Skoči na vsebino

Trenutno igram [04/2024]


Priporočeni prispevki

Ej sam tile kitajci pa delajo dobre igrice pa reč kar češ. Men je Lies of P dejansko vsakič boljši ko ga igram :D Slab oz povprečen level dizajn ostaja, to itak - čeprav sem odkril par stranskih sob in prehodov v Stage 3 Tovarni, u u uuuu - pa tud overall ima dosti tega jankiness filinga kokr ga ima večina azijskih špilov. Ma mi ima pa tok hud combat, tok carske fajte in pa predvsem INSANE širok cast nasprotnikov, da prov kumi čakam, da ga poženem. Zdej se tolčem z nekimi infectedi, ffs :D Sem mislil kar nehati igrati igrico po prvi orenk seansi, ker me je tok dotolkel plastični A - B level dizajn.. Ma bi se ful zajebal, če bi odnehal :)

 

@Aktivist Vanč Lords of Fallen IMO ne bom špilal... ne potegne mi, dejansko mi je PREVEČ DkS 3 klon :D

uredilo bitje Galko
  • Račka +1 6
Povezava do prispevka
Galko reče pred 7 urami:

Ej sam tile kitajci pa delajo dobre igrice pa reč kar češ. Men je Lies of P dejansko vsakič boljši ko ga igram :D Slab oz povprečen level dizajn ostaja, to itak - čeprav sem odkril par stranskih sob in prehodov v Stage 3 Tovarni, u u uuuu - pa tud overall ima dosti tega jankiness filinga kokr ga ima večina azijskih špilov. Ma mi ima pa tok hud combat, tok carske fajte in pa predvsem INSANE širok cast nasprotnikov, da prov kumi čakam, da ga poženem. Zdej se tolčem z nekimi infectedi, ffs :D Sem mislil kar nehati igrati igrico po prvi orenk seansi, ker me je tok dotolkel plastični A - B level dizajn.. Ma bi se ful zajebal, če bi odnehal :)

 

@Aktivist Vanč Lords of Fallen IMO ne bom špilal... ne potegne mi, dejansko mi je PREVEČ DkS 3 klon :D

Pa kombiniraj orozja. Blade + handle opcij je ogromno.

Povezava do prispevka

ya ya itaq, tole kombiniranje je ful luštno početje, sploh ker ne rabi nobenih resourcov in lahko probavaš kombinacije kolikor te je volja

 

Ker kot vedno furam STR build, mi je trenutno najbolj všeč handle od policijskega pendreka (plus zelo nice desničarsko se počutim, ko lopam po protestnikih lutkah), ki ima ful hiter moveset, dober fable art in B scaling s STR, ter rezilo od začetnega orožja Greatsword of Fate, ki ima soliden range in dmg, pa še na +4 ga imam ker je pač starting weapon. Sem pa ravno v zadnji gayming seansi našel nek gigantski francoski ključ, ki mi daje ZELO giant hammer / mace vibe, bo treba asap sprobat :D  Carska orožja so, sem mega fan.

 

Aja pa res mi je hecno, kako kitajci tudi v nekem takem ARPG-ju kot je Lies of P ne morejo iz svoje kože in nafukajo v igrico absolutno VSE sisteme, ki so možni. 

 

Prov vidim kako je izgledal early development sestanek

 

Dev ekipa: "300 ljudi je naredilo seznam, katere bojne sisteme bi lahko imeli v igrici. Prišli smo na naslednje ideje:

- klasični leveling lika skozi 10 atributov

- kombiniranje ročajev in rezil na orožjih

- levelanje orožij

- različna off-hand strelna orožja oz pripomočki

- obrambne modifikacije protagonista s štirimi sloti

- mehanika rabe grindstona med borbo

- modifikacije grindstonov

- P-organ sistem in modifikacije

- kozmetični clothing

 

Gospod direktor, kaj od tega bi dali v igrico?

 

Gospod direktor: "Yes"

  • Za crknit smešno +1 5
Povezava do prispevka
Galko reče pred 5 minutami:

Aja pa res mi je hecno, kako kitajci tudi v nekem takem ARPG-ju kot je Lies of P ne morejo iz svoje kože in nafukajo v igrico absolutno VSE sisteme, ki so možni. 


Igra gre gold, njih pa nekaj mori, češ da so pozabili... fak fantje, a level design?

  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Sicer pa, korejci, ne kitajci😂

 

Jaz nisem mel problem z level dizajnom. Zavedam se, da ne obstaja, ampak v kontekstu zgodbe sem ok s tem, da je bolj linearna. Ni to neka lore rich igra, ki rabi dizajn kot dodatni del pripovedovanja. Zgodba je bolj direktna in ji sledis, ne rabis iskat. 

Povezava do prispevka
Galko reče pred 1 uro:

ya ya itaq, tole kombiniranje je ful luštno početje, sploh ker ne rabi nobenih resourcov in lahko probavaš kombinacije kolikor te je volja

 

Ker kot vedno furam STR build, mi je trenutno najbolj všeč handle od policijskega pendreka (plus zelo nice desničarsko se počutim, ko lopam po protestnikih lutkah), ki ima ful hiter moveset, dober fable art in B scaling s STR, ter rezilo od začetnega orožja Greatsword of Fate, ki ima soliden range in dmg, pa še na +4 ga imam ker je pač starting weapon. Sem pa ravno v zadnji gayming seansi našel nek gigantski francoski ključ, ki mi daje ZELO giant hammer / mace vibe, bo treba asap sprobat :D  Carska orožja so, sem mega fan.

 

Aja pa res mi je hecno, kako kitajci tudi v nekem takem ARPG-ju kot je Lies of P ne morejo iz svoje kože in nafukajo v igrico absolutno VSE sisteme, ki so možni. 

 

Prov vidim kako je izgledal early development sestanek

 

Dev ekipa: "300 ljudi je naredilo seznam, katere bojne sisteme bi lahko imeli v igrici. Prišli smo na naslednje ideje:

- klasični leveling lika skozi 10 atributov

- kombiniranje ročajev in rezil na orožjih

- levelanje orožij

- različna off-hand strelna orožja oz pripomočki

- obrambne modifikacije protagonista s štirimi sloti

- mehanika rabe grindstona med borbo

- modifikacije grindstonov

- P-organ sistem in modifikacije

- kozmetični clothing

 

Gospod direktor, kaj od tega bi dali v igrico?

 

Gospod direktor: "Yes"

Ko LoP dobi še en blagoslov Mn3 smetane.

https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/561/446/27d.jpg

Povezava do prispevka

Preigral Pepper Grinder. Ena najbolj carskih stvari pri indijih mi je, da se upajo skoncentrirat na eno igralno mehaniko in to zapakirat v parurno izkusnjo. Tu je to brzinsko vrtanje skozi zemljo. Scasoma pridejo dodatne komplikacije, kot so bombe, razlicni sovrazniki, topovi, power upi. Za top oceno se mi sicer zdi, da mu manjka malo raznovrstnosti, pa mogoce je malo prelahek spil tud ce isces vse skrite kovance (time trialov se mi ne da igrat), je pa zadnji sef kar zajeban. Kul igracka za 5 ur.

Povezava do prispevka

Hellpoint

5/10

maxresdefault.jpg

Temne duše v vesoljskem okolju. Nekje 15 ur dolga s slabo zgodbo. Razlikuje se predvsem v tem, da lahko uporabljaš določene booste, ki delujejo kot ringi v DS, in določene high tech skile. Drugače gre za zelo generično igro s ponavljajočim okoljem. Boss fighti so načeloma tudi samo sestavljeni iz dodgeanja in poskušanja pridit sovragu za hrbet, kjer delaš ultra dmg. Sicer igra omogoča igranje tudi s pištolami in kolikor vem magic weaponi, ampak nisem šel v to smer. Enako kot DS igre trpi po tem, da je advantivno vse stackat v en atribut. Jaz sem se odločil za agility like stat.

 

 

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Journey to the Savage Planet

7/10

Journey-to-The-Savage-Planet---Xbox-One?

Postavljena v futuristični absurdni svet kjer igraš 3D printanca, ki je poslan raziskovati neznan svet. Osnovni core igre je nekoliko podoben igram tipa No man's sky, z razliko, da v njej imaš dejanske cilje, zgodbo, svet pa tudi ni random. V njej si upgrejdaš abilitije in orožje.Mečeš različno sadje, poslušaš psihotične komentarje umetne inteligence in gledaš zabavne in pogosto sarkastične videe na svoji ladjici.

V osnovi je gameplay lesen, tako da si enostavno ne zasluži več kot sedmico. Izgleda pa res lepo. Povdarek na detajlih je visok.

 

Povezava do prispevka

Kok pa Lies of P tepe prašiče po ritih, joooooooooooooooooooj. Ne se ti jebat, kakšen ŠPIL je pa tole, in jst sem ga hotel nehati igrati po dveh urah... Evo ti prednosti kupovanja originalov - morš se mal prisilt, če si že stistnil 12.000 SIT za igrico :D 

 

Ne vem, kdaj sem se nazadnje tok veselili tiste urice ali dve za igranje igrice. Boss / miniboss fajti so mi en highlight špila, saj je combat carski, weapon customization je carski, boss dizajn je pa tudi fenomenalen - vse se poklopi. Archbishop Andrejus iz Gnojišča fight mi je absoluten vrhunec špila, kako te špil počasi pripravlja nanj, pa mal bereš lore in zgodovino, pa potem ko vidiš lokacijo in kako je vse v pizdi, pa potem sam prihod bossa in kako izgleda.... res mega nice. Pa gospod King je tudi kralj, sicer totalna FROM scena, ampak narejeneta tako, kot je treba. 

 

Drug highlight so mi lokacije. Ne layout in (ne)povezanost mape, ne raziskovanje lokacij - tematika in art lokacij so mi totalno hudi. Zaradi settinga špila - nekakšna viktorjanska evropa - lahko dogajanje in arhitektura v mapah na hard zajadra v secesijski in art nouevau stil, kar zelo zelo redko vidiš v igricah. Že to mi je ful plus. Potem imaš pa še avtorje, ki so si res dali duška z zanimivostjo lokacij, in imaš bomba miks. Ne vem če sem se bilokje lomil v viktorjanski operi? :D  V ogromnih trgovskih arkadah? Sejemskem razstavišču oz tehnološkem expotu? Po kabarejih in kavarnah? Po hotelih? Po vinotočih? Fak no, ko da je nekdo vzel Paris iz leta 1890 in naboostal na tretjo potenco. Je že res, da so mape do konca plastične, linearne in totalno fejk, ma vseeno - užitek jih je spoznavat in se lomit po njih :D  Tok so raznolike in cool, da ti je potem tudi počasi jasno, zakaj so leveli tako linearni - če bi hotel, da so povezani in semi-open, bi moral narediti 10x manjši scope špila.

 

Tko da pod črto res krasna igrica, tam 87-88 z lahkoto. Mogoče še kako piko več, če bo špil vzdržal tempo (to je še en ogromen plus špila - dejansko ratuje čedalje boljši, tko kot pri lokacijah kot pri bossih in fajtih, ravno kontra kot pri večini špilov).

 

Furam pa zdaj tri orožja. Začetni greatsword na ročaju od pendreka mi je zvesto od začetka igrice pa do Kinga, zdaj pa priznam da mu rahlo peša dmg. Holy sword mi je bil tudi en tak STR bread and butter, ampak tudi ta počasi ratuje manj uporaben. Tisto pravo mi je pa saw blade na blade dancer ročaju - ta combo sem videl v ke_kit videu in ko sem videl, kakšen dmg dela Kingu, nisem sploh več nič razmišljal, samo Motivity crank je priletel po ročaju za B STR scaling in gremo v akcijo. Moram reči da zadeva trga puppetom gumbe iz lesenih gat, prov uno zavohaš, kako tipčki zašvicajo po koleščkih. Absoluten top tier range, dmg, moveset in special attack -  res mega nice roba. Ne bi pa tega sam nikdar pogruntal oz sprobal, default saw blade sem imel v roki točno 5 sekund, preden sem fuknil stran tiste zarjavele garje :D 

  • Račka +1 8
Povezava do prispevka

Dead Cells: Return to Castlevania

 

Pomoje en najboljših DLC-jev ever. Če vam je izvirnik všeč, tole je na istem nivoju ali še kvalitetneje, sploh če ste tudi fani Castlevanie, potem je to res match made in hell. Ogromno referenc, skos poka muzika iz starih Castlevania iger, sovražniki so vsi znani in so zdaj še hitrejši in bolj zajebani (prilagojeni hitrejšemu gameplayju Dead Cellsa), generirane mape so ogromne in razvejane, dosti je skrivnosti in nekih skritih side questov, mamo orožja iz Castlevanie, bosse ... Vse skupaj pa dano v čudovito pixel estetiko, tako da kar zbudi skomine po Symphony of the Night aka eni najboljših iger vseh časov. Res zelo kompetentno narejen DLC, fani igre obvezno nabavit

 

Pa tudi kak monstrum od igrice je ratal ta Dead Cells. Za 40 € basic igra in štirje DLC-ji, od tega vsaj dva res konkretna, en pa zelo izboljša early game

 

image.png.f4ec55bcbf7653c7317fe4bb1b4903b9.png

 

uredilo bitje Hernire
  • Račka +1 4
Povezava do prispevka
Feget reče pred 1 uro:

Sem probal Dead Cells igrico. Ocena: pasja jajca.

Lepo da imaš tako mnenje fantek, ampak objektivni opisovalci in posledična dejstva kažejo drugače

 

image.thumb.png.3e952cb563797dae3dbe2afc5af60808.pngimage.png.d3e2794e72a27d027883cebb59cc1738.png

 

 

Še za primer, kaj objektivni ocenjevalci menijo o igrici Immortals of Aveum, da pač malo primerjamo:

image.thumb.png.bd01515b717e3367a580bcebe477aea4.png

image.png.2c1f5980b58b26b62b58a47619b05e5e.png

 

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 50 minutami:

Dead Cells je masterpiece hall of fame igrca. Če je v indie sceni kaj 10/10, je to sigurno not.

In Castlevania DLC je res perfekt. Dobesedno samo eno večjo napako mi ima, in to da moraš vseeno vedno delat OG stopnjo, preden greš v Castlevania levele. To bi edino spremenil, da bi DLC lahko štartal neposredno v Castlevania biomu, pa magari da bi bil še en krajši Castlevania themed biom pred unimi proper, da pobereš mal shita pa upgrejdov

 

Drugače pa sem si šele pred kratkim malo tipke prebekslal. Odkar sem parry iz trikotnika dal na R1 mi je, kot da bi težavnost iz very hard menjal na normal D: 

Povezava do prispevka
  • g. Profesor locked in unpinned this tema
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...