Skoči na vsebino

Trenutno igram [10/2022]


Priporočeni prispevki

God of War (2018), prvič odkar sem jo končal podolgem in počez na PS4, aprila 2018. Pozabil skoraj vso štorjo, ampak kje so tiste proklete zelene vrane sem se začuda še spomnil... PTSD i guess. 

 

Res super zadevica sedaj prvič v 60 fps, sploh mi je sedlo malo obudit spomine na zgodbo pred izidom dvojke, mislim, da precej doda k vzdušju. Sicer se mi zdi, da Mimir zblebeta en kup spoilerjev za dvojko v obliki prophecyjev, ker je pač zgodba taka, da je povezano s time travelom tebe, malega in kačona (tam ko je mali bolan in ga neseš h čarovnici, slišiš nekoga, ki piha v oni rog od kačona na vrhu templja).

Pa en kup prophecyjev je povezanih s tem, kaj se bo s pomembnimi stranskimi liki zgodilo v Ragnaroku: Surtyr, day-night cycle volkca (poleg prophecyja o začetku Ragnaroka, je to pokazano tudi v prvem teaserju)...

 

Pa takoj vidiš, da gre za propper game, ko niti ne 2 minuti po začetku špila, reče Kratos malemu:

- Boy, let's go hunt deer.

- Which direction?

- (mrtvo hladno)... in the direction of deer ...

:D 

 

Still 10/10 game.

uredilo bitje bitsurugi
  • Račka +1 6
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 17 urami:

na mn3njalniku je tradicija, da se najprej joka ko so špili dolgi, tud če so res dobri špili, magar opustijo špil, potem pa jokajo kako nimajo nič za igrat

 

zdej je res, da so se developerji zafukali pri Days Gone, da je tako dolg (in neizloščen pri izidu), ker potem Sony ni hotu dat pare za nadaljevanje kljub ne vem kolk milijonov prodanih izvodov

Mah dolzina jih ni nic sfukala, k da kerkol opisovalec dejansko preigra spil. Imo bl zacetna hroscavost pa se neke debele sjw feministke so ble glih takrat zdolgocasene in se zapicile v straight wyte couple no zombie minorities ovo ono sieg heil

 

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka

Nioh

8/10

3192550-0001.png

Od souls-like iger, ki sem jih preigral mi je ta daleč najtežja in zahteva ogromno fokusa pri branju nasprotnikov. Dejansko so trenutki, kjer samo mashaš tipke zelo redki (kakšni skeleton archer), tako da mi je igra tekom nekaj tednov nakopala toliko izčrpanosti, da sem jo lahko preigraval le čez vikende, saj je med tednom po službi več nisem premogel.

 

Kar mi je pri igri všeč je to, da ima (po mojem noob občutku) najboljši combat sistem, ki ne zmanjšuje combat effektivnosti določenih movov čeprav jih ponavljaš večkrat zapored, a na koncu kljub temu uporabljaš celoten arsenal napadov, ki jih poseduješ. Kaj takega se mi v podobnih igrah še ni zgodilo in je svetlobna leta pred Dark souls in podobnimi igrami. V čem se predvsem razlikuje je v tem, da konstantno switchaš med high, mid in low stance, kar skoraj v celoti spremeni move-set in hitrost izvajanja akcij ter seveda dmg. Da si efektiven pri mobih, moraš konstantno switchat te stance glede na njihov trenutni move za max. effect oz. da jih sploh lahko zadaneš. V igri so tudi finisherji in backstabi, sneaking... skratka all the good Sekiro stuff.

Imaš tudi 2 bara (HP in Stamina), ki delujeta enako kot pri ostalih igrah, vendar ko chainaš napade, če pritisneš določen gumb, ki izvede neko posebno akcijo kot je changing stance ali dodge v točno pravi sekundi po končanju attack chaina, ti refunda določeno količino stamine. To je lahko na trenutke zelo težavno, saj sovragov hit včasih prileti preden je čas za pritisk te tipke in namesto stamina recharga pokasiraš fist of fury. Le ta stamina refund se uporabi tudi za dispelanje področij, ki jih na tleh pustijo večji mobi, ki ti upočasnujejo stamina regen, njim pa pohitrujejo.

 

Del osnovnih mehanik igre so tudi ultimate abilitiji, ki so odvisni od bogov (spiritov), ki si jih našel in izbral za na misijo. Le ti ti devajo passive bonuse, ko pa je bar poln, pa dobiš za krajši čas dodaten HP bar in orožje enhencano z elementom in ostalimi bonusi odvisno od izbranega spirita, ki ti pomagajo hitro prefukati določene večje mobe. V sami igri so tudi mobi, ki jih moraš prefukati samo enkrat, potem pa ko se vrneš do safe house ne respawnajo, kar ti pomaga pri ponovnem progresu če si vmes ponucal že vse HP potione ipd.

 

Žal je igra izjemno zahtevna, saj me je večino igro skoraj vse ubilo v enem udarcu. Ena napaka v zelo kaotičnem stringu napadov nasprotnikov je bila skoraj vedno usodna. Delna krivda je predvsem tukaj, da sem se odločil, da bom nosil samo light armor in za orožje izbral Tonfe (ki so fast close range melee weapon) in celo igro končal brez uporabe drugih orožij ter z zelo nizkim HP barom (skoraj vse sem investiral v attack, saj sem mnenja, da se tako najhitreje naučiš igranja).

 

Kar mi je pa osebno neverjetno, je dejstvo, da igra vsebuje ogromno magic in ninjitsu (shurikens, traps..) itemov, ki so zelo šibki (tako kot ti :D), a na koncu vsebujejo možnost izbire Sloth talismana in Revival itema. Da razložim kaj to je tekom krajše zgodbice:

Nekje na 2/3 base igre, se odločim malenkost prevetriti svoje odločitve glede investiranih atributov ter skilov. Za to ti igra da na voljo knjigico, ki vse to resetira. Jo uporabim in grem na internet pogooglat kateri so dobri ninjitsu in magic skili, da malenkost spremenim svoj stil igranja.

Kot prvo in drugo opcijo mi navede tisti Sloth talisman in revival scroll (pozabu dejansko ime). No kul, začnem uporabljat sloth talisman na večjih sovragih, kar jih upočasni za dolgo časa na nekje 30 % hitrosti, kar je pri tej igri faking overkill. Sprva me vrže s tira, ker sem impulzno bil navajen hitrejših muvov, potem pa se hitro navadim in razčefukam vse te večje mobe brez težav. Pridem do bossa in v prvo uporabim talisman in ga prefukavam ob zid. Pri zadnji tretji uporabi talismana bosa zradiram, brez da bi videl en njegov attack move ali da bi sploh vedel kakšne move ima.

 

Enako je z tistim revive scrollom, kjer ti dovoli 3 smrti preden zares umreš. Faking tako OP, da overshadowa vse ostae iteme in skile v igri. Prav ne razumem dizajn decisiona, ki je ta dva skila pripeljal v to igro, saj je z njuno uporabo potrebno le še 10 % skila, da igro zaključiš in so effektivno official cheat codes. Ravno tako nisem uporabil nobene online pomoči in sem vse prelaufal SOLO.

 

Enostavno sem po tem fightu ponovno resetiral skille in nadaljeval brez teh dveh skilov in sem mnenja, da kdorkoli je igro preigral z njima, v resnici igre ni preigral brez goljufanja. NE ODSTOPAM OD TEGA KOMENTARJA. Jebite se vsi. :)

 

Naslednja stvar, ki mi je pri igri všeč je jasnost kaj določeni atributi naredijo in v kaj se ti splača vložit pike. Nisem rabil laufat po wikipedijah tako kot je to bilo potrebno pri DS igrah. Ima veliko število bossov. Zgodba je razdeljena v misije in ne rabiš iskat po spletu kako napredovati. Ima tudi ogromno število strnskih misij, ki sem jih preigral vse. Naslednje težavnosti (ki bi dvignila item level nad 150) nisem niti poskusil, da si ne bi razvodenel izkušnjo. DLCji zelo dvignejo težavnost in res predstavljajo proper end-game content.

 

Me pa moti glede igre kar nekaj stvari.

Večkrat hitboxi niso dobro definirani in tvoj karakter pleše okoli lockanega nasprotnika namesto da bi se obrnil proti njemu in ga narezal. Ko umreš moraš prvo do svojega spirita (ki čaka tam kjer si nazadnje umrl), da pobereš vse ultimate točke in XP. Ker se to navadno zgodi pri bossih, je zelo tečno, da prvo iščeš kje si umrl, in poskušaš pobrati spirita preden umreš (kar je ponavadi v enem udarcu). Čisto tečna mehanika, ki bi jo pri bossih morali umakniti in bi te spirit moral čakati pred vrati bossa. Ravnotako mi je šlo na kurac, da boss room ni bolje označen tako da sem moral na začetku laufat na youtube, da sem preverjal kaj je za vrati. Uničuje immersion. Ravnotako je tečno, da ko umreš izginejo instantno vse ključne informacije glede XPja, ki si ga pustil za seboj in HPja šefa (ko sta le ti dve informaciji najbolj ključni).

 

Kje igra izgubi točke je tudi setting in zgodba. Vsa imena so Japonska in si jih pri pički materni ne zapomnem ter sem bil nezmožen slediti kdo je kdo in kaj je kdo naredil tako da mi še sedaj pri pički materni ni jasno za kaj se je šlo. Ravnotako je zgodba večinoma podobna Pokemon zgodbi, kjer si nabiraš spirite, ki izgledajo kot pokemoni, medtem ko ti Team Rocket teži celo pot in ti na pot postavlja sovrage (ki bi te TBH ubili takoj, če bi se zraven vmešal ta Team Rocket member, namesto da gleda in se nasmiha kot peder). Pač vse skupaj je nesmiselno.

 

Ravnotako igra trpi za pretiranim recikliranjem lokacij (praktično vse stranske misije so le time-sinki). Ravnotako je loota DALEČ PREVEČ in deluje kot Diablo, ne kot souls-like igra. Rezultat je, da nisi vesel enega itema, ker si konstantno bombardiran z njimi, in je velik del igre porabljen samo za sortiranje in prodajo teh itemov. Ne razumem te logike res. Tutoriali so zelo slabi. Misije, ki ti odklenejo dodatne močne skile ne vsebujejo Tonf (DLC weapon) kar je naredilo določene fighte zelo težavne, saj nisem hotel investirati skile v ostala orožja s katerimi sem jih moral premagati).

 

Udarci Bossov so daleč premočni, kar omejuje hitrost tvojega učenja, saj več kot polovico časa porabiš za laufanje do boss roomov in ne v treniranju. Posamezni bossi so tudi zelo nebalancirani glede potrebnega skila (ponavadi je prvi boss daleč težji od naslednjih). To velja za Base game in DLCje.

 

Če bi igra imela  boljšo zgodbo in imena, ki bi jim lahko sledil, bi dejansko dal igri 9. V vsakem primeru pa je ta igra moja druga najljubša souls-like igra takoj po Sekiro.
 

Spoiler

 

slika.png.c3abb88b62ac5a6a7fdbc2d0581f9e5d.png

 

 

Zdaj je pa čas za spočit živce. :)

uredilo bitje MaDrung
  • Račka +1 5
Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 4 urami:

Enostavno sem po tem fightu ponovno resetiral skille in nadaljeval brez teh dveh skilov in sem mnenja, da kdorkoli je igro preigral z njima, v resnici igre ni preigral brez goljufanja. NE ODSTOPAM OD TEGA KOMENTARJA. Jebite se vsi. :)

Če si katerokoli Souls igro igral s kakršnokoli ranged magijo, v resnici igre nisi preigral brez goljufanja. NE ODSTOPAM OD TEGA KOMENTARJA. Jebi se. :)

uredilo bitje ke_kit
  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 5 urami:

Nioh

8/10

 

Kar mi je pa osebno neverjetno, je dejstvo, da igra vsebuje ogromno magic in ninjitsu (shurikens, traps..) itemov, ki so zelo šibki (tako kot ti :D), a na koncu vsebujejo možnost izbire Sloth talismana in Revival itema. Da razložim kaj to je tekom krajše zgodbice:

Nekje na 2/3 base igre, se odločim malenkost prevetriti svoje odločitve glede investiranih atributov ter skilov. Za to ti igra da na voljo knjigico, ki vse to resetira. Jo uporabim in grem na internet pogooglat kateri so dobri ninjitsu in magic skili, da malenkost spremenim svoj stil igranja.

Kot prvo in drugo opcijo mi navede tisti Sloth talisman in revival scroll (pozabu dejansko ime). No kul, začnem uporabljat sloth talisman na večjih sovragih, kar jih upočasni za dolgo časa na nekje 30 % hitrosti, kar je pri tej igri faking overkill. Sprva me vrže s tira, ker sem impulzno bil navajen hitrejših muvov, potem pa se hitro navadim in razčefukam vse te večje mobe brez težav. Pridem do bossa in v prvo uporabim talisman in ga prefukavam ob zid. Pri zadnji tretji uporabi talismana bosa zradiram, brez da bi videl en njegov attack move ali da bi sploh vedel kakšne move ima.

 

Enako je z tistim revive scrollom, kjer ti dovoli 3 smrti preden zares umreš. Faking tako OP, da overshadowa vse ostae iteme in skile v igri. Prav ne razumem dizajn decisiona, ki je ta dva skila pripeljal v to igro, saj je z njuno uporabo potrebno le še 10 % skila, da igro zaključiš in so effektivno official cheat codes. Ravno tako nisem uporabil nobene online pomoči in sem vse prelaufal SOLO.

 

Enostavno sem po tem fightu ponovno resetiral skille in nadaljeval brez teh dveh skilov in sem mnenja, da kdorkoli je igro preigral z njima, v resnici igre ni preigral brez goljufanja. NE ODSTOPAM OD TEGA KOMENTARJA. Jebite se vsi. :)

 

Naslednja stvar, ki mi je pri igri všeč je jasnost kaj določeni atributi naredijo in v kaj se ti splača vložit pike. Nisem rabil laufat po wikipedijah tako kot je to bilo potrebno pri DS igrah. Ima veliko število bossov. Zgodba je razdeljena v misije in ne rabiš iskat po spletu kako napredovati. Ima tudi ogromno število strnskih misij, ki sem jih preigral vse. Naslednje težavnosti (ki bi dvignila item level nad 150) nisem niti poskusil, da si ne bi razvodenel izkušnjo. DLCji zelo dvignejo težavnost in res predstavljajo proper end-game content.

 

Me pa moti glede igre kar nekaj stvari.

Večkrat hitboxi niso dobro definirani in tvoj karakter pleše okoli lockanega nasprotnika namesto da bi se obrnil proti njemu in ga narezal. Ko umreš moraš prvo do svojega spirita (ki čaka tam kjer si nazadnje umrl), da pobereš vse ultimate točke in XP. Ker se to navadno zgodi pri bossih, je zelo tečno, da prvo iščeš kje si umrl, in poskušaš pobrati spirita preden umreš (kar je ponavadi v enem udarcu). Čisto tečna mehanika, ki bi jo pri bossih morali umakniti in bi te spirit moral čakati pred vrati bossa. Ravnotako mi je šlo na kurac, da boss room ni bolje označen tako da sem moral na začetku laufat na youtube, da sem preverjal kaj je za vrati. Uničuje immersion. Ravnotako je tečno, da ko umreš izginejo instantno vse ključne informacije glede XPja, ki si ga pustil za seboj in HPja šefa (ko sta le ti dve informaciji najbolj ključni).

 

Kje igra izgubi točke je tudi setting in zgodba. Vsa imena so Japonska in si jih pri pički materni ne zapomnem ter sem bil nezmožen slediti kdo je kdo in kaj je kdo naredil tako da mi še sedaj pri pički materni ni jasno za kaj se je šlo. Ravnotako je zgodba večinoma podobna Pokemon zgodbi, kjer si nabiraš spirite, ki izgledajo kot pokemoni, medtem ko ti Team Rocket teži celo pot in ti na pot postavlja sovrage (ki bi te TBH ubili takoj, če bi se zraven vmešal ta Team Rocket member, namesto da gleda in se nasmiha kot peder). Pač vse skupaj je nesmiselno.

 

Ravnotako igra trpi za pretiranim recikliranjem lokacij (praktično vse stranske misije so le time-sinki). Ravnotako je loota DALEČ PREVEČ in deluje kot Diablo, ne kot souls-like igra. Rezultat je, da nisi vesel enega itema, ker si konstantno bombardiran z njimi, in je velik del igre porabljen samo za sortiranje in prodajo teh itemov. Ne razumem te logike res. Tutoriali so zelo slabi. Misije, ki ti odklenejo dodatne močne skile ne vsebujejo Tonf (DLC weapon) kar je naredilo določene fighte zelo težavne, saj nisem hotel investirati skile v ostala orožja s katerimi sem jih moral premagati).

 

Udarci Bossov so daleč premočni, kar omejuje hitrost tvojega učenja, saj več kot polovico časa porabiš za laufanje do boss roomov in ne v treniranju. Posamezni bossi so tudi zelo nebalancirani glede potrebnega skila (ponavadi je prvi boss daleč težji od naslednjih). To velja za Base game in DLCje.

 

Če bi igra imela  boljšo zgodbo in imena, ki bi jim lahko sledil, bi dejansko dal igri 9. V vsakem primeru pa je ta igra moja druga najljubša souls-like igra takoj po Sekiro.
 

  Razkrij skrite vsebine

 

slika.png.c3abb88b62ac5a6a7fdbc2d0581f9e5d.png

 

 

Zdaj je pa čas za spočit živce. :)

 

Uf. Kje naj začnem.

 

Prvo kot prvo res pohvalno, da si se igre lotil in da ti je všeč. Dobrodošel v klub Nioh! :D  Priporočam, da vsaj poskusiš NG+ cikle ali greš na Nioh2 in tam definitivno do zadnjega NG ter Underworlda (šele tam je pravi ''sem obrnil Nioh'' experience).

 

Zdaj pa tako:

- shurikeni in trapi niso svoh, dejansko so zelo močni, če znaš naredit pravi build in dobesedno vse v izi poclearajo do zadnje težavnosti. Shurikeni in kunai so še danes tako močni, da s pravim buildom zradiraš vse bosse v 0.5s do Way of the Nioh

 

- če te na NG ciklu oneshottajo si definitivno imel prešvoh gear, sicer pa ti igra vrže nebroj geara v faco, daš si gor tistega z največ defensa in orožje z največ attack in ne boš oneshottan na NG, ever. Glede na to, da omenjaš light armor potem nič čudnega, light armor je dober za dodgat na dolgo ter za pure ninjutsu build, s čimer moraš imet atribut, da ti daje več attacka pri manjši teži geara. Glass cannon pač. 

 

- ne drži, da hitboxi niso definirani. Kot sem že enkrat v tej temi omenil v Nioh imaš le 10 ifrejmov na dodge, dočim, če si navajen na soulsborne, tam jih imaš 26 na vseh non-fat rollih, pa se pozna razlika. Priporočam, da ne spustiš bloka ko dodgaš in te bo buffer pustavil v block frejme takoj , ko se nehajo ifrejmi. Ki Flux je najbolj nujna mehanika, ki moraš zaobvladat.

 

- glede boss sob, ko prvič igraš in tekanja po soule se strinjam s tabo. Ni pa tak hudo, da bi šel na youtube, lol, pač greš dalje in če je boss, je pač boss, umreš in pol delaš naprej kar hočeš

 

- glede zgodbe moraš vedeti, da gre po dejanski japonski zgodivini Ieyasu obdobja, Sakiragahawa (al kaj je že) in ostale bitke so resnične bitke in liki so resnični japonski liki. Seveda gre pa za reprizo s fantasy elementom spirit stonov (pač neke sorte fantasy interpretacija japonske zgodovine s strani Team Ninja). Tudi oni glavni bad guy (100 eyes) iz Anglije je resnična oseba. Enako velja za DLC zgodbo ter zgodbo dvojke, ki je prekvel in hkrati sekvel enke. Meni je bla zelo dobra, pač moraš vedeti, da je zgodba neke vrste pretveza za fighting game. Ampak hej, ne rabiš nobenih youtube videov Vaatividye in podobnih, da je razumeš, kar je meni vsekakor plus. Imaš tudi lep povzetek zgodbe ter likov v menuju. Pač kokr komu, je pa tvoj diss čisto mimo. Če pač tebi osebno ni všeč je tudi v redu, razumem, da ni za vsakega.

 

- me veseli, da si ugotovil, kako pomembno je nenehno switchanje stancov. Ko to zaobvladaš je fight prava poezija in se strinjam s tabo v tem delu

 

- lokacije ter misije dosti ljudem niso všeč, sploh ker bi ljudje želeli nekaj na nivoju From iger. Jebiga, dobiš boljši combat v zameno drugačnega koncepta. Meni je ok, ker naredijo čisti maksimum iz lokacije, sploh side missioni dosti ljudem grejo na kurac, jaz sem jih oboževal in bi si nekaj podobnega želel v From igrah, torej da mi obstoječ nivo obrnejo na glavo ter spremenijo sovrage, ki jih tam srečaš. Ampak hej, če vse spustiš. ker ti niso všeč, je tudi popolnoma ok.

 

- loot: pravilno si pogruntal. V tem segmentu se zgleduje po Diablu in ne soulsih. In to je zame velik plus, ker kasneje ravno to omogoča, da si narediš močne in raznolike builde. Kje pa piše, da se mora Nioh zgledovat po soulsih, sploh v tem segmentu?! Loota bi res lahko bilo manj, sploh, ker preveč časa porabiš med misijami. Ampak tudi to je hitro rešljivo, ker prodaš/dismantaš vse kar ne rabiš v par sekundah, po določenem času takoj vidiš kje maš upgrade, pa še nebroj filtrov imaš. Sploh v NG je vse za prodat razen tistega itema z največjo številko, do resnično kompleksnega loota prideš šele na NG++ in naprej.

 

In še na koncu naj se obregnem ob tvojo izjavo:

''Prav ne razumem dizajn decisiona, ki je ta dva skila pripeljal v to igro, saj je z njuno uporabo potrebno le še 10 % skila, da igro zaključiš in so effektivno official cheat codes. Ravno tako nisem uporabil nobene online pomoči in sem vse prelaufal SOLO.

Enostavno sem po tem fightu ponovno resetiral skille in nadaljeval brez teh dveh skilov in sem mnenja, da kdorkoli je igro preigral z njima, v resnici igre ni preigral brez goljufanja. NE ODSTOPAM OD TEGA KOMENTARJA. Jebite se vsi. :)''

 

- Res je, določeni skilli so kot neki cheat codes (sploh sloth, ker deluje na bosse) in naredijo stvari dokaj trivialne... v New Game.

Ampak guess what: so cheat codes za TUTORIAL DIFFICULTY. Neko disanje tistih, ki so igrali skozi NG s slothom je brezvezno, če sam nisi naredil več kot tutorial difficulty in prave igre še nisi niti začel. 

/insert meme onega, ki šprica šampanjc in grize zlato medaljo za 5. mesto ^_^   

 

NG je namenjen spoznavanju osnovnih mehanik ter učenju igre, raziskovanju nivojev in nasploh zajebavanju. Probaj ju na Way of the Wise ali Way of Nioh pa da vidimo. Spoiler warning: tam traja sloth 0.01s oz. par frejmov ali manj, tak da pozabi na sloth. Drugače imaš še goro drugih skillov, ki so podobno OP, sploh v NG. Imaš pa tudi reči, ki so OP v NG+++, seveda ko narediš pravi build. In naredit pravi build je pol veselja te igre.

 

Hočem ti rečt, da tvoje točke so povsem brezpredmetne, ker se nanašajo na NG. Igra ima še cele 4 NG cikle in vsak naprej je čisto druga izkušnja od prejšnjega (ta del resnično moram poudariti!). Verjamem, da če si navajen na From oz. Soule jih ne boš povohal, ampak ti povem, da tako zgrešiš večino prednosti Nioha, tam igra šele pride do svojega, ker se pozna globoka itemizacija, raznolik sistem buildov in rabiš dosti več skilla. Aja, pa enemyji dobijo nove udarce.

Pač škoda, da spustiš NG+ cikle, če ti je bil NG cikel 8/10, ampak ok, razumem, da ni za vsakega in ne zamerim tistim, ki se jim ne ljubi it skozi. Ampak pol ne delat zaključke kot so zgornji, ker so povsem preuranjeni in žal tudi zelo zgrešeni.

 

  • Račka +1 6
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 2 urama:

Če si katerokoli Souls igro igral s kakršnokoli ranged magijo, v resnici igre nisi preigral brez goljufanja. NE ODSTOPAM OD TEGA KOMENTARJA. Jebi se. :)

Za New game je Sloth tako OP, da je res bv.

 

Magic sem pa v DS uporabil samo v dvojici, ki mi je tudi bila najtežja. Hmmmm.... Nekaj tu ne gre skupaj.

 

Razlika med Sloth in vsem ostalim itemom v igri je 1:10 v NG.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 3 urami:

Za New game je Sloth tako OP, da je res bv.

 

Magic sem pa v DS uporabil samo v dvojici, ki mi je tudi bila najtežja. Hmmmm.... Nekaj tu ne gre skupaj.

 

Razlika med Sloth in vsem ostalim itemom v igri je 1:10 v NG.

Ma smo se samo hecali. :D

Drugače se na polno strinjam s tabo.

Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 13 urami:

 

Uf. Kje naj začnem.

 

Prvo kot prvo res pohvalno, da si se igre lotil in da ti je všeč. Dobrodošel v klub Nioh! :D  Priporočam, da vsaj poskusiš NG+ cikle ali greš na Nioh2 in tam definitivno do zadnjega NG ter Underworlda (šele tam je pravi ''sem obrnil Nioh'' experience).

Nioh 2 je na seznamu po Rain world, Death's gambit, Remnant: From the ashes, The Surge 2, Code Vein, Ashen in Hades.

 

Zdaj pa tako:

- shurikeni in trapi niso svoh, dejansko so zelo močni, če znaš naredit pravi build in dobesedno vse v izi poclearajo do zadnje težavnosti. Shurikeni in kunai so še danes tako močni, da s pravim buildom zradiraš vse bosse v 0.5s do Way of the Nioh

Tega nisem vedel, saj trapov nisem uporabljal, moj build pa se je tudi končal z 20 dexteritiyem. Skoraj vse odvečne točke sem ruknil v Skill. Pri meni so Shurikeni delali toliko dmg, da ga nisi sploh opazil na bossih. Sem pa vsaj 3 bosse zaključil z odmetavanje 21 shurikenov za tiste zadnje 3 % HPja.

 

- če te na NG ciklu oneshottajo si definitivno imel prešvoh gear, sicer pa ti igra vrže nebroj geara v faco, daš si gor tistega z največ defensa in orožje z največ attack in ne boš oneshottan na NG, ever. Glede na to, da omenjaš light armor potem nič čudnega, light armor je dober za dodgat na dolgo ter za pure ninjutsu build, s čimer moraš imet atribut, da ti daje več attacka pri manjši teži geara. Glass cannon pač. 

Pač pri Souls-like igrah se ponavadi na začetku odločim na kakšen osnoven build bom ciljal. Tukaj sem se odločil za glasscannon, v dvojici bom sigurno heavy as fuck.

 

- ne drži, da hitboxi niso definirani. Kot sem že enkrat v tej temi omenil v Nioh imaš le 10 ifrejmov na dodge, dočim, če si navajen na soulsborne, tam jih imaš 26 na vseh non-fat rollih, pa se pozna razlika. Priporočam, da ne spustiš bloka ko dodgaš in te bo buffer pustavil v block frejme takoj , ko se nehajo ifrejmi. Ki Flux je najbolj nujna mehanika, ki moraš zaobvladat.

Kar sem mislil z hitboxi je to, da če si zelo blizu nasprotnika se tvoj udarec obne levo ali desno, namesto proti nasprotniku, ko chainaš napade. To je sploh izrazito ko sem uporabil living weapon in sem strošil celega brez enega hita, ko je karakter skakal okoli nasprotnika.

 

- glede boss sob, ko prvič igraš in tekanja po soule se strinjam s tabo. Ni pa tak hudo, da bi šel na youtube, lol, pač greš dalje in če je boss, je pač boss, umreš in pol delaš naprej kar hočeš

Na Youtube sem šel enkrat, sem pa imel zelo slab občutek potem celo igro, ker nisem hotel izgubiti celega levela zaradi tega, kar se mi je prevečkrat zgodilo. Imam fobijo pred izgubljanjem soulov. Sem pa prepozno ugotovil, da imaš sveče, ki ti vse povrnejo. Pol je bla zadeva bolj chill.

 

- glede zgodbe moraš vedeti, da gre po dejanski japonski zgodivini Ieyasu obdobja, Sakiragahawa (al kaj je že) in ostale bitke so resnične bitke in liki so resnični japonski liki. Seveda gre pa za reprizo s fantasy elementom spirit stonov (pač neke sorte fantasy interpretacija japonske zgodovine s strani Team Ninja). Tudi oni glavni bad guy (100 eyes) iz Anglije je resnična oseba. Enako velja za DLC zgodbo ter zgodbo dvojke, ki je prekvel in hkrati sekvel enke. Meni je bla zelo dobra, pač moraš vedeti, da je zgodba neke vrste pretveza za fighting game. Ampak hej, ne rabiš nobenih youtube videov Vaatividye in podobnih, da je razumeš, kar je meni vsekakor plus. Imaš tudi lep povzetek zgodbe ter likov v menuju. Pač kokr komu, je pa tvoj diss čisto mimo. Če pač tebi osebno ni všeč je tudi v redu, razumem, da ni za vsakega.

Kot sem rekel je glavni problem, da sploh ne registriram teh imen, ker so mi totalno tuja in mi ne ostanejo v spominu, torej slediti nisem moral. Je pa res, da ta Kelley se obnaša totalno nelogično. Namesto, da bi te sfiniširal tekom igre ti polaga prepreke in se potem čudi, da nisi umrl že 20-tič.

Pa anime elementi, kot so ti spiriti mi res ne pašejo, ker sovražim ta art stil, torej enostavno ni zame.

 

- me veseli, da si ugotovil, kako pomembno je nenehno switchanje stancov. Ko to zaobvladaš je fight prava poezija in se strinjam s tabo v tem delu

Ja res je. Mi je smešno ko razmišljam kako sem na začetku mislil, da je zadeva prekompleksna, pol pa te igra s časom nežno prisili, da jih začneš uporabljat glede na tip sovražnikov, ker je drugače progress prepočasen. Nato, ko pa si zbuildaš skill pa še spoznaš, da jih brez problema switchaš med istimi sovragi. Res kul mehanike.

 

- lokacije ter misije dosti ljudem niso všeč, sploh ker bi ljudje želeli nekaj na nivoju From iger. Jebiga, dobiš boljši combat v zameno drugačnega koncepta. Meni je ok, ker naredijo čisti maksimum iz lokacije, sploh side missioni dosti ljudem grejo na kurac, jaz sem jih oboževal in bi si nekaj podobnega želel v From igrah, torej da mi obstoječ nivo obrnejo na glavo ter spremenijo sovrage, ki jih tam srečaš. Ampak hej, če vse spustiš. ker ti niso všeč, je tudi popolnoma ok.

Meni je ta način dosti boljši. Kar nekaj strnaskih misij je imelo še OK zgodbo ali pa te je pelalo na nekoliko drugačen del originalnega okolja. Ampak večina ostalih pa je samo bila reciklaža z naključnim močnejšim mobom na koncu. Tiste z 2x BOSS pa so mi bile dobre, saj navadno niso vključevale drugega fillerja, ampak samo zajeban fight.

 

- loot: pravilno si pogruntal. V tem segmentu se zgleduje po Diablu in ne soulsih. In to je zame velik plus, ker kasneje ravno to omogoča, da si narediš močne in raznolike builde. Kje pa piše, da se mora Nioh zgledovat po soulsih, sploh v tem segmentu?! Loota bi res lahko bilo manj, sploh, ker preveč časa porabiš med misijami. Ampak tudi to je hitro rešljivo, ker prodaš/dismantaš vse kar ne rabiš v par sekundah, po določenem času takoj vidiš kje maš upgrade, pa še nebroj filtrov imaš. Sploh v NG je vse za prodat razen tistega itema z največjo številko, do resnično kompleksnega loota prideš šele na NG++ in naprej.

Meni se nkrat ni zdelo, da sem bil katerega loota vesel, ker sem imel občutek, da ga bom čez 15 minut zamenjal. V DS je bil to nek velik dogodek, ko si dobil zanimiv weapon. Pa še vse iteme sem prečekiral in evaluiral. Pri Nioh pa samo pregledal, da je light armor, level ter redkost. Za atribute mi je že dol viselo.

 

In še na koncu naj se obregnem ob tvojo izjavo:

''Prav ne razumem dizajn decisiona, ki je ta dva skila pripeljal v to igro, saj je z njuno uporabo potrebno le še 10 % skila, da igro zaključiš in so effektivno official cheat codes. Ravno tako nisem uporabil nobene online pomoči in sem vse prelaufal SOLO.

Enostavno sem po tem fightu ponovno resetiral skille in nadaljeval brez teh dveh skilov in sem mnenja, da kdorkoli je igro preigral z njima, v resnici igre ni preigral brez goljufanja. NE ODSTOPAM OD TEGA KOMENTARJA. Jebite se vsi. :)''

 

- Res je, določeni skilli so kot neki cheat codes (sploh sloth, ker deluje na bosse) in naredijo stvari dokaj trivialne... v New Game.

Ampak guess what: so cheat codes za TUTORIAL DIFFICULTY. Neko disanje tistih, ki so igrali skozi NG s slothom je brezvezno, če sam nisi naredil več kot tutorial difficulty in prave igre še nisi niti začel. 

/insert meme onega, ki šprica šampanjc in grize zlato medaljo za 5. mesto ^_^   

 

NG je namenjen spoznavanju osnovnih mehanik ter učenju igre, raziskovanju nivojev in nasploh zajebavanju. Probaj ju na Way of the Wise ali Way of Nioh pa da vidimo. Spoiler warning: tam traja sloth 0.01s oz. par frejmov ali manj, tak da pozabi na sloth. Drugače imaš še goro drugih skillov, ki so podobno OP, sploh v NG. Imaš pa tudi reči, ki so OP v NG+++, seveda ko narediš pravi build. In naredit pravi build je pol veselja te igre.

 

Hočem ti rečt, da tvoje točke so povsem brezpredmetne, ker se nanašajo na NG. Igra ima še cele 4 NG cikle in vsak naprej je čisto druga izkušnja od prejšnjega (ta del resnično moram poudariti!). Verjamem, da če si navajen na From oz. Soule jih ne boš povohal, ampak ti povem, da tako zgrešiš večino prednosti Nioha, tam igra šele pride do svojega, ker se pozna globoka itemizacija, raznolik sistem buildov in rabiš dosti več skilla. Aja, pa enemyji dobijo nove udarce.

Pač škoda, da spustiš NG+ cikle, če ti je bil NG cikel 8/10, ampak ok, razumem, da ni za vsakega in ne zamerim tistim, ki se jim ne ljubi it skozi. Ampak pol ne delat zaključke kot so zgornji, ker so povsem preuranjeni in žal tudi zelo zgrešeni.

Komentar leti na tiste, ki se niso podali v NG+ (večina igralcev), ki so uporabljali Sloth talisman in mislim, da še kar drži, da je potrebno cca. 20 % toliko skilla, da obrneš NG z Sloth talismanom in mi to deluje kot velika napaka s strani Tema ninja, razen da omogoči manj koncentriranim igralcem progress skozi igro, da jih ne zdissajo po forumih. Kot sem že povedal, nisem tip osebe, ki bi iste igre preigraval neskončno, saj je iger pač preveč in mi je za to škoda časa. Če ni nove zgodbe in lokacij, potem igre ne bom preigraval znova zato ker vsebuje višjo težavnost.

 

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Mogoče še to glede loota, ja drži, kar si napisal, v NG ga res toliko menjaš in to ne le na 15 min, ampak dobesedno na vsake 5 min, ker nič drugega v bistvu ni pomembnega kot defense/attack in bo vsaka nova misija ti dala drastično boljši loot. Seveda, lahko tudi na NG min/maxaš vsak sub stat ter rabiš na polno vse kar ti kovač nudi, ampak prava reč glede loota se začne na NG++ in naprej.

Sploh v zadnjem NG ciklu bo loot izkušnja ta prava, ker dobiš še ethereal iteme in grace, ki so bread and butter endgame buildov. Zato pravim, da je čisto drugi game takrat.

 

Glede Slotha se strinjam kot že rečeno, ampak tisti igralci, ki bodo navajeni na sloth v NG jih bodo isti enemyji (npr. raven tengu, pa DLC enemyji) čisto porejpali na višjih težavnostih, ker ne bodo navajani na pravi timing udarcev ter kontre. 

 

Če boš igral dvojko pa boš takoj opazil, kako ima še bolj kompleksen fight sistem (kompleksen v dobrem smislu - z raznolikimi counterji) ter dosti, ma res dosti boljše bosse.

Povezava do prispevka

The book of unwritten tales 2

6/10

the-book-of-unwritten-tales-2-22580.jpg

Sem zaključil še z najnovejšim delom te point-and-click avanture in morem reci, da sem res šokiran kako devi ne porihtajo obvious težav, ki to serijo tepejo že od začetka. UI je horrible. Kljub temu, da bi se igra dala z lahkoto igrati samo z miško, ne pustijo rebindat (tudi v config file-u) najbolj pomembnega keya (ki ti pokaže kaj lahko klikneš) na gumb na miški. Torej moraš samo zaradi tega konstantno biti hunched forward čez tipkovnico, da dosežeš spacebar. C'mon.....

Ko greš v meni in ALT_TABneš, igra igra z visoko jakostjo tečne muske, ki je ne moraš mutat, brez da bi zraven mutal tudi dialoge.

V Igri sem zasledil toliko bugov (endless animacij ipd.), ki so preprečevali progress. Včasih celo ni možno kliknit na določene stvari in moraš za to uporabiti kontroler, da lahko sploh progresaš.

Marsikatere akcije so non-responsive, če je karakter slučajno znotraj animacije, saj se niso naučili kako vzporedno peljati več animacij in enostavno ignorira tvoje inpute, kar pa največkrat ni jasno, saj so animacije včasih zelo subtilne. In pol čakaš a bo kaj al ne.

Včasih je na random zvok dialogov zelo tih tako da moreš brati text.

 

Vse to na stran, pa so nekoliko izboljšali animacije (sedaj so 2/10) in voice acting. Dialogi so sedaj tudi nekoliko izboljšani, vendar nič posebnega, me pa uspejo včasih nasmejati. Majo tisti Terry Pratchet feel, kar je na trenutke posrečeno. Še en plus je, da gradijo na obstoječih karakterjih, čeprav je main bad guy res otročji in ga nočem več videt.

Dolžina je v dvojki kar impresivna (nekje 25 ur polnih dialogov).

Več kot 6 si sigurno ne zasluži.

uredilo bitje MaDrung
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Kastor reče Dne, 29. 10. 2022 at 23:16:

Kaj sem jim delal zdele s kazarjem in fast deckom omg i came :D

 

https://marvelsnap.io/card/kazar-68

 

folk mi ga snapa pred zadnjo rundo ker mam nafukane 1 mana karte povsod, pol pa sam bang po glavi :D

Sem še jaz snel tole na IPADu in preigral tutorial matcha in ene 5 proti folku (vsaj predvidevam, da niso boti). A se lahko kako dodamo med frende? Drugače pa luškana igračka

Povezava do prispevka

SteamWorld Dig

3/10

E0F3CA1A83C726BAB50D54932448A7BE7DF999EE

Gre za mining platformer, ki mu manjka globine (hehe). Mehanike so zelo preproste, upgrejdanje toolov je enodimenzionalno, combat je zelo basic. Koplješ in si upgrejdaš orožja, potem pa koplješ še več. Na koncu je boss fight in po 3 urcah je to to.

Ne vem kje si je pridobil tako visoko oceno, saj ni kaj več kot cheap "mobile game".

Povezava do prispevka
Kastor reče pred 6 urami:

Tudi meni je bilo sprva sumljivo kako hitro najde nasprotnike :D Pojma nimam za frende ...

Dobra igrica (sploh ker imam 100 % winrate, HS legend reprezent), ampak kok je nekega fleširanja za razne misije, valute, season passe :D ... Prav uno Facebook igrica nivo. IMO bom probal čimdlje držat win streak, ko pa prvič izgubim, pa vse pobrišem haha

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...