Skoči na vsebino

Trenutno igram [10/2023]


Priporočeni prispevki

tomazek reče pred 1 uro:

 

To ja! :D Dual Blacksteel Katanas.

Ubil sem prvega bossa, zdej sem naletel na  Pursuer bossa, njega nisem ubil. 

 

Tale mehanika hp loss ko crknes je sranje, upam da je kak ring tko kot v demons. 

 

Torch je enostavno wtf. 

 

In kot ponavadi, mal sem zgubljen :D

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 12 minutami:

Ubil sem prvega bossa, zdej sem naletel na  Pursuer bossa, njega nisem ubil. 

 

Tale mehanika hp loss ko crknes je sranje, upam da je kak ring tko kot v demons. 

 

Torch je enostavno wtf. 

 

In kot ponavadi, mal sem zgubljen :D

Ma ni tako slaba mehanika. Itak ti ful počasi pobira health. Če čopneš Humanity (oz. kaj je že ekvivalent v DS2) ti itak resetira zadevo.

uredilo bitje ke_kit
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 8 urami:

Ma ni tako slaba mehanika. Itak ti ful počasi pobira health. Če čopneš Humanity (oz. kaj je že ekvivalent v DS2) ti itak resetira zadevo.

 

Ember, Human Efigy, Humanitay. Malo drugače deluje sicer... ni pa nobene panike glede helath lossa, ker imaš potem dovolj tega, da to "zdraviš".

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka

Maš Ring, k ga najdeš dost kmal v špilu, plus teh Human Efigyjev je k blata in res se ne splača bit v hollow formu

 

drgač pa isto kot v DS maš te healing kristale in jih maš lohk na seb res milijon, kar naredi dvojko dost lažjo kot enko in trojko, plus spelli so na use in ne mano, pa še stackajo se in samo ideš z dark magijo :D 

Povezava do prispevka
UnKn0wn reče pred 11 urami:

Preigral sem alan wake remastered, a se splaca preigrat se dlcja, dodata kaj pametnega k zgodbi? Sam spil mi je bil ok, ampak za igrat nic posebnega

 

Da.  DLC sta namreč naslednja dva chapterja in nadaljujeta zgodbo. Potem maš pa še Alan Wake DLC epizodo v Control. To je to in si pripravljen na dvojko.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 10 urami:

Je glupa :D

 

Dual wield, ni mi bilo jasno, zakaj ne morem dualwieldat falchion + scimitar recimo, pol sem šel brat, in piše, da morm met statse mal boljse kokr je dejansko potrebno. Makes sense.

 

The stat requirement is 1.5x the higher of the two weapons you are attempting to dual wield, rounded down. So if weapon #1 requires 20 str / 13 dex and weapon #2 requires 18 str / 15 dex, you will need to have 30 str (1.5x 20) & 22 dex (1.5x 15 = 22.5, rounded down to 22)

 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Komplet na novo sem štartal RDR 2.
Zaenkrat se še lovim, ker sem iz profesionalca očitno prešel na amaterja. Pred leti sem z levo roko streljal, menjaval opremo, konjušaril in pač vse... Zdaj pa me zgleda emšo jebe. Ali pa bo treba samo malce treninga, da pridem nazaj v formo.

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 2 urama:

 

The stat requirement is 1.5x the higher of the two weapons you are attempting to dual wield, rounded down. So if weapon #1 requires 20 str / 13 dex and weapon #2 requires 18 str / 15 dex, you will need to have 30 str (1.5x 20) & 22 dex (1.5x 15 = 22.5, rounded down to 22)

 

eno vprašanje še. Kaj je power stance? jaz sem mislil, da je to dual wield? Hvala vnaprej :D

Povezava do prispevka

The Power Stance is a player ability in Dark Souls II. When dual wielding two weapons of similar classes, attempting to two-hand the left-hand weapon (hold Y/Triangle by default), the player instead activates Power Stance, which makes left-hand attacks swing with both weapons instead. Most light weapons swing in sequence with one another, while most heavy weapons strike simultaneously with both weapons.

 

Ko to vklopiš z dvema Greatswordoma v rokah delaš dobesedno pašteto :D 

Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 36 minutami:

Komplet na novo sem štartal RDR 2.
Zaenkrat se še lovim, ker sem iz profesionalca očitno prešel na amaterja. Pred leti sem z levo roko streljal, menjaval opremo, konjušaril in pač vse... Zdaj pa me zgleda emšo jebe. Ali pa bo treba samo malce treninga, da pridem nazaj v formo.

Lov v tem špilu zelo ne izkoriščen. Skoraj tako kot dograjevanje tabora, ki je čist pointless.

Res ne štekam, da narediš zadevo na takem nivoju kot je lov pa je končna verzija pol to.:mehkoblato:

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Koncept cele igre je življenje na divjem zahodu, vse razen main misij je filler tako ali drugače. 
 

Meni je ta simulacija tediuma super, sistem ne rabi bit ful dodelan, da je fun. 
 

Raje bom lovil v RDR2 za foro in pelte, kot delal sedemdeseto no-name shit misijo v Ubisoft igri.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Jaz sem lowkey upal, da bo Cyberpunk tak. Slow ass življenje v cyberpunk shitty mestu.

 

Ampak ne, v 30 urah igranja imaš tri stanovanja, 7 avtov, s predsednikom Amerike si dobesesno na ti, v največji corp na planetu lahko vletiš in s katano sesekaš vse, aja pa 3 tedne imaš za živet…

 

Gtfo, v tem ritmu bi v RDR2 zasužnjil vse črnce nazaj, dal ženskam volilno pravico, jo nazaj vzel in usput izumil letalo. V prvem actu.

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka

Ja, mislim da je ta slow paced ritem v glavnem osrednja odlika RDR 2. Pač namesto še enega spastičnega open worlda, kjer po dveh urah voziš helikopter, smo dobili slow paced življenje na divjem zahodu. Res sede to. Ker v GTA 6 boš itak po petih urah igranja z nekim middle-class kriminalcem že kupoval hiše in vozil letalo. Res sede, da je še kaka igra izven starih ali hardcore RPG-jev tako slow paced

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

Pomoje se takrat nismo zavedali, da bodo open world gračke šle v to smer, da je treba na vsak korak dat enemy camp ali pa nek POI, da hookaš igralca. Assassins Creed 1, Far Cry 2, Mafia 2 ipd. semi-primitivni open worldi so bili zelo počasni. Podrobnosti so bile drugje. Pa ne, da so to top igrice, sploh Mafia 2 je zelo povprečna, ampak vseeno, je bil nek alternativen nacin igračkanja, kjer si se lahko v svet potopil še kako drugače kot z obremenjanočimi +20XP vsakih 10 metrov, ko odkriješ novo grbino z random chestom. Ker itak prodajni rezultati raznih BOTW/ER kažejo, da komot narediš bolj kontemplativen špil z manj HUD nasilja nad igralcem, pa bo zelo igran. Zdaj pa rabimo to še v ne-srednjeveškem-like settingu :)

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Mene je kvaliteta Demons souls totalno zjebala. Igrat DkS2 po tisti lepoti grafike je prav mukotrpno. Vse je sivo in isto, včasih sploh ne opazim zelo očitnega prehoda, vrat, enemija, vse je iste barve jebemu.

Sej vse drugo štima in je kul, sam je pa naporno. Pol pa grem malo Cyberpunk špilat, in mi na jok gre. 

  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka
Hernire reče pred 1 uro:

Ja, mislim da je ta slow paced ritem v glavnem osrednja odlika RDR 2. Pač namesto še enega spastičnega open worlda, kjer po dveh urah voziš helikopter, smo dobili slow paced življenje na divjem zahodu. Res sede to. Ker v GTA 6 boš itak po petih urah igranja z nekim middle-class kriminalcem že kupoval hiše in vozil letalo. Res sede, da je še kaka igra izven starih ali hardcore RPG-jev tako slow paced

 

Istočasno pa tako jebeno rigidno skriptirane misije da si fasal mission failed čim nisi do pikice natančno sledil navodilom na ekranu. 

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...