Skoči na vsebino

Trenutno igram [10/2020]


Priporočeni prispevki

MaDrung reče pred 45 minutami:

Little nightmares

9/10

littlenightmares.jpg

 

Še ena Limbo like igra z občutno večjim poudarkom na kvaliteti. Do sedaj moja najljubša. Večji je poudarek na nekem depresivno-misterioznem vzdušju. Na koncu zadnjega dodatka igra tudi ustrezno šokira ter zaokroži celotno dogajanje brez, da bi izdalo preveč.

Sicer je krajša (z dodatki nekje 5 - 6 ur igranja), kvarijo jo pa tudi na trenutke slabše kontrole (predvsem v dodatkih). Osnovna igra vsebuje predvsem run-through mehanike, v dodatkih, predvsem proti koncu pa se vključijo tudi nekoliko težji izzivi, čeprav ne preveč. Sem mnenja, da igri uspe dobro pričarati trenutke panike, ko moraš bežati/se skrivati pred sovragi, tako da na trenutke dvigne pulz, po zmagi pa seveda sledi občutek znatnega zadovoljstva. :D

 

Definitivno priporočam. Si zasluži označbo work of art.

 

Ena mojih najljubših iger :)

Povezava do prispevka

Hades - šel skozi vse faze, od začetnega navdušena, pa potem dvomov ker je roguelike in sem mel filing da bo preveč za grindat, ampak ubistvu je ful zabaven špil ki ga res težko odložiš. Vsakič narediš podoben run, ampak dlje kot igram bolj se veselim vsakega novega runa zaradi vseh možnih combotov in res simpatičnega fajting sistema, ki te zadovolji v nulo.  Pomoje bi marsikateremu liku tukej sedl, tako da toplo priporočam.

 

Anno 1800 - enkrat mi je nekdo opisal razliko med Anno 1400 in 1800 v stilu "sej skor isto samo 1800 je mal poneumljena", tako da sem resno v to verjel. Ubistvu je pa špil miljonkrat lepši in ima 100x več detaljov, na polno zoomam in gledamo kako se furajo z vozički, proizvajajo milo in ostale zadeve, plotanje farminga je precej bolj zadoščujoče, res nor visual improvement in ubistvu komaj čakam, da vidim kaj vse se skriva v tem špilu! Če je res poneumljen še ne vem, so pa poenostavili par zadev, ampak meni ful sede. 

 

Kot zapisano v topicku za popuste, sedaj po znižani ceni: https://store.ubi.com/ie/game?pid=5b647010ef3aa548048c5958&dwvar_5b647010ef3aa548048c5958_Platform=pcdl&edition=Standard Edition&source=detail

 

 

Povezava do prispevka
Heretik reče pred 53 minutami:

za kir game to govoriš, predvidevam da stalker? a mogoče veš kateri difficulty je to, mislim če je igra pretežka se mi je ful ne da igrat, to mi pa najbolj zamori, da je skoz save/load.

uf pardon nisem napisal da mislim fallout new vegas :)

Povezava do prispevka

Aha, pa je to dejansko kej tečno? Ker jaz imam rad v igrah to, da imam nekako neskončno časa na voljo, če ena taka ura odšteva v ozadju sem kar živčen in nimam tega miru, da lahko raziskujem v miru, bom malo pogledal kako je s tem.

 

Drugače pri TWDju me je malo zmotilo, da je v kratkem času drugič fora "izberi ali boš rešil lik A ali B". Tko enkrat na igro je ta fora ok, drugič mi je že malo cheap (poleg tega da je statistično zlo majhna možnost da se to zgodi dvakrat), to me je kr konkretno zdej malo prebudilo iz vživetja in opomnilo, da sem zgolj v videoigri in mi je razkrilo ljudi za produktom. Ne vem kaj jim je blo, da so si v sicer odlični igri šli privoščit tako bedarijo.

uredilo bitje Heretik
Povezava do prispevka

TWD je pomoje treba upoštevat v vakumu tistega časa, da je to izhajalo epizodično z razmakom 2 meseca in več na epizodo, pa da ima S1 še ful ta značaj, da je vsak del neka celovita enota, pa da se pripovedni prijemi iz dela v del ponavljajo. Potem so pomoje videli, da dosti ljudi tega ne igra po epizodah, pač pa v kosu celo sezono, zato so S2—4 dosti bolj strnjene in manj ponavljajo prijeme med epizodami, pač bolj deluje kot nek organski game, ki so ga naredili naenkrat (čeprav ga I guess niso), medtem ko pri S1 imaš res filing, da so sproti delali vsako epizodico. Je pa res kul igrica ja, jaz sem jo igral na projektor in res fural kot da gledam neko netflix serijo :D

 

Jaz sem drugače obrnil Blair Witch (PS4, PC itd.). Saj pomoje da sem že pisal, ampak igri res brutalno dobro uspe ujeti filing izgubljenosti v gozdu. Nisem pričakoval, da bo tako dobro narejeno. V igro sem prav šel z mindsetom: "ne bo me igrica zafukala, ne bom se zgubil" in sem bil res na polno pozoren, pa sem se vseeno kmalu izgubil, čeprav sem imel občutek, da sledim neki "začrtani" poti in ne odstopam preveč levo in desno. Hudo narejeno. Drgač pa povprečna igrica, 5-6/10 in lp. 

Povezava do prispevka

Vampyr: Moram rečt da po prvih par urah igra dejansko obeta. Bojevanje je sicer klasičen eurojank clunky as fuck ampak vse ostalo pa sploh ni napačno. Sploh mi je zanimivo da lahko NPCje bodisi pustiš pri miru ali pa najprej najdeš vse njihove "skrivnosti" potem pa jim popiješ kri za megaXP boost a s tem verjetno uplivaš na okolico.

 

Genshin Impact: čista droga tbh. Če tole nebi bila gatcha bi bil malodane moj Goty kandidat lol. Definitivno mi je pa top 3 letos zaenkrat in absolutno presenečenje leta.

Povezava do prispevka

Pravkar zaključil z indie igro Spiritfarer. Nisem nek hud gejmer, a sem v lajfu igral kar nekaj iger. Spiritfarer pa mi je bila od vseh daleč najbolj srčna, topla, prijetna, lahkotna. Spravila me je v Zen stanje umirjenosti in zadovoljstva.

V vlogi brodnika izpolnjujemo zadnje prošnje umirajočih duš, da jim olajšamo pot v onstranstvo med zvezde. V tem času pa vsaka duša  poskuša osmisliti svoje življenje in se z njim ter z njegovim koncem pomiriti.

Če vam kdaj že preseda hack'n'slash, klanje, pobijanje in nenehna napetost, živčnost v igranju - tole je pravo nasprotje.

Čudovita igra!

capsule_616x353.jpg

uredilo bitje cashman
popravek besedila
  • Račka +1 3
  • Na jagodo +1 2
Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 16 minutami:

In mnenje overall, glede na to, da si šel čez celo trilogijo? 

 

Men je vredna denarja. Nobeno od teh igrc nism igral, Switch je moja prva Nintendo konzola.

 

Mario 64 se mal poznajo leta, ampak si lahk sam predstavljam kako je folku moral dogajat ob izidu 24 let nazaj. Kamera je zoprna in vcas mal pokvari izkusnjo. Zacetne in koncne stopnje so kul, vmes se par sob mal ponavlja.

 

Sunshine je men bil zabaven in je predstavljal se najvecji izziv. Menda je folk dost razdvojen glede te igracke. Vsec mi je ker je svet bolj odprt in vec poti do cilja za razliko od ostalih dveh kjer si dost bolj omejen. Par stopenj je nadleznih in hkrati zahteva dost zoprnih opravil sam da lahk zacnes igrat. Recimo death river sm samo enkrat probal, umru in ne hvala. Nasplosno so vse stopnje kjer rabis Yoshija zoprne.

 

Galaxy je se najlazji. Zdej ne vem kolk je to zarad igranja 3d platform zadnji mesec, sam ni blo nekih izzivov, bossi so cist trivialni. Dodatna zivljenja dobis zlo enostavno, ce umres ne gres na zacetek stopnje tko kt pr ostalima dvema. Stopnje se se najmanj ponavljajo v primerjavi z ostalima dvema. Razen fajt z Bowserjem ki je prakticno ves cas enak.

 

Ko igras vse skup mal moti to da komande niso konstante cez celo serijo. Se navadis na nek move ki ti omogoca hitrejse skakanje, pol ga pa v naslednjem delu ni al je pa drugacen. Pri tezjih stopnjah kjer moras ponavljat dolocene dele to zlo prav pride.

Povezava do prispevka
cashman reče pred 39 minutami:

Pravkar zaključil z indie igro Spiritfarer. Nisem nek hud gejmer, a sem v lajfu igral kar nekaj iger. Spiritfarer pa mi je bila od vseh daleč najbolj srčna, topla, prijetna, lahkotna.

 

 

S vsem se strinjam in mi je bila res kul par dni po kako urco... Ne vem zakaj pa mi je kasneje nekoliko presedla in sem nehal. Na eni točki se mi je zazdelo, da potovanje z ladjo do točke kamor želim traja predolgo in vmes nimam kaj za delat, razen ponavljajočih nalog... pa sem prenehal z igranjem. Je pa mi bilo zanimivo dokler je trajalo in je res pomirjajoča igra.

Povezava do prispevka

Jaz sem nad Mario 64 obupal po cca. 30 zvezdicah. Preprosto mi je bilo vse preveč zateženo, preveč ponavljanja, umiranja, slaba kamera. Razen začetka, bi rekel, da se je igra slabo postarala in da bi nujno potrebovala konkreten remake kamere in zateženosti določenih misij. Za tisti čas 10/10, danes pa ene 6/10.


Galaxy sem prav tako obrnil, mi je overall odličen, razen zadnje misije, kjer sem umiral ko prasec in lomil kontroler. Drugače pa raznolikost svetov, gameplay, nadzor (z dualshockom na PCju seveda), mi je bilo pa vse top notch. 9/10 igrica.

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 31 minutami:

 

S vsem se strinjam in mi je bila res kul par dni po kako urco... Ne vem zakaj pa mi je kasneje nekoliko presedla in sem nehal. Na eni točki se mi je zazdelo, da potovanje z ladjo do točke kamor želim traja predolgo in vmes nimam kaj za delat, razen ponavljajočih nalog... pa sem prenehal z igranjem. Je pa mi bilo zanimivo dokler je trajalo in je res pomirjajoča igra.

Tole s predolgimi potovanji je tudi meni nekaj časa presedalo, dokler nisem odkril portalov z "avtobusnimi" postajami, ki te v trenutku prežarčijo na neko drugo postajališče na mapi. Potem je katerikoli cilj na mapi zelo hitro dosegljiv, celo tako, da od postaje do cilja sploh nisem uspel opravit do konca nobenega dela, ki sem se ga lotil, :D

uredilo bitje cashman
Povezava do prispevka

Galaxy je bil meni še 5 let nazaj fenomenalen GOTY polica top 3 platformer ever, verjamem da je v proper HD še vedno odlom. Še dobro, da me čaka še biser Galaxy 2 introducing Yoshi :)  Sem upal, da ga bom lahko igral na switchu kot proper remake, ampak glede na to, da je to nintendo... bo verjetno nekoč zapokal emulator :D  @Feget ti bom enkrat kupil pommes in sladko-kislo, ti mi boš pa inštaliral emulator in SEVEDA NAJBOLJŠI KONTROLER NA SVETU DUALSHOCK ČE GA NIMAŠ SI FEGET ENDORSED BY LIZZARD :D:D 

 

Sicer pa ta mesec menjam med tremi špili.

 

Civilization 6 sem obrnil še z dvema F tier civilizacijama (Gruzija in Norveška) in sem se spet zabaval ko svinja v blatu, ampak je IMO zdej to to za nekaj cajta kar se tiče cive. Mel sem se je najedel, ipak je to moj najbolj igrani špil te generacije, heh. Kdo bi si mislil.

 

Prišel sem nekje do polovice igrice Aegis Rim: 13 Sentinels aka walking simulator avanture z enim bolj kompleksnih podajanjem zgodbe ever. V špilu kontroliraš 13 likov skozi 5 časovnih obdobij (1944, 1984, 2024, 2064, 2184), časovno dogajanje popolnoma nelinearno preskakuje plus polovici likov se vmes zmeša in jim morajo menjati osebnost, da preživijo - ti imaš pa še novega lika, ki ga moraš uvrstiti v kontekst. Vanillaware je že v Odins Sphere naredil res hudo, kompleksno zgodbo, ampak klele so pa IMO pretiravali. Zanimiv špil, ni polica material, je pa za sprobat IMO, sploh če ti sede mecha sci fi meets srednja šola roba. In določeni deli, ko se eni od protagonistk popolnoma zmeša oz postopma pozablja kdo je, so res jebeno dark, res se ti zasmili in je kr težko špilat. @Feget če jo kje poceni dobiš nujno sprobaj, sem precej ziher da bi ti ful dogajala (anime srednja šola dogajanje, hude 16-letnice v miničih, odfukana sci-fi zgodba, giant mecha roboti VS monsterji, ni da ni)

 

Včeraj sem pa začel še z Final Fantasy VII Remake (mega tnx za sweet deal @KE RIT). Ko zaseka uvodna scena z glasbo, Midgarjem in vlakom sem imel bolj na hard kurjo kožo kot če bi šel nag plavat v Sočo :D  Pol, ko se pa animacija prelije v gameplay, sem pa samo še čeljust pobiral @ kok je jebeno lep špil, wtf. Overall je še prekmalu, da bi lahko ocenjevali igrico, mi je pa že zdaj všeč že omenjena glasba in prezentacija in pa težavnost, sej ne da me je škorpijon boss dejansko ubil ta prvič lol, respect Squaru da so šli tako na hard. Ni mi pa všeč kamera zaenkrat - preblizu je v bitkah plus ne predstavljam si, kako naj bi izgledalo premikanje v bolj odprtih mapah, ker res ne vidiš ama nič. Pa srčno si želim, da so zadeli tisti filing pustolovščine / casual prčkanja po lokacijah / nepomembnih dialogov z NPC-ji / iskanja raznih bullshit skrivnosti, kar je bilo tako cool narejeno v originalu. No vsaj zaenkrat špil lepo vleče, komaj čakam da grem nazaj špilat :)  Mi je pa res kot nekomu, ki je totalen fan originala, skor nemogoče objektivno ocenjevati kvaliteto, pismo no, že samo ob battle scoru in cloudovih cheesi linerjih imam 90% cajta nasmeh od ušesa do ušesa :D 

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka
Feget reče pred 59 minutami:

Za tisti čas 10/10, danes pa ene 6/10.

 

Evo dokaz, da je pomembno KDAJ igrico igraš. Zato nekajletno čakanje na mefisto approved ceno definitivno lahko sfuka izkušnjo, sigurno ne tako kot igranje 25 let pozneje, ampak nekaj pa. Kdaj zanemarljivo, kdaj pa občutno.

 

I have spoken.

Povezava do prispevka

To ja samo eno je igranje igrice leto, dve znotraj iste generacije, kjer so napredki med igrami minimalni, eno pa igrica, ki je izšla 5 generacij nazaj:D tako da precej weak argument za countranje Mefisto approved cene. Tisti, ki začne danes igrati RDR 2, Ucharted 4 ali god of war, po mojem ne bi čisto nič prikrajšan na izkušnji, če si igrice pri tem ni spoilal. Enhencan Mario Galaxy je še danes top pa je špil iz dveh generaciji nazaj, le grafično ga je treba prilagoditi sedanji generaciji.

 

Galko: Aegis Rim mi zelo obeta, sigurno nabavim po approved ceni :)

uredilo bitje Feget
Povezava do prispevka
Feget reče pred 1 uro:

To ja samo eno je igranje igrice leto, dve znotraj iste generacije, kjer so napredki med igrami minimalni, eno pa igrica, ki je izšla 5 generacij nazaj:D tako da precej weak argument za countranje Mefisto approved cene. Tisti, ki začne danes igrati RDR 2, Ucharted 4 ali god of war, po mojem ne bi čisto nič prikrajšan na izkušnji, če si igrice pri tem ni spoilal. Enhencan Mario Galaxy je še danes top pa je špil iz dveh generaciji nazaj, le grafično ga je treba prilagoditi sedanji generaciji.

 

Ma  saj ne cunteram mefisto approved cene, sem tudi sam velik dealhunter in podpornik cheapunstva. Counteram samo zapisu bivšega uporabnika  mefista, da je popolnoma vseeno kdaj igrico igraš (parafraziram, bi pogledal ampak rip oldmn3), ki popolnoma vseeno pač ni.

 

U4 ali GOW je sigurno še danes huda izkušnja, samo če si pred tem preigral lat of us 2 pa pač ni več tako huda kot je bila pred tremi leti :D

Povezava do prispevka

Zdej sem začel RDR 2 igrat. Zgodba in setting mi ful sede. Sam gameplay so far, ga sploh ni... Vsake tolk časa med jahanjem in pogovarjanjem moram pritisnite par tipk, ki mi jih QTE veleva. Je pa res, da sem komaj drugi chapter.

Povezava do prispevka

Full throttle: remastered

3/10

_2036723.jpg

 

Gre za point and klik avanturo z določenimi time eventi. Sama zgodba je delno ok, vendar jo kvarijo zelo obvious zlobci in dobrodelneži. Ima take nekako old school as if your mama wrote it scene. Na trenutke ima dokaj OK vzdušje, vendar jo kvari zelo slab design. Če ne klikneš točno na naek piksel, ki ni posebaj označen ali lahko kakorkoli obvious se nič ne zgodi. Zato se vrtiš v krogu, ko si probal že vse 1000x samo, da ugotoviš da si falil nek piksel, ali da kar moraš narediti sploh ni logično.

 

Primer: maš štrik, da dvigneš dvižna vrata. Na ta štrik ne splozaš, da bi prišel preko zida. Zato moraš na ta vrata (brez da bi bilo kaj narisano) dati ključavnico, ki se zaklene v luft (kao drži zdaj vrata) zato, da se štrik sedaj ne more premikati in lahko splezaš čez obzidje. Samo ko poštudiraš lahko itak splezaš brez tega čez obzidje, samo štrik potegneš do konca... Se vidi, da so ta projekt furali umetniki. Zgodba dost meh. Animacije so porazne. Voice acting je slabši kot pri Assassin's creed.

 

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...