Skoči na vsebino

[multi] Grand Theft Auto 6


UnKn0wn

Priporočeni prispevki

Aktivist Vanč reče pred 3 urami:

Bože mili kak se vam ljubi :D Zanimivo, da je to zraven Nintendo tem praktično edina tema v izbi, ki je ne berem. 

To je GTA tema in vse kar imamo je en ušivi trailer, pa dve leti do izzida, valda se bomo kregal mal o črncih in grafiki...

 

Tko da...

 

[]D [] []V[] []D reče pred 3 urami:

To ni res, ker kako dobro lahko izgleda neka igrica je doloceno v startu, ko developer naredi engine zanjo, takrat tudi doloci minimume za ta engine. In enako potem naredijo developerji v drugem koraku, ko zacnejo delat igrico. V startu dolocijo neke parametre, ki so potem prakticno zapeceni tekom razvoja. Od maksimalne velikosti map, maksimalnega poly counta likov, maksimalnega skupnega poly counta scen, maksimalno hitrost streamanja levelov/objektov/tekstur/... maksimalnega stevila objektov, stevilo in kompleksnost animacij likov, fizikalni model (ki tudi ni nujno enak za vse objekte v igrici), maksimalno stevilo lukenj na stenah itd itd stotine nekih parametrov. Razlicni engini so tut razlicno fkelsibilni oz. scalable glede tega, ampak vedno je pa nek spodnji limit. In ce v startu developer doloci, da bo delal tudi za neko konzolo, ki ima ful slabsi CPU se to mocno pozna pri koncnem rezultatu. Zato zgleadajo crossgen igrice na novejsih platformah kot da je pac slider za resolucijo, teksture in gostoto trave mal pojacan, ostalo je pa identicno.

To je vse res. Ampak ti lahko komot porežeš vse ven za določen hardware, to lahko storiš na PCju brez problema, ker so nove konzole praktično PC, to tudi tu lahko narediš. To se točno vidi pri Cyberpunku, ker je totalno bolil k za PS3 slim, igra samo da je delala, no še to ni, so vračal keš nazaj... ampak za to igra ni nič slabša na PCju recimo. Briga njih... Igra je druga, 8x slabša grafika, resolucija, mesto duhov. Če hočeš vse topat pa rabiš 3k€ kišto.

Spomni se Crysisa, ma niso oni niti slučajno gledal na konzole. Spomnem se, kako so takrat PCjaši govoril, kako konzole ne morejo furat, tako velike mape že zaradi rama ne... Sj res za igro je bilo potrebno najmanj 1,5gb rama. Na konncu so jo igral na PS3 za 256mb rama. Tko da vse te maksimalne stvari prilagodijo za max hardware, ker delajo igro za naprej ne za zdajšen hardware, potem pa režejo za slab hardware.

Prej si omenil Unreal Engine 5, ki je res booolan. Kaj boš to tlačil na PS4, če se PS5 matra, ampak to ne pomeni, da igra ne bi mogla teči na PS4, ker laufa tudi integrirani grafi. Zdej kako laufa je pa druga zgodba.

Povezava do prispevka
atomic reče pred 11 urami:

To je vse res. Ampak ti lahko komot porežeš vse ven za določen hardware, to lahko storiš na PCju brez problema, ker so nove konzole praktično PC, to tudi tu lahko narediš. To se točno vidi pri Cyberpunku, ker je totalno bolil k za PS3 slim, igra samo da je delala, no še to ni, so vračal keš nazaj... ampak za to igra ni nič slabša na PCju recimo. Briga njih... Igra je druga, 8x slabša grafika, resolucija, mesto duhov. Če hočeš vse topat pa rabiš 3k€ kišto.

Cyberpunk so ze v startu delal s PS4 v mislih, zato so ga popatchal da je bil na koncu igralen (po kakem letu verjetno).

  

atomic reče pred 11 urami:

Spomni se Crysisa, ma niso oni niti slučajno gledal na konzole. Spomnem se, kako so takrat PCjaši govoril, kako konzole ne morejo furat, tako velike mape že zaradi rama ne... Sj res za igro je bilo potrebno najmanj 1,5gb rama. Na konncu so jo igral na PS3 za 256mb rama. Tko da vse te maksimalne stvari prilagodijo za max hardware, ker delajo igro za naprej ne za zdajšen hardware, potem pa režejo za slab hardware.

Crysis si dal re res dober primer, ker original Crysisa niso nikol zares portal na PS3, ampak so za PS3 uporabili nov engine, ki je bil prilagojen konzolam. Zakaj so si torej ves ta deu nardil in portal igrico v drug engine, ce bi lahko mal potweakal originalen engine? Zato ker so nov engine nardil po narocilu EAja, ki je forsiral konzole in se mu je jebalo za PC. In ta nov engine je bil from ground up prilagojen konzolam, ki so imele manj rama, so pa imele druge prednosti oz. mehanizme kako to zaobit. Kle je treba se omenit, da je PS3 verzija Crysisa laufala kompletno shitty, da je bil izrezan content in da so tut igralne mehanike spremenil (to zadnje sicer nima veze s strojno zmogljivostjo ampak s kontrolerjem).

 

Tko da ja, ce bi originalen engine od Crysisa ze v startu zastavl da bi moral bit igralen na konzolah, bi igrica izgledala slabse na PCju.

 

  

atomic reče pred 11 urami:

Prej si omenil Unreal Engine 5, ki je res booolan. Kaj boš to tlačil na PS4, če se PS5 matra, ampak to ne pomeni, da igra ne bi mogla teči na PS4, ker laufa tudi integrirani grafi. Zdej kako laufa je pa druga zgodba.

Pol bi lahko reku da bi UE5 lahko tekel tudi na original xboxu, samo en frame bi racunal stiri dni. Ampak ce bi pa targetiral igralen framerate na original xboxu, pol bi pa cel engine moral bit temu prilagojen do te mere, da na PS5 nebi bil tak kot je zdej.

 

 

 

 

 

 

Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 2 urama:

Cyberpunk so ze v startu delal s PS4 v mislih, zato so ga popatchal da je bil na koncu igralen (po kakem letu verjetno).

Pizda so pol šalabajzerji, da delajo v štartu špil za konzolo na kateri je tako delal, da so vračal denar nazaj. Oni niso delal za PS4, oni so delal  pač špil.

 

[]D [] []V[] []D reče pred 2 urama:

Crysis si dal re res dober primer, ker original Crysisa niso nikol zares portal na PS3, ampak so za PS3 uporabili nov engine, ki je bil prilagojen konzolam. Zakaj so si torej ves ta deu nardil in portal igrico v drug engine, ce bi lahko mal potweakal originalen engine? Zato ker so nov engine nardil po narocilu EAja, ki je forsiral konzole in se mu je jebalo za PC. In ta nov engine je bil from ground up prilagojen konzolam, ki so imele manj rama, so pa imele druge prednosti oz. mehanizme kako to zaobit. Kle je treba se omenit, da je PS3 verzija Crysisa laufala kompletno shitty, da je bil izrezan content in da so tut igralne mehanike spremenil (to zadnje sicer nima veze s strojno zmogljivostjo ampak s kontrolerjem).

 

Tko da ja, ce bi originalen engine od Crysisa ze v startu zastavl da bi moral bit igralen na konzolah, bi igrica izgledala slabse na PCju.

Sj zato sem dal ta primer, ker je res ekstremna razlika med minimalnim req. in to, kar so imele konzole. 

Crytek 2 engine je bil totalno shitty optimiziran, ker ni znal več več kot 1 jedro uporabljat ono najkvalitetnije. Znal je 2 tko tko, kar je bilo več je pa bilo vseeno. PS3 je imel Cell procesor, razdroblen, Xbox 360 pa 3 core xenona na visokoih 3,2ghz. Original engine je tako zanič, da so imele po 15ih letih 5k€ mašine težave s perfomansami. Zato si šli valda delat nov engine in potem tudi vse kasneje. In ja brutalna grafika, ki je še danes lepša od marsikatere nove špile, po mojem mnenju večine, je delala tudi na PS3. Kolko je huda grafika, je pa to, da so naredili po skoraj 10ih letih remaster, ki isto zgleda lol. Tako Crysis 1, tako Crysis 3 sta imele gameplay praktično isto, ista fizika in vse. Kljub temu, da je imel PS3 samo 256 rama.

 

[]D [] []V[] []D reče pred 2 urama:

Pol bi lahko reku da bi UE5 lahko tekel tudi na original xboxu, samo en frame bi racunal stiri dni. Ampak ce bi pa targetiral igralen framerate na original xboxu, pol bi pa cel engine moral bit temu prilagojen do te mere, da na PS5 nebi bil tak kot je zdej.

Teoretično gledano ja. Ampak mi govorimo zgolj ps5 vs ps4. To je sta PCja, kle ni cell procesorjev, pa ne vem kakšnih grafičnih zadev. 

 

Ampak poanta debate je, ali je igra slabša, če dela tudi na PS4. Po mojem mnenju ni. Po mojem mnenju so neke stare dogme. Oboje je PC en je bolj zmogljiv, kot ta drug. Samo kako dela na PS4 je pa druga zgodba.

A je Lords of The Fallen boljša igra, ker je UE5 ki je samo na PS5? Jest mislim, da ne. Da bi jutri lahko dali tudi igro na PS4, dal 1080p nek FSR, da še zniža risorse, lokakal bi na 30fps i cipela, evo igrajte klošarji.

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka
Hernire reče pred 1 uro:

Crysis sicer nisem nikoli igral, vem pa, da so poznavalci že takrat trdili, da je konzolna verzija dumbed down grafično in v gameplayju. 

Grafično je bila zelo dumbed ali pa tudi ne. Ker ob izzidu, če si lahko Crysis igal na medium si bil kar car. Ultra vs console version je pa bila ultra tudi razlika. Kar se pa tiče gameplaya, je bil pa isti. Pač malce prilagojen za gamepad, to je pa to. Fizika in ostalo, teren itd... je isto. Eno misijo so sicer odstranil in multiplayer.

 

Drugač je pa prvo prišla Crysis 2 na konzole in potem konec leta še enko v istem enginu kot Crysis 2.

Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 2 urama:

Zakaj so si torej ves ta deu nardil in portal igrico v drug engine, ce bi lahko mal potweakal originalen engine?

Čaki malo. PS3 arhitektura s cellom je bila čisto neki drugega napram PCju. Po moje sploh ni bilo mogoče zgolj portati igre, brez večjih tweekov.

Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 10 minutami:

Ja sej to je bil nekako moj point. Ce bi prvotni engine ze v startu prilagodili arhitekturi konzol, bi bil rezultat drugacen. Isto ce bi mel PS3 x86 arhitekturo ampak se vedno samo 256 rama bi enginea in razvoj igre prilagodil temu.

Ja sj to, zdej je pa ista arhitektura in tega se s tem ne rabijo več jebat. Včasih so za drugo platformo delali čist drugo igro from scratch. Jest samo hočem povedat, da je včasih folk reče, to je pa zato tolk lepa igra, ker je ekskluziva. Odkar so konzole PCji to ne velja več. In folk, ko reče, ja ta igra je zato slaba, ker so morali delat v mislih tudi za PS4, ma niso nič delal. Jest ti lahko dokažem, da bi vsaka igra, ki je in bo prišla na PS5 in ne na PS4, da bi tudi na PS4 delala igrabilno seveda.

Povezava do prispevka
kemik reče pred 14 urami:

Sej zony ni trapast, valda bojo dal PS PRO rilis date istočasno oz par mesecev pred GTAjam

Verjetno GTA že cel cajt razvijajo s temi specsi, ampak glede na to ker beast je petka bo tudi tam delalo solidno

A veš kaj je razlika med kamnom in bosansko glavo? Bosansko glavo moraš 4h dalj kuhat.

 

Skratka, jest dam vsem za rundo na naslednjem m33tu, če bo Sony to generacijo izdal PS5pro konzolo vsaj v takem kontekstu, kot je bil PS4pro. PS5 je dovolj zmogljiv, da zvozi to do konca BP.

 

 

 

Povezava do prispevka
atomic reče pred 15 minutami:

Jest ti lahko dokažem, da bi vsaka igra, ki je in bo prišla na PS5 in ne na PS4, da bi tudi na PS4 delala igrabilno seveda.

Dokažeš pomoje težko karkoli, razen če imaš source in devkite za vse. Ta igrabilno je pa zelo maksi teritorij, quattro je tud igral quake na 20 fps al neki takga, in Battlezone je bil igrabilen leta 1980, da da neka firma vn tako špilo danes ji bo dal 8/10 ćamir pa gojc bo reku da za nov COD zgleda super, ostali jim fuknejo cegu v glavo.

 

image.png.1a9e95e6447dd32e5dfc6b17f2ccde7b.png

Povezava do prispevka

Igrabilnost bi definiral, nekaj kar si založnik upa izdat. Se pravi 1080p@30fps, ki pa je lahko dosežen z FSRjem in občasnimi dropi. Kar se strinjam, da za marsikoga danes to ni igraiblno, med drugimi tudi zame ne. Ampak da postavimo, bi rekel nekaj novega in zahtevnega, ala PS4 of Howgarts Legacy.

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka
atomic reče pred 4 urami:

A veš kaj je razlika med kamnom in bosansko glavo? Bosansko glavo moraš 4h dalj kuhat.

 

Skratka, jest dam vsem za rundo na naslednjem m33tu, če bo Sony to generacijo izdal PS5pro konzolo vsaj v takem kontekstu, kot je bil PS4pro. PS5 je dovolj zmogljiv, da zvozi to do konca BP.

 

 

 


Da bi firma spustila sanso colat novi full price za 30% performanca? Nah...imo bo razmak med ps5 in ps6 daljsi kot nekateri mislite

Povezava do prispevka

Vete kera majka bi bil slovenistanski gta Dios Mio. Švercanje orožja, gradbeni baroni, hideout za ITA mafijo, bush-Putin summit, rednecki VS EU Wokeizacija, javna naročila ter provizije. 

 

Glavni lik pa en izbrisan, k zarad tega (ne) statusa ni mogu nc druzga počet, ampak je poznal rodžake v Jugi in je lahko dobro švercal orožje. Ker se je izkazal, je pol začel delat dirty Jobs za tajkune in si pridobil soliden sloves. Potem pa še ridikulozna side-zgodba o NWO globohomo lizzardpeople WEF in njihovimi evil plani za srečanje Putin Bush. 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...