Skoči na vsebino

Trenutno igram [02/2024]


Priporočeni prispevki

Buzzkill reče pred 1 uro:

Včeraj snel Helldivers 2 in so far so good, ko uspeš dobit ekipo. Matchmaking jim šteka, 20x probaš joinat igro preden ti uspe. 
Ampak pol je igrica ful fun. 
 

Vibe je proper Starship Troopers, bringing democracy to bugs but not really, gameplay je enostaven ampak fun. Komaj čakam, da pridem do višjih težavnosti. Ne bom prehitro govoril, ampak tako se dela GaaS - za zdej.

dej naredi friend code al ne vem kako se pokonektas, da igramo kaj skupaj ob priliki

Povezava do prispevka

HellDivers 2 so zakon mi igramo že od izida. Če se ne moreš  joinat v igro k frendu ker naj bi bil en bug in ti kaže friendlisto kot da so offline greš v PSN menu na frendlisto, in se tam joinaš v igro . Večji si LVL več težavnosti imaš na izbiro in boljše sample dobiš za odpiranje novih stvari na ladji.

It's time to dish out some democracy

Povezava do prispevka
MartinPocrezze reče pred 28 minutami:

HellDivers 2 so zakon mi igramo že od izida. Če se ne moreš  joinat v igro k frendu ker naj bi bil en bug in ti kaže friendlisto kot da so offline greš v PSN menu na frendlisto, in se tam joinaš v igro . Večji si LVL več težavnosti imaš na izbiro in boljše sample dobiš za odpiranje novih stvari na ladji.

It's time to dish out some democracy

koliko vas je?

Povezava do prispevka

WT Hint Če kdo slučajno ne ve, V WarTales lahko uloviš živo žival. Postopek:
V inventarju moraš imeti vrv. Med bojem žival samo poškoduješ, toliko da ima še polovico (ali manj) HP. Medtem ko ostane en bojevnik z živaljo v boju (engaged), jo z drugim bojevnikom (ki mora biti npr. lovec) knockoutiraš (med ikonami udarcev se prav pojavi opcija "knockout"). Živalca avtomatsko postane ujeta in se pridruži ekipi. Tako si lahko nabereš celo vojsko volkov, medvedov, divjih svinj ... Sploh pa je to nujno za končanje ene izmed misij, ko moraš z živaljo slediti vonju ubežnika. 
Napisal sem, ker igra tega postopka (o zajetju žive živali) namreč nikjer ne razloži. Ahja, enako deluje tudi pri ljudeh, če imaš v inventarju okove. 
Btw, Živali so drugače koristne tudi za nabiranje zalog med potovanjem, tovorjenje, v času ko taboriš pa lahko stražijo (kar je sila koristno v nevarnerjših področjih) ali gredo iskat/lovit hrano.

 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Afterparty

4/10

ss_436e5c84ca3a3993241474883d9d23ede93dc2eb.1920x1080.thumb.jpg.1ccac883a89ffab31ccf33ca1175c6ce.jpg

Igra, ki sliči po kompleksnosti igranja na telltale games izdelek. V njej umreš in si s kolegico poslan v pekel. Zgodba mi je bila dolgočasna, govorjenje prehitro, sploh ko moreš v zporedno poslušat več karakterjev, brat SMSe, ki ti letijo po ekranu in izbirat time based odgovore.

Tehnično gre za zelo slab izdelek. Poleg nešteto bugov, kot blokade hoje, prekomernega random znižanja glasnosti zvoka določenih oseb, nenaštudiranega časa hoje do naslednjega pointa za nov dialog (kar povzroči, da sledi govora preskoči na naslednji stavek), ipd.

Grafika je nevšečna, gameplay dolgočasen. Na trenutke odpre zanimivo eksistencialno tematiko, ampak je ne zna kompetentno predelat.

 

Live and forget.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Meni je bil pa Afterparty zelo top! Super liki, dobra zgodbica, humor (in še enkrat humor), všečna grafika, dober način igranja... Bugov nisem imel nobenih od naštetih. Sicer pa bolj kot na Telltale igre konkretno spominja na dokaj kultni (bolj resni) Oxenfree. Ali pa na nekaj, kar bi naredili pri LucasArts games :) .    Ah, kako smo si ljudje različni (in prav je tako).  

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Feget reče Dne, 13. 2. 2024 at 14:22:

Evo začel včeraj novega princa igrati. Res mega trash igrica in me sploh ne čudi, da je tako všeč mn3njalnik smetani:rofl:

 

Res prav zgodba za drugi razred osnovne šole, vzdušje slabše kot prvi prvem princu in leta 89 (ne vem ali so Castlevanie res edini 2d hack and slash špil, ki znajo naresti vzdušje), gameplay res največji button mash možno.


Ampak se pa lepo igra, tako na easy je vse, plus res mega cool da lahko delaš fotke kam moraš priti kasneje ko dobiš kakšen nov ability.

 

Overall bi mu dal ene 6/10. Cool ampak trash. Priporočam, če ga dobite za 10 evrov, več to ni vredno.

 

In, kakšen se ti zdaj zdi ta 10/10 GOTY Witcher 3 killer? 

 

Jaz sem ga ravno obrnil. Res epic zadnji fight, goddamn, tole je blo pa že skor na nivoju kakih Plarinum games insanityjev. Tud overall nori boss fajti, eni boljših kar sem jih videl v metroidvaniah. Men je bil najtežji mister Snake, 80% cajta se ga ne moreš dotaknit, glavni parry udarec ima mega zajeban ker naredi prej ogromen sweep z repom, užge ko tovornjak, ena tona aoe unblockable napadov... svinjarija od bossa. 

 

Dober špil je :)

 

Povezava do prispevka

Hehe mah itak da sem moral cheesarit igrico, ki jo ti pa ke_kit hvalita, moja dva mortal enemiya ko gre za kvaliteto igric (+ Chamir). 

 

Dobra je dobra. Sicer sem mega hater 2d platform sekljačin, bolj ali manj so mi vse razen castlevanij smeti, ampak tale Prince je zelo zelo nice. Combat je cool, potovanje po svetu je nice in nezateženo, bossi so cool. Edino vzdušje mi vseeno ni niti blizu novemu Metroidu, ampak igra se very nice. 8/10 komot, pa ponovno poudarjam, da meni te 2d hack & slashi res ne sedejo, ampak tega bom pa obrnil :) Igram pa na normal, mi je ravno prav.

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 5
Povezava do prispevka
Kastor reče pred 9 urami:

Obrnil Dicey dungeons, carski špil, developerji res naredil nekaj s srcem. Sem pa vesel, da je konec tega in se lahko posvetim backlogu.

 

Meni je bil DD res res carski spil. Mi zaigra srce, ko ga kdo omeni. Lepa, cestitke za obrat!

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Kastor reče pred 9 urami:

Probaj se potrudit, res so vpletli vse možne mehanike v vsak nov segment špila, tudi boss battle je čist nova igra in celo dlc reunion ima spet popolnoma nove mehanike, ki spremenijo igro. POTRUD SE :D

Se bom rabu potrudit ja, ker špila mi je carska, samo reeees teška. Ajde prvi modelček je še na izi, vse ostale pa dosti težje :D 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Par dni nazaj sem se lotil God of War iz 2018 na PC-ju.

 

Po 15 urah skoraj popolna mešanica zgodbe, ugank in boja. Večkrat se zalotim, ko rajš odpiram kero skrinjo kukr da bi se fajtal :D.

 

Thumbs up res, ne vem kako se ga nisem lotil prej.

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka
Aktivist Vanč reče Dne, 15. 2. 2024 at 6:00:

Kolko Jack Col si spil? :D


Nobene. Ker tista je bila za DaPubeca, čeprav jo je kupil zame. Jaz sem se samo krače nažrl in potem še eno res dobro mešano solato.

V bistvu jaz sploh nisem za neki viski. To mi nikak ne paše. Če že, potem rajši ruknem pivo ali pa glaž vodke. 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Jusant: lep spil. En lep splet ravno prav preproste mehanike, okolice, glasbe. Spil je ravno prav dolg (ene 5-6 ur) da ne zacne ze presedat, ker realno se osnovna mehanika plezanja tekom spila bore malo nadgradi. Pisma, ki jih prebiras po poti, so vcasih malo posiljena, ampak brez njih pa ne bi mel konteksta. Na koncu sem samo vesel, da se delajo spili, ki se ne uklanjajo neki logiki najmansega skupnega imenovalca povprecnega gejmerja, da dobivamo take bisere.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Včeraj sem bil na obisku pri kolegu, ki je retro gamer aka igra izključno stare igre. Tako da sem imel po ene 15 letih priliko igrat retro igre na TOP katodniku (prav namensko kupljenim za gaming, med TOP 5 gaming katodniki na večini seznamov) in oriđiđi hardwaru. Igralo se je Super Castlevania IV, Super Mario World (SNES) in R-Type Delta (PS1). Zlasti za SNES igri je res insane, koliko katodniki dodajo h kvaliteti slike. Ker me te zadeve tako hobi-wise zanimajo, sem imel s sabo prenosnik, ker sem želel zalaufati na LCD emulatorju, da vidim primerjavo. Res je ogromno razlike, pixli na sodobnih ekranih izpadejo povsem drugače. Me prav zanima, kako bi kaki hejter pixlov (khm khm) komentiral ta videz, če bi imel priliko videt na proper katodniku. Namreč fora je, da so na katodniku piksli dosti bolj mehki in se dosti lepše zlivajo drug v drugega, medtem ko na LCD-ju so piksli zaradi ločljivosti zelo razvidni med sabo. Pač recimo Mario na LCD-ju je imel tak oglat okvir okoli sebe, medtem ko na katodniku se piksli tako lepo prelivajo drug v drugega, da je imel organsko zaobljen videz. Še dodatno pa vsemu skupaj zadajo barve — na katodniku so res tople in žive, med Castlevanio in Mariotom je bilo milijon razlike, pač res je vsaka igra takoj udarila s svojo identiteto, medtem ko na LCD-ju sta dejansko tako Mario kot Castlevania imela podobne barve in nekako skupno identiteto, kar je takoj izpadlo dosti slabše. Ful zanimiva izkušnja res, ker sem prvič imel priliko videt 1:1 primerjavo. Piksli so res bili noro dobro balancani za CRT televizorje, se vidi, da je ta artstyle bil res premišljeno narejen za to tehnologijo in da na LCD-jih dejansko izgubi del svoje identitete.

 

Zdaj pa bi mi bilo še zanimivo videt, da bi kdo na katodnika vrgel neke 2024 videoigre. Sploh kak Bloodborne bi z barvami iz katodnika znal delovat noro :D .

Povezava do prispevka

kako pa izpadejo ti špili kot celota proti sodobnim top tier špilom iz enakih žanrov? Recimo kaka Super Castlevania in SMW proti današnjim heavyweightom. Če bi jih moral rest tko 1:1 primerjat, torej brez nostalgije in brez vedenja, kako so te igrice pomikale meje in oblikovale žanre.

 

recimo zdele gledam tole Super Castlevanio 4 na YT in mi deluje carska old school 2D pustolovščina, se komot vidim da bi še vedno ful padel notri na kakem Switchu :D 

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...