Skoči na vsebino

[multi] Grand Theft Auto 6


UnKn0wn

Priporočeni prispevki

Galko reče pred 18 minutami:

mudelka, a si ti videl kok "gosto" je dogajanje v GTA 6 trailerju?? Kok vsega je na screenu, kok enih objektov, tekstur, lightninga itd, kok enih izračunov in procesiranj mora biti to zadaj?

 

jaz sem samo gnusni marketinger z ljubeznijo do gayminga in se na HW ne spoznam kej preveč, ampak faking hell da mi izgleda vse skupaj kar jeben zalogaj za ubogi PS5

A se ti spomneš, kako sem zaspamal 78 strani o 400€ kompu PS4 zmogljivosti, da se še Fauzo ne hotel več pogovarjat z mano. Pa na koncu je bil PS4 preko 60db glasnosti, kdo je to spravil na trg za ubit. Pri PS5 so ti dal za 450€ ekvivalent 1500€ hardwara.

PS5 je beast. Vse igre ti še zmeraj laufajo na 60fps ob taki tišini, kot da imaš v kleti pumpo in rezervoar za vodno hlajenje konzole.

Zdej pa imamo take bolane tehnologije, da ti iz 1080p@30fps naredi 4K@60fps, brez da konzolaš zaradi razdalije opazi razliko. GTA 6 bo smooth, k naoljena huge guza zamorke k twerka pred faco. Če boš iskal celulit ne boš užival.

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka
Ne me jeb reče pred 6 minutami:

ma to kok je tiho je problem ventilacije in airflowa in ni nujno pokazatelj kok se konzola "matra

To je ralativno, lahko se matra na polno z resursi, ki jih ima na voljo. En ventilator, ki nadomesti, tistega, ki skrbi za ventilacijo ohišja, tistega ki je napajalniku, tistega, ki je na procesorju, tistega ki je na grafični, pomeni, da je PS5 res downtunan do filtra, kar daleč od tega da pomeni, da ga bodo zdej odklenili za GTA6 al pa kej. Ampak samo, kolko dejansko so dali notri dober hardware, da so si to lahko privoščili.

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka
Ne me jeb reče pred 1 minuto:

ko bi le blo tko enostavn

 

dejasnko je veliko odvisno tud od same oblike konzole in pa kako so postavljeni elementi znotraj, potem pa se pridejo na to ventilatorji in njihova usmeritev

 

ko gres enkrat dost deep je cela znanost za te

V bistvu je to zelo malo pomembno. Pomembno je samo, da je zadosten hladilnik in zadosten airwflow zraka, kako je notri kaj postavljeno, je dost nepomembno, ker hladilni sistem je itak tako narejen, kot referenčne blower grafične kartice, da ven piha. Pri PCju je to bolj pomembno, ker CPU in grafična ne pihata zraka ven, razen prej omenjene blower kartice, ampak to ostane notri, zato je pomemno kakšen je airflow v kišit. Zato tudi so referenčne blower kartice primerne za manjša ohišja.

Povezava do prispevka
Ne me jeb reče pred 5 minutami:

no to me ne skrbi :D

 

sem pa ziher da k bo zunaj za pc bo na maxu konkretna graficna nadrgadnj

Konkretnih razlik ni več, tako kot smo jih bili vajeni včasih. PS5 je 10x močnejši od PS4, pa ne vem kera igra je to, da bi rekel, da je pa na PS5 konkretno boljša.

Povezava do prispevka

ok sej konkretna razlika je debateble

 

sam glede na to kaj smo vidl v trailerju mamo loh cist komot pomisleke sploh k govorimo o masah folka kar bo verjetno kar pomembno za immersion.

 

image.thumb.png.f46da65ab7c3fa1f017ecfdffd26f06d.png

 

 

jst recimo sploh ne opazim neke ful razlike v 80% k kaze detajle, samo poglej pa population density kar je men ful pomembn faktor pri spilih tega tipa. V bistvu me prav moti k moja graficna tud ne sproducira vecjega stevila ljudi. Zdej pa poglej GTA 6 trailer se enkrat pa si predstavlji da umaknes 60% ljudi. Takoj nastane drug vib

 

 

 

 

se videjo da si loh ogledas

 

 

je pa treba povedat da CP77 konstantno izboljusje spil ker fizika od releasa pa do zdej 2.0 je zgleda noc in dan. Sam nebi vedu ce neb gledu videjev ker sem sele prejsni teden zacel igra

uredilo bitje Ne me jeb
Povezava do prispevka
Ne me jeb reče pred 21 minutami:

ok sej konkretna razlika je debateble

 

sam glede na to kaj smo vidl v trailerju mamo loh cist komot pomisleke sploh k govorimo o masah folka kar bo verjetno kar pomembno za immersion.

 

jst recimo sploh ne opazim neke ful razlike v 80% k kaze detajle, samo poglej pa population density kar je men ful pomembn faktor pri spilih tega tipa. V bistvu me prav moti k moja graficna tud ne sproducira vecjega stevila ljudi. Zdej pa poglej GTA 6 trailer se enkrat pa si predstavlji da umaknes 60% ljudi. Takoj nastane drug vib

 

Se popolnoma strinjam z vsem, kar si napisal. OD tega, da kaj je konkretna razlika, debatable, da v 80% je težko opazit detajle in da je population density zelo pomemben faktor pri takih igrah. Ampak v temu gor sem 100% prepričan, da je pač tako kocka padla in PS5 ne vem, če ima manj population density pri CP. Procesor je v PS5 16thread ryzen 3xxxx in zelo zelo hiter disk, pa 16gb rama, komot pelje na PCju max population density. Zdej če so res zmanjšal, ne vem zakaj so...

Povezava do prispevka
Paljo reče pred 19 minutami:

lol, tle atomic neki nabija o PS5 in ga kuje v oblake, ko pa je glih en mid-range PC po zmogljivosti.

Nabijem jest tebe na...

 

PS5 je relativno na čas precej boljši od PS4. +da danes imamo tolko tehnologij od fejkanja resolucije, do celo fejkanja frejmov.

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka

To je res, na dan izida je bil PS5 p/p beast, se zdej pojem niti atomic ne more sestavt tazga gaming PCja za 500€ al kolk stane PS5.

PS4 je bil pa ze takoj ob launchu tehnolosko obsolete pasja jajca, ceprav atomic takrat day1 realno ni mogu gaming PC ekvivalenta za 400€ sestavit.

 

Se pa moti atomic pri generacijskem preskoku v grafiki. Jasno je da cross-gen igrice ne bojo mele generacijskega preskoka, ker je vecina pogonov "prilagojena najnizjemu skupnemu imenovalcu". Lepo se pa vidi generacijski preskok naprimer pri Remnant (2019, PS4) in Remnant 2 (2023, PS5). 

Povezava do prispevka

PC bo v vsakem primeru drazji napram PSju za enake zmogljivosti, tle itak ni debate.

 

Sam neki nabijat kolk je PS zmogljiv in nevemkaj, si pa ne delat utvar. Upscalinga in magije bo tolk, da bo spil bolj meglen k Ljubljana dons dopoldne.  Zato, da boste dobil prblizno stabilnih 30FPS.

uredilo bitje Paljo
Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 12 minutami:

 ceprav atomic takrat day1 realno ni mogu gaming PC ekvivalenta za 400€ sestavit.

Ne začenjej :)

 

[]D [] []V[] []D reče pred 12 minutami:

Se pa moti atomic pri generacijskem preskoku v grafiki. Jasno je da cross-gen igrice ne bojo mele generacijskega preskoka, ker je vecina pogonov "prilagojena najnizjemu skupnemu imenovalcu". Lepo se pa vidi generacijski preskok naprimer pri Remnant (2019, PS4) in Remnant 2 (2023, PS5). 

To ne verjamem. To so neke dogme. Saj tudi danes je najnižji skupni imenovalec pri novih igral Xbox S series. Pa ni zde, da bi bile PS ekluzive daleč najlepše igre, so multi lepše, pa konec koncev eksklzuv niti ni več.  

 

Fora je že v tem, da nekaj kar želiš igrat na 4K@60fps, lahko igraš na vsakem krompirju samo na 1080p@30fps. To je taaaaka razlika v potrebni moči...

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka
atomic reče pred 5 minutami:

To ne verjamem. To so neke dogme. Saj tudi danes je najnižji skupni imenovalec pri novih igral Xbox S series. Pa ni zde, da bi bile PS ekluzive daleč najlepše igre, so multi lepše, pa konec koncev eksklzuv niti ni več.

Ne vem kaj je kle za verjet, pogledas primerjavo.

 

xboxSS je blizje PS5 kot je PS4.

 

Ce so to samo dogme, zakaj potem nobene PS4 igrice s kakim naprednim UE5 feature setom ni, oz UE5 PS4 igric sploh ne vem ce je kej? Zakaj Matrix Awakening demota ni blo na PS4? Zakaj sploh delajo nove konzole, ce bi lahko isto grafiko na starih delal? Zakaj Unity engine igrice izgledajo kot drek, ker morjo scaleat od mobitela do beasta.

Povezava do prispevka

 

Ne me jeb reče pred 2 urama:

 

 

sam glede na to kaj smo vidl v trailerju mamo loh cist komot pomisleke sploh k govorimo o masah folka kar bo verjetno kar pomembno za immersion.

 

 

GTA in RDR trailerji so vedno bili realni pokazatelj končne igre.

R* pač niso smrdljivi lažnivi CD Projekt Red 

Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 9 minutami:

Ne vem kaj je kle za verjet, pogledas primerjavo.

 

xboxSS je blizje PS5 kot je PS4.

 

Ce so to samo dogme, zakaj potem nobene PS4 igrice s kakim naprednim UE5 feature setom ni, oz UE5 PS4 igric sploh ne vem ce je kej? Zakaj Matrix Awakening demota ni blo na PS4? Zakaj sploh delajo nove konzole, ce bi lahko isto grafiko na starih delal? Zakaj Unity engine igrice izgledajo kot drek, ker morjo scaleat od mobitela do beasta.

 

Iz čisto preporstega razloga. Just because you can doesn't mean you should. To smo mel že pri, Cyberpunk 2077. Igra ti lahko zariba 2500€ RTX 4090, ampak dela pa tudi na ps4, kako dela je pa druga zgodba. Enostavno you shouldnt do that... Bi Cyberpunk še bolje zgledala, če ne bi delala na PS4?

 

Ti moraš vedt, da je PS4 čisto navaden računalnik in če neka moderna igra ima božjastno dobro grafiko, bo ta igra še vedno delala, na ekvivaletno zmogljivem PCju, kot je PS4, kar pomeni, da bi lahko delala tudi na PS4, ne more bit zaradi tega slabša.

Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 27 minutami:

Ne vem kaj je kle za verjet, pogledas primerjavo.

 

xboxSS je blizje PS5 kot je PS4.

 

Ce so to samo dogme, zakaj potem nobene PS4 igrice s kakim naprednim UE5 feature setom ni, oz UE5 PS4 igric sploh ne vem ce je kej? Zakaj Matrix Awakening demota ni blo na PS4? Zakaj sploh delajo nove konzole, ce bi lahko isto grafiko na starih delal? Zakaj Unity engine igrice izgledajo kot drek, ker morjo scaleat od mobitela do beasta.

Ps4 ima več teraflops kot xbox series s. Ps5 ima več kot 2x toliko. Vem da ni to edino merilo ampak vseeno. Series s rešuje SSD.

Povezava do prispevka
atomic reče pred 18 minutami:

Bi Cyberpunk še bolje zgledala, če ne bi delala na PS4?

Po izkušnjah bi rekel, da bi izgledala za odtenek bolje (višja resolucija, ki pa je itak overrated feature), tekla bi pa milijardo slabše.

Čisto vse ""next gen"" only igre, ki sem jih igral do sedaj, so imele performance issues.

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 2 minutama:

Demon’s souls dela kot urica. Returnal tudi. 
Phantom Liberty, Spiderman 2. Ima ih, ampak preveč razočaranj v next gen definitivno.

Moral bi poudariti, da mislim na multi igre. 1st party naslovi so itak optimizirani v nulo.

Phantom Liberty nisem igral, sam je itak igra že v osnovi cross gen.

Povezava do prispevka
gojc reče pred 1 uro:

 

 

GTA in RDR trailerji so vedno bili realni pokazatelj končne igre.

R* pač niso smrdljivi lažnivi CD Projekt Red 

uff nacel si hrib na katerem sem pripravljen umret :D

 

storije/questi in vibe sveta CD Project Red >>>> R*

 

prav tako ma R* to prednost da ima prakticno isti game ki ga postopoma nadgrajuje. Posledicno je ful lazje lansirat nove (stare) igre. Sploh k so bile morda nekatere stvari zacete ze med prejsnimi GTAji pa so jih vrgli ven in porabl v drugem zaradi n razlogov.

 

CDPR je vsaj tvegal in stopil v totalno nepoznano okolje. Preskok iz witcherja v CP77 je popolnoma drug nivo kokr GTA -> RD,R kjer prakticno ostane isti gameplay v drugem okolju. 

 

Vec kot ocitno je da so si poljakri ugriznil vec kokr so zmogl in verejtno podcenjeval situacijo (plus tezave s testiranjem (o tem obstaja ful dolg videjo k je bil leakan kake pizdarije so mel z outsorcano firmo)), tako s svetom, kot tem da so podprli prevec naprav, ker recimo PS4 bi loh komot skenslal.

 

Zdej je igra izjemna in mislim da bo naslednja se milijon boljsa, to so pac porodne tezave ko lansiras nekaj novega in jst mislim da je treba to pozdravljat ne pa se zmrdovat ce zacetek ni bil najboljsi. Pac ja sux to be 5 let nazaj in preorderas spil, ampak da mas se danes nek grudge je pa sam neumno ker je spil bolano dobe

 

Povezava do prispevka
Gapi182 reče pred 41 minutami:

Ps4 ima več teraflops kot xbox series s. Ps5 ima več kot 2x toliko. Vem da ni to edino merilo ampak vseeno. Series s rešuje SSD.

Mal si PS4 Pro gledal, ampak PS4 je PS4.

PS4 = 1.84
xboxSS = 4

  

atomic reče pred 55 minutami:

Bi Cyberpunk še bolje zgledala, če ne bi delala na PS4?

Ja.

 

atomic reče pred 55 minutami:

Ti moraš vedt, da je PS4 čisto navaden računalnik in če neka moderna igra ima božjastno dobro grafiko, bo ta igra še vedno delala, na ekvivaletno zmogljivem PCju, kot je PS4, kar pomeni, da bi lahko delala tudi na PS4, ne more bit zaradi tega slabša.

To ni res, ker kako dobro lahko izgleda neka igrica je doloceno v startu, ko developer naredi engine zanjo, takrat tudi doloci minimume za ta engine. In enako potem naredijo developerji v drugem koraku, ko zacnejo delat igrico. V startu dolocijo neke parametre, ki so potem prakticno zapeceni tekom razvoja. Od maksimalne velikosti map, maksimalnega poly counta likov, maksimalnega skupnega poly counta scen, maksimalno hitrost streamanja levelov/objektov/tekstur/... maksimalnega stevila objektov, stevilo in kompleksnost animacij likov, fizikalni model (ki tudi ni nujno enak za vse objekte v igrici), maksimalno stevilo lukenj na stenah itd itd stotine nekih parametrov. Razlicni engini so tut razlicno fkelsibilni oz. scalable glede tega, ampak vedno je pa nek spodnji limit. In ce v startu developer doloci, da bo delal tudi za neko konzolo, ki ima ful slabsi CPU se to mocno pozna pri koncnem rezultatu. Zato zgleadajo crossgen igrice na novejsih platformah kot da je pac slider za resolucijo, teksture in gostoto trave mal pojacan, ostalo je pa identicno.

Povezava do prispevka
Ne me jeb reče pred 19 minutami:

uff nacel si hrib na katerem sem pripravljen umret :D

 

storije/questi in vibe sveta CD Project Red >>>> R*

 

prav tako ma R* to prednost da ima prakticno isti game ki ga postopoma nadgrajuje. Posledicno je ful lazje lansirat nove (stare) igre. Sploh k so bile morda nekatere stvari zacete ze med prejsnimi GTAji pa so jih vrgli ven in porabl v drugem zaradi n razlogov.

 

CDPR je vsaj tvegal in stopil v totalno nepoznano okolje. Preskok iz witcherja v CP77 je popolnoma drug nivo kokr GTA -> RD,R kjer prakticno ostane isti gameplay v drugem okolju. 

 

Vec kot ocitno je da so si poljakri ugriznil vec kokr so zmogl in verejtno podcenjeval situacijo (plus tezave s testiranjem (o tem obstaja ful dolg videjo k je bil leakan kake pizdarije so mel z outsorcano firmo)), tako s svetom, kot tem da so podprli prevec naprav, ker recimo PS4 bi loh komot skenslal.

 

Zdej je igra izjemna in mislim da bo naslednja se milijon boljsa, to so pac porodne tezave ko lansiras nekaj novega in jst mislim da je treba to pozdravljat ne pa se zmrdovat ce zacetek ni bil najboljsi. Pac ja sux to be 5 let nazaj in preorderas spil, ampak da mas se danes nek grudge je pa sam neumno ker je spil bolano dobe

 

witcher je katastrofalna zgodba. baron je kul, un quest na otoku ko slediš neki zgodbi o moriji je fenomenalen, 99% špila je pa al filer al pa slabo napisana zgodba

v cp sem se pa sred misije zavedel, da mi dol visi za protagonista in za vse ki naj bi jih branil. takrat sem samo ugasnil stream in nisem še sprobal igre. pa sem si obetal veliko.

Povezava do prispevka
fauzo reče pred 4 minutami:

witcher je katastrofalna zgodba. baron je kul, un quest na otoku ko slediš neki zgodbi o moriji je fenomenalen, 99% špila je pa al filer al pa slabo napisana zgodba

v cp sem se pa sred misije zavedel, da mi dol visi za protagonista in za vse ki naj bi jih branil. takrat sem samo ugasnil stream in nisem še sprobal igre. pa sem si obetal veliko.

a niso teb igrice brezveze in za debile?

 

dej vozi misk

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...