Skoči na vsebino

[PS5] Horizon II: Forbidden West


Priporočeni prispevki

Gatsu reče pred 1 uro:

Lol ko sem prvič fajtal "kenguruja" sem bil sam WTF je zdej to pizda no :D Pa divji prašič ki se proti tebi zapodi tak ko Banbaro iz MHW Iceborne ter zaenkrat najbolj nor robot ki sliči na Povodnega konja... Njemu zbit zob je pa res svojevrsten podvig ker če zamudiš in zgrešiš strel fašeš salvo kamnov itd... :D

 

Vučko3 reče pred 1 uro:

hahaha kenguruji so me ubili!!! Takoj po shell walkerju 2 vletela, nisem najbolj vedo kaj delata, pol pa sam skoči dol s skale in adijo :D

 

ke_kit reče pred 1 uro:

Vsi novi roboti so neverjetno zabavni za fightanje. Kenguru, povodni konj, uni ptič, ki se fajta na tleh z repom, faking triceratops. :avadodo:

 

Kaj če bi take stvari dali v spoiler?

Nismo vsi še tam...

Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 8 minutami:

Kaj če bi take stvari dali v spoiler?

Nismo vsi še tam...

Kot, da ti to pove kakšen je robot, dej nehi no. :rolleyes:

Bom dal vseeno v spoiler, sam pol spremeni tudi ti svoj post.

 

Traversal je enostavno zakon.

Spoiler

 

 

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 3 urami:

Zakon traversal zgleda res ... Kaj pa je torej final statement glede plezanja? Obljube avtorjev, da bo cel svet climbable, se zgleda niso uresničile? 

Ne moreš plezati čisto povsod.

ke_kit reče Dne, 19. 2. 2022 at 11:41:

Edino kar me je do sedaj precej motilo je ta nekonsistentnost sveta, ko pride do plezanja. Ene skale ti dovolijo praktično BOTW free climb (brez stamina metra), druge, vizualno povsem identične, pa nič. Varianta, skale, ki jih lahko preplezamo te pripeljejo do POI. Precej beden "open world" pristop imo.

Sicer ni tako zelo hudo, kot sem omenil tukaj. Pol kasneje sem videl, da je teh plezalnih površin kar precej, sam vseeno je malo grenak priokus, ko vidiš v daljavi neke skale, ki bi načeloma lahko bile povsem lepo climbable (glede na pretekle izkušnje), pol pa prideš tam in ne gre.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 2 urama:

Zakon traversal zgleda res ... Kaj pa je torej final statement glede plezanja? Obljube avtorjev, da bo cel svet climbable, se zgleda niso uresničile? 

 

Final statement je ta, da lahko plezaš samo točno tam, kjer ti igra to določi, ampak je malo morje plezalnih točk, zlasti na skalnatih, hribovitih stenah. Dočim na plezalnih puzzlih in skakajočih delih je bolj ali manj premočrtno in točno določeno, kam in kako. 

Overall sicer je dober korak naprej, ni pa to Zelda, kjer greš lahko po vsem in edina omejitev je tvoja stamina.

 

Včeraj sem pozabil omenit, kar je @Gatsu zgoraj omenil, tudi sam sem takoj opazil, v bistvu ZELo velika sprememba, napram enki, in sicer ta, da moraš za upgrejde določene redke materiale dobit, bodisi, da fentaš določen del (rep, zob, rog, peruti ipd.) monsterja, ki ga sicer običajno ne bi ALI pa da določen del, ki bi ga takoj fental, da narediš robota lažjega, pustiš pri miru (krokodiljevo žrelo, snapsnout rep) do konca.

Oboje naredi fight konkretno težji (kot če bi robota samo fental na najbolj učinkovit način) in konkretno spremeni taktike tudi za stare robote iz enke.

 

In mene je tudi takoj spomnilo na Monster Hunter.

 

Pol imaš še dirke, ki so dokaj kompleksno narejene za nek mini game (za razliko od Witcher3, kjer si le mašal kot nor X od začetka do kraja) in še par postranskih reči, ki jih nočem še spoilat na tem mestu.

 

6/10 igra, my ass... :D 

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 7 urami:

Lol ko sem prvič fajtal "kenguruja" sem bil sam WTF je zdej to pizda no :D Pa divji prašič ki se proti tebi zapodi tak ko Banbaro iz MHW Iceborne ter zaenkrat najbolj nor robot ki sliči na Povodnega konja... Njemu zbit zob je pa res svojevrsten podvig ker če zamudiš in zgrešiš strel fašeš salvo kamnov itd... :D

ne mi o kengurujih, ker :

1) so trdoživi v 3pm

2) zaradi skakanja je tricky zadet komponente

3) harajo v tropu

4) ni vrag da bo še kaka nova ptičurina ravno takrat prišla mimo

 

Novi roboti so odpičeni, sploh ko do tavelkih zadev prideš. Sploh še uni k ti skurijo Focus in te pol iščejo zaradi tega. So pa veliko bolj agresivni kot v prvencu, sploh na hard in very hard.

 

Aja pa Shellwalkerji so ornk buffani v primerjavi s predhodnikom

uredilo bitje DrMiha
Povezava do prispevka

To na normal igraš ane. Pizda ta špil me resno jebe na VH. Ni pač noro zajeban al neki, sam ne smeš nč zajebat, pa tko dobesedno vse te lahk ubije povsod :D Mogoče se morm nehat delat, da sm tough, če kle neki god of gaming modelčki ala kitkat, k no hita vse bosse v Sekirotu se ne sekira. 

 

Ne vem, pač tak feeling mam da bo pol manj enjoyable špil. K mi je combat res tok odlom.

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka
Ezoterik reče pred 26 minutami:

To na normal igraš ane. Pizda ta špil me resno jebe na VH. Ni pač noro zajeban al neki, sam ne smeš nč zajebat, pa tko dobesedno vse te lahk ubije povsod :D Mogoče se morm nehat delat, da sm tough, če kle neki god of gaming modelčki ala kitkat, k no hita vse bosse v Sekirotu se ne sekira. 

 

Ne vem, pač tak feeling mam da bo pol manj enjoyable špil. K mi je combat res tok odlom.

Jst igram na vh in je kr hard :) ampak je pa satisfying. Lih ubil stormbirda. Fakin. Vse te oneshota. Da ne govorim o thunderjawu 🤯

Povezava do prispevka

Faaak pa kaj so naredili z ThunderJaw zaboga :blink: Un v questu je bil seveda simpl za ubit. Ma pol sem se še malo okrepil in sem se lotil enega sam... Me je ubil ene 10x dokler sem se boril preblizu z njim. Potem sem ga pa pač 15 minut streljal iz varne razdalje ampak dobesedno skor nič dmg mu ne narediš ffs. Ene 3 tearblast puščice rabiš samo da mu fukneš dol disc launcher. Pol še malo morje teh da mu odstraniš orožja spredaj. Pol sem ga zasul z acid arrow, vanj metal puščice ki explodirajo... ga nastreljal z obema disc launcherjema. V HZD sem ga prvič s krepko slabšimi orožji sesul še preden sem prišel v glavno mesto lol. Kaj bo šele ko se bom lotil Apex verzije... 

 

Drugače pa jaz igram na hard in mi je čist dost velik izziv. Si res ne predstavljam tepst te ta velke beštije na kaj več. Bom pa vseeno probal da vidim razliko. Kar se zgodbe in prezentacije tiče je zelo velik napredek napram prvencu kjer je bil najboljši del zgodbe skrit v hologramih preteklosti. Tukaj pa se zelo zanimive stvari dogajajo v sedanjosti. Glavni questi so neverjetno dinamični, raznoliki in polni sekvenc ki smo jih bili doslej vajeni le od Naughty Dog in SSM od PS studijev tbh. Tako da men res ni jasno kako ima lahko ta igra kljub napredku na dobesedno vseh področjih enako povprečno oceno kot prvenec lol. 

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 1 minuto:

Faaak pa kaj so naredili z ThunderJaw zaboga :blink: Un v questu je bil seveda simpl za ubit. Ma pol sem se še malo okrepil in sem se lotil enega sam... Me je ubil ene 10x dokler sem se boril preblizu z njim. Potem sem ga pa pač 15 minut streljal iz varne razdalje ampak dobesedno skor nič dmg mu ne narediš ffs. Ene 3 tearblast puščice rabiš samo da mu fukneš dol disc launcher. Pol še malo morje teh da mu odstraniš orožja spredaj. Pol sem ga zasul z acid arrow, vanj metal puščice ki explodirajo... ga nastreljal z obema disc launcherjema. V HZD sem ga prvič s krepko slabšimi orožji sesul še preden sem prišel v glavno mesto lol. Kaj bo šele ko se bom lotil Apex verzije...

a si pogledal kateri lvl je, predno se ga lotiš? Ker mene so zgazili ko keks uni tavelki bivoli, pol pa še enkrat probam in jih poskeniram, pa so bili 10 lvl nad mojim lol

Povezava do prispevka
DrMiha reče pred 23 minutami:

a si pogledal kateri lvl je, predno se ga lotiš? Ker mene so zgazili ko keks uni tavelki bivoli, pol pa še enkrat probam in jih poskeniram, pa so bili 10 lvl nad mojim lol

 

ThunderJaw je 30 jaz sem bil pa takrat ene 28 pomoje. Preden sem šel spat sem bil pa 30 naredil in sem ravno naredil lvl 18 story quest do konca in moram rečt zaenkrat res sam :avadodo: za potek zgodbe. 

 

 

Also Vincent tud ni navdušen nad par stvarmi ki jih bo Guerilla upam uspela popravit. Mi je pa na onih nastavitvah iz videa ki sem ga prlimal včeraj krepko manj opazno vseskup. 

 

 

uredilo bitje Gatsu
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...