Skoči na vsebino

[PS5] PlayStation 5


Priporočeni prispevki

Če ima kdo probleme s prostorom na PS5 disku je par SSDjev konkretno znižanih:

 

ADATA XPG GAMMIX S70 Blade 1TB @Amazon.de 125€ + ptt   Ta že ima nek heatsink

Crucial P5 Plus CT1000P5PSSD8 1 TB @Amazon.de  128€ +ptt

Samsung 980 Pro PCIe 1TB @Amazon.de 140€ + ptt

Samsung 980 Pro PCIe 2TB @Amazon.de 270€ + ptt

WD_BLACK SN850 1TB @Amazon.de 140€ + ptt

WD_BLACK SN850 1TB @Amazon.de 300€ + ptt

Pa še en pocen heatsink za 10€ 

 

In pa še po specifikacijah prepočasen ampak glede na testiranje DF vseeno dovolj zmogljiv za vse dosedanje PS5 igre z R&C vred  WD_BLACK SN750 NVMe SSD 1 TB @amazon.de 95€ 2TB verzija je pa 200€

 

 

Zdej pa še rečte da ni Sony ubral boljšo varianto z  SSDjem kot Microsoft ker njihov košta pa še vedno 210€ za 1TB 

Povezava do prispevka
Niblonian reče pred 10 urami:

Men se bl zdi da si naletu na ksnga totalno clueless prodajalca ki je bil na uvajanju, in je sam hotu ustrezt stranki. Pac zegn. Bod happy pa ne pritozuj se preveč :) glih dons je frend po zaslugi Čerrija koncno dobil PS5. Po enem faking letu.

 

Sej nema veze, na koga je naletel - njegov point je bil, da zgleda nalašč držijo konzole v skladišču...

 

uredilo bitje Stipe2
Povezava do prispevka
cherry_muffin reče pred 16 urami:

Misliš, da Audije in Golfe tudi skrivajo kje v skladišču? 

 

Jaz vem, da sem davnega leta 2008 čakal pol leta na jebenega Peugeot 207, ki ni imel notri toliko čipov, ki so kao razlog za zamude - če naročiš avto po svojih željah, pač čakaš, če vzameš iz zaloge, ne čakaš...

 

Aja; če se želiš prepričat, pridi v Luko Koper pogledat, koliko manj avtov je na dvorišču - toliko, da rabijo nove garažne hiše. :)

 

uredilo bitje Stipe2
Povezava do prispevka

https://www.dnevnik.si/1042974181

 

Navedek

Avtomobilska industrija se je zaradi nadaljevanja pandemije covida-19 in svetovnega pomanjkanja čipov znašla v izjemnem položaju, so v četrtek sporočili iz Opla, ki sodi pod okrilje avtomobilske skupine Stellantis. »V teh zahtevnih razmerah namerava Stellantis prilagoditi proizvodnjo,« je povedal Oplov predstavnik za stike z javnostmi.

Njihova tovarna v Eisenachu v osrednji Nemčiji bo ustavila proizvodnjo prihodnji teden, stroje pa bodo po napovedih »ponovno zagnali na začetku leta 2022, če bo to dovoljevala dobavna veriga«.

V Volkswagnu so napovedali, da bodo začasno ustavili proizvodnjo v svojem glavnem obratu v Wolfsburgu na severu Nemčije. Delo bo po napovedih prekinjeno od prihodnjega tedna za skupno dva tedna.

Čipi so ključni del tako klasičnih kot električnih vozil

Ameriški velikan Ford pa je sporočil, da bodo preložili načrtovani ponovni zagon proizvodnje v obratu v Kölnu na zahodu Nemčije s 1. oktobra na konec tega meseca. Kot razlog so navedli negotove dobave čipov, ki so ključni del tako klasičnih kot električnih vozil.

Avtomobilska industrija je zaradi pomanjkanja čipov na udaru tudi drugod po svetu. Ameriški avtomobilski velikan General Motors je omejil montažne linije v ZDA, japonska Toyota je septembra odložila načrte za ponovni zagon svoje tovarne v kraju Valenciennes v Franciji.

Po navedbah analitikov pa izstopa zaprtje Oplove tovarne v Eisenachu. "Zelo nenavadno je, da proizvajalec zapre tovarno za skoraj tri mesece," je za AFP povedal vodja Centra za avtomobilske raziskave Ferdinand Dudenhöffer. Po njegovih ocenah je to slabo za Eisenach, a koristno za obrat v francoskem mestu Sochaux, kjer izdelujejo isti model avtomobila.

Po ocenah svetovalne družbe Alix Partners letos zaradi pomanjkanja sestavnih delov ne bo izdelanih okoli 7,7 milijona vozil, kar predstavlja izgubo prihodkov v višini 210 milijard evrov, še navaja AFP.

V obratu Volkswagna v Wolfsburgu so predstavniki delavskih združenj v soboto pozvali k pospešitvi proizvodnje električnih avtomobilov. Na takšen način bi radi dosegli polni izkoristek proizvodnih zmogljivosti v tem obratu, ki je letos obratoval le polovično. Po poročanju nemške tiskovne agencije dpa tam že drugo leto zapored beležijo najmanjši obseg proizvodnje po drugi svetovni vojni.

Lani so v Wolfsburgu izdelali le nekaj manj kot pol milijona vozil. Letos, ko je bilo delo dodatno omejeno, bo ta številka najverjetneje še nižja. V zadnjih desetih letih so izdelali povprečno okoli 780.000 avtomobilov letno.

Zaposleni v tej tovarni so vedno bolj zaskrbljeni. "Tako dolgih obdobij skrajšanega delovnega časa ne poznajo," je povedala njihova predstavnica Daniela Cavallo.

 

Vse je zarota, čipov in baterij ja FUL, zaupam edino reviji Joker če ne napiše Sneti ne verjamem nič

 

 

Povezava do prispevka

Meni je najbolj zanimivo da Tesla nic ne jamra zaradi manjka cipov...vsi ostali klecajo po dolgem in pocez, Tesla pa lagano sportski dalje, kot da ni nic. 

 

Hm...le zakaj je temu tako.

 

Aja, pa Sony tut nic kaj ekstra ne jokca, iz 14 mio konzol so sli na 13 mio konzol v 2021. To je v takih razmerah skoraj misji prdec. Nic.

 

Hm, hm, hm, cel svet je obstal, samo eni pa se kar delajo normalno. Le zakaj. 

Povezava do prispevka

Sem mislu da samo angel_b začne svoje covid raziskovane poste z zanimivo in potem mal anekdotnim idejam in trditvam, pa vidim, da je to kr trend. Kr res zanimivo.

 

Ne vem, ker ima Tesla dost bolj lean supply chain, ker je njihov output več kot še enkrat manšji kot recimo od BMWja in 10x manj kot Toyota. Kakšne projekcije je imel Sony za PS5 brez korona crasha pa ne vem, verjetno vejo sami izbrani forumaši.

Povezava do prispevka
Smoki reče Pravkar:

Meni je najbolj zanimivo da Tesla nic ne jamra zaradi manjka cipov...vsi ostali klecajo po dolgem in pocez, Tesla pa lagano sportski dalje, kot da ni nic. 

 

Hm...le zakaj je temu tako.

 

Aja, pa Sony tut nic kaj ekstra ne jokca, iz 14 mio konzol so sli na 13 mio konzol v 2021. To je v takih razmerah skoraj misji prdec. Nic.

 

Hm, hm, hm, cel svet je obstal, samo eni pa se kar delajo normalno. Le zakaj. 

 

Kdor si je do časa zagotovil količine jih bo tud dobil. Sony ima pač problem da je povpraševanje krepko preseglo njihove načrte in se sedaj ne da pridet do dodatnih količin. 

Povezava do prispevka
Smoki reče pred 38 minutami:

Meni je najbolj zanimivo da Tesla nic ne jamra zaradi manjka cipov...vsi ostali klecajo po dolgem in pocez, Tesla pa lagano sportski dalje, kot da ni nic. 

 

Hm...le zakaj je temu tako.

 

Aja, pa Sony tut nic kaj ekstra ne jokca, iz 14 mio konzol so sli na 13 mio konzol v 2021. To je v takih razmerah skoraj misji prdec. Nic.

 

Hm, hm, hm, cel svet je obstal, samo eni pa se kar delajo normalno. Le zakaj. 

Tesla posilja avte brez usb-c polnilcev LOL. 

Povezava do prispevka

Kolega, ki ima predstavništvo v Taiwanu in naroča te čipe itd... Mi je enkrat razložil tukola.... Čipi se proizvajajo isto hitro, kot leta 2019. Problem je nastal v naročilih. Ko se je pojavila corona je bilo stanje negotovo, delnice podjetij so praktično padle res huuuge. Lockdown. Avtomobili zaradi negotovosti se niso prodajali. Proizvodnje niso delale. Podjetja, da bi cutale stroške so pa preklicali naročila saj ni nič prodajalo.

Vmes so pa vskočili drugi, kjer se je potreba povečala, recimo računalniki zaradi dela od doma itd... Se spomnete, da je Merklova hodila na Tajvan mal prosit, pa ni nič dosegla.

Tko da sama proizvodnja čipov je približno ista, samo distribucija je precej drugačna. Kot če bi se k zobarju naročil in dopovedal, jebi se zdej čakej pol leta, zdej so drugi vskočil, zobar pa isto dela, kot prej, če si prijazen in imaš srečo, ti lahko mal kamen spucamo, če kdo ne pride...

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 53 minutami:

Če bi le obstajal nek način, da bi preverili kako je z zalogo. Da bi obstajal kakšen znanec al pa clo frend, ki dela kje v upravi trgovin al pa skladiščnik. Samo pomoje je lažje najt ruskega vohuna v pentagonu ko da zvemo kaj se dogaja v Big Bangu, bomo mogl kr na zaupanje in vero, amen.

Sej imamo @cherry_muffin iz big banga. 

Povezava do prispevka

Tesla CEO Elon Musk said Wednesday that supply chain shortages continue to stress the automaker, and the company is delaying deliveries of the new version of the Roadster until 2023 at the earliest.

Specifically, he tweeted: “2021 has been the year of super crazy supply chain shortages, so it wouldn’t matter if we had 17 new products, as none would ship. Assuming 2022 is not mega drama, new Roadster should ship in 2023.”

 

Zanimivo

Povezava do prispevka
atomic reče pred 14 minutami:

Kolega, ki ima predstavništvo v Taiwanu in naroča te čipe itd... Mi je enkrat razložil tukola.... Čipi se proizvajajo isto hitro, kot leta 2019. Problem je nastal v naročilih. Ko se je pojavila corona je bilo stanje negotovo, delnice podjetij so praktično padle res huuuge. Lockdown. Avtomobili zaradi negotovosti se niso prodajali. Proizvodnje niso delale. Podjetja, da bi cutale stroške so pa preklicali naročila saj ni nič prodajalo.

Vmes so pa vskočili drugi, kjer se je potreba povečala, recimo računalniki zaradi dela od doma itd... Se spomnete, da je Merklova hodila na Tajvan mal prosit, pa ni nič dosegla.

Tko da sama proizvodnja čipov je približno ista, samo distribucija je precej drugačna. Kot če bi se k zobarju naročil in dopovedal, jebi se zdej čakej pol leta, zdej so drugi vskočil, zobar pa isto dela, kot prej, če si prijazen in imaš srečo, ti lahko mal kamen spucamo, če kdo ne pride...

 

V bistvu prav ničesar ne primanjkuje, samo več se je treba skeširat - se motim?

 

  • Račka +1 1
  • Trol 1
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...