Skoči na vsebino

Trenutno igram [05/2023]


Priporočeni prispevki

Galko reče pred 18 minutami:

Kako ti je pa ošeč igrica? Se spet na polno raziskuje in uživa? Ali lahko izbereš da je Link črnec?

Dal sem skozi ene 3 ure na prvem lebdečem otoku, tko da imam malo omejeno predstavo vsega.

Zelo zelo podoben feeling kakor v prvencu. Kul ambientalna glasba, izpiljena igralnost (vse je isto kot prej, ampak nove mehanike in načini traversala so še bolj fun, kot je izgledalo v gameplay prezentaciji - ta lego minecraft aspekt neverjetno dobro paše Nintendo filozofiji pure gameplay-a), v daljavi vidiš ravno toliko, da nimaš pojma kaj gledaš, ampak obris epske strukture ali zanimivega POI konstantno vleče k detourom od glavnega questa.

Tudi acquiranje novih sposobnosti je carbon copy enice (mini dungeon tutoriali podobni shrinom).

Prvi lebdeči otok je v bistvu tutorial, ki te nauči kako se premikaš  v novem svetu. Če je bilo v prejšnji igri plezanje name of the game, je sedaj to postavljeno malo v ozadje in vertikalo premaguješ precej drugače (tudi ker na začetku nimaš gliderja).

Veliko starega, ampak hkrati je vse skupaj zelo sveže.

uredilo bitje ke_kit
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Jaz sem novo zeldo gladko kupil preko Jazbine z pravilnim popustom na day one!:worship:

 

Med tem pa pridno igram Everspace 2. Ko zaključim napišem malce daljšo recenzijo igre. Po nekaj 20 urah igranja igra še vedno vleče. Edino me malo skrbi, da se bodo sovragi ponavljajo. Ampak bom videl, sem zelk pri začetku kampanije

Povezava do prispevka
Gogy reče pred 2 minutama:

Templji al shirnes? Ker shrines so men pol počas začel najedat. Sej so zanimivi, pa tricky, sam se mi jih ni dalo iskat po mapi.

Templji kot so bili v BOTW samo 4je Divine Beasti pa še to v kreeepko manjšem scopu... Shrini so bli men totalno bv in sem jih naredu sam tolk da sem imel dost stamine in lajfa...

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 16 minutami:

A kdo ve če so veliki templji nazaj al so še bolj opustil ta men najljubši del Zeld? :(  K to je men isto kot da bi v Elden Ringu ne bilo legacy dungeonov... 

 

Glede templjev

Igrica ima templje in so spet tradicionalni v smislu tematike: ogenj, voda etc. Niso pa po tem, kar sem videl, tako kompleksni kot v prejšnjih Zeldačih. So pa bolj kompleksnih od beastov v predhodniku. Igrica ima tudi več mini shrinov kot oriđiđi.

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 6 minutami:

Templji kot so bili v BOTW samo 4je Divine Beasti pa še to v kreeepko manjšem scopu... Shrini so bli men totalno bv in sem jih naredu sam tolk da sem imel dost stamine in lajfa...

 

Aaaaa, to pa ja. Divine Beast so bli kul, ja.

Povezava do prispevka
Gogy reče pred 13 minutami:

 

Aaaaa, to pa ja. Divine Beast so bli kul, ja.

Mah kul že sam čist prekratki in šefi so bili čisto razočaranje men.

 

Chenier reče pred 17 minutami:

Glede templjev

 

  Skrij vsebine

Igrica ima templje in so spet tradicionalni v smislu tematike: ogenj, voda etc. Niso pa po tem, kar sem videl, tako kompleksni kot v prejšnjih Zeldačih. So pa bolj kompleksnih od beastov v predhodniku. Igrica ima tudi več mini shrinov kot oriđiđi.

 

Lol kot da jih ni blo že tako al tako preveč... 

uredilo bitje Gatsu
Povezava do prispevka

Po moje jih bo manj in bojo uganke povezane z njimi bolj raznolike.

Enega sem našel pod kamnom, tko kot je bila navada v izvirniku, za druga dva pa sem moral rešiti mini environmental puzzle, kjer sem enga koroka moral pripeljati k drugemu (moral sem sestaviti napravo, da sem ga peljal po tračnicah iz enga otoka na drugega). Mal bolj kompleksno vse skupaj.

 

Aja, pa otokov v zraku je OG-RO-MNO! Tole bo ogromno novega contenta, ne samo easy DLC dodatna mapa k že obtoječi iz BOTW.

 

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Ma ne, novega ozemlja je ogromno. Tako da strah glede tega je definitivno odveč

 

V bistvu mi deluje tako na uč precej več vsebine kot v BOTW, kar definitivno nekaj pove, glede na to, da se po koncu BOTW počutiš kot Forrest Gump, ki je prelaufal Ameriko.jpg

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

ta del ima res hude kadre

 

sicer pa kaj igram v pricakovanju d4..

 

malo apex

 

malo novo zeldo na emuju.. terce solidno na 30, edino tu pa tam, ko more zloadat kaksne shejderje malo pade ampak sekar redko, do sedaj.. dooosti boljse kot botw na zacetku na cemuju, ko bodo malo zrihtali bo zakon

 

pa malo Redfall da probam coop mallo za foro

uredilo bitje bigboss82
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Chenier reče pred 7 urami:

Ma ne, novega ozemlja je ogromno. Tako da strah glede tega je definitivno odveč

 

V bistvu mi deluje tako na uč precej več vsebine kot v BOTW, kar definitivno nekaj pove, glede na to, da se po koncu BOTW počutiš kot Forrest Gump, ki je prelaufal Ameriko.jpg

Po čem sklepaš, da je novega ozemlja ogromno?

Spoiler

Jaz sem po parih urah igranja po otokih z njimi (kot kaže) zaključil in pristal v starem dobrem Hyrule, takem kot sem ga zapustil pred parimi leti.

 

Povezava do prispevka

Platiniral Elden Ring še na PS4 različici, ker res težko igram PVP na PS5, ker je poleg slabih serverjov še framerate all over the place. Če bi bilo možno, bi zadevo platiniral še na tretji konzoli :D. Neverjetna igra in From je poleg Capcoma v svojem razredu kvalitete.

 

RE7 - igram še madhouse, ker sem ob izidu nekako pozabil na ta biser serije. Na trenutke celo najljubšii del v seriji?

 

MH Rise - trenutno bolj mirno z lovi, čakam kolega, da pride iz dopusta, ker igrava MH skupaj že od Worlda. Tako da sem v nižkem štartu za Sunbreak. 

 

World games na C64  - na kavi s fotrom še vedno skačeva v vodo. Kok je še vedno nora igra, praktično vse discipline super igralne. Ni lepšega, kot na podelitvi kolajn poslušati japonsko himno, ki traja v nedogled :D

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka

World War Z: Aftermath

3/10

montagne-pyramide-de-zombies-world-war-z

Left 4 dead kloniranec je res nekaj kar si želimo od nenadaljevanja L4D franšize. Na žalost smo do sedaj po fseh totih letih dobili le slabe ponaredke. Ta igra je verjetno najboljši izmed teh.

Igro začini s tem, da zombiji plezajo eden po drugem medtem ko jih kolješ, kar daje OCD užitek. Vsebuje razne daily in weekly imaginitivne modifikacije pravil, ki res popestrijo igro.

 

Poslužuje se herojev in levelanja herojov, kar mi je meh. Voice acting in sam setting je cheap ass fuck in ne uspe posnemati L4D quality čara. Vse to je lepo in prav, good 8/10 game še vedno, ker mi je L4D ena najljubših iger v zgodovini.

 

Igra se sama hvali z najbolj uničenim in idiotskim matchmaking sistemom polnim buggov, da je dobesedno nemogoče kontaktirati igralce s katerimi si igral ali jih povabit na še eno igro. Igra je polna buggov, da če leava ena oseba je ne izloči iz teama in jo ni mogoče kickat. Torej se vsak match konča, da čakaš u 3 pm, ker ne veš ali oseba ščije, serje, ali je šla po čike, dopust.... Torej leavaš. Kot pa sem omenil ljudi s katerimi si igral ne moreš več kontaktirat.

 

Imo bi igra imela zelo zdravo populacijo če bi stisnal 100 € študentu, da jim zrihta serverje. Crossplatform (tudi znotraj PC sveta - steam, epic store, ....) pa naredi mreženje totalno nemogoče. Skratka igra bi rabla svoj server, kjer bi se folk lahko povezal. 3/10.

 

Aja, pa ali sem omenil microtransakcije? No to te čaka za nagrado po tem ko kupiš celo igro.

uredilo bitje MaDrung
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Age of wonders: planetfall

6/10

AOW-Pinv-rev-3.jpg

Strategija ki sliči na kombinacijo CIV in turn based combata, postavljena v futuristično okolje, kjer igraš različne rase. Osebno sem igral samo kampanijo, ki je v primerjavi z drugimi podobnimi igrami kar OK (povprečni nivo je tako nizek). Vsaka rasa ti ponudi 2 misiji, in služijo bolj kot uvodne misije v raso. Kar mi je bilo tečno je to, da ko igraš drugo misijo, se ti researchi ne prenesejo naprej in moraš začeti znova, kar pomeni, da boljših vojakov in abilitijev/zgradb v kampaniji sploh ne izkusiš.

Zgodba je dokaj povezana in odločitve med opravljanje raznih questov imajo posledice na naslednje misije. Ravno tako ni enega načina za premagat misijo, ampak cirka 5.

 

Combat mi je jako tečen, ker so abilitiji in specifike zelo slabo razložene. UI je cluttered z nepotrebnim tekstom. Celotna zadeva je zelo zmedena. Po cca. 40 urah še kar ne zastopim 4/5 osnovnih stvari. DLC misije sem preskočil, ker se način igranja misij zelo ponavlja, combata se mi pa ne da več predrkavat in upravljanja miljon vojakov po mapi. Premikanje vojakov je prepočasno, do te mere, da postane en velik chore. To mi je tudi vedno bil problem pri CIV igrah. Na začetku vse lepo in prav, ko je svet mali in imaš malo število vojakov. Kasneje, pa da premakneš neke vojake iz ene v drugo točko moraš odigrat 5 turnov, z 10 bazami in 30 vojaki... Preden to narediš že pozabiš kaj si hotel storiti.

 

Najbolj tečno mi je, da vse igre sledijo isti proceduri tako da greš že od štarta, ko si preigral nekaj misij na autopilot in izvajaš akcije po istem kopitu, kar te pripelje do zmage.

 

Definitivno strategije niso za mene zaradi slabega spomina. Tu in tam, pa se rad kakšno naučim in se v njej za par deseturc poizkusim. :)

uredilo bitje MaDrung
  • Račka +1 3
Povezava do prispevka

Pizza Tower (2023)

 

Igrica je imela same visoke ocene, ampak zaradi vizualnosti sem se je malo otepal. Danes pa jo vseeno snel in probal ter moram reči, da so visoke ocene več kot zaslužene. Odlični retro platformer, ki ima res dober duh "PC" platformerja, kot so bili Jazz Jackrabbit in podobni. Veliko mehanik je sicer pobranih iz konjzolnega Wario Landa (recimo speedrun pobeg iz stopnje, ko jo končaš, powerupi so na podobno foro ...) in pa hitrost spominja na nove Sonice, le da izvedeno bolj kvalitetno kot v njih. Igra ima tudi res pune lepo animacijo, ki je nek miks homemade painta in PC '90s platformerjev. Ful luškana gračka za fane retro platformerjev.  

 

pizzatowermontage.gif?t=1674756021

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

V predzeldastih dneh spilam Sackboy: A Big Adventure in Yoku's Island Express. Moram priznat, da sta mi obe spili kar prirasli k srcu. 

 

Pri Sackboyju mam 3/4 spila narjenga na 100%, torej tricetrt obicnih levlov mam zlatih (torej no death run, najdeni vsi skriti orbi in kozmetika, zlat pokal za stevilo nabranih tock) in pa 3/4 knitted knight trialov isto zlatih. Ravno sem prisel v zadnji svet, pa me je malo minilo, ne da se mi vec. Vas obcudujem tiste, ki v spilih vstrajate, dokler jih ne platinirate/obrnete 120%, mene dobesedno vsak spil mine, preden bi se lahko sel 100% zadeve, zato pa nimam se nobene platine. Verjetno enkrat prespilam do konca, ker res nimam vec veliko. Simpaticen spil s fajnimi levli, vsec mi je, da precejkrat veliko vlogo igra glasba. Se mi pa vcasih zdi, da sta ploscadanje in fajtanje malo nenatancna.

 

Yoku's Island Express: nekaj carskega je v ideji, da mas metroidvanio, kjer napredujes skozi svet z igranjem marjance :D tak feelgood spil. Skoda, da mi do Zelde verjetno ne bo ratal obrnit, potem bo neizbezno postavljen na stranski tir.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Chenier reče pred 14 urami:

Pizza Tower (2023)

 

Igrica je imela same visoke ocene, ampak zaradi vizualnosti sem se je malo otepal. Danes pa jo vseeno snel in probal ter moram reči, da so visoke ocene več kot zaslužene. Odlični retro platformer, ki ima res dober duh "PC" platformerja, kot so bili Jazz Jackrabbit in podobni. Veliko mehanik je sicer pobranih iz konjzolnega Wario Landa (recimo speedrun pobeg iz stopnje, ko jo končaš, powerupi so na podobno foro ...) in pa hitrost spominja na nove Sonice, le da izvedeno bolj kvalitetno kot v njih. Igra ima tudi res pune lepo animacijo, ki je nek miks homemade painta in PC '90s platformerjev. Ful luškana gračka za fane retro platformerjev.  

 

pizzatowermontage.gif?t=1674756021

 

Tole mi pa dejansko izgleda ful cool, vključno z yolo grafiko :D Izgleda ko nekaj iz What-a-cartoon kolekcije na Cartoon Networku lol :D 

 

 

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...