Skoči na vsebino

[multi] Assassin's Creed Valhalla


Gatsu

Priporočeni prispevki

A me fukaš. Z enim grema s konji neke bandite iskat. Ok, pokličem svojega in grema.

 

Na sred poti se on razjaše, ket nas napadejo random vojaki. Jih pobijeva.

 

In tip zajaha mojega mounta in jaz seveda ne morem novega poklicat, ker je že tam. Tist njegov konj pa tudi pitaj boga kam je izginil. 

 

Pa leteče ladje, ni da ni.

Povezava do prispevka

Performance na mojem pc-ju je porazen. V naseljih ponavadi pade pod 50- Nekje tudi okrog 40. Na medium. Dost stutterja...

i5 8600k, 16GB rama, GTX 1070 Ti. Je pa res, da je monitor 27" 1440p.

 

Ne morem igrat prav zaradi fps. Se lahko pričakuje kakšen update ki bi izboljšal fps? 

Povezava do prispevka
tomzzi reče pred 2 urama:

Performance na mojem pc-ju je porazen. V naseljih ponavadi pade pod 50- Nekje tudi okrog 40. Na medium. Dost stutterja...

i5 8600k, 16GB rama, GTX 1070 Ti. Je pa res, da je monitor 27" 1440p.

 

Ne morem igrat prav zaradi fps. Se lahko pričakuje kakšen update ki bi izboljšal fps? 

pa tisti scaling daj pod 100 ce ti ni ze avtomaticno

Povezava do prispevka
tomzzi reče pred 2 urama:

Kakšen PC pa je dovolj dober za 1440?

Ker Doom Eternal, Far Cry New Dawn delata odlično na visokih nastavitvah in 60 fps...

Pa še kakšen špil. 

 

Diske imam vse m.2 (2x m.2 in 1x sata ssd). Edin 1x HDD je za backup.

Načeloma je treba CPU navit kolikor se da. Noben ti out of stock ne bo gnal stabilno 60 fps na max nastavitvah CPU intensive featurjev.

Recimo AC: Origins mi je na 7600k pri 4850 MHz dropal pod 40 fps. MSI afterburner je pravil, da je CPU na trenutke zabit do konca. Average je laufalo pri 60 fps.

 

Ravnotako CPU nima veze z resolucijo. Katera grafa pa hendla 1440p max nastavitev na 60 fps naj pa nekdo drug pove.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Sploh pri velikih open world igrah z veliko karakterji in objekti je CPU tisto, ki je pod obremenitvnijo. Nasploh te microstutter matra, ko loada nove karakterje in dele map (tukaj seveda isto potem pomaga, da je igra na SSDju).

To je isto, kot potem pri MMOjih (WoW, GW2)...

In ja, sem siguren. V raznih FPS igrah, kjer so scene dosti bolj zaprte in kontrolirane z manjsim stevilom razlicnih karakterjev je ponavadi CPU bolj zadna stvar, ki vpliva na framerate.

 

Ker se procesorji sorazmerno počasneje razvijajo kot grafične kartice, so večkrat RPG developerji primorani potisniti zahteve do meje zmogljivosti komercialnega hardwera, oziroma nekoliko čez, da poskušajo izboljšati določene aspekte teh iger, ki se niso kaj dosti spremenili že desetletje.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Msi afterburner pravi, da je obremenitev, zasedenost cpuja okrog 55%.

 

Grafična pa je skoraj vedno na 98-99%.

 

Navit ali ne se to velik ne pozna.

Probal sem ga na 4.4 GHz in grafično zaenkrat za ene +30 core ampak ne bom navijal zaradi enega neoptimiziranega naslova.

 

Sicer so temperature CPU in GPU dokaj nizke (gpu maks 70).

Vseeno. 

Scaling sem dal na 70 samo igra že tako slabo izgleda.

 

Microstutter pa ne more biti zaradi diska, ker imam vse špile na dveh m.2 ssdjih.

 

 

uredilo bitje tomzzi
Povezava do prispevka

Ja imam nastavljeno na CPU package oziroma na povprečje.

Bom osd nastavil, da kaže vsak core posebej.

 

Ampak s tem ne bom nič rešil.

Očitno če bom hotel to poganjati v 1440p in nekih solidnih detajlih bom moral menjati vsaj grafično.

 

Če ne bom že celega pcja menjal.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...