Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

Weraziel reče pred 1 uro:

 

 

Kaj je s temi projekti, manj ljudi k dela na igrah, bolj fotorealistično izgleda

 

Manj folka ko je, manj resursov imajo, da naredijo svoje assets in uporabijo material iz libraryja, ki je vsem na voljo preko unreal engine. Zato vse te igre tudi izgledajo zelo podobno. Malo bolj kvaliteten assets flipping.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 22 minutami:

Manj folka ko je, manj resursov imajo, da naredijo svoje assets in uporabijo material iz libraryja, ki je vsem na voljo preko unreal engine. Zato vse te igre tudi izgledajo zelo podobno. Malo bolj kvaliteten assets flipping.

Tole. Pa v bistvu je pri Unity dosti podobno, jaz se zadnje pol leta malo igračkam v Unityju in dodajam v igračko oceane in gozdove, kot da sem nek jak artist. Imaš celo generatorje, da lahko na proceduralno generirana drevesa/hiše/whatever vneseš kakšne custom elemente (ali pa veje drugače potegneš), da zgleda bolj unikatno. Meni v bistvu fajn zadeva, ker se lahko pol svobodno igračkam z dizajnom in zgodbicami, ne rabim se jebat z delanjem stuffa v Blenderju. Ga sicer pretežno znam uporabljat, sam se mi ne da. Tako da ja, v bistvu je to malo bolj sofisticiran asset flipping. Pač Unreala še nisem načekiral, sam če je podobno kot Unity glede pluginov, pol je tak open world možno s proper teamom sproducirat v par dneh, pol pa valda še tedne in mesece tweekanja, sam ja, osnovno imaš hitro. 

Povezava do prispevka

Kot pravi Hernigoj zgoraj. Pri vseh teh zadevah je osnova precej podobna in prav čutiš, da gre za nek popularen engine (ni nujno, da gre tukaj za Unreal seveda) in ti vse skupaj daje feeling deja-vuja. Pol naprej je pa odvisno kolk je team sposoben zadevo peljati dalje in ji dati svojo osebno noto.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 4 minutami:

Blender je carski tool. Edino kar zdej drži gaming nazaj so hardware limitacije

Kar nazaj drži gaming nikakor niso hardware limitacije, ampak splošna nekreativnost, prevelike finančne zahteve za nove AAA igre, sumljivi marketinški posegi in tudi sicer slabe biznis odločitve, neinovativnost v dizajnu in zanašanje na že uspešno preizkušene formule/franšize ... 

Povezava do prispevka
Hernier reče pred 6 minutami:

Kar nazaj drži gaming nikakor niso hardware limitacije, ampak splošna nekreativnost, prevelike finančne zahteve za nove AAA igre, sumljivi marketinški posegi in tudi sicer slabe biznis odločitve, neinovativnost v dizajnu in zanašanje na že uspešno preizkušene formule/franšize ... 

predvsem financne zahteve. AAA spil zahteva team stotin ljudi ki delajo leta na eni igrici. Med tem procesom lahko spil nehote zafurajo skor vsak dan. Taki veliki projekti niso enostavni. Zato pa as pri indie-jih tok vec eksperimentiranja ker so iteracije bistveno lazje.  Menjat smer developmenta pri AAA spilu je mesece trajajoc projekt, ekipa 10 indiejasev pa se lahko obrne v drugo smer po enem sestanku. 

Povezava do prispevka

Mnja ok, mogoče sem se narobe izrazu. Itak se strinjam z vsem kar si napisal.

 

Želel sem rečt da mi takozvani nextgen konzole niso res nek ful velik skok napram temu kar je npr. PS4pro predstavljal in da zarad tega tud npr. UE5 špili še ne bodo nardil tist velik skok v grafiki, kot bi ga lahko

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 22 urami:

Preskokov v grafiki, kot so bili v preteklosti, ne bo več nikoli.

Meni Matrix demo izgleda super, samo kaj ko je samo 23fpsov na sekundo, ko je akcija - to je tisto kar me skrbi, tole je grafično absolutno napredek, samo ni pa igralno

 

Sej z dobrim artom, dizajnom in dobro izbiro barv se da velik narest, že Ps4 špili (RDR2, Death Stranding, Days Gone, Last of Us 2, Control,..) izgledajo super, mislim da zares nekega skoka s to generacijo konzol pa ne bomo doživel, ker ne zmorejo - razen take bolj male, zaprte izkušnje

Povezava do prispevka
Chenier reče Dne, 6. 11. 2022 at 20:16:

Ne vem točno zakaj, ampak kliknil sem na "new games" tab na Steamu, da bi videl, kaj je kaj novega izšlo.

 

Najnovejši bestseller: SEX with HITLER 3D 

 

https://store.steampowered.com/app/2173900/SEX_with_HITLER_3D/

 

Upam, da sem pomagal k konstruktivnosti izbe Konzolec. Lep pozdrav

 

Prvi del je bil prevec dvodimenzionalen pa so naciji popizdili, da ne gre za realisticno izkusnjo. Tako da zdaj so se avtorji odkupili.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...