Skoči na vsebino

Final Fantasy VII Remake


Priporočeni prispevki

svgX1ru.jpg

 

10.4.2020,  Square Enix, za Playstation 4

 

Set in the dystopian cyberpunk metropolis of Midgar, players control mercenary Cloud Strife as he and an eco-terrorist group known as AVALANCHE oppose a powerful megacorporation known as Shinra from using the planet's life essence as an energy source. The gameplay combines real-time action with strategic and role-playing elements.

 

soVM7PV.png

 

  Square Enix
Povezava do prispevka

Včeraj sem po all nighterju končno zaključil mojo večtedensko odisejado. Z izdelkom sem zadovoljen, bi si celo upal reči, da mi je v mnogih pogledih odličen, a je hkrati celotno izkušnjo zaznamoval občutek nepestane razdvojenosti. Iskreno povedano, ne znam sploh dobro opredeliti, zakaj sem se s tako težavo prebijal naprej, ker ni neke očitne stvari, ki bi me res motila. Pacing in sidequesti bi bili lahko gotovo tudi precej boljši, samo predstavljata ta elementa še vedno nek manjši del špila.

 

Največji offender je pa gotovo konec. V bistvu niti nisem salty, ker pač razumem, da ni bil namenjen meni, kot novemu igralcu, samo c'mon. Tole je pa res en večjih bullshitov v gamingu zadnjih let :D. Mogoče bi zadevo malce omililo, če bi igro oglaševali z manj zavajujočim naslovom oziroma na kakršenkoli že način dali vedeti, da to

Spoiler

ni res *remake*, ampak alternativna zgodba / reboot / potencialno celo sequel. Saj je bilo seveda znano, da bodo nekatere stvari drugačne in da bodo morali dosti vsebine dodati, vendar ni bilo nikjer niti namignjeno, da moraš za pravo izkušnjo NUJNO končati original.

Predvsem pa se mi zdi, da bi 23 let po originalu resnično morali imeti v mislih, da bo lep kos publike prvič izpostavljen špilu, ker je bil za nas tale finale res en moker štumf po ksihtu. Ne samo, da ti 75 % stvari ni jasno kaj se dogaja, oropan si kakršnekoli emocionalne katarze. Ne vem no, se mi zdi, da bi se gotovo dalo izpeljati zadevo na način, ki bi zadovoljil novo in staro publiko.

 

Upam, da je konec vsaj pasal veteranom prvenca. Bi bil vsekakor zainteresiran za vaše mnenje.

Povezava do prispevka

Original sem obrnil po dolgem in pocez. Remake mi je bil tam do Hojovega laboratorija z izjemami se kar v redu ampak v in po tistem segmentu pa mi je bilo bolj ali manj vse samo downhill, ker namesto remaka dobis Kingdom Hearts fanfiction.

 

Spoiler

In tudi Sephirotha se skozi celo igro (in se posebej pri koncu) prikazuje kot "Remember this cool guy from Kingdom Hearts?"

 

Glede najbolj kisle izkusnje pa

Spoiler

Ko Sephiroth "ubije" Barreta in ker pac Fate™ Barret prezivi, ker ga tisti duhovi pozdravijo (ki so mi bili tako brezvezni da se niti imena ne spomnim :lol:). Potem pa ponovitev na avtocesti ko helikopterji in vse kar je eksplozivnega na svetu pade na tisti tovornjak ampak spet vsi cudezno prezivijo ker Fate™.

 

V glavnem protagnonisti bi lahko poceli karkoli (tudi nic) in bi usoda ze poskrbela da bi se vse odvilo na enak nacin brez negativnih posledic.

 

V glavnem, ce bi startali z "Final Fantasy VII Retold/Reimagined/Rewhatever" bi se nekako slo ampak Remake pac to ni tako da zame PS1 Final Fantasy VII se vedno ostaja glaven nacin igranja FF7.

 

uredilo bitje BumbleBee
Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...

Zdaj sem v devetem chapterju in se stalno sprašujem če bi sploh še igral. Zgodba je ok, čeprav so npc-ji še posebno japonski kar se obnašanja tiče. Cloud ima gromozanski dildo v riti že od štarta. Svet je sicer čudovit, a kaj ko je tako majhen stranski kvesti pa brezvezni. Potem pa je tukaj še combat. Klinčev combat. Pa ne da bi bila igra kakorkoli pretežka, ker to ni. A ko me en sovražnik že 5tič stun locka, ali pa block ne prime takrat ko bi moral me prime da bi zgrizel kontroler. Igralca bi morale kaznovati njegove napake, ne pa napake v dizajnu.

 

FF XV mi je bil mnogo, mnogo boljši špil kot pa tole. 

Povezava do prispevka
  • 2 mesca kasneje...

Bom malo UST-jal tale topic

 

Evo špil mi je zdaj, po koncu bossa iz 2. reaktorja in po ponovnem srečanju z Aerith spet čist hud :D Tisti sektor 7 slumsi s porazno praznim svetom in brezveznimi sidequesti so mi res zamorili, ampak zdaj ko se špil spet vrne na main story je pa sam njammm. Super se špila, pa tudi upgrade / materia sistem je še vedno dovolj deep in nasprotniki dovolj težki, da vleče in da spodbuja bolj rpg pristop upgradanja lika. 

 

Ne vem kak mi bo na koncu, ampak zdele po cca 10ih urah mi je top :)

Povezava do prispevka

Naredil House of Pain bossa (zaenkrat najtežji fajt v špilu hands down) v Areni, zdaj se Aerith napravlja v kurbo, Cloud jo pa čaka pred lokalom, precej živčen in z napol trdim.

 

Carski špil je ko svinja. Vzamem vse nazaj o low budget filingu - Walled Market je ena najlepših in najbolj detajlirano narejenih lokacij kar sem jih videl. Nore barve in lightning, prov vsak košček sem raziskal in pobiral čeljust kok je lepa lokacija. U bistvu me zdej skrbi, koliko časa in keš je šlo v ta špil - imo ogromno - in me je strah, če bodo lahko momci zbrali dovolj sredstev za enako kvalitetno narejen Part II :D Top tier jrpg je tole, verjetno ne bo imel globine in likov kot jih ima Persona 5, ampak kot popcorn akcijski rollercoaster jrpg pa fenomenalno deluje. 

 

Fak no kok čutim da bodo zajebal part 2 al neki, ni šans da tako kvalitetno odfurajo vse skupi, predobr bi blo :D

Povezava do prispevka

Pomoje nimas zaskrbet. Sony se zaveda kaj Ff7 pomeni za playstation kot brand, in glede na prodajo in reviewe ni skrbet da ne bojo mel dost budgeta. 

 

lowkey pričakujem da bo part dve ena izmed prvih iger k bo nakazala kaj next gen res pomeni.

Povezava do prispevka
Niblonian reče pred 25 minutami:

Pomoje nimas zaskrbet. Sony se zaveda kaj Ff7 pomeni za playstation kot brand, in glede na prodajo in reviewe ni skrbet da ne bojo mel dost budgeta. 

 

lowkey pričakujem da bo part dve ena izmed prvih iger k bo nakazala kaj next gen res pomeni.

 

Sony dobesedno nič nima z razvojnimbudgetom FFVII ampak SquareEnix ;) Marketing je pa druga stvar. Itak so ble pa FF igre vedno narejene z mucho dineros. Tukaj Square nikol ne špara.

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Evo obrnil. Pri men je bil občutek pri igranju naslednji: uvod kul, slums omg kako slabo, potem spet hype nad Walled marketom in recimo da 10-20 ur igranja za tem, res uno sweet sweet, potem še vedno kul, ampak proti koncu pa čedalje bolj slabo. In za čisti finiš špila sem se moral prov prisiliti, da sem ga končal, tok se mi je že vleklo. So se ful potrudili, ampak tole ni igrica, ki bi jo ne vem kako cenil ali čislal ali imel v spominu še naslednjih 100 let - tako kot sem imel originalen FF 7. Popcorn fun, sicer zelo lepo narejen, ampak nič več. Špilu ogromno zmanjka na mnogih področjih :( 

 

- igrica je po nepotrebne razvlečena v 3 PM. Ful se podaljšuje igralni čas z bebastimi mini opravili, recimo plezanjem po ceveh itd... ki so tam samo zato, da dlje časa igraš. Ma gameplaya se ne podaljšuje na ta način ffs no. Da vožnje motorja ne omenjam, ker bom nekaj razbil. 

 

- Svet ni preveč zanimiv. Razumem, da so spremenili koncept igranja in da so iz top-down JRPGja poskusili narediti bolj osebno, bolj akcijsko izkušnjo, ampak so zapretiravali z zaprtostjo in omejenostjo. Svet okrog tebe je premalo interaktiven in premajhen, da bi vzdržal primerjavo s titani, ki obstajajo v 2020. Niti slučajno nimaš občutka neke avanture in magičnosti sveta (kot imaš na primer v dobrih RPG-jih in seveda tudi v FF 7), ampak si pač zaprt v neke koridorje, kjer tekaš od točke A do B.

 

- Liki so annoyjing. Od Clouda do Barretta do celotnega Shinra casta. Itak da so bili campy že v originalu, ampak tam so bili 5x6 stranic campy poligoni brez voice actinga. V Remaku... ...so pa faking 5 letni trash talking otroci v fenomenalno animiranih telesih in obrazih odraslih. In ta shit moraš poslušati non stop 45 ur.

 

- zgodba je tako polna bullshita in nelogičnih momentov, da povsem izgubiš investiranost. Ajde razumem, to je Final Fantasy, magični svet robotov, monsterjev, čaranja in kometov po faci, ampak vseeno mora še tako fantazijski svet slediti neki logiki. FF 7 R svet nima nobene logike in nobene koherence, še manj pa dejanja protagonistov. Voditelj Shinre ti skuri celotno mesto in ubije par milijonov ljudi - ti ga na koncu vseeno valda rešiš ko pravi vitez. Tipo ti porine meč skozi celo telo? Preživiš, zato ker pač. Pobiješ par tisoč nasprotnikov ko šus, prideš do sina od glavnega bad guya... in ga pustiš živeti, ker pač je tako cool. Ful ful nekonsistenten svet, naracija in moralni kompasi.

 

- Sidequesti so lol. Plus večina stvari ti je prinešenih tako na pladnju, da izgubiš še tistih 10% želje za raziskovanje čudovitega sveta okrog tebe (zaprti koridorji smetnjakov, kurbišč in razfukanih betonskih stavb).

 

- Zadnji del je obupno zrežiran. Prov na glavo se meče, da bi ti bil všeč, nate se dere AKCIJA AKCIJA AKCIJA LEJTE ME AKCIJA AKCIJA KVA TO DELA STARI EJ AKCIJA AKCIJA AKCIJA, ti si pa iz minute v minuto manj zanimiran, ker pač človeški um ne deluje tako, da je sposoben pumpati adrenalin in endorfin jebene 4 ure skupaj (toliko dejansko od oka traja zadnja sekvenca). 

 

Pa daleč od tega da je FF 7 R crap, samo preveč hoče bit. Igrica bi bila super, če bi bila to, kar je bila v osnovi: linearna uvertura v mojstrovino, ki postane FF 7, ko se enkrat razvije. Pa ajde da če so res kralji in jo uspejo raztegniti na kvalitetnih 25 ur in jo legit prodajajo kot samostojen prolog al neki. Komot kupim in jo dam na polico ob, ne vem, FF 7 R main delu. Sam v tejle obliki mi pa ne pije vode :(

Povezava do prispevka

Stvari ki so te motle so bile ze v originalu tako zastavljene(cevi, motir minigame). Glede na toda jeremyke se mi zdi kr na mestu da so noter ostale.

 

Fajtas se z hišo in summonas ledena božanstva, kako lahko pricakujes da bo spil sledil neki logiki?

 

se strinjam, da zgodbovne odločitve ki so jih naredil samo za remake so dost kr neki, se posebi ta zakol nakoncu in last boss fight. sam ostalo se mi je zdel dost on point. Je pa res da sem kr velik ventilator originala in bi mislil dogajal tud ce bi bil velik slabsi :)

 

pomoje ta open world avantura ki jo iščeš pride z naslednjim delom. Bili zivi pa videli.

 

 

uredilo bitje Niblonian
Povezava do prispevka

Sej to na nek nacin tudi sam tumbam :) vsi, ki smo igrali oriđiđi FF7 vemo, kaj pride z naslednjim delom. In itak da zna bit bomba. In mi je zato žal, ker so se tok trudili expandati prvi del igrice in jim IMO ni najboljš ratal. Ker pač ni bil nikdar mišljen kot samostojen del. IMO so zajebal da so šli razsekavat špil, razumem pa finančne vzroke zadaj (igrica izgleda hype as fuck in je verjetno temu primerno draga za razvijat). Na začetku še gre, pol pa kr nekako zvodeni vse skupaj. Nima takega efekta pravljice kot ga ima originalna, krajša, bolj destilirana verzija FF 7.

 

Odkrito - bi ti FF 7 R v vakuumu dal med top 20-30 špilov te generacije? Bi jo upal priporočiti frendu kot a must play naslov, tko kot kak Uncharted 4 al pa RDR 2 al pa HZD?

Povezava do prispevka

Fanu 7ke bi vsekakor upal priporočiti kot must play. Komu drugemu ne.

 

Drugače pa dobro spisano zgoraj, se strinjam z večino stvari. Konec se mi je vlekel v tri krasne. Se pa ne strinjam s tem, da je sector 7 del beden. Men je bil ravno pravi cheese. Z očmi sem začel zavijat pri train graveyardu. :D

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka
Niblonian reče pred 1 uro:

Stvari ki so te motle so bile ze v originalu tako zastavljene(cevi, motir minigame). Glede na toda jeremyke se mi zdi kr na mestu da so noter ostale.

 

Fajtas se z hišo in summonas ledena božanstva, kako lahko pricakujes da bo spil sledil neki logiki?

 

se strinjam, da zgodbovne odločitve ki so jih naredil samo za remake so dost kr neki, se posebi ta zakol nakoncu in last boss fight. sam ostalo se mi je zdel dost on point. Je pa res da sem kr velik ventilator originala in bi mislil dogajal tud ce bi bil velik slabsi :)

 

pomoje ta open world avantura ki jo iščeš pride z naslednjim delom. Bili zivi pa videli.

 

 

 

Ja samo v originalu je bilo tistega plezanja 2 zaslona in en timing minigame ko si moral skociti na nihajoco vrv. V remaku so pa to sli siriti na dve urni segment z mini bossi. In kot je Galko rekel, proti koncu se ze prav silis in si mislis "pa kdaj bo ze konec no". Se proti zacetku pred reaktorjem 5 je tisto iskanje poti po tistih visecih platformah par ur, ko je originalu spet bilo vsega skupaj za 2 zaslona.

 

Spoiler

Kar se pa tice logike je problem fate/destiny plot armor, ker ti je usojeno da bos resil planet bo usoda vedno poskrbela, da bo ne glede na kaj vse ok. Barret brez problema prezivi, ko ga stihne Sephiroth, tisti pickup truck ko ga vozijo po avtocesti tudi eksplodira ene 30x in nanj padeta dva helikopterja pa jo odnesejo brez ene praske. Pa tudi na splosno, v originalu je Sephiroth neznanka prvih 6-8 ur in se potem traja en cas da dobis celotno sliko, v remaku pa ga dobis takoj po uvodni misiji vkljucno s flashbacki.

 

Aja pa dodatno smrdi ker Biggs in Wedge po novem prezivita, Jessie, ena redkih pozitivnih sprememb remaka, pa umre. Fuck you Nomura. :lol:

 

uredilo bitje BumbleBee
Povezava do prispevka
Galko reče pred 10 urami:

 Odkrito - bi ti FF 7 R v vakuumu dal med top 20-30 špilov te generacije? Bi jo upal priporočiti frendu kot a must play naslov, tko kot kak Uncharted 4 al pa RDR 2 al pa HZD?

 

Iskreno ne nebi. Igra mi deluje v večini en big fan service za ljubitelje originala. Nasploh ce človek ni fan jrpgjev mu nebi priporočil ker bi mu bil spil kr neki. Ne mores primerjat ff z nekim action blockbusterji za western market ki si jih omenil.

 

BumbleBee reče pred 9 urami:

 

Ja samo v originalu je bilo tistega plezanja 2 zaslona in en timing minigame ko si moral skociti na nihajoco vrv. V remaku so pa to sli siriti na dve urni segment z mini bossi. In kot je Galko rekel, proti koncu se ze prav silis in si mislis "pa kdaj bo ze konec no". Se proti zacetku pred reaktorjem 5 je tisto iskanje poti po tistih visecih platformah par ur, ko je originalu spet bilo vsega skupaj za 2 zaslona.

 

  Razkrij skrite vsebine

Kar se pa tice logike je problem fate/destiny plot armor, ker ti je usojeno da bos resil planet bo usoda vedno poskrbela, da bo ne glede na kaj vse ok. Barret brez problema prezivi, ko ga stihne Sephiroth, tisti pickup truck ko ga vozijo po avtocesti tudi eksplodira ene 30x in nanj padeta dva helikopterja pa jo odnesejo brez ene praske. Pa tudi na splosno, v originalu je Sephiroth neznanka prvih 6-8 ur in se potem traja en cas da dobis celotno sliko, v remaku pa ga dobis takoj po uvodni misiji vkljucno s flashbacki.

 

Aja pa dodatno smrdi ker Biggs in Wedge po novem prezivita, Jessie, ena redkih pozitivnih sprememb remaka, pa umre. Fuck you Nomura. :lol:

 

 Glede na to kako so expandal vse ostale dele me ne preseneča da so tud mini igre expandal. Ampak čist razumem kako se lahko določenim ljudem zadeva vleče ko čreva.

uredilo bitje Niblonian
Povezava do prispevka
  • 6 mesecev kasneje...

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.

×
×
  • Ustvari novo...