Kruz Objavljeno 1. december 2020 Share Objavljeno 1. december 2020 Posploševanje. Kaj takega kot je "zgodovina človeštva" ni mogoče napisat v eni knjigi. Pa niti v vseh zgodovinskih knjigah, ki so bile zapisane od izuma pisave do danes. Saying that, Harari in tovrstno čtivo se fajn bere. Navedek Povezava do prispevka
Robot Objavljeno 23. december 2020 Share Objavljeno 23. december 2020 (urejano) 27. december 2020 uredilo bitje Robot Navedek Povezava do prispevka
dreknapalci Objavljeno 24. december 2020 Share Objavljeno 24. december 2020 Zaenkrat na 20 %, ampak par mesecev nazaj sem prebral Zajtrk prvakov in mi stil tegale Vonneguta nikakor ne potegne. Am I missing something? Navedek Povezava do prispevka
Scar Objavljeno 25. december 2020 Share Objavljeno 25. december 2020 Meni je Slaughterhouse 5 Kurtova najboljsa. Verjetno je pa dalec od tega da bi bla to knjiga za vse. On topic: berem Murakamijevo Wind-up Bird Chronicle Navedek Povezava do prispevka
ReJzOr_na_plin Objavljeno 25. december 2020 Share Objavljeno 25. december 2020 (urejano) Mogoce je prevec fantazijska? Pri Kurtu mi je najboljsa stvar smisel za humor, na zalost pa nisem ljubiteljica sci fi insertov. Meni je njegova najboljsa Mother night, kjer ne uporablja nobenih paralelnih svetov ipd. in jo res toplo priporocam vsem 25. december 2020 uredilo bitje ReJzOr_na_plin Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 28. december 2020 Share Objavljeno 28. december 2020 To je to za letos. Ustavil sem se pri številki 22. Naslednje leto upam, da šibam dalje s tako vnemo. Digital Fortress Dan Brown fiction mystery thriller mysterious tense fast-paced 510 pages | first published 1998 The Bat Harry Hole #1 Don Bartlett, Jo Nesbø fiction crime mystery thriller mysterious slow-paced 369 pages | first published 1997 A Thousand Splendid Suns Khaled Hosseini fiction contemporary historical emotional sad slow-paced 372 pages | first published 2007 Geisha, a Life Mineko Iwasaki, Rande Brown nonfiction biography memoir informative slow-paced 297 pages | first published 2002 The Return of the King: Being the third part of the Lord of the Rings The Lord of the Rings #3 J.R.R. Tolkien fiction classics fantasy adventurous dark emotional medium-paced 1564 pages | first published 1955 Dune Messiah Dune #2 Frank Herbert fiction fantasy science fiction adventurous mysterious slow-paced 337 pages | first published 1969 The Fellowship of the Ring: Being the first part of The Lord of the Rings The Lord of the Rings #1 J.R.R. Tolkien fiction classics fantasy adventurous dark slow-paced 531 pages | first published 1954 Metro 2033 МЕТРО #1 Dmitry Glukhovsky fiction horror science fiction adventurous challenging slow-paced 458 pages | first published 2002 The Famished Road The Famished Road Trilogy #1 Ben Okri fiction fantasy magical realism challenging reflective slow-paced 512 pages | first published 1991 Red Harvest The Continental Op #1 Dashiell Hammett fiction crime mystery dark mysterious fast-paced 224 pages | first published 1929 The Two Towers: Being the second part of The Lord of the Rings The Lord of the Rings #2 J.R.R. Tolkien fiction classics fantasy adventurous dark mysterious slow-paced 971 pages | first published 1954 Inferno Robert Langdon #4 Dan Brown fiction mystery thriller adventurous mysterious tense fast-paced 463 pages | first published 2013 The Hobbit, or There and Back Again The Hobbit J.R.R. Tolkien fiction fantasy adventurous relaxing slow-paced 366 pages | first published 1937 The Name of the Rose Umberto Eco, William Weaver fiction historical mystery mysterious tense slow-paced 536 pages | first published 1980 Dune Dune #1 Frank Herbert fiction classics fantasy science fiction adventurous challenging reflective slow-paced 604 pages | first published 1965 And the Mountains Echoed Khaled Hosseini fiction historical emotional hopeful sad medium-paced 404 pages | first published 2012 Deception Point Dan Brown fiction mystery thriller adventurous mysterious fast-paced 556 pages | first published 2001 Beneath a Scarlet Sky Mark T. Sullivan fiction historical hopeful inspiring sad fast-paced 500 pages | first published 2017 The Trial Franz Kafka fiction classics literary philosophy dark tense medium-paced 255 pages | first published 1925 Pride and Prejudice Jane Austen fiction classics historical romance emotional lighthearted reflective slow-paced 279 pages | first published 1813 The Kite Runner Khaled Hosseini fiction contemporary historical emotional sad medium-paced 371 pages | first published 2003 Dead Souls Nikolai Gogol fiction classics literary dark funny reflective medium-paced 512 pages | first published 1842 3 Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 28. december 2020 Share Objavljeno 28. december 2020 Lepa. Trenutno sem končal tale biser. Nikoli nisem bral Sandersona upam, da so ostale knjige na podobnem nivoju. Upam, da dvojko dobim ta teden. Navedek Povezava do prispevka
Kamahl Objavljeno 29. december 2020 Share Objavljeno 29. december 2020 (urejano) The Screwtape letters, super knjiga 29. december 2020 uredilo bitje Kamahl Navedek Povezava do prispevka
Ivan JJ Objavljeno 31. december 2020 Share Objavljeno 31. december 2020 (urejano) . 25. februar 2022 uredilo bitje BotoxPutler 1 Navedek Povezava do prispevka
Ivan JJ Objavljeno 31. december 2020 Share Objavljeno 31. december 2020 (urejano) . 25. februar 2022 uredilo bitje BotoxPutler 1 Navedek Povezava do prispevka
Avion Objavljeno 1. januar 2021 Share Objavljeno 1. januar 2021 (urejano) Evo, ker je @Sadako naredil kul seznam prebranih knjig, bom naredil isto, mogoče bo kdo dobil kakšno idejo za branje. Skratka, lani sem prebral 29 knjig, če so vnosi na Goodreads točni, kar mi je kar kul, bi pa definitivno rad prebral še kakšno knjigo več, ampak se mi zdi, da se dostikrat zataknem v kakšno, ki mi sploh ni zanimiva in potem vztrajam in se nikamor ne premaknem. Enihu: Richard K. Morgan - Altered Carbon Znanstvena fantastika, po kateri so naredili tudi nekoliko bolj gledljivo serijo, je kljub dobrim ocenam in hvalospevom dokaj meh branje. Stephen King - The Outsider Eden izmed novejših Kingovih romanov, s katerim King dokazuje, da je še vedno v formi. In čeprav je knjiga dobra in jo z veseljem priporočim ljubiteljem krimičev, vem, da marsikomu ne bo všeč. Blake Crouch - Recursion Čeprav mi je Crouch kar všečen pisatelj, ki me je navdušil z "X-Files / Twin Peaks" zabavnostjo v The Wayward Pines trilogy, moram priznati, da se Recursiona sploh ne spomnim, kar je, glede na tematiko v knjigi, ironično. Vsekakor pa vem, da sem knjigo prebral dokaj v šusu in da je fin sci-fi triler. Robert R. McCammon - Stinger Malo manj znana verzija Stephena Kinga. McCammon me je navdušil s knjigo Swan Song, ki je po tematiki zelo podobna Kingovem The Stand, ampak po mojem mnenju je tudi precej boljša. No, Stinger je tipičen 80's horror, popolnoma noben presežek, ampak za oddih in za možgane na pašo je top. Garth Ennis, Darick Robertson - The Boys Sicer je tu govora o stripu, ki ga zahvaljujoč TV adaptaciji ni potrebno dodatno predstavljati, je pa definitivno odlično branje (kot večina Ennisovih projektov), ki po svoji bizarnosti in ekscesih krepko presega vse, kar smo do sedaj videli v dveh sezonah na malih zaslonih. Cameron Pierce - Ass Goblins of Auschwitz Mislim, da naslov vse pove, za radovedne pa je tale romančič predstavnik bizzarro žanra, ki je sam po sebi zabaven, vendar ta knjiga, žal, ne sodi toliko v kategorijo zabavnosti. Roger Zelazny - Damnation Alley Zelaznyev post-apokaliptični "Mad Max-ovski" roman, nič posebnega. Roger Zelazny, Robert Sheckley - Bring Me The Head of Prince Charming Tule malce goljufam, ker to knjigo še vedno berem, sem jo pa prebral že ene parkrat. Nekakšna fantasy parodija v stilu kakega Asprina oziroma Pratchetta, meni je fajn. Chuck Palahniuk - Consider This Meni je tole ena izmed top knjig lanskega leta, ki jo priporočam vsem, ki jim je Palahniuk pri srcu. Neka mešanica avtobiografije ter nasvetov za pisanje, Consider This predvsem razloži "what makes Palahniuk Palahniuk". Victor LaValle - The Devil in Silver Horror roman, ki se je začel super, potem pa se ni nikamor premaknil. Mislim, da ga nisem dokončal, žal. Chuck Palahniuk - Pygmy Končno sem se prebil skozi vse besedne gimnastike, ki so tudi bistvo te knjige, ampak sam stil ubije duh knjige. Zabavno, a definitivno ne najboljše Palahniukovo čtivo. William Peter Blatty - The Exorcist Dobesedno scenarij za film, ni nobenega prevelikega odstopanja. Jeff Jackson - Mira Corpora Nenavaden "coming of age" roman, ki se žanrsko spogleduje s prestopniško literaturo. Matthew Stokoe - Colony of Whores Tole bi bil tudi eden izmed boljših romanov lanskega leta, ampak se mi zdi, da se je tudi Stokoe malo zaštrikal v celi kolobociji likov, posilstev, pedofilije, nekrofilije ... Verjetno sem pozabil še kakšno bizarnost. Razen tega, da sem imel občutek, da mi je avtor sam moral večkrat razlagati stvari, kot da jim še sam komaj sledi, mi je bila knjiga super. Zelo dark noir-ish krimič s poudarkom na dark. Dan Simmons - Hyperion Klasika znanstvene fantastike, meni ena izmed ljubših knjg tega žanra. Joel Dicker - The Disappearance of Stephanie Mailer Istočasno super krimič, po drugi strani pa Dicker niti malo ne odstopa od svojega stila, ki ga je začel z romanom The Truth About the Harry Quebert Affair. Donald Ray Pollock - The Devil All The Time There Will Be Blood + No Country for Old Men. Najboljši roman lanskega leta, gladko. Brandon Sanderson - Mistborn Zelo dobro ocenjeno, zelo klišejsko in, meni osebno, proti koncu knjige tudi zelo dolgočasno in nezanimivo. Žal. Chad Lutzke - The Neon Owl Noir-ish roman indie avtorja Chada Lutzkeja je nekakšen murder mystery za radničku klasu? Iain Reid - I'm Thinking of Ending Things Kljub vsemu hypeu me je roman pustil dokaj ravnodušnega, je pa bistveno boljši (oziroma bolj temačen) od filmskega adaptacije. Stephen Graham Jones - The Only Good Indians Še en roman iz kategorije "overhyped", ki me je pustil zelo ravnodušnega in zdolgočasenega. V plus mu štejem to, da je horror žanru hotel dati neko novo razsežnost z indijansko mitologijo in settingom. Chuck Palahniuk - The Invention of Sound Najnovejši Palahniukov roman, ki bi ga najlažje umestil v kategorijo krimičev (podobno kot Lullaby). Spodobno branje, ki pa se, žal, ne ohrani ravno najbolje v spominu. Max Booth III - We Need to do Something Zelo dobro ocenjena novela oziroma krajši roman Maxa Bootha, ki te intenzivno zagrabi in ne spusti, vendar bi, po mojem mnenju, bila boljša, če ne bi trpela za istim problemom kot Kingov Outsider. Donald Ray Pollock - Knockemstiff Še ena odlična Pollockova zadeva, tokrat zbirka kratkih zgodb, ki jih lahko beremo posamezno, vse skupaj pa tvorijo odlično celoto. Pollock postaja eden izmed mojih najljubših pisateljev. Jeremy Robert Johnson - The Loop Njegova zbirka kratkih zgodb (Entropy in Bloom) mi je bila fenomenalna, tole nekoliko manj. Zelo je fast-paced, vendar je, kot že ime nenamenoma izda, zelo ponavljajoče se in zelo plehko branje. Kot da bi gledal nek horror b-produkcije, ki se trudi biti nekaj več. Chandler Morrison - Dead Inside Našel po naključju, po bizarnostih skuša konkurirati Stokoeu. Parkrat sem od vsega pretiravanja zavil v očmi, vendar se konec romana kar precej odkupi. Lauren Beukes - Broken Monsters Solidno napisan krimič, ki bi bil veliko boljši, če ne bi tudi ta trpel za Kingovim sindromom. Izgleda, da bo treba narediti posebno kategorijo "knjige, ki bi bile boljše, če ne bi bile kot Kingov Outsider". Me je pritegnila dovolj, da sem začel brati še njen roman Moxyland, nekakšen cyberpunk v JAR, ampak je vse bilo preveč nametano do te točke, da sem dobil občutek, da se kar sproti izmišljuje neke termine, ki so vrinjeni v zgodbo brez neke potrebe? Ne vem, nisem dokončal. Dathan Auerbach - Penpal Kar se je začelo kot creepypasta internetni roman, je izšlo tudi v fizični obliki. In moram priznati, da je to gladko najboljši horror roman lanskega leta. Kanae Minato - Confessions Japonski krimič pisateljice Kanae Minato se odvija skozi pisma oziroma zapise v dnevniku, kar je istočasno super, istočasno pa rahlo razvlečeno dolgočasno, saj se vsaj 5x sprehodiš skozi isti dogodek. Razen tega je dobro napisana japonska kriminalka, ki zna koga presenetiti s svojo temačnostjo (čeprav je rahlo over the top, vsaj proti koncu). 1. januar 2021 uredilo bitje Avion 2 1 Navedek Povezava do prispevka
Zorz Objavljeno 1. januar 2021 Share Objavljeno 1. januar 2021 Meni je uspelo lani prebrati 75 knjig, točno ena od teh pa je bila v "fizični" obliki (za black friday sem si privoščil kindla). Tko je, ko vsak dan preživiš cca uro in pol v avtomobilu in si krajšaš čas z audiobukvami. Omenil bom samo tiste, ki so mi bile najbolj všeč: John Steinbeck - Of Mice and Men Larry McMurtry - Lonesome Dove Ray Donald Pollock - The Devil All the Time (se strinjam z Avionom, mogoče tudi moja najbljubša knjiga leta) Ben Macintyre - The Spy and the Traitor To so knjige ki so mi bile res top in sem izjemno užival v njih branju khm poslušanju khm . Je bilo še dosti všečne fikcije, medikornih zadev, ter sem ter tja kakšna klasika, ki mi nikakor ni sedla (Catch-22 denimo). 1 Navedek Povezava do prispevka
Avion Objavljeno 1. januar 2021 Share Objavljeno 1. januar 2021 Top, res ti priporočam še Knockemstiff, sem prepričan, da ti bo tudi ta kar precej na vrhu seznama Navedek Povezava do prispevka
vrtavka Objavljeno 1. januar 2021 Share Objavljeno 1. januar 2021 (urejano) Jaz sem pa po dolgem času končno začela malce več brati. Tekom faksa enostavno nisem imela volje 'buljiti' še v leposlovje, tako da sem prebrala res samo nekaj knjig. Spodbuda je vbistvu prišla s strani prijateljev, ki imajo isti problem in smo se dogovorili, da vsak mesec preberemo eno knjigo in se nato o njej pogovorimo, kot nek book club. Začela sem s krajšimi knjigami, ker se mi je v zadnjih letih večkrat zgodilo, da knjig sploh nisem prebrala do konca, če me niso zares pritegnile. Moj skromen nabor iz zadnjega meseca je: Gospodar muh (William Golding) Belo se pere na devetdeset (Bronja Žakelj) - zelo čustveno intenzivna knjiga o avtoričinem življenju, prijeten slog pisanja in veliko jugonostalgije. Peklenska pomaranča (Anthony Burgess) - ta mi je bila od teh treh najbolj všeč, kljub težjemu začetku zaradi jezika, ki ga avtor uporablja. Odpre nekaj zanimivih vprašanj oz. dilem, super knjiga za debato. Zdaj berem Orwellovo 1984, malo mi je sicer nerodno, ker spada med 'to si pa ja že prebrala' 1. januar 2021 uredilo bitje vrtavka 4 Navedek Povezava do prispevka
ReJzOr_na_plin Objavljeno 2. januar 2021 Share Objavljeno 2. januar 2021 Kupila sem jo predlani, ko sem bila v Rimu. Ker zaradi covid situacije ne morem ponovno tja, jo imam za nek nadomestek Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 6. januar 2021 Share Objavljeno 6. januar 2021 Prebral prvo letošnjo. Zanimiv preplet kriminalnih vinjet v celostno kriminalko. Precej žepna zadeva in lahkotno branje. Sam se bolj nagibam k novodobnim krimi "klasikom" ala Nesbo, Patterson, Brown ... Navedek Povezava do prispevka
ElGatoNegro Objavljeno 7. januar 2021 Share Objavljeno 7. januar 2021 (urejano) Ne vem, če je to prava tema za iskanje idej o knjigah? Sam trenutno iščem knjige na temo telesne govorice(gestika, proksemika, mimika karkoli), nekaj o hiit treningih ter kaj o kripto valutah za osnovno učenje in razumevanje le teh. Če ima kdo kakšno priporočilo se močno priporočam. Najraje bi, če se knjiga da dobiti v slovenski knjižnici. Hvala, lp 7. januar 2021 uredilo bitje ElGatoNegro Navedek Povezava do prispevka
magični kralj Objavljeno 7. januar 2021 Share Objavljeno 7. januar 2021 po priporocilu oporabnika differenxe berem remembrance of earth's past kr carsko, druga knjiga je najjaca Navedek Povezava do prispevka
Ivan JJ Objavljeno 8. januar 2021 Share Objavljeno 8. januar 2021 (urejano) . 25. februar 2022 uredilo bitje BotoxPutler Navedek Povezava do prispevka
dreknapalci Objavljeno 8. januar 2021 Share Objavljeno 8. januar 2021 Prva končana v 2021. Me kar malo skrbi, da se lahko tako enostavno potegne vzporednice med časom pred 2. svetovno vojno in danes. Pa brez covida... Navedek Povezava do prispevka
Avion Objavljeno 10. januar 2021 Share Objavljeno 10. januar 2021 (urejano) Ravnokar prebral: Joe Abercrombie - The Heroes Saj mi je Abercrombie zaradi svoje prve trilogije še vedno super pisatelj, ampak pičku mater, da je bilo telih 500 strani boleče dolgočasna izkušnja. Res ne vem, od kje vse te hvalnice in hvalospevi romanu, ki bi v normalnih okoliščinah bil le poglavje v eni izmed njegovih knjig. 500 strani, isto število likov z nekimi retardiranimi imeni, na katere se sploh ne navežeš, da na neki točki ugibaš, čigav POV sploh bereš, na koncu pa dojameš, da ti je itak vseeno, ker so vsi liki identično prazni, vsi dialogi se vrtijo v krogih, tako kot se ponavlja celotno dogajanje v knjigi. 500 strani, do tega jih je 200 namenjeno praznim debatam in pripravam na bitke, drugih 200 opisom teh bitk, 50 spletkam in 50 najbolj debilnemu zaključku - da je vojna nesmiselna. Res, svaka čast ljudem, ki jim je ta knjiga dogaja, da potem po internetih pišejo, kako jim je to najbolj carska stvar na svetu. Če kdo hoče, sem ravnokar dodal še en naslov med knjige, ki jih podarjam. 10. januar 2021 uredilo bitje Avion Navedek Povezava do prispevka
Merithyn Objavljeno 10. januar 2021 Share Objavljeno 10. januar 2021 (urejano) Avion reče pred 2 urama: Ravnokar prebral: Joe Abercrombie - The Heroes Saj mi je Abercrombie zaradi svoje prve trilogije še vedno super pisatelj, ampak pičku mater, da je bilo telih 500 strani boleče dolgočasna izkušnja. Res ne vem, od kje vse te hvalnice in hvalospevi romanu, ki bi v normalnih okoliščinah bil le poglavje v eni izmed njegovih knjig. 500 strani, isto število likov z nekimi retardiranimi imeni, na katere se sploh ne navežeš, da na neki točki ugibaš, čigav POV sploh bereš, na koncu pa dojameš, da ti je itak vseeno, ker so vsi liki identično prazni, vsi dialogi se vrtijo v krogih, tako kot se ponavlja celotno dogajanje v knjigi. 500 strani, do tega jih je 200 namenjeno praznim debatam in pripravam na bitke, drugih 200 opisom teh bitk, 50 spletkam in 50 najbolj debilnemu zaključku - da je vojna nesmiselna. Res, svaka čast ljudem, ki jim je ta knjiga dogaja, da potem po internetih pišejo, kako jim je to najbolj carska stvar na svetu. Če kdo hoče, sem ravnokar dodal še en naslov med knjige, ki jih podarjam. Haha to sem jaz poskusil brati pred 10 leti I guess že skor in se samo spomnim da sem jo takoj zbrisal iz bralnika po parih chapterjih. Red Country mi tut ni dogajal. Poleg originalne trilogije je zelo zelo dobra knjiga Best Served Cold (res zakon characterji - mi je še zdaj v spominu) pa potem Shattered Sea trilogija. Tanove trilogije pa se še nisem uspel lotiti ker berem še Stormlight Archive in mam še tok dost drugih stvari na lagerju ampak je slišati dobre stvari. Bom počakal kar da vse 3 ven pridejo 10. januar 2021 uredilo bitje Merithyn Navedek Povezava do prispevka
Denny Crane Objavljeno 11. januar 2021 Share Objavljeno 11. januar 2021 1 1 Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 12. januar 2021 Share Objavljeno 12. januar 2021 Ker sem za darilo dobil 19. del, sem valda mogu nekej začet lol Ne vem, če bom zdržal do 19. Saj ni slabo, ampak nimam tolk časa + tale je edina v seriji, ki jo je Patterson napisal sam. Navedek Povezava do prispevka
Hosta Objavljeno 16. januar 2021 Share Objavljeno 16. januar 2021 darwin, opice, monogamija, antropologija, seks, religija, kultura, vsega po malem. kul branje, tud ravno prav nekih humornih vložkov. Navedek Povezava do prispevka
Merithyn Objavljeno 17. januar 2021 Share Objavljeno 17. januar 2021 Končal Rhythm of War. Odličen del kot je od Stormlight Archives serije pričakovati. Sedaj grem pa malo ven iz epic fantasy vod spet malo v urban fantasy. Navedek Povezava do prispevka
Zorz Objavljeno 17. januar 2021 Share Objavljeno 17. januar 2021 Merithyn reče pred 2 urama: Končal Rhythm of War. Odličen del kot je od Stormlight Archives serije pričakovati. Sedaj grem pa malo ven iz epic fantasy vod spet malo v urban fantasy. kako se ta serija primerja z dresden files recimo? Navedek Povezava do prispevka
Merithyn Objavljeno 17. januar 2021 Share Objavljeno 17. januar 2021 (urejano) Zorz reče pred 2 urama: kako se ta serija primerja z dresden files recimo? Nekje na približno istem nivoju. Dresden files mi je od začetka bolj dogajal Alex Verus mi je pa v poznejših delih ratal boljši. ------ Lol, btw ni ravno za v to temo ampak tko off-topic tole je tok lol... 17. januar 2021 uredilo bitje Merithyn 1 Navedek Povezava do prispevka
MartinPocrezze Objavljeno 17. januar 2021 Share Objavljeno 17. januar 2021 (urejano) Ravno naročil končno izšlo v slo jeziku Odloči naj vojna (3. knjiga trilogije Prvi zakon) Trda - 11. jan 2021 Joe Abercrombie Odloči naj vojna (3. knjiga trilogije Prvi zakon): Joe Abercrombie: 9789610158318: Fantazijski romani | Emka.si 17. januar 2021 uredilo bitje MartinPocrezze Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.