Skoči na vsebino

[PS5] PlayStation 5


Priporočeni prispevki

Feget reče pred 1 uro:

Ampak a ni bolj fora v tem, da se je opeval stipe sony drive kot revolucija v gajmingu, zdaj pa vidimo da dejansko deluje na nivoju najbolj poceni ne-premium ssd pc diskov:rofl:

 

So pa igrice optimizirane za SSD - to svaka čast novim konozlam. Samo kaj ima s tem fucking stipe drive??? Lahko bi preprosto rekli, da bodo špili zdaj optimizirani za ssd diske in to bi bilo to. 

Marketing d00h

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 6 urami:

Demon Souls Remake in Ratchet & Clank: Rift Apart sta taka primera. Implementacija file systema optimiziranega za SSD je več kot očiten plus.

Mene bolj zanima ali PC igre to kako izkoriščajo ali ne. Feeling mam, da ne, ampak tle se lahko zelo motim.

Itak da ne. Kraken ASIC v stipe state drivu pač določene inštrukcije opravi hitreje, kot kateri koli CPU.

Jest samo pravim, da ne vem na kakšen način bi to spremenilo sam game design.

Lahko da se motim in da bo vplivalo oziroma že vpliva samo sem si pač drugače predatavljal. Mogoče pride Demon Souls tudi na druge platforme in bomo primerjali, koliko spremeni gaming izkušnjo.

Povezava do prispevka
Denny Crane reče pred 16 minutami:

Heretikom priporočam ogled DF analize igračke Elden Ring. Zahvaljujoč hitrosti Stipe State Driva so nalagalni časi na PS5 2x krajši kot na XSX.

 

Ja... zadeva ni tako enostavna. Tu spodaj imaš kaj je razlog temu :)

 

Feget reče pred 2 urama:

Beast bi tale jajca brez težav fural na 120 fps, samo očitno japončki z majhnimi lulčki nočejo priznati, da je MS naredil 10x boljšo konzolo kot oni, in zato namerno v igrici zaklenejo dostop do celotne moči Beasta. 

Povezava do prispevka
Jurus reče pred 6 urami:

Nov teden, nov začetek upanja da bo kje kaj. Po možnosti ne v bundlu z avtom in vrtno lopo :)

+1

Pizdo, poleti ko bi ga dejansko lahko dobil, se pa nisem potrudil, ker kao "zaj itak nimam časa, bom že konec leta nabavil, ko bo normalno na policah v trgovinah." :pinch:

Jebi ga zaj, je kar je. 

Povezava do prispevka

Ma ne vem, nimam ne 128 giga RAMA ne "premium" SSD, pa v Returnal in Demon's Souls nisem opazil karkol drugačno loading time izkušnjo kot na PCju že zadnje 5 let. PS5 mi je huda razlika proti PS4, ki je bil res skropucalo s tistmu diskom, nek neviđen game design in boljši immersion pa ta stipe state drive zame ni naredu.

 

Osebno to vidim kot naložba za prihodnosto, ko bo PS5 imel še kar enak ali vsaj zelo podobn HW, in mu bojo take malenkosti podaljševale življensko dobo brez ekstra "palčk rama", medtem ko bo PC vsako generacijo HWja brute forcal dalje.

Povezava do prispevka
bojler1 reče pred 2 urama:

+1

Pizdo, poleti ko bi ga dejansko lahko dobil, se pa nisem potrudil, ker kao "zaj itak nimam časa, bom že konec leta nabavil, ko bo normalno na policah v trgovinah." :pinch:

Jebi ga zaj, je kar je. 

 

Ma to je bla kar bigbrain poteza na strani vseh, ki zdej čakate plejke. Black friyay + christmas obdobje, to na konzole navalijo tut normiji, ostareli sosedje, casual COD fotrce ki niso gejmal 9 let in njihove mtke, za darila vnukom. 

 

 

Povezava do prispevka
Navedek

mogoče ker vejo da bojo mogl s tem delat še najmanj 7 let

 

v pc fukneš dodatno palčko rama, če bi lah tut v playko, a bi res šel razvijat feature da bi lahko določene stvari sistem premetaval na ssd namesto rama ?

Prevod po niblonijsko;

Niblonian reče pred 18 urami:

Fak je stupid sony ker je sel v razvoj hardware resitev za loadanje, bebci bi enostavno lahko dal mal vec rama v konzolo in problem rešen.

 

Sovica genij.

Fak ker Cope, sam ne me prjavt sony policiji p-prosim

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 2 urama:

Ma ne vem, nimam ne 128 giga RAMA ne "premium" SSD, pa v Returnal in Demon's Souls nisem opazil karkol drugačno loading time izkušnjo kot na PCju že zadnje 5 let. PS5 mi je huda razlika proti PS4, ki je bil res skropucalo s tistmu diskom, nek neviđen game design in boljši immersion pa ta stipe state drive zame ni naredu.

 

Osebno to vidim kot naložba za prihodnosto, ko bo PS5 imel še kar enak ali vsaj zelo podobn HW, in mu bojo take malenkosti podaljševale življensko dobo brez ekstra "palčk rama", medtem ko bo PC vsako generacijo HWja brute forcal dalje.

Še nikoli nisem imel ničen (oz enosekunden al karkoli loading time pri katerikoli igri na PCju. Nimam pojma kako je pri Returnalu, sam pri Demon's Souls je bila izkušnja neprimerljiva s čimerkoli drugim, kar sem igral do takrat.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Lahko da z DkS3, ki sem ga igral takoj za njim, sem ga pa na PCju. Kar pomoje potrdi to, da sam nisem dojel razlike med nalagalnimi časi na stipe state drive in navadnimi SSDji. "Slab" oz. star dizajn je edino pri DkS3 fog wall v Firelink Shrine, kjer je zaradi starih konzol in počasnih PCjev zloadal samo shrine in ne cele mape. takih gluposti native PS5 špile (upam) ne bojo več rabile.

Povezava do prispevka

Ful bi blo dobro primerjat, PS4pro z SSDjem vs PS5 pri Miles Morales in loading časi.

 

Glede na to stane dober 1TB SSD 69€,  je res nesmiselno imeti v PS4pro še zmeraj počasen 5400 HDD. V vsakem primeru ni proč vržen denar, ker SSD se rabi, ko pa prodajaš PS4pro daš nazaj stari hdd. Tko da imo je to a must za vse lastnike ps4pro.

Povezava do prispevka

Zdej če mal naredim mr. Hardware risrća.

 

Pri 1,52 imamo loading sreen in na PS5 traja 7 sekund, da iz loadamo nek screen. Zdej zraven ne gledat PS4pro, ker je to najpočasnejši disk kar se ga da dobit, niti ima SSD cacha niti 7200 obratov...

 

Zdej na ps4pro pa to traja 14 sekund.

 

Če upoštevamo, da ima PS5 palčko rama več in insanly ampak res insanly hitrejši procesor, kar ima zelo velik vpliv na loading čase + če prištejemo da ima ps5 hitrejše vodilo po katerem komunicira... Hja, kaj naj rečem, vprašanje, kolko je potem stipe state drive sploh še čaroben?

 

 

 

Povezava do prispevka
atomic reče pred 6 minutami:

Zdej če mal naredim mr. Hardware risrća.

 

Pri 1,52 imamo loading sreen in na PS5 traja 7 sekund, da iz loadamo nek screen. Zdej zraven ne gledat PS4pro, ker je to najpočasnejši disk kar se ga da dobit, niti ima SSD cacha niti 7200 obratov...

 

Zdej na ps4pro pa to traja 14 sekund.

 

Če upoštevamo, da ima PS5 palčko rama več in insanly ampak res insanly hitrejši procesor, kar ima zelo velik vpliv na loading čase + če prištejemo da ima ps5 hitrejše vodilo po katerem komunicira... Hja, kaj naj rečem, vprašanje, kolko je potem stipe state drive sploh še čaroben?

Miles Morales je cross gen igra. Tole potrjuje moje sume, da če igra ni povsem optimizirana za SSD (kar je Cerny razlagal na tisti predstavitveni konferenci za PS5), ne moreš doseči enako dobrih rezultatov (kar se dogaja pri igrah za PC, kjer je SSD """"standard""").

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 2 minutama:

Miles Morales je cross gen igra. Tole potrjuje moje sume, da če igra ni povsem optimizirana za SSD (kar je Cerny razlagal na tisti predstavitveni konferenci za PS5), ne moreš doseči enako dobrih rezultatov (kar se dogaja pri igrah za PC, kjer je SSD """"standard""").

Gledam tudi demon souls in ja so brutalno kratki nalagalni časi, tako kratki da jih enostavno zakumuflirajo v window animacije. Ampak so pa, sicer manj kot 10s, ampak so pa.

Povezava do prispevka

SSD na PS4P je ako me spomin ne vara še vseen dost počasen, ker je kontroler pač tak ko je, češkoslovaški v japankah. Kar je logično, Sony ni zapravljal keša za featurje, ki jih niso planirali / potrebovali, to je komadn bonus Stipe čipa na dolgi rok.Na drugi strani ma pa imo feget čist prav, en let po izidu PS5 SDDji s tako hitrostjo niso več nobena eksotika, čez 2 leti počasnejših sploh ne bojo več prodajal, ko se bo PS5 iztekala življenska doba bo peasantry.

 

Returnal loada ful hitr, je pa spodej Unreal engine. Mam na sumu, da v samem binaryu ni ful neke specifične in kompleksne kode.

Povezava do prispevka

Why the fuck gledate coldboot zagone iger lol? Miles Morales ko si enkrat v igri vse poteka skor instantno v manj ko 2 sekundah, medtem ko se na PS4Pro kar nekaj časa voziš z podzemno. V DeS je med teleportiranjem neka animacija in spet traja manj ko 2 sekundi da si drugje in enako velja za Returnal. Skratka ni instantno je pa vse v okviru 2 sekund.

 

Pol pa greš igrat Elden Ring demo kjer po dolgem času v PS5 native igri fašeš loading screen in se ti zdi da je ful dolg sam je še vseen cca 6.5 sekund medtem ko na XS in XSX traja več ko enkrat dlje.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...