Skoči na vsebino

Trenutno igram [02/2024]


Priporočeni prispevki

Aja, pa Hero težavnost je čisto proper za začetek igre. Ravno prav uravnoteženo, da ne umiraš preveč, ampak ni buttonmashinga. Pri Warrior je verjetnost za preklinjanje v nemščini (ne znam nemško) precej višja. :D

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 11 urami:

@GalkoJavi mnenje. Ful sem pod stresom, da sem te nahajpal narobe. :D

 

Ma se sploh ni za bati, meni je bil hype že prvi trailer, čim je bilo povedano, da je Rayman ekipa zadaj :) Ste pa navdušeni forumaši za kr neki mesecev pohitrili nakup, ja :D

 

Zelo nice, prijetna in mega streamlinana vania mi je tole, zaenkrat sem ful fan :) Sicer verjetno najbolj casual vania kar sem jih igral u lajfu, še precej bolj kot enako visoko produkcijski Metroid Dread, ampak bi se lagal, če bi rekel, da mi ne sede :D Pač vse ti prinesejo k riti in te 24/7 filajo novimi placi, skilli, collectabli in carsko akcijo, ampak je prov luštno. Meteoidvania akcijaki tobogan. Precej rajši to, kokr pa dolgočasne puščobe tipa Aethera Noctis, Ender Lillies, Grime in podobna indy jajca. Pa fajting sistem mi je čiiiiist hud :) Sem pa še zelo na začetku, ravno sem dobil charged skill za lok šele, tko da bom bolj pameten čez kak dan ali dva :D

 

 

g. Profesor reče pred 8 urami:

Galko se bo ob 3am jutr oglasu tuki

 

Uffffg, to je pa rezervirano samo za RES najbolj brutalne hite tipa RE 4 R, Dead Space R... Če pa to rata igrici pa sam kapo dol :D

uredilo bitje Galko
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

grem malo čez disk in clearam stvari, ki sem jih zlovdal v preteklih mesecih.

 

končno končal a little to the left (še DLC). res cute igrica sortiranja, zelo chill. včasih sem se pri kakšni malo zataknil, ampak več ali manj ni blo panike. 

 

preigral sem še dredge, ki me je mal razočaral (pričakovanja so bila malo previsoka). najboljša stvar v igri mi je fizika ladje, je bilo zelo zadovoljujoče furat ladjico skozi bolj zapletene čeri na lokacijah bolj deep v igri. enciklopedija mi je bila čist preveč nepregledno narejena, da bi sploh čutil potrebo po zafilanju vseh vnosov. zgodba zelo filler. največji problem igre pa se mi zdi, da ti ponudi ogromno upgrejdov za ladjo, ki pa so vbistvu samo huge timesink, večinoma jih sploh ne potrebuješ zares. in to ni kul občutek, ker to direktno sovpada s končanjem igre in pokvari celo izkušnjo. 

Povezava do prispevka

Spet sem se lotil Anno 1800, kupil še nekaj DLCjev.. jao ja proti koncu postaja kar izziv vse zmenedžirat, ampak je dobro razvajeni trade routi so ključni. Preden začel Anno pa spet še enkrat obrnil Surviving Mars (ja klinc pod vplivom serije For All Mankind bil :D )

 

Na tablici nabijam Slay the Spire. No letališčih je super za zabijat čas. 

 

Na PS5 pa si ubodel Armored Core 6 na znižanju, preden mi mehanika pod kožo zlezla, sem kar rabil čas. No zdaj uživam. 

 

Me čaka pa še Prince of Persia, ampak sem zgolj malo igral. Jo šparam za kak deževen vikend. 

uredilo bitje Boba-Fett
Povezava do prispevka
Lunco reče pred 6 urami:

Preigral sem še dredge, ki me je mal razočaral (pričakovanja so bila malo previsoka). 

 

Mene vedno stisne ko vidim Dredge na vsaki Top 3 2023 indy listi, men je pa čist povprečen špil. Je pa res ful svež kar se tiče tematike, lora, vajba, mehanike igranja... tko da mi je precej bedno, da mi špil ni potegnil.

 

Upam da bo drgač za Pizza Tower, Cocoon, Chants in Jusant...

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka

Za Chants of Sennar je važno, da imaš dober posluh oz. prepoznavaš tone?

 

Mene to ful jebe pri določenih puzzlih, ki so za druge ljudi dost enostavni, recimo Witness ima tudi nekaj takih v džungli

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka

Evo preigral Nier Replicant.

 

Sam gameplay,glasba,liki so odlični, zgodba je solidna, je pa igra mestoma mukotrpna in sem zato potreboval cel mesec, da sem jo preigral(okoli 80% dosežkov) in sem se malce bolj potrudil kar se tiče nalog in ravno tukaj leži srž problema.

 

Igra oz. Toylogic/Yoko Taro so rahlo zasrali pri bednem lutanju od enega kvesta do drugega, eden je celo takšen, da porabiš pol ure, da te igra nauči neke določene lekcije.

 

In to je bil tudi tisti srž problema, ki je vsaj meni oceno igro zbil na tam 75%, plus če sem iskren me tudi konec ni bohve kaj navdušil, naj omenim še da sem prišel do zadnjega torej konca E in navkljub temu, da razumem kaj so ustvarjalci hoteli povedati nisem bil ravno zadovoljen.
 

Tako, da ja navkljub nekaterim vrhunskim segmentom igre so nekateri konkretno pokvarili izkušnjo, ki je bila navkljub vsemu še zmeraj vredna.

 

Zdaj pa razmišljati kaj pri 1800 igrah igrati.

 

Verjetno Warm Snow.

Povezava do prispevka

Hej banda, par nasvetov bi potreboval ... res sem v n00b načinu zdajle: 

 

Prijelo me je, da končno preigram Grand Theft Auto V

Igram na steamu in z xbox one gamepadom. 

 

Problem je, da je igranje z gamepadom ful glupo. Valjda je GTAV tako visokoprofilen špil, da znajo tam sprogramirat kontroler settinge za verjetno najbolj proper gamed za pc?

 

Tretjeosebna vožnja avtomobila je preveč občutljiva, prvoosebna je pa huje kot podivjana kobila med vročico na drsalkah. Mislim, wtf?

 

Potem sem šel v strelišče, da malo povadim streljanje. Z gamepadom s težavo dobim bronze medal, če sploh, z mišjo dokaj na easy gold. In to v neergonomskem položaju iz sedenja na počivalniku. Igre že celo večnost igram izključno na gamepad in nikoli nisem imel še takih problemov. A je to normalno za to igro, da ima tako glupo podporo za gamepad?

Je kdo izkusil podobno in kako je rešil? Oziroma kaj naj bi bili pripročljivi settingi. Google tudi najde nekaj predlogov, da se morda kaj tepe s steam overlayem in podobno. A vse skupaj je cel kup enih sprobavanj. Se mi ne da cel dan klikat različne settinge in sprobavat, kaj je prav, če nisem ziher, kako mora biti prav.

 

Bi bil vesel kakega predloga iz prve roke.

 

Also, še en n00b question: s kakšnim aim settingom se pričakuje, da naj bi se igralo GTAV za gamepadom singleplayer mode (online me čisto nič ne zanima, google nekaj pravi, da naj bi se priporočljiva načina merjenja razlikovala med single in online načinom)

1. Assisted Aim - Full

2. Assisted Aim - Partial

3. Free Aim - Assisted

4. Free Aim

 

Da tistega vklopim, in se pač tako privadim.

Povezava do prispevka

GTA in RDR mata aim z gamepadom bedn in ti igro zaserje na polno. Jz sm sicer igral na PS4 RDR2 pa, ko sem fuknil na full assisted špil naenkrat postal hud. Prepočas je aim, nekak ko si v zaklonu še gre, sam k si na konju pa ostali tud al pa živali pa ne zadeneš nič. Pa FPSje lahk komot igram z gamepadom recimo.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Raz reče pred 2 urama:

Za Chants of Sennar je važno, da imaš dober posluh oz. prepoznavaš tone?

 

Mene to ful jebe pri določenih puzzlih, ki so za druge ljudi dost enostavni, recimo Witness ima tudi nekaj takih v džungli

 

Nic ni govorjenja, niti karkoli z glasbo ce se prav spomnim. Je cel povdarek na pisavah.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Ker me je RDR2 zaposlil za 90 ur, sem seveda praktično vse dal na stran, no danes sem končno končal tudi Little Nightmares 1 DLC. Kar pomeni, da sem vse Little Nightmare končal. 

 

Little Nightmares 1

 

O njej sem verjetno že leta nazaj nekaj pisal, tako da se ne bom ravno razpisal, sicer sem jo ponovno preigral in moram rečt, da je izkušnja in vzdušje dobra, je od vseh ostalih najslabša, najkrajša in najbolj enostavna. Sicer je takrat ko je izšla bla nekaj posebnega, ampak bi rekel, da je tam nekje 6.5/10 v tistih časih ajmo rečt 7. 

 

DLC

 

No to je pa poštena zadeva. DLC sm sicer imel na wishlisti leta, kupil sem ga pa kakšnih 6 mescev nazaj, na akciji. Vsak chapter je poseben in ponuja svoj gameplay, tudi okolje, ter je neprimerno težji od 1ke bi rekel, da tudi od 2ke. Prvi chapter bežiš od "granny" v kanalizaciji res dobro narejeno. Drugi chapter vsebuje peč in več lvlov in soban, ki so okrog te peči, ter moraš nabirat gnome, da zalaufajo peč na pune rore. V tem chapterju tudi naletiš iz 1ke na tistega dolgorokega čudaka v čisti temi kjer morš neko baterijo prinest, da odpreš nek lift. Tretji chapter je pa tko najboljši, kjer si v sobi od Lady, ima spet več lvl in soban, kjer nabiraš kipce, da lahko prideš naprej, kjer je kmalu konec. Aja BTW ta chapter je vseboval uganko, ki jo edin nism sam pogruntal od vseh delov, tisto s knjigami, nikjer tega ni blo in mi niti na pamet ni pršlo, mislm, da tega neb nikol pogruntal lol. Nam sicer govoru kaj se zgodi, ker nočm, da je spoiler ampak mi je najboljši del od vseh treh. Imo res vreden denarja teli DLCji, sploh na razprodaji.

 

Little Nightmares 2

 

Cons:

- meni osebno zelo slab konec. takih koncev ne maram, kjer protagonist postane tisto ali to kar je uničil. to je eden najbolj poceni koncev in povsem neizvirno in tudi, če tako gledaš bi potem bla igra lahko dolga samo 5 minut.

- po 3. chapterju, sepravi po bolnišnici, kvaliteta igri pade. tako odličen kakor je chapter 3, je težko nadaljevati, kaj šele presežti toda igri kot da zmanjka sape za sam zaključek. pale city je dejansko bled. predvsem tukaj mislim na to, da je okolica in tudi igranje nekam slabo oz. prazno. watcherji so veliko razočaranje, ter tudi po mojem mišljenju premalo uporabljeni. chapter 6 radio tower je pa tako s slabimi ugankami brez idej in se mi zdi, da iz strani izdelovalcev "rushan".

 

Pros:

- v igri je dosti dežja, meni je to odlično vzdušje. predvsem mi je praktično povsod "zakon" ali v filmih ali v igrah. pridoda tisto melanholično vzdušje in tudi prikaže kako protagonista neglede na  razmere, nič ne ustavi.

- všeč mi je kako vemo igralci, da smo v svetu velikih, saj to prikazujejo že vrata, da o zgradbah in sovražnikih ne govorimo. toda avtojem je uspelo to kar redkim uspe tj. da mali protagonist, v tako veliki okolici ni tako mali. avtorjem je uspelo dodati male stvari v veliko okolje, tako da igralec točno ve kaj je za storiti in vse je tekoče in lepo vgrajeno v tisto veličino. jaz bi rekel, da je to njihova spregledana mojstrovina. spregedana pa zato, ker je tako hudičevo dobro narejeno, da  jemljemo za samoumevno.

- zvok, glasba in zvočni efekti. všeč mi je kako so za vsako podlago dodali samosvoj zvok, ta sicer zelo spregledan del pri igrah. toda doda ogromno pri samem vzdušju in počutju igralca pri vživljanju v igro oz. okolico v igri.

 

Sepravi ocene:

LN1 - 6.5

LN1DLC - 8

LN2 - 8.5

 

So pa to ocene za prvi skozihod, replay valuea nimajo ravno veliko, je pa čist fajn, tko kokr sm enko po ne vem koliko letih igral ponovno.

 

 

uredilo bitje Menethil
  • Račka +1 4
Povezava do prispevka
Menethil reče pred 49 minutami:

Jah če bi šel vse hunter requeste, challenge, skinanje vseh živali, vseh rastlin in 100% bi to igral 120ur, sam to več ni uživancija ampak mučenje. Kot da bi igral v 2000ih MMORPGe. :D


Itak. Ampak že vsak normalni "quest" je zgodbica zase. Res zanimiva igra. 

Povezava do prispevka

V PoP Lost Crown sem "že" v Sunken Shipyard. Nosim dvakrat upgradan amulet za nižji physical dmg, tepem modelčke, iščem zaklade, uživam u lajfu. Definitivno zdaj razumem kekitiča, zakaj je zvišal težavnost, dejansko je tole očitno eden tistih špilov, ki bolj ko jih igraš in hkrati ratuješ še bolj buff, lažji so... ampak jaz pa ne bom dajal več kot na Hero difficulty, zato ker sem po srcu upornik in anarho-socialist, predvsem pa zato ker mi je tkole čist luštno igrat :D Zelo nice igrica, upam da naredi cool profit in da dobimo še kak del.

 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

image.png.c267b3c1527d44c901862faa4412a5ee.png

 

Sem včeraj odsekal konkreten kos te igre, imam zelo love/hate relationship. Sama prezentacija mi ni všeč — res awkward grafika tudi za garažne pixel standarde, te pixle bi celo pred Galkotom teško zagovarjal. Pol glasba ni kaj pretirano boljša, nadzor nad likom je zelo floaty, combat je basic kot pri Castlevanii za NES. Prav tako ima igra hecen miks prvin Zahodnih in Japanezerskih iger (devi so Japonci), kar je res nenavadno, to kar je japonski Dark Souls za zahodni srednjeveški fantasy, je japonska La Mulana za nek zahodni Indiana Jones vibe. No, te stvari so mi negativne. Ko pa pride do explorationa, puzzlov, metroidvania mehanik ... pa je igra dejansko ena najboljših na trgu. Koliko ene ljubezni je šlo v uganke, kako je vse povezano med sabo ... Zgodba, pasti, uganke, predmeti ... vse to je pa res na vrhunski ravni. Posebej carsko je, da se res vse povezuje med sabo. Da rešiš uganke, moraš brat loge, preučevat ozadja in različne mehanizme v stopnjah. Recimo najdeš zapise o nekem legendarnem bojevniku, katerega kip je nekje v stopnji in katerega kip hrani nek secret. Ta legendary warrior pa je bil premagan samo enkrat v življenju, in sicer ponoči, ko so ga ujeli v zasedi. Najdeš kip, potem najdeš mehanizme, ki zatemnijo sobo in rešiš puzlo, da jih aktiviraš in efektivno narediš "noč", in potem od zadaj usekaš kip, da ti razkrije skrivnost. Ful je enih takih podrobnosti. V bistvu na vsake par screenov je obvezno ena ali dve uganki, tako da nujno je igrat z beležnico in svinčnikom v bližini, ker je res nora količina ugank, skrivnosti in nekih skrivnih poti, nemogoče si je vse zapomnit. 

 

Skratka, igra ima potencial bit ena izmed najboljših, ampak žal je vizualno in zvočno malo preveč basic, da bi ji to vseeno uspelo. Ni namreč to scena a la Stephen's Sausage Roll, kjer je vse podrejeno kotaljenju klobasic in vizualije niso moteče, tukaj je dosti poudarka na tem, da opaziš stvari na ozadjih ali v levelih, tako da te basic vizualnost mnogokdaj malce ovira. Vseeno pa ni težko razumet, zakaj se to igro razume kot kultno, ker določene stvari (puzzle, povezanost vsega) pa so res med TOP ever, ko pride do metroidvanij. Če bi ti momci dobili nek hud budget, si ne morem predstavljat, kaj bi naredili, ampak pomoje Hollow Knight nivo kvalitete na easy.

 

image.png.a8f29750ff8813fd3485bc80cd75055f.png

 

Močno priporočam uporabniku @DaCapo, ker igra sicer zgleda in se igra kot "najboljša amiga igra, ki je nikoli ni bilo" :P.

  • Račka +1 4
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Hernire reče pred 3 minutami:

te pixle bi celo pred Galkotom teško zagovarjal

 

Jaz sem tole igrico sprobal enkrat lani poleti, sem nucal točno ta vajb, pa ti si mi jo ful hypal, ampak me je tako odbijala da sem jo po kaki urci droppal. Pač res mi je bila tako grda in zanič, da ni šlo. Do zares nekih odkritij v gameplayu in puzzlih tako verjetno sploh nisem prišel, ker mi je vse skupaj ostalo pri oceni: random.

 

Pismo, ne vem, igraj še malo pa povej če se res splača stisnit. :D 

Povezava do prispevka

@Hernire P.P. Hammer and his pneumatic weapon! :avadodo: To še dandanes občasno igram preko emulatorja.
Glasba in zvočni efekti so mi dobesedno naštancani v možgane. :) Se pa lahko hitro zajebeš, če sam sebe zakoplješ. Še dobro, da ima vsak level svojo kodo (alternitva Save funkciji). 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Pejt igrat La Mulana, resno ti pravim, ker ti bo GOTY. Drgač razen grafike in sounda je res dober špil, grafika pa dejansko nalašč spominja na stare računalnike, to sem šele zdaj prebral 

 

designed to imitate the look and feel of MSX games

 

MSX je bil računalnik na Japonskem, če se ne motim. Vem, da sta prva dva Metal Geara nativno izšla za MSX

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Jaz bi predvsem rad kakšne nove Leminge igral. Pa ne nekaj v 3D, ampak klasično retro 2D. Že samo da bi bile nove stopnje in sem zadovoljen.
Dočim od platformerjev (ki niso ravno moja najljubša zvrst) pa bi mi res sedel kak sodobni Rick Dangerous. Ali pa Lost Vikings (ta je bila sicer že bolj logistična, uh, lepi spomini) . 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...