Skoči na vsebino

Gume


Vodokotlič

Priporočeni prispevki

Ma razlika je pri vseh avtih, ne samo močnih, predvsem v slabem oprijemu na nizkih temperaturah.

 

Že samo zavorna pot je dosti krajša pri nižjih temperaturah (recimo na oko je neko povprečje do 30% krajša zavorna pot pri temperaturah pod 12 stopinj). Seveda pri primerljivi kakovosti zimske in letne pnevmatike.

 

Osebno mislim, da se stroškovno najbolj splača imeti 2 kompleta platišč, enega z zimskimi in enega z letnimi pnevmatikami, pa jih potem sam doma premenjaš z minimalnim orodjem. Tako imaš vedno primerne pnevmatike, dodatna platišča lahko na koncu prodaš, ni treba plačevati vsako leto 2x cca 50-60€ za premontažo pnevmatik...ko vse naračunaš je to najboljša opcija.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
  • 5 mesecev kasneje...

Povejte še to - a se splača imeti dandanes rezervno kolo v avtu, ali ga uspešno nadomestiš s članstvom pri amzs-ju/adac-u/itd?

 

O kompletu za popravilo gum sem slišal to in ono, npr a) če je poškodba prevelika, ne pomaga, b) uniči platišče in senzor za pritisk in c) omogoča manjšo varno prevoženo razdaljo kot nadomestno kolo.

 

Tako da se sedaj spogledujem z idejo o nakupu rezervnega kolesa.

Povezava do prispevka

Rezervne gume, tiste, ki še pridejo (ali pašejo) v avto so bolj kolesarske gume in platišča. Tko da baš neko neverjetno razdaljo iz Sahare v civilizacijo pri potovalni hitrosti z njimi ne boš naredil. Če ti useka v civilizaciji lahko pod črto tudi tisto feltno samo spraviš do vuklanizerja in pustiš avto nekje parkiran za ta čas, če ti useka na AC bi jaz klical AMZS ne glede na okoliščine, ker ni šans, da tvegam glavo med tovornakarji na mobitelih in vozniki BMWjev, tko da mi je tista rezerva tudi preko kurca. Pa še prostor zasede, v katerem imam zdaj pospravljeno orodje, vlečno kljuko in ostale gluposti.

 

Z mojga vidika se ne splača.

Povezava do prispevka

Meni je sfukal gumo ko je zapadel prvi večji sneg in je bila štala na cesti. Nekje na pol poti od Lj do Vipave.  In to zvečer. Ne bi menjal gume niti pod razno.  Bi pa imel kit za popravilo, če bi imel nek obični avto s poceni gumami. 

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 2 urama:

Meni je sfukal gumo ko je zapadel prvi večji sneg in je bila štala na cesti. Nekje na pol poti od Lj do Vipave.  In to zvečer. Ne bi menjal gume niti pod razno.  Bi pa imel kit za popravilo, če bi imel nek obični avto s poceni gumami. 

Mah kurac.... Men je to feltno uničlo (ne jest prejšnji lastnik)... In mam to maso na feltni... Sploh ne gre dol...

 

Tko da... Asistenca do prvega vulkija pa je :D

 

 

Povezava do prispevka

Jaz sem v svoji "karieri" trikrat, na treh različnih avtih, menjal gumo za rezervno, vsakič na račun predrtja - enkrat žebelj, drugič nek kos železja, ki je ležal na cesti in tretjič nek kamen. Pa to rezerva polnih dimenzij, namontirana zunaj, pod prtlažnikom.

 

Ko sem peljal avto k mehaniku oz. vulkanizerju, je vzel kit za krpanje pnevmatik (tiste gumijaste črve z lepilom) in gumo vsakič zakrpal. Torej če bi imel namesto rezerve (ki je bila v vseh avtih serijsko) tak kit za krpanje bi si prišparal pot in strošek vulkanizerja.

 

Razen seveda, če imaš res smolo (ali pa pač tak avto), da ali poškoduješ platišče, kar IMO pri današnjih nizkoprofilnih gumah niti ni tako težko, ali pa če ti nekako uspe sneti pnevatiko s platišča.

 

 

 

Povezava do prispevka
Tadey reče pred 1 uro:

Mah kurac.... Men je to feltno uničlo (ne jest prejšnji lastnik)... In mam to maso na feltni... Sploh ne gre dol...

 

Tko da... Asistenca do prvega vulkija pa je :D

 

 

 

Mislim, da obstaja nekaj drugega. Sem bil navdušen Bom probal pobrskat. 

Povezava do prispevka

V lajfu sem trikrat menjal gumo na cesti, enkrat v gozdu.

 

Tisti kit za krpanje, ki ga ima vulkanizer ni isti kot kiti za krpanje namenjeni končnim uporabnikom.

V najslabšem primeru očevinka vsebuje neko peno - tipo purpen - in ko to napacaš notri, guma postane praktično neuporabna.

 

Najbolj safe je asistenca, razen če se voziš po hudih rovtah. Ampak terenci imajo itak rezerve.

Povezava do prispevka
The Mothership reče pred 13 urami:

Povejte še to - a se splača imeti dandanes rezervno kolo v avtu, ali ga uspešno nadomestiš s članstvom pri amzs-ju/adac-u/itd?

 

O kompletu za popravilo gum sem slišal to in ono, npr a) če je poškodba prevelika, ne pomaga, b) uniči platišče in senzor za pritisk in c) omogoča manjšo varno prevoženo razdaljo kot nadomestno kolo.

 

Tako da se sedaj spogledujem z idejo o nakupu rezervnega kolesa.

 

Jaz ga tud nimam. Mam pa doplačilo za asistenco pr zavarovalnici... dost cheap. Mogoče ne bi blo slabo met še amzs članstvo anyway, samo itak se skor 0 ne vozim več. Je pa kar noro kok pogosto grejo gume ubistvu, pa so tud sicer kar drage. No nazadnje ko so mi šle sem bil ubistvu srečen, kjer sem mel nek govno mišelin energy saver in niso ble za nikamor. Sem drsel po cesti kot na ledu z novimi gumami (pri 1 mm dežja).

Povezava do prispevka

Asistenca, če nimaš rezervne gume kot se zagre. Na prejšnjem avtu sem imel rezervno gumo, ni problem se komot odpelješ do prvega vulkota. V drugem primeru sem prerezal gumo na stranici, ni pomoči. Tisti kit v avtu je za smehe orehe tret, tak oda asistenca in gasa do vulkota.  Najcenej in najboljš. 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.

×
×
  • Ustvari novo...