenco, nabit celo s čustvi lol :)

 

Gameplay je pa žal kjer res strugla, že prvi je. Nevidne stene tako slabe, tako očitne, tudi tam kjer dejansko ničesar je to res nespremljivo za leto 2022, fajt zgleda tako, da uporabiš rune, oba cooldoawna ne sekiri, oba cooldowna na blejdih, oba cooldowna na sulici in potem še rage in tukaj je sedaj boss nekje skoraj na polovici healtha brez da se te je dodatknil, kar zadostuje za checkpoint druge faze. Jup bosse delaš po checkpoinitih in ne od začetka lol :) Potem backtrackanje, vse je kriptirano. Ker vsaka stvar trigera al glasbo, al dialog. Da sem enkrat po eniih rovih lutal in je blo res hecno, ker je bilo 30min tišine v igri, brez glasbe ali blebetanja, kar je drugače skozi. Prej smo se o glasbi pogovarjal, no res je vrhunska sicer, ampak to je samo med cutsceni, med igranjem je bolj kot ne ni... Ni to Ashenvale v world of warcraft. Zadeva, da enemyi imajo čisto preveč healtha smo že ugotovili, ampak to res negativno vpliva na to, da si ti kao bog vojne, saj ko presedlaš na mulca, ugotoviš da je mulac močnejši od fotra. Mulac 1-2x ustreli z lokom in se že odpre animacija za finisher. Potem zakaj je to še slabo, je že filozofsko mal. Facebutne pri hack & slaših če se ne motim je ravno FROM uvedel, ker je tam to logično. Saj imajo enemya precej manj healtha, trash irabijo 1-2 hita. Tukaj pa znajo na tečetku igre, ko ni še toliko cooldownav, kar malo roke bolet, k moraš tok pritiskat.

 

Ena stvar, ki je pa pri igri res dobro narejena, ja pa Platina. To bo prva igra, pri kateri se mi bo celo mogoče dalo platinirat, ker enostavno te achivemnti vlečejo in so lepo narejani.

 

 

Jest sem odlschool, ko so bli za igre na taglavni SEGA in NINTENDO, ter ARCADE mašine, kjer so bli japonci ta glavni. In te japonci res zanjo narest dober gameplay, k men sede. Če bi dal še američanom, da vse skupaj zrežirajo bi bil to perfect game.

Povezava do prispevka
atomic reče pred 5 minutami:

Če bi dal še američanom, da vse skupaj zrežirajo bi bil to perfect game.

 

Ameriški directors cut Elden Ringa, pa tudi da se ne dotaknejo gameplaya, bi bila igra za 70 ne pa 90+.

 

Varre bi najprej mel 40 minutni walking simulator exposition, kjer bi povedal vse kar se je zgodilo pred shatteringom, spoilal M=R in ti dal navodila kam it in koga ubit, preden te vrže v izbiro težavnosti.

 

Kar se pa tiče opisa GoW, strinjam se z vsem razen platino. Ni bilo še igre, ki bi me vlekla da grem achievemente delat, ajde tisti v WoW kjer si dobu hiter mount al kak jebački title, to je pa to.

Povezava do prispevka
atomic reče pred 56 minutami:

fajt zgleda tako, da uporabiš rune, oba cooldoawna ne sekiri, oba cooldowna na blejdih, oba cooldowna na sulici in potem še rage in tukaj je sedaj boss nekje skoraj na polovici healtha brez da se te je dodatknil, kar zadostuje za checkpoint druge faze.

Evo. Tole ti naredi normal težavnost. Vse skupaj strivializira in pokvari bojevanje.

Sicer, glede na to kar praviš, sama sreča, da je v igri možnost izbire težavnosti, k drugače je ne bi niti obrnil. Že na GMNM težavnosti je zadeva težja od From iger imo.

 

Jaz sem po 15ih urah igranja na GMNM, reštartal od začetka in preklopil na GMGOW, ker sem začel steamrollat vse množične mob encounterje. Ne predstavljam si kako brezveze mora biti to igrati na normal ali nižje.

Oz. ja, si nekako predstavljam, ker sem na normal preigral GOW 2018, ki mi je bil neprimerljivo bolj boring od dvojke.

Enostavno med igranjem izklopiš del možganov in vegetiraš. Valjda ni nobenega investmenta.

Hvala kurcu, da me je Fromsoftware popravil, ker sem bil broken af.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

 

ke_kit reče pred 1 uro:

Evo. Tole ti naredi normal težavnost. Vse skupaj strivializira in pokvari bojevanje.

Sicer, glede na to kar praviš, sama sreča, da je v igri možnost izbire težavnosti, k drugače je ne bi niti obrnil. Že na GMNM težavnosti je zadeva težja od From iger imo.

 

Jaz sem po 15ih urah igranja na GMNM, reštartal od začetka in preklopil na GMGOW, ker sem začel steamrollat vse množične mob encounterje. Ne predstavljam si kako brezveze mora biti to igrati na normal ali nižje.

Oz. ja, si nekako predstavljam, ker sem na normal preigral GOW 2018, ki mi je bil neprimerljivo bolj boring od dvojke.

Enostavno med igranjem izklopiš del možganov in vegetiraš. Valjda ni nobenega investmenta.

Hvala kurcu, da me je Fromsoftware popravil, ker sem bil broken af.

 

Jest sem obrnil tudi marsikatero težko igro, ala Sekiro, Cuphead. Igram tako, kot si razvijalci zamislijo, če so oni rekli, da je neka težavnost normalna, potem ne vidim razloga zakaj bi si oteževal, saj gre za miljonski produkt. Že v malo boljši restavraciji si nikoli hrane ne dosolim ali s tabascam opletam, tako si je chef zamislil in pika. To, da so se oni zakalkulirali, da je normalna težavnost prelahka za povprečnega igralca, to je njihov problem. Ne morem jest preigrat 1/3 igre in rečt, u fak to pa ni cool in spremenit težavnost na +-. To more štimat po deafult, tako kot pri FROM igrah.

Že večkrat pa smo ugotovili, da bojevanje ostane skoraj nespremenjeno. Samo pač oni morajo tebe 2x več udarit in ti njih 2x več. In primerjat s težavnostjo FROM iger, ne gre. Tam tebe trash 2-3x užge in umreš ti pa njih samo 1x-2x, tukaj je pa ravno obratno, ti moraš njih največji trash na najtežji stopnji 9x oni pa tebe 6x. Tam je smrt nekaj vsakdanjega, tukaj ni in se celo lahko rešiš, ko umreš. Spet tam se lahko pohealaš vmes, tukaj moraš čakat, če dropne kaj... Tukaj imajo bossi checkpointe, tam jih nimajo... Tam se resurectaš pri bonfire in zgubiš vse iteme, ki si jih porabil v zadnjem poskusu, tukaj se resurectaš takoj in imaš vse. Tam imaš buffe in sama oprema spremeni totalno taktiko, tukaj tega ni... Tako da ta primerjava je tko no...

 

In da moram jest, ki sem z golimi rokami odprl faco, kot Ser Gregor Clegane Oberyn Martellu največjemu Bogu Nevihte in Groma in poglavarju Olympusa, da se potem matram na peasantih, pa kdo je tukaj Bog vojne potem? Kako je že rekel, Oblak ko ločitveni sodbi? Pa kdo je igral za Bayern? Jest ali žena? Tako da ne gre za težavnost tukaj, ampak za sam koncept, katerega so izbrali oni, katerega kritizram. Lahko grem takoj igrat na najtežjo stopnjo še enkrat in ne verjamem, da bo pa zdej igra kar waw, ker ne bo...

 

Tako da ja verjetno si hud, ker igraš na najtežji stopnji, po vsej verjetnosti boljše igraš vse te igre od mene. Podobno debato sva imela 10 let nazaj, pri FIFI manual. Manual samo izključno oteži napad in osnovne podaje, tako da ko upravljaš Neymara in če nisi res 100% skoncetriran in nadrkan ne bo Neymar niti najbolj basic podaje podal točno v noge 3m odaljenmu igralcu. Istočasno pa igranje v obrambi ostaja popolnoma identično, se pravi fully automatic. In pri God of War, igra faking ničesar ne spremeni, ni zdej da je enemyev ful več na ekranu, to je bilo že leta 1988 na fighterskih igrah. Tukaj niti tega ni, ampak izključno ti moraš njih večkrat udarit in oni tebe manjkrat, to je to... Sorry, ampak to ne more imet takega vpliva na gameplay, kot ga tisti, ki igrajo na najtežjo stopnjo želite prikazat.

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka

Še kako ima vpliv na gameplay. Na eni strani imamo buttonmashanje in zehanje ob čakanju da mobi padejo, na drugi pa nujo po obvladovanju čim več mehanik bojevanja z različnimi orožji glede na tip mobov, da lahko preživimo večino random encounterjev v igri. Da ne govorimo o tem kako bolj pomembno postane level upanje in sestavljanje buildov Kratosa.

 

Primerjava z manual fifo je recimo zelo na mestu. Na eni strani imaš brezvezno igro, kjer igraš fliper in zadevaš gole na slepo, na drugi pa skill based igro, ki postane počasnejša in bolj taktična, ker ne moreš kar bufferat podaj. Daleč največja prednost pa je zadovoljstvo, ko ti (tebi, igralcu, ne pa konzoli/PCju, ki igra namesto tebe) uspe doseči lepo akcijo in gol, ki ga v 200 urah igranja prej še nikoli nisi videl. Automatic/easy mode to povsem razvrednoti.

 

atomic reče pred 2 urama:

Tako da ja verjetno si hud, ker igraš na najtežji stopnji, po vsej verjetnosti boljše igraš vse te igre od mene.

Tole si malo udaril mimo. Sploh ni poanta v duvanju ali zasmehovanju. Gre se za to, da višja težavnost naredi igro bolj zanimivo in ji doda vrednost.

Čisto isti razlog čemu so mi From igre boljše od Ubisoft open worldov.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Ok spil mi je pune fun…zaj res uzivam…ko mas nabildan lik pa rune..jih na GWNM cotas ko picke :).

 

raziskujem, delam sideQ..zapiram kukne..teare..berseerkers..pa vrane iscem za dodatniga. Mislim da masiram proti koncu 

Spoiler

Ubil heimdella in koncal quest…lih se z ladjo odpravo na novo podrocje, da se resim Brigira. 

Navedek

 

vglavnem pune fun, grafa najs..ce ne bi blo ER goty gladko.

Povezava do prispevka

Koncno obrnil vceraj zvecer, tko da se spet upam prikazat v tej temi :D

57 ur zaenkrat, veliko od tega valda side opravkov (sem pa na splosno pocasen igralec, vedno mam vec ur kot average). Main quest se mi je zdel lazji kot v 2018, na give me no mercy nisem ravno svical. Ampak dobro, itak so kaksne stranske zadeve bolj zajebane. Mislim, da bom se malo spucal stvari, ampak dvomim da bo padla platina.

Povezava do prispevka

na momente prav ne morem verjet kako slab je lahko ta špil kar se gameplaya tiče. Že itak bogo da sem bog katerega lahko z lahkoto premaga nek volk ali malo večji krokodil, potem morejo še nasprotniki imeti neke cheap aimbot shote iz daljave. To leseno premikanje in nek sketchy dodge ki včasih sploh ne deluje pa tudi ne pomaga sploh ko je več nasprotnikov.

Povezava do prispevka
Gapi182 reče pred 23 minutami:

na momente prav ne morem verjet kako slab je lahko ta špil kar se gameplaya tiče. Že itak bogo da sem bog katerega lahko z lahkoto premaga nek volk ali malo večji krokodil, potem morejo še nasprotniki imeti neke cheap aimbot shote iz daljave. To leseno premikanje in nek sketchy dodge ki včasih sploh ne deluje pa tudi ne pomaga sploh ko je več nasprotnikov.

Še en k igra na normal.:D

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...