Vodokotlič Objavljeno 19. december 2020 Share Objavljeno 19. december 2020 A je res taka razlika med zimskimi in letnimi gumami v vožnji? Se mi zdi da je avto malo preveč živčen. Do sedaj nikoli nisem imel toliko močnega avta pa pač ne vem če je to to. Navedek Povezava do prispevka
Samodejno Objavljeno 19. december 2020 Share Objavljeno 19. december 2020 Je razlika in pri močnih avtih je ta razlika kr opazna. Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 19. december 2020 Share Objavljeno 19. december 2020 (urejano) Ma razlika je pri vseh avtih, ne samo močnih, predvsem v slabem oprijemu na nizkih temperaturah. Že samo zavorna pot je dosti krajša pri nižjih temperaturah (recimo na oko je neko povprečje do 30% krajša zavorna pot pri temperaturah pod 12 stopinj). Seveda pri primerljivi kakovosti zimske in letne pnevmatike. Osebno mislim, da se stroškovno najbolj splača imeti 2 kompleta platišč, enega z zimskimi in enega z letnimi pnevmatikami, pa jih potem sam doma premenjaš z minimalnim orodjem. Tako imaš vedno primerne pnevmatike, dodatna platišča lahko na koncu prodaš, ni treba plačevati vsako leto 2x cca 50-60€ za premontažo pnevmatik...ko vse naračunaš je to najboljša opcija. 19. december 2020 uredilo bitje MorskaGlista Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 19. december 2020 Avtor Share Objavljeno 19. december 2020 Zdaj je precej bolje, ko sem po vožnji na avtocesti izpumpal zrak iz 3 na 2.8 bara. Sem nafilal, hladne gume na 2.7. Zgleda gre vse do 2.9 in 3bare. Predpostavljam, da je na sredini bila bolj napihnjena in je bil bočni oprijem bolj slab. Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 19. december 2020 Share Objavljeno 19. december 2020 Aja ti si kot jaz, napumpaš gume do daske da je manjša poraba 😂 EV sindrom se reče temu. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 19. december 2020 Avtor Share Objavljeno 19. december 2020 Ma kje. Sem ga imel na 2.8 kot je tovarniško. Ko je minus gre na 2.5. Pa sem ga napumpal na 2.7. Bilo je ok do otoplitve. Zdaj ko je 10°C pa pride na 2.9 oz 3bare. No sem spustil na 2.8 in je zdaj ok. Vsaj zdi se mi Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 21. december 2020 Share Objavljeno 21. december 2020 Pozimi je dobro imeti manj tlaka, saj je tako zagotovljen boljši oprijem. Sam sem letos kupil nove letne gume in sem malo preveč broke, da bi si še zimske kupil. Zaradi SUV dimenzij so me nove letne prišle 550 EUR Zimske pa še niti nisem gledal. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 21. december 2020 Avtor Share Objavljeno 21. december 2020 Ja tko je. Zdaj ko mi je počila ena guma sem moral dve novi vzeti in je bilo 360eur Navedek Povezava do prispevka
The Mothership Objavljeno 9. junij 2021 Share Objavljeno 9. junij 2021 Povejte še to - a se splača imeti dandanes rezervno kolo v avtu, ali ga uspešno nadomestiš s članstvom pri amzs-ju/adac-u/itd? O kompletu za popravilo gum sem slišal to in ono, npr a) če je poškodba prevelika, ne pomaga, b) uniči platišče in senzor za pritisk in c) omogoča manjšo varno prevoženo razdaljo kot nadomestno kolo. Tako da se sedaj spogledujem z idejo o nakupu rezervnega kolesa. Navedek Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu Objavljeno 9. junij 2021 Share Objavljeno 9. junij 2021 Rezervne gume, tiste, ki še pridejo (ali pašejo) v avto so bolj kolesarske gume in platišča. Tko da baš neko neverjetno razdaljo iz Sahare v civilizacijo pri potovalni hitrosti z njimi ne boš naredil. Če ti useka v civilizaciji lahko pod črto tudi tisto feltno samo spraviš do vuklanizerja in pustiš avto nekje parkiran za ta čas, če ti useka na AC bi jaz klical AMZS ne glede na okoliščine, ker ni šans, da tvegam glavo med tovornakarji na mobitelih in vozniki BMWjev, tko da mi je tista rezerva tudi preko kurca. Pa še prostor zasede, v katerem imam zdaj pospravljeno orodje, vlečno kljuko in ostale gluposti. Z mojga vidika se ne splača. Navedek Povezava do prispevka
The Mothership Objavljeno 9. junij 2021 Share Objavljeno 9. junij 2021 Aha, to z AC je dober argument. Hvala na izjavi komentarja. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 9. junij 2021 Avtor Share Objavljeno 9. junij 2021 Meni je sfukal gumo ko je zapadel prvi večji sneg in je bila štala na cesti. Nekje na pol poti od Lj do Vipave. In to zvečer. Ne bi menjal gume niti pod razno. Bi pa imel kit za popravilo, če bi imel nek obični avto s poceni gumami. Navedek Povezava do prispevka
Tadey Objavljeno 9. junij 2021 Share Objavljeno 9. junij 2021 Vodokotlič reče pred 2 urama: Meni je sfukal gumo ko je zapadel prvi večji sneg in je bila štala na cesti. Nekje na pol poti od Lj do Vipave. In to zvečer. Ne bi menjal gume niti pod razno. Bi pa imel kit za popravilo, če bi imel nek obični avto s poceni gumami. Mah kurac.... Men je to feltno uničlo (ne jest prejšnji lastnik)... In mam to maso na feltni... Sploh ne gre dol... Tko da... Asistenca do prvega vulkija pa je Navedek Povezava do prispevka
erted45 Objavljeno 9. junij 2021 Share Objavljeno 9. junij 2021 Jaz sem v svoji "karieri" trikrat, na treh različnih avtih, menjal gumo za rezervno, vsakič na račun predrtja - enkrat žebelj, drugič nek kos železja, ki je ležal na cesti in tretjič nek kamen. Pa to rezerva polnih dimenzij, namontirana zunaj, pod prtlažnikom. Ko sem peljal avto k mehaniku oz. vulkanizerju, je vzel kit za krpanje pnevmatik (tiste gumijaste črve z lepilom) in gumo vsakič zakrpal. Torej če bi imel namesto rezerve (ki je bila v vseh avtih serijsko) tak kit za krpanje bi si prišparal pot in strošek vulkanizerja. Razen seveda, če imaš res smolo (ali pa pač tak avto), da ali poškoduješ platišče, kar IMO pri današnjih nizkoprofilnih gumah niti ni tako težko, ali pa če ti nekako uspe sneti pnevatiko s platišča. 1 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 9. junij 2021 Avtor Share Objavljeno 9. junij 2021 Tadey reče pred 1 uro: Mah kurac.... Men je to feltno uničlo (ne jest prejšnji lastnik)... In mam to maso na feltni... Sploh ne gre dol... Tko da... Asistenca do prvega vulkija pa je Mislim, da obstaja nekaj drugega. Sem bil navdušen Bom probal pobrskat. Navedek Povezava do prispevka
motika Objavljeno 9. junij 2021 Share Objavljeno 9. junij 2021 V lajfu sem trikrat menjal gumo na cesti, enkrat v gozdu. Tisti kit za krpanje, ki ga ima vulkanizer ni isti kot kiti za krpanje namenjeni končnim uporabnikom. V najslabšem primeru očevinka vsebuje neko peno - tipo purpen - in ko to napacaš notri, guma postane praktično neuporabna. Najbolj safe je asistenca, razen če se voziš po hudih rovtah. Ampak terenci imajo itak rezerve. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 9. junij 2021 Avtor Share Objavljeno 9. junij 2021 1 Navedek Povezava do prispevka
Tadey Objavljeno 9. junij 2021 Share Objavljeno 9. junij 2021 Ok toj že mal bolj napredno... A maš run flat? Navedek Povezava do prispevka
jlpktnst Objavljeno 9. junij 2021 Share Objavljeno 9. junij 2021 The Mothership reče pred 13 urami: Povejte še to - a se splača imeti dandanes rezervno kolo v avtu, ali ga uspešno nadomestiš s članstvom pri amzs-ju/adac-u/itd? O kompletu za popravilo gum sem slišal to in ono, npr a) če je poškodba prevelika, ne pomaga, b) uniči platišče in senzor za pritisk in c) omogoča manjšo varno prevoženo razdaljo kot nadomestno kolo. Tako da se sedaj spogledujem z idejo o nakupu rezervnega kolesa. Jaz ga tud nimam. Mam pa doplačilo za asistenco pr zavarovalnici... dost cheap. Mogoče ne bi blo slabo met še amzs članstvo anyway, samo itak se skor 0 ne vozim več. Je pa kar noro kok pogosto grejo gume ubistvu, pa so tud sicer kar drage. No nazadnje ko so mi šle sem bil ubistvu srečen, kjer sem mel nek govno mišelin energy saver in niso ble za nikamor. Sem drsel po cesti kot na ledu z novimi gumami (pri 1 mm dežja). Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 9. junij 2021 Avtor Share Objavljeno 9. junij 2021 Tadey reče pred 1 uro: Ok toj že mal bolj napredno... A maš run flat? Ni moje. Od kolega. Jaz nimam nič za zdaj. Letne so se mi zdi run flat Navedek Povezava do prispevka
Tadey Objavljeno 10. junij 2021 Share Objavljeno 10. junij 2021 Vodokotlič reče pred 8 urami: Ni moje. Od kolega. Jaz nimam nič za zdaj. Letne so se mi zdi run flat A si bil v Fužinah pa so ti feltne pobral Hec 1 Navedek Povezava do prispevka
Ripper Objavljeno 11. junij 2021 Share Objavljeno 11. junij 2021 Asistenca, če nimaš rezervne gume kot se zagre. Na prejšnjem avtu sem imel rezervno gumo, ni problem se komot odpelješ do prvega vulkota. V drugem primeru sem prerezal gumo na stranici, ni pomoči. Tisti kit v avtu je za smehe orehe tret, tak oda asistenca in gasa do vulkota. Najcenej in najboljš. 1 Navedek Povezava do prispevka
Flamingo Objavljeno 15. junij 2021 Share Objavljeno 15. junij 2021 Takšni kiti za krpanje gum so za prvo silo in niso varen permanenten fix. Poškodbo je treba sanirati iz notranje strani, mene je koštalo nazadnje 15€. Drugače je pa normalno rezervno kolo 100€ pri večini znamk, tista kolesa za bicikle so po navadi gratis. Zamenjaš jo pa v 15 minutah, če živiš v rovtah lahko čakaš tudi uro/dve na asistenco. Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 15. junij 2021 Share Objavljeno 15. junij 2021 Kit s črvi (ko pobrusis luknjo, premazes z lepilom in daš notri tistega rjavega črva) je kar v redu in dobro drži. Sej nekaj zelo podobnega uporabi tudi vulkanizer za popravila lukenj. Pena pa je itak krneki, po mojem še za prvo silo ne. Navedek Povezava do prispevka
Flamingo Objavljeno 16. junij 2021 Share Objavljeno 16. junij 2021 Poglej si na youtube kako izgleda profesionalno popravilo pnevmatike in kakšna je razlika proti tem "črvom". Osebno se ne bi igral z varnostjo z doma krpanimi pnevmatikami, rezervno kolo je drobiž, kiti za popravilo so pa v večini primerov dražji kot popravilo pri vulkanizerju. Navedek Povezava do prispevka
HellAngel Objavljeno 20. junij 2021 Share Objavljeno 20. junij 2021 A kdo na svojmu terencu uporablja AT gume? Kolk se te gume obrabljajo in kako se obnesejo pozimi napram proper zimskim gumam? Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 21. junij 2021 Share Objavljeno 21. junij 2021 Flamingo reče Dne, 16. 6. 2021 at 19:42: Poglej si na youtube kako izgleda profesionalno popravilo pnevmatike in kakšna je razlika proti tem "črvom". Osebno se ne bi igral z varnostjo z doma krpanimi pnevmatikami, rezervno kolo je drobiž, kiti za popravilo so pa v večini primerov dražji kot popravilo pri vulkanizerju. Ma jaz ta kit vozim s sabo z motorjem, ker tam ne moreš imeti rezervnega kolesa. In kar prav pride v kakšni vukojebini. Sicer pa sem vedno do sedaj menjal gumo čim sem imel priložnost. Je pa "črv" držal, dosti folka se kar vozi dalje s tako popravljeno gumo (jaz se sicer ne bi, posebej na motorju ne). Kakor koli, želel sem pokomentirati, da je "črv" daleč bolj uporaben od pene, ki naredi samo sranje. Navedek Povezava do prispevka
bna Objavljeno 21. junij 2021 Share Objavljeno 21. junij 2021 tudi jaz redno uporabljam te črve že 10 + let tako na avtu kot na motorju in do sedaj mi ni še spustil nobeden je pa guma hitreje zakpana z črvom kot pa da bi bilo treba montirat rezervo Navedek Povezava do prispevka
TrippinBalls Objavljeno 22. junij 2021 Share Objavljeno 22. junij 2021 kako se komercialno reče tem črvom, da človek ve kaj guglat, ker prvič slišim in se mi zdi precej boljša zadeva kot pur-len lookalike. Navedek Povezava do prispevka
erted45 Objavljeno 22. junij 2021 Share Objavljeno 22. junij 2021 Ne vem, če obstaja uradno ime. izvoliš pa dva primera: https://www.mimovrste.com/zunanjost-vozila/slime-kit-za-popravilo-pnevmatik-24011 https://www.silux.si/izdelki/dodatna-oprema/pnevmatike-in-platisca/pripomocki/4966973/set-orodij-za-popravilo-pnevmatike-visbella EDIT: pa ne pozabit, da boš rabil gumo še nekako napumpati 1 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.