Skoči na vsebino

Gume


Vodokotlič

Priporočeni prispevki

Niso bile zlizane, hankook, so se pa začele "trgat", verjetno posledica vožnje po Črnogoskih hribih, brez asfalta.

Mam zdej spet iste na tem avtu in sem zadovoljen.

 

Te Imperial bojo pa na drugem, ki se bo samo po asfaltu vozil. Easy fotrovska vožnja. Zdaj so gor letne, made in serbia, sploh ne vem katera firma so :fun:

 

Povezava do prispevka
doz reče pred 6 urami:

Ne nori. Kupi michelin crossclimate2 in vozi in pozabi. Top guma, sem jih sprobal na šteudlinem avtu v vseh pogojih, po snegu so boljše od povprečnih zimskih... v 4 letih prišparaš za en set gum ker ni treba voziti k vulkanizerju...

Jaz tudi ne vozim k vulkanizerju, pa nimam celoletnih :P

Povezava do prispevka

Rabim nabavat zimske gume 175/65/14 (za Porsche GT RS3). Trenutno je gor Sava Eskimo S3 DOTXX19

 

Gledam po internetih, pa sploh ni nič pametnga. 

 

Pri boljših dveh vozilih imam gor Goodyear Ultragrip 9+ in Firestone Winterhawk

 

Skratka, kva se dobi kaj pametnga v omenjeni dimenziji?

 

Nexen mi je malo SUS (čeprov sem slišal samo hvale), nagibam se na Dunlup WInter Response 2, kaj priporočate ?

 

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Še 1x povem: če ne živite na Krvavcu, in nimate športnega avta nabavite celoletne gume. 2 leti nazaj sem štrudli nabavil michelin crossclimate2, in so se izkazale za odlične gume...

čeprav nerada posoja avto sem ga večkrat uzel in šel na bolj dinamično vožnjo v vseh možnih pogojih, ker me res zanima kako se obenejo te stvari in resnično je ta guma TOP, drži vedno in povsod, ko je najbolj letel sneg sem

šel na Jezersko in bil več kot presenečen, prav tako je odlična v vseh suhih pogojih ne glede na temperature, kot tudi mokra in mastna cesta, brez posebnosti.

 

Glede na to da cene vulkanizerjev rastejo in  če gume zdržijo nekje 4 leta je to prihranek 400e in ure in ure čakanja...

vulkanizerji pravijo da je treba gume centrirati vsako leto :) no to je ena večjih neumnosti

vse gume imamo na dvojih platiščih in jih sam zamenjam na treh avtih 20let. niti 1x ni treslo in vem da sem nekoč ene letne gume imel kar 6 sezon.

 

če človek nima dveh levih rok je menjava preprosta, vse kar rabiš je ena dvigalka za 50e in nekaj ključev, sam se vedno poglobim ter naležne površine, pesto in platišče

dobro očistim (dratena krtača in smirkov papir), kot tudi na pesti vedno uporabim bakreno mast ter vedno naoljim vijake, tako da spomladi ni nobenih problemov

pred zimo pa vedno tudi očistim koloteke in vso vidno kovino dobro našpricam s KROWN oljem, (komplet avto gre itak na vsake 2 leti na KROWN zaščito)

 

 

Povezava do prispevka

Jaz sem hotel kupiti goodyear ultragrip performance+ ampak sem se premislil ko sem videl tvoj post o nexenkah, ki sem jih že imel v preteklosti in so mi bile ok. in ravno danes pridejo. jebiga bodo pa naslednjič celoletne

 

a se jeklene feltne sploh dobijo 17 col? sem iskal za 225/45/r17 pa nisem nič našel. 7,5Jx15 ET51

Povezava do prispevka

A obstajajo kakšne verige z gumijasto frontalno zaščito ali nekaj podobnega, da ne bi z vožnjo poškodoval (odrgnil) litih feltn? Po guglu sicer najdem neke tuje prav za alu feltne, ki so po višini ožje, ampak mislim da pri gumah 225/40/18 bo vseeno segalo na feltno. Na Veriga Lesce vidim neke Tractiva, ampak nimajo na zalogi, da bi videl točno ceno, na Petrolu so pa čez 600 eur. :wacko:

 

Bom drugače nabavil štumfe, sam v mojih krajih je tolk šodra zraven posutega, da bodo za enkratno uporabo.

 

edit: Hm, tole sem našel

https://www.snowchains.com/winter-driving-accessories/alloy-wheel-protectors pomoje ni najboljša rešitev

https://www.amazon.de/-/en/Ottinger-060752-Protection-Additional-Gripping/dp/B0047739Z0 - bi pomoje notranja veriga vseeno tolkla po feltni

https://www.amazon.de/-/en/Non-Slip-Adjustable-Roadway-Climbing-145-295/dp/B0CFQ43RGZ/ref=sr_1_6?crid=2D7O7DFEQEZ71&keywords=snow+chains+alloy&qid=1700047672&sprefix=snow+chains+alloy%2Caps%2C155&sr=8-6 tole za enkratno uporabo, glih tolk da klanec premagaš

 

No če ima kdo kakšne izkušnje iz prve roke....

uredilo bitje dzuko
Povezava do prispevka
doz reče pred 5 urami:

Še 1x povem: če ne živite na Krvavcu, in nimate športnega avta nabavite celoletne gume. 2 leti nazaj sem štrudli nabavil michelin crossclimate2, in so se izkazale za odlične gume...

čeprav nerada posoja avto sem ga večkrat uzel in šel na bolj dinamično vožnjo v vseh možnih pogojih, ker me res zanima kako se obenejo te stvari in resnično je ta guma TOP, drži vedno in povsod, ko je najbolj letel sneg sem

šel na Jezersko in bil več kot presenečen, prav tako je odlična v vseh suhih pogojih ne glede na temperature, kot tudi mokra in mastna cesta, brez posebnosti.

 

Glede na to da cene vulkanizerjev rastejo in  če gume zdržijo nekje 4 leta je to prihranek 400e in ure in ure čakanja...

vulkanizerji pravijo da je treba gume centrirati vsako leto :) no to je ena večjih neumnosti

vse gume imamo na dvojih platiščih in jih sam zamenjam na treh avtih 20let. niti 1x ni treslo in vem da sem nekoč ene letne gume imel kar 6 sezon.

 

če človek nima dveh levih rok je menjava preprosta, vse kar rabiš je ena dvigalka za 50e in nekaj ključev, sam se vedno poglobim ter naležne površine, pesto in platišče

dobro očistim (dratena krtača in smirkov papir), kot tudi na pesti vedno uporabim bakreno mast ter vedno naoljim vijake, tako da spomladi ni nobenih problemov

pred zimo pa vedno tudi očistim koloteke in vso vidno kovino dobro našpricam s KROWN oljem, (komplet avto gre itak na vsake 2 leti na KROWN zaščito)

 

 

1. Če delaš veliko km se ti ne splača imet celoletne gume nikoli, ne glede na to kje živiš.

2. zakaj bi vozil vulkanizerju, kot si že sam povedal, če imaš 2 kompleta felten, in imaš še vedno en par rok lahko to narediš sam. Jaz delam sam doma že več kot 10let, k vulkanizerju peljem samo ko morem nove gume dat gor

Povezava do prispevka
Kruz reče pred 10 minutami:

A smo spet pri temi, da rabijo casual driverji gumo za 180+ € za vožnjo na šiht in domov :w00t:

 

Ma če so gume homologirane samo 17 in 18, pa je razlika v ceni gum majhna, tip alpin 6, ts870, za 36 eur na komplet, sem ravno si tabelo naredil, samo ne vem več točno katera znamka, ampaj ajde maksimalno ene 70-80 eur bi bilo razlike. Gume so pa 225/45/17 ali 225/40/18.

Pa s tem da potem rabiš drug komplet feltn, pa ventilčke z merjenjem tlaka, in je komplet sedaj v "jesenski" akciji 1700 eur. In to razliko (tudi če odštejem ceno samih gum) ne vem kdaj bi pokril z eno colo razlike in lokalnim vulkanizerjem. Itak mu pa vsako sezono peljem, ker sta vedno vsaj 2 gumi za centrirat.

 

No sej pa tudi za 17 se pojavi isti problem pri ketnah. Škoda feltn za enkrat do dvakrat na leto, ko bi moral verige dati gor za 1 km klanca.

uredilo bitje dzuko
Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 5 minutami:

2. zakaj bi vozil vulkanizerju, kot si že sam povedal, če imaš 2 kompleta felten, in imaš še vedno en par rok lahko to narediš sam. Jaz delam sam doma že več kot 10let, k vulkanizerju peljem samo ko morem nove gume dat gor

 

Jaz delam 25k na leto in imam vsako menjavo vsaj 2 gumi za centrirat. Ajde za mestno vožnjo vseeno, ampak če si veliko na avtocesti me pa tresenje moti.

Povezava do prispevka
dzuko reče pred 2 minutama:

 

Jaz delam 25k na leto in imam vsako menjavo vsaj 2 gumi za centrirat. Ajde za mestno vožnjo vseeno, ampak če si veliko na avtocesti me pa tresenje moti.

Jaz sem tudi delal okoli 25k na leto, pa sem imel gume mislim da 6let gor, nikoli centriral vmes. Ko mi je nekaj treslo vmes in sem mislil da je guma sem peljal do vulkanizerja in so rekli da so perfektno centrirane. Tako da ne vem kaj ti delaš z avtom :D 

 

 

Povezava do prispevka
pumpahhh reče Dne, 15. 11. 2023 at 7:01:

ampak sem se premislil ko sem videl tvoj post o nexenkah

pravi kolega, da je 2 let nazaj kupu nexen gume, in da so ble super. 
Mel je pa Golf GTI, 19" gume. 

No. Naslednje leto ko jih je dal gor je reku da ni mogu več dveh ovinkov sfurat, da so ble nenormalno slabe.

 

edit. Letos grejo gor Hankook Winter i*cept evo3 W330

Povezava do prispevka
erted45 reče pred 2 urama:

Koliko je pa praviloma življenska doba gum?

Se ne furam dovolj, da bi morala skrbeti obraba. 

Kako pogosto je priporočljivo menjati, na 5 let?

 

Jaz bom drugo leto zamenjal tako zimske kot letne po 4 sezonah, je pa veliko odvisno od kvalitete gum - kupujem več ali manj glede na rezultate AMZS testov. Samo enkrat sem kupil zimske Save in sem jih po 1 sezoni odpeljal na smetišče, ker niso držale več čisto nič na mokrem. 

 

Zato je najboljše, če jih sam stestiraš nekje na samem na začetku sezone. Ko je cesta mokra malo bolj agresivno spelji, zapelji se kakšnih 50km/h in zabremzaj na mrtvo, v krožišču pospeši itd. Samo tako boš vedel kaj lahko pričakuješ od gum in ali so zrele za menjavo. Zato so vsa ta natolčevanja koliko let zdrži in ne zdrži guma brez smisla. 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...