Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

jlpktnst reče pred 9 urami:

A ni tako da ti zimske gume morjo dat če prodajo pozimi? Ne smejo ti namreč prodat avto ki ne sme na cesto. Ali se motim?

 

haha, to je en star ata pred mano utrujal prodajalcu da je protizakonito pozim prodat avto z letnim gumam

ni blo ne

pol ure kasnej sem za taistim atom cakal v vrsti na registracijah, ko je poskusal zrihtat neko potrdilo da lahko zena v njegovem imenu avto registrira. ker kupil ga bo on, zena ga bo prisla pa prevzet popoldne

 

spet ni blo ne

Povezava do prispevka

Sem pisal že vEV temi, pa prilepim še tule. 

 

Sam trenutno malo gledam, da bi menjal 2. avto za nekaj novejšega. Žal je vse tako svinjsko drago, da se vedno bolj spogledujem z idejo, da sploh ne bi menjal. Gledal sem nadomestek za Hyundai i30. VW T-Roc s sposobno opremo 37k €, Škoda Octavia z bolšjo opremo 39k €, pa tu govorim o 1.5 TSI bencinarju z DSG. Toyota Corolla hibrid karavan 37k €, Rav4 hibrid sem pošpejal, 47k. Vse to gledam z bolšjo opremo ker bo avto za 10 let+. Potem je pa tu še Tesla 3 SR za podoben denar okoli 40k € ampak je RWD in mi ne diši. LR model pa predrag. Free polnilnic nema več, v bloku ni opcije za domačo polnilnico, bi bil vezan potem na Supercharger ali hišo od staršev za polnjenje. Rabljeni avti, stari 3-4 leta pa 25% ceneje kot ganc novi. Sploh več ne vem v katero smer bi gledal. Klasični hibrid bi mi glede na naše fure še najbolj ustrezal, ker je veliko mestne vožnje ampak pač cena napram Tesli, ki je že full EV. V Rav4 dobiš že super opremo ampak je to potem nadomestilo že za 1. avto po velikosti. S svojim CVT pa veliko bolj požrešen na AC kot trenutni Superb dizel. Corolla je sicer zanimiva ampak jemati novo ne vem če ima smisel, rabljene pa niso kaj preveč ugodne. 

Povezava do prispevka
reaper reče pred 2 urama:

S svojim CVT pa veliko bolj požrešen na AC kot trenutni Superb dizel. Corolla je sicer zanimiva ampak jemati novo ne vem če ima smisel, rabljene pa niso kaj preveč ugodne. 

 

To je zmotno prepricanje, saj imata CVT in večja požrešnost veze točno 0. Kvečjemu je požrešnost manjša, ker je avto s CVT ves čas v idealnem prestavnem razmerju zaradi "neskončno" prestav.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
bainit reče pred 15 urami:

kere gume pa? ker včasih si ob takih "akcijah" dobil neXen ali kaj podobnega.

imam zimske nexen in continentala ali michelina ne kupim nikoli več ;) nexen 105e, conti ali michelin 230e... 

glede na to da sem vozil vse najboljše gume ti lahko samo povem da testom ne zaupam več, nexen WGS2  je več kot odlična zimska guma.

Povezava do prispevka
doz reče pred 1 uro:

imam zimske nexen in continentala ali michelina ne kupim nikoli več ;) nexen 105e, conti ali michelin 230e... 

glede na to da sem vozil vse najboljše gume ti lahko samo povem da testom ne zaupam več, nexen WGS2  je več kot odlična zimska guma.

Testi so pač objektivni, ti nisi.

Povezava do prispevka
Morski reče pred 2 urama:

Vožnja z Octavio 1.5 je level dol v primerjavi s teslo rwd.

Nisem probal ampak sem siguren, da to kar si napisal drži.

 

MorskaGlista reče pred 1 uro:

 

To je zmotno prepricanje, saj imata CVT in večja požrešnost veze točno 0. Kvečjemu je požrešnost manjša, ker je avto s CVT ves čas v idealnem prestavnem razmerju zaradi "neskončno" prestav.

 

Rav4 bo glede na test na AC pil med 10 in 12 litrov (podatki od kolega, ki ga je imel na testu). Tu gre le za 2.5 litrski bencinski motor in kravo tipa Rav4 je potrebno premakniti. Dopuščam možnost odstopanja kakšnega litra pri porabi ampak več kot to pa ne. V tem segmentu in po prostornosti moj dizel karavan še vedno zmaga, kljub starosti 12 let.

Povezava do prispevka
reaper reče pred 32 minutami:

Rav4 bo glede na test na AC pil med 10 in 12 litrov (podatki od kolega, ki ga je imel na testu). Tu gre le za 2.5 litrski bencinski motor in kravo tipa Rav4 je potrebno premakniti. Dopuščam možnost odstopanja kakšnega litra pri porabi ampak več kot to pa ne. V tem segmentu in po prostornosti moj dizel karavan še vedno zmaga, kljub starosti 12 let.

 

Jaz sem imel RAV4 na testu, 2.5 4x4 in sem imel povprečno porabo 7,5 litrov, nisem pa šel na AC, ampak dvomim, da se poraba poveča za 2-4 litre, oz sem prepričan, da se ne za toliko. Ajde dopuščam, da prideš na 10, pozimi, na 12 pa ni šans.

 

Tvoj karavan dizel je pa bolj primerljiv z Aurisom ali Corollo, kjer je poraba nekje 5-6 litrov, odvisno od natovorjenosti, letnega časa in razgibanosti terena (enako pri Aurisu 1.8 136 hp in Corolli 2.0 184 hp, očitno so optimizirali pogon).

 

No kakor koli, CVT nima veze z višjo porabo, tukaj gre za to, da hibrid ni ravno AC friendly glede porabe.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka

To povprečno porabo, ki si jo napisal sem našel tudi na Sprintmonitorju, med 7,0 in 7,5l in drži. Kolega je iz prve roke povedal za AC, kjer je avto teral in se zgleda lahko prileze do tako visoke porabe, se pa strinjam, da to ni vsakodnevna poraba na AC in bi le ta bila najbrž pod 10 litri. Je pa to še vedno več, ko primerjam to s svojim trenutnim karavanom.

 

Zdaj tako, moj Superb 2. genracije 2.0 TDI 140 km DSG porabi na AC relacijsko med 6,5 - 7,8 l. Kot si napisal, odvisno od tega koliko smo naloženi, ali imam gor strešni kovček, razgibanost terena. S strešnim kovčkom se vozim do 140 km/h (po GPS-u), oz. z normalno količino prehitevanj po regionalnih cestah. Z umirjeno vožnjo na relaciji 50 km in omejitvi 90 km/h z nekaj vmesnimi naselji pa prilezem do 5.1 l. Je pa poraba točna, ker sem računalnik umeril in ne laže. S hibridom bi se po mestu vozil praktično na elektriko, bi bila pa poraba višja na AC, ampak kot omenjeno, 2. avto ni veliko na AC.

 

Kar sem bral glede CVT-ja, nimam pa izkušenj iz prve roke kot ti, sam "menjalnik" ni noben problem, je pa tako, da ko pritisneš na plin, logika bencinski motor vedno nater na polne obrate, zato so ti avti na AC "glasnejši" oz. "tulijo". 

 

Te Toyotini hibridi so mi čisto dober kompromis za trenutne čase, jih kar nekaj videvam v domačem kraju, od Coroll, Camryev, Rav4.... Zadeva naj bi bila z vidika pogonskega sklopa zelo zanesljiva. Mama ima Yarisa 2006, do danes razen rednih servisov in vpoklicev avto ni imel popolnoma nobene težave. Bom najbrž sprobal kakšno Corollo hibrida, če bo prilika še kakšno Teslo 3, pa bomo potem videli kaj bomo naredili. Če bi bila rabljena Corolla hibrid malo cenejša kot je trenutno bi se sigurno odločil za to opcijo in za 20k € vzel 1 - 2 leti staro Corollo z dobro opremo in še 8 - 9 leti jamstva. Ampak so takšne bolj proti 30k € kot 20k €.  

Povezava do prispevka

@reaper mogoče tko za primerjavo (je pa lažji avto), meni 2.5 bencinar atmosferc, 194km, mazda 6 karavan  pije po štajerski/dolenjski avtocesti (radarski tempomat na 135 skosss) 7.1/100. Primorska je bolj 7.5

Če furam sam relacijo, gre zlahka pod 7. Če pa po mestu al pa s težko nogo, se je pa za jokat :D

uredilo bitje Berbasecks
Povezava do prispevka
reaper reče pred 1 uro:

To povprečno porabo, ki si jo napisal sem našel tudi na Sprintmonitorju, med 7,0 in 7,5l in drži. Kolega je iz prve roke povedal za AC, kjer je avto teral in se zgleda lahko prileze do tako visoke porabe, se pa strinjam, da to ni vsakodnevna poraba na AC in bi le ta bila najbrž pod 10 litri. Je pa to še vedno več, ko primerjam to s svojim trenutnim karavanom.

 

Zdaj tako, moj Superb 2. genracije 2.0 TDI 140 km DSG porabi na AC relacijsko med 6,5 - 7,8 l. Kot si napisal, odvisno od tega koliko smo naloženi, ali imam gor strešni kovček, razgibanost terena. S strešnim kovčkom se vozim do 140 km/h (po GPS-u), oz. z normalno količino prehitevanj po regionalnih cestah. Z umirjeno vožnjo na relaciji 50 km in omejitvi 90 km/h z nekaj vmesnimi naselji pa prilezem do 5.1 l. Je pa poraba točna, ker sem računalnik umeril in ne laže. S hibridom bi se po mestu vozil praktično na elektriko, bi bila pa poraba višja na AC, ampak kot omenjeno, 2. avto ni veliko na AC.

 

Kar sem bral glede CVT-ja, nimam pa izkušenj iz prve roke kot ti, sam "menjalnik" ni noben problem, je pa tako, da ko pritisneš na plin, logika bencinski motor vedno nater na polne obrate, zato so ti avti na AC "glasnejši" oz. "tulijo". 

 

Te Toyotini hibridi so mi čisto dober kompromis za trenutne čase, jih kar nekaj videvam v domačem kraju, od Coroll, Camryev, Rav4.... Zadeva naj bi bila z vidika pogonskega sklopa zelo zanesljiva. Mama ima Yarisa 2006, do danes razen rednih servisov in vpoklicev avto ni imel popolnoma nobene težave. Bom najbrž sprobal kakšno Corollo hibrida, če bo prilika še kakšno Teslo 3, pa bomo potem videli kaj bomo naredili. Če bi bila rabljena Corolla hibrid malo cenejša kot je trenutno bi se sigurno odločil za to opcijo in za 20k € vzel 1 - 2 leti staro Corollo z dobro opremo in še 8 - 9 leti jamstva. Ampak so takšne bolj proti 30k € kot 20k €.  

suzuki swace

Povezava do prispevka

ej moto momci, en nasvet rabim. Zaradi prihajajočega dojenčka (yaaay!!! :) ) in posledično povečane potrebe po mobilnosti bova z drago morala kupiti še en avto, ki bo primarno njen in od otroka. Jaz se na avte ne spoznam NIČ, ona pa še manj, in niti ne veva, kje začeti. Glavni faktorji so naslednji:

 

- avto naj ne bi bil prevelik - dolžina niti ni problem, bolj širina. Pač draga ima občutek, da ne zna handlati preveč širokih avtov in jo je strah, da se ne zabije v nasprotne avte / kolesarje / robove. Bullshit, vem, tudi vem da bi se sčasoma navadila širšega avta, ampak tako pač je. Tko da nekje 1800 mm je verjetno max širina, uno res skrajna meja.

 

- avtomatik je nuja. Na ročni šalter ne zna vozit niti nima izpita zanj.

 

- v prtljažnik mora iti zložen otroški voziček.

 

- po obliki ji je najbolj všeč majhen SUV

 

Njej je bila sicer absolutno prva izbira električni Fiat 500, ampak je premajhen za voziček / zadnji zici so premajhni za otroško lupinico. Ker je ta krucifiks na srečo odpadel, sva potem gledala mini SUV-e. Na testno vožnjo sva vzela Jeep Avenger EV. Meni je bil dejansko všeč, tak rugged in cool kljub temu, da je v resnici precej majhen, tudi se naravnost fenomenalno vozi in obrača, ampak nas je zajebal električni pogon. Živiva namreč nekje 30 km iz LJ in je električni avto ČIST sfukala vožnja po avtocesti zdaj ko je bolj mraz pa še vrhniški klanec je zapokal vmes. Ko sem ga zahodil na 140 km/h je tko dobesedno popilo baterijo. Tko da mogoče bi rajši bencinarja / hibridarja.

 

Kaj je še kaj pametnega v tem rangu? 

  • Račka +1 1
  • Na jagodo +1 1
  • Ne me jebat 1
Povezava do prispevka
Galko reče pred 7 urami:

ej moto momci, en nasvet rabim. Zaradi prihajajočega dojenčka (yaaay!!! :) ) in posledično povečane potrebe po mobilnosti bova z drago morala kupiti še en avto, ki bo primarno njen in od otroka. Jaz se na avte ne spoznam NIČ, ona pa še manj, in niti ne veva, kje začeti. Glavni faktorji so naslednji:

 

- avto naj ne bi bil prevelik - dolžina niti ni problem, bolj širina. Pač draga ima občutek, da ne zna handlati preveč širokih avtov in jo je strah, da se ne zabije v nasprotne avte / kolesarje / robove. Bullshit, vem, tudi vem da bi se sčasoma navadila širšega avta, ampak tako pač je. Tko da nekje 1800 mm je verjetno max širina, uno res skrajna meja.

 

- avtomatik je nuja. Na ročni šalter ne zna vozit niti nima izpita zanj.

 

- v prtljažnik mora iti zložen otroški voziček.

 

- po obliki ji je najbolj všeč majhen SUV

 

Njej je bila sicer absolutno prva izbira električni Fiat 500, ampak je premajhen za voziček / zadnji zici so premajhni za otroško lupinico. Ker je ta krucifiks na srečo odpadel, sva potem gledala mini SUV-e. Na testno vožnjo sva vzela Jeep Avenger EV. Meni je bil dejansko všeč, tak rugged in cool kljub temu, da je v resnici precej majhen, tudi se naravnost fenomenalno vozi in obrača, ampak nas je zajebal električni pogon. Živiva namreč nekje 30 km iz LJ in je električni avto ČIST sfukala vožnja po avtocesti zdaj ko je bolj mraz pa še vrhniški klanec je zapokal vmes. Ko sem ga zahodil na 140 km/h je tko dobesedno popilo baterijo. Tko da mogoče bi rajši bencinarja / hibridarja.

 

Kaj je še kaj pametnega v tem rangu? 

Poizkusi hibridno Toyoto (Yaris Cross ali Corolla Cross).

 

Povezava do prispevka
Berbasecks reče pred 9 urami:

@reaper mogoče tko za primerjavo (je pa lažji avto), meni 2.5 bencinar atmosferc, 194km, mazda 6 karavan  pije po štajerski/dolenjski avtocesti (radarski tempomat na 135 skosss) 7.1/100. Primorska je bolj 7.5

Če furam sam relacijo, gre zlahka pod 7. Če pa po mestu al pa s težko nogo, se je pa za jokat :D

Poznam to ja, je brat vozil v preteklosti bencinarje s 3.5 litrskimi motorji in podobno. Na AC je po navadi poraba kar zmerna če jo primerjaš z mestno porabo. Imaš pa ročni menjalnik ali avtomatika? Pri meni k porabi malo doprinese še DSG ampak to z veseljem sprejmem na račun udobja.

 

MorskaGlista reče pred 8 urami:

 

Ha? Lahko o tem kaj več poveš, prvič slišim. :nicjasno:

Ko sem kupil avto sem nekaj časa spremljal porabo na stari način, ko tankaš zapišeš kilometre in glede na natankano količino in prevožene kilometre zračunaš povprečno porabo. Poleg sem vsakič zabeležil še, kakšno porabo mi kaže potovalni računalnik. Potem sem pa preko VCDS programa za diagnostiko VAG grupe popravil parameter, ki določa izračun povprečne porabe. Privzeto je parameter nastavljen na 100%, omogoča pa popravek navzgor in navzdol se pravi v območju 80% - 120%. Pri sebi sem ga nastavil na 116% če se ne motim, ker mi je potovalni računalnik v povprečju lagal za 16%. Potem je sledilo še nekaj voženj po starem principu s preračunavanjem, da sem videl če se cifre zdaj ujemajo in so se.

Povezava do prispevka
Galko reče pred 9 urami:

ej moto momci, en nasvet rabim. Zaradi prihajajočega dojenčka (yaaay!!! :) ) in posledično povečane potrebe po mobilnosti bova z drago morala kupiti še en avto, ki bo primarno njen in od otroka. Jaz se na avte ne spoznam NIČ, ona pa še manj, in niti ne veva, kje začeti. Glavni faktorji so naslednji:

 

- avto naj ne bi bil prevelik - dolžina niti ni problem, bolj širina. Pač draga ima občutek, da ne zna handlati preveč širokih avtov in jo je strah, da se ne zabije v nasprotne avte / kolesarje / robove. Bullshit, vem, tudi vem da bi se sčasoma navadila širšega avta, ampak tako pač je. Tko da nekje 1800 mm je verjetno max širina, uno res skrajna meja.

 

- avtomatik je nuja. Na ročni šalter ne zna vozit niti nima izpita zanj.

 

- v prtljažnik mora iti zložen otroški voziček.

 

- po obliki ji je najbolj všeč majhen SUV

 

Njej je bila sicer absolutno prva izbira električni Fiat 500, ampak je premajhen za voziček / zadnji zici so premajhni za otroško lupinico. Ker je ta krucifiks na srečo odpadel, sva potem gledala mini SUV-e. Na testno vožnjo sva vzela Jeep Avenger EV. Meni je bil dejansko všeč, tak rugged in cool kljub temu, da je v resnici precej majhen, tudi se naravnost fenomenalno vozi in obrača, ampak nas je zajebal električni pogon. Živiva namreč nekje 30 km iz LJ in je električni avto ČIST sfukala vožnja po avtocesti zdaj ko je bolj mraz pa še vrhniški klanec je zapokal vmes. Ko sem ga zahodil na 140 km/h je tko dobesedno popilo baterijo. Tko da mogoče bi rajši bencinarja / hibridarja.

 

Kaj je še kaj pametnega v tem rangu? 

 

Izbire imaš ogromno, odvisno je samo od osebnih preferenc in pogonskega sklopa, če ji dam samo par:

 

- VW Taigo 1.5 TSI DSG

- VW T-Roc 1.5 TSI DSG

- Škoda Kamiq 1.5 TSI DSG

- Škoda Karoq 1.5 TSI DSG

- Toyota Yaris Cross hibrid

- Toyota Corolla Cross hibrid

 

Jeepa, ki si ga omenil imaš tudi kot bencinarja ampak če se ne motim samo z ročnim menjalnikom. To so vozila v rangu SUV ampak različni po velikosti. Glede vozička je zdaj odvisno kakšen je, ker niso vsi enako veliki, to je najbolj fajn probati na licu mesta s samim vozičkom. Žena vizuelno izbere avto ki ji je všeč, potem gresta z vozičkom do prvega avto salona in ga stlačita v prtljažnik. Je pa tako, da pri VAG grupi ni težko priti potem še do kakšnih 15 % popusta na polno ceno. Kako je to pri Toyoti ali pri drugih znamkah pa nimam pojma. Vem da Hyundai je tu bolj švoh, popusta par stotakov mogoče.  

Povezava do prispevka

@Galko

Kar je reaper napisal

 

Pa jst bi osebno sou pogledat te modele, da vidim kaksni so od znotraj

Ker precej jih na zunaj zgleda kar velikih, notranjost je pa kot v yarisu iz 2007

Recimo t-roc in kamiq sta mi bla taka

Odzunaj kar velika, ampak ko sediš se ta velikost ne prenese na notranjost... 

Povezava do prispevka
Galko reče pred 10 urami:

ej moto momci, en nasvet rabim. Zaradi prihajajočega dojenčka (yaaay!!! :) ) in posledično povečane potrebe po mobilnosti bova z drago morala kupiti še en avto, ki bo primarno njen in od otroka. Jaz se na avte ne spoznam NIČ, ona pa še manj, in niti ne veva, kje začeti. Glavni faktorji so naslednji:

 

- avto naj ne bi bil prevelik - dolžina niti ni problem, bolj širina. Pač draga ima občutek, da ne zna handlati preveč širokih avtov in jo je strah, da se ne zabije v nasprotne avte / kolesarje / robove. Bullshit, vem, tudi vem da bi se sčasoma navadila širšega avta, ampak tako pač je. Tko da nekje 1800 mm je verjetno max širina, uno res skrajna meja.

 

- avtomatik je nuja. Na ročni šalter ne zna vozit niti nima izpita zanj.

 

- v prtljažnik mora iti zložen otroški voziček.

 

- po obliki ji je najbolj všeč majhen SUV

 

Njej je bila sicer absolutno prva izbira električni Fiat 500, ampak je premajhen za voziček / zadnji zici so premajhni za otroško lupinico. Ker je ta krucifiks na srečo odpadel, sva potem gledala mini SUV-e. Na testno vožnjo sva vzela Jeep Avenger EV. Meni je bil dejansko všeč, tak rugged in cool kljub temu, da je v resnici precej majhen, tudi se naravnost fenomenalno vozi in obrača, ampak nas je zajebal električni pogon. Živiva namreč nekje 30 km iz LJ in je električni avto ČIST sfukala vožnja po avtocesti zdaj ko je bolj mraz pa še vrhniški klanec je zapokal vmes. Ko sem ga zahodil na 140 km/h je tko dobesedno popilo baterijo. Tko da mogoče bi rajši bencinarja / hibridarja.

 

Kaj je še kaj pametnega v tem rangu? 

 

Budget? Iščeta novo al rabljeno? Sta upaljena na znamko al je useen, sam da ustreza specsom?

Povezava do prispevka

Novo vozilo. Znamka je lahko karkoli, samo da ni BMW ali Audi (ne vem če ženska kogarkoli hejta bolj kot šoferje teh dveh znamk lol). Budžet pa ne vem, nekje toliko kot je bil Summit model od Jeep Avengerja, absoluten MAX nekje 40k?

 

Drgač pa gledam tole kar ste predlagal in sta mi res huda avta ko divja prašiča:

- Toyota Yaris Cross hibrid

- Toyota Corolla Cross hibrid

 

ampak že vidim da bo spet vse narobe, becasue baba :( 

Povezava do prispevka
Galko reče pred 12 minutami:

Novo vozilo. Znamka je lahko karkoli, samo da ni BMW ali Audi (ne vem če ženska kogarkoli hejta bolj kot šoferje teh dveh znamk lol). Budžet pa ne vem, nekje toliko kot je bil Summit model od Jeep Avengerja, absoluten MAX nekje 40k?

 

Drgač pa gledam tole kar ste predlagal in sta mi res huda avta ko divja prašiča:

- Toyota Yaris Cross hibrid

- Toyota Corolla Cross hibrid

 

ampak že vidim da bo spet vse narobe, becasue baba :( 

itak si je ful zahtevne pogoje postavila

SUVi so veliki od zuni pa mejhni od znotri, tako da bosta morala verjetno mejhen voziček izbrat da bo pasal not, če mora bit hkrati tud ozek

velik več prostora bi dobila s klasično obliko avta pa parkirala bi ga tudi lažje

Povezava do prispevka
reaper reče pred 1 uro:

 

Potem sem pa preko VCDS programa za diagnostiko VAG grupe popravil parameter, ki določa izračun povprečne porabe. Privzeto je parameter nastavljen na 100%, omogoča pa popravek navzgor in navzdol se pravi v območju 80% - 120%. Pri sebi sem ga nastavil na 116% če se ne motim, ker mi je potovalni računalnik v povprečju lagal za 16%.

 

Svašta! Res nisem vedel, da se kaj takega da naredit. Meni tudi laže za cca 6% pa bi mi kaj takega prav prišlo.

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 3 minutami:

 

Svašta! Res nisem vedel, da se kaj takega da naredit. Meni tudi laže za cca 6% pa bi mi kaj takega prav prišlo.

Da se marsikaj in to s kitajskim kablom. :D Zdaj kako je za nova vozila ne vem, ampak na mojem Superbu, ki je v Elegance opremi (top oprema) serijsko prišel brez prednjih parkirnih senzorjev, sem kasneje kupil originalne senzorje in modul. Z bratom sva to v lastni režiji vgradila in potem preko VCDS sprogramirala, da je avto sprejel modul za prednje in zadnje senzorje. Zdaj je avto tak, kot da je tovarniško prišel s prednjimi in zadnjimi senzorji. Potem drug primer, navigacija RNS-315 ima po defaultu vgrajen BT modul za telefon ampak če tega nisi ob naročilu doplačal BT-ja v avtu nisi imel. Kar je bilo potrebno je bilo kupiti original VW mikrofon za 10€ in preko VCDS-a vključiti en bit, da se je omogočil BT na radiu. Tako je zdaj v avtu polnokrvna originalna avtoinštalacija. Prikaz vsega na malem in velikem ekranu, volanske komande,... U glavnem, da se narediti marsikaj, treba je samo malo volje pa ne smeš imeti dveh levih rok.

  • Račka +1 2
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Galko reče pred 28 minutami:

Novo vozilo. Znamka je lahko karkoli, samo da ni BMW ali Audi (ne vem če ženska kogarkoli hejta bolj kot šoferje teh dveh znamk lol). Budžet pa ne vem, nekje toliko kot je bil Summit model od Jeep Avengerja, absoluten MAX nekje 40k?

 

Drgač pa gledam tole kar ste predlagal in sta mi res huda avta ko divja prašiča:

- Toyota Yaris Cross hibrid

- Toyota Corolla Cross hibrid

 

ampak že vidim da bo spet vse narobe, becasue baba :( 

Če boš samo babo poslušal potem boš kupil najdražji SUV v velikosti kinder jajčka, brez opreme, samo zato, ker je lep. In zanj boš odštel 40k €. Saj pri nas ni veliko drugače. Ona hoče, da ji je avto všeč, meni je pa prioriteta oprema in potem izgled. Raje naredim kompromis pri izgledu kot pa opremi, ampak to dopovedat ženski je tako, problematično. Zato pa mene osebno odvračajo ti SUV-ji, ker nimajo nobene dodane vrednosti razen višje pozicije sedenja. Vse ostalo gre v prid klasičnim limuzinam, karavanom. Poraba, prostornost, cena,...

 

Če mislita avto kupiti in zvoziti do smrti potem je znamka nakupa lahko bilokatera. Če ga misliš čez nekaj let, ko otrok zraste menjati, da se bo lahko normalno razvijal in dejansko imel noge daljše od hrenovk, med tem ko bo sedel na zadnji klopi, potem kupiš znamko, ki jo boš pri nas z lahkoto za normalen denar prodal. To je pa vse od VAG-a oz. kar je nemškega pa še kakšen japonček poleg. Ford, Jeep ipd. boš pušil na ceni ogromno. So slaba vozila? Najbrž ne ampak v našo DNK je zakoreninjen VW Golf 1 TAS.

 

Primer, zgornjo mejo si dal 40k €, za ta denar dobiš novo Corollo Cross ali Corollo karavana s top opremo, ki ima že vse assitenčne sisteme in se žena ne bo rabla bati, da se bo kam ruknila, ker ima že mali milijon senzorjev. Tudi samodejno parkiranje, če se ne motim. Sem pa tudi zdaj gledal Suzuki Swace, dejansko je to Corolla karavan z 1.8 hibridom, malo kompromis na opremi ampak je nov 31k €. Vzeti moraš top opremo od dveh, da imaš parkirne senzorje in še par malenkosti, drugače pa za trenutne cenovne razmere top avto.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...