Skoči na vsebino

[PS5] Horizon II: Forbidden West


Priporočeni prispevki

tomazek reče pred 1 uro:

Mučim se, da prilezem do konca... Fak, mi niti približno ne potegne kot mi je prvi del. Neskončen grind, če hočeš kul opremo... Kdo si je spomnil ruins delati na tak način mamicu mu... :wacko: 

 

 

ne rabis legendary opreme, vijolicna je vec kot zadost dobra in jo dobis brez grinda. legendary je pa res nesmiselna, ker da jo dobis, rabs najjace robote pobijat in res grindat, ko jo pa dobis pa nimas kej z njo, ker najjace robote si tk ze razvalil

Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 9 minutami:

Tako kot pravi Kočevc - v bistvu igra je ful bolj radodarna z vsem kot 1ka, ne vem s cim se tomazek tako matra

 

Matram se z ničim, ker mi sploh ni tako pomembno, ampak sem zgolj šel sprobat za hec, da vidim, če lahko nadgradim obleko do polnega. Šel sem 3 ali 4x spucat "nekaj nekaj" robote in niti enkrat nisem dobil srca (create job sem naredil). Pa imam easy loot vklopljen. Pač mi igra niti približno ne potegne kot mi je prvi del. Premikanje je katastrofa in pod vso kritiko v cauldronih in ruinih. Na mestih ne moreš preskočiti ograje/ovire pod višino Aloy, če ni v igri namenjeno, da skočiš tja gor in skače pa se samo zatika. Enko sem z veseljem 2x obrnil, dvojko bom z muko 1x.

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 7 minutami:

Matram se z ničim, ker mi sploh ni tako pomembno, ampak sem zgolj šel sprobat za hec, da vidim, če lahko nadgradim obleko do polnega. Šel sem 3 ali 4x spucat "nekaj nekaj" robote in niti enkrat nisem dobil srca (create job sem naredil). Pa imam easy loot vklopljen. Pač mi igra niti približno ne potegne kot mi je prvi del. Premikanje je katastrofa in pod vso kritiko v cauldronih in ruinih. Na mestih ne moreš preskočiti ograje/ovire pod višino Aloy, če ni v igri namenjeno, da skočiš tja gor in skače pa se samo zatika. Enko sem z veseljem 2x obrnil, dvojko bom z muko 1x.

 

Ne vem, jaz sem dokaj z lahkoto nadgradil vse kar sem si zamislil (beri; samo še to, samo še to, na koncu vse :D) - meni se je glede tega zdela ful manj grindasta kot enka, vsaj po spominu...edini razlog, da nisem v dvojki bolj užival kot v enki je samo to, da zgodba ni več nekaj svežega kot je bila 1ka - vse ostalo je izboljšano napram 1ki. Mogoče pa pač ni tvoj tip igre...

 

 

Povezava do prispevka

Če je enka bil, ne vem zakaj dvojka ne bi bil, ki je isti tip. Samo pač moje mneje je, da je vse slabše. Ali pa imam samo slab spomin in se ne spomnim, da bi v enki tako preklinjal med nadzorom lika... niti, da bi toliko grindal. Jebi ga... hvala bogu za tebe, če ti je sedlo.

 

Tudi skile nadgrajujem kar nekaj brezveze, ker se mi zdii večina njih brezveznih in pač toliko, da porabim pointe :) Tisto kar mi je blo kul sem nadgradil prvih 15-20 levelov.

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 36 minutami:

Matram se z ničim, ker mi sploh ni tako pomembno, ampak sem zgolj šel sprobat za hec, da vidim, če lahko nadgradim obleko do polnega. Šel sem 3 ali 4x spucat "nekaj nekaj" robote in niti enkrat nisem dobil srca (create job sem naredil). Pa imam easy loot vklopljen. Pač mi igra niti približno ne potegne kot mi je prvi del. Premikanje je katastrofa in pod vso kritiko v cauldronih in ruinih. Na mestih ne moreš preskočiti ograje/ovire pod višino Aloy, če ni v igri namenjeno, da skočiš tja gor in skače pa se samo zatika. Enko sem z veseljem 2x obrnil, dvojko bom z muko 1x.

V accessibility options si vklopi, da ti ves čas kaže oprijemljive površine (tisti rumeni markerji, ki se ti pokažejo, ko uporabiš focus). Brezveze neki na slepo skakat in upat.

Parkour in plezanje so res smeti.

 

Drugače se meni zdi igra v vseh pogledih boljša od enke, samo so na kup nametali čisto preveč balasta (tudi loot system podleže temu) in te hitro mine volja po kakršnemkoli odkrivanju novih stvari.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Chenier reče pred 9 minutami:

Še večje smeti pa zato, ker so obljubljali BOTW/AC style plezanja kjerkoli :hmm:

 

To mi je res kisla, ker mi je traversal ena jačih stvari v teh AAA gračkah (dosti ljubša od combata itd.) in pol se mi zdijo take omejitve res bv

 

V BOTW lahko plezaš povsod, omejitev je samo stamina, kar pa ni baš realistično, je bolj igračkasto - tak način ne bi pasal v HZD, zato so tudi naredili da ne moreš samo prit in začet plezat kjerkoli se ti dvigne kurac - najdeš pa še vedno praktično za vsako stvar pot do vrha, samo se moraš bolj pomatrat...

Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 1 minuto:

res ultra realizem, k mas dva identicna oprimka sam na enga se lahko primes na druzga pa ne in pol spamas un radar da ti kaze pravilne oprimke, ker TUKAJ MORS PLEZAT, NE PA PO IDENTICNI SKALI POL METRA BOLJ LEVO

 

E jebiga zdaj, tudi ti greš takoj na ultra realizem :D

Pravim samo, da BOTW sistem bi v HZD izpadel smešno...

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...