Skoči na vsebino

[spooky october] Horror vibes igre


Gost Chenier_

Priporočeni prispevki

Od starih in malce pozabljenih, mi je bil tudi Cold Fear zelo dober. Ena tak všečen horror na ladji polni pošastkotov. Precej creepy scen.
Se mi pa zdi, da igra nikoli ni bila nekaj ekstra popularna. V nekem smislu celo dokaj spregledana; vsaj na SLO gejmerski sceni.
 

image.png.bc71ba7d8bc47cfb2e37dda24bff46e8.png
 

Navedek

Ubisoftova prva grozljivka in druga igra Darkworksa, po Alone in the Dark: The New Nightmare 


Cold Fear™ on Steam (steampowered.com)

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
kid666 reče pred 26 minutami:

Vem, da sem igral Cold Fear, spomnim se je pa čist nič


Tudi jaz, tudi jaz. :)  Edino povsem na začetku se spomnim, ko prideš na ladjo in greš v neko kabino, potem pa gre mimo okna nek zombi. Mislim, da se ravno takrat celo zabliska, tako da je kao bolj "creepy" ;)  .  
Ampak nekako imam vseeno v glavi, da mi je bila zadeva precej všeč in sem jo kar rad preigral. In tudi ena mojih prvih PC iger, ki sem jih igral s kontrolerjem, lol. 

Evo, našel sem celo opis iz Jokerja 142, ker je dobila sladkih 69:

Revija Joker - Cold Fear (muzej.si)

Navedek

Kake posebne strašljivosti Cold Fear ne pozna. Vzdušje ima potencial, grafika je načeloma solidna (razvlečene teksture rešujejo primerni svetlobni učinki), vendar bi moralo biti igranje bolj dinamično, z več nepredvidljive akcije in suspenza ter predvsem manj duhamorno.

 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Jaz sem pomoje igral demo Cold Feara, to je še iz časov, ko so vse igrice dobival demote 

 

Nasploh sem tam nekje do 2005 aka do svojega 14-ega leta igral dosti horror demotov, orđiđijev pa krepko manj :D 

 

Vem, da sem doma pol skooos gnjavil za oriđiđije, recimo Nocturne je bila ena taka igrica, ko me je naslovka čist odbila od carskosti, samo ni blo ne, niso kupili :( 

 

Nocturnegamecover.jpg

 

Mogoče še sreča, ker je baje bila res broken igrica

 

 

Povezava do prispevka

Heheh, Nocturne nisem nikoli preigral.  Prav nič me ni pritegnilo in mislim, da sem jo zbrisal že po prvi uri igranja.  

Pa še ena je bila nekje v tistih časih, ki je tudi nisem kaj dosti igral. O najstnikih, ki se podajo v neke podzemeljske kanale. Malce podoben design kot Nocturne, če me spomin ne vara. Verjetno neka dokaj obskurna zadeva. V spominu mi je ostal edino nek zelen slime. :)  

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 20 minutami:

Heheh, Nocturne nisem nikoli preigral.  Prav nič me ni pritegnilo in mislim, da sem jo zbrisal že po prvi uri igranja.  

Pa še ena je bila nekje v tistih časih, ki je tudi nisem kaj dosti igral. O najstnikih, ki se podajo v neke podzemeljske kanale. Malce podoben design kot Nocturne, če me spomin ne vara. Verjetno neka dokaj obskurna zadeva. V spominu mi je ostal edino nek zelen slime. :)  

Obscure? 

Povezava do prispevka

A Condemned: Criminal Origins smo že omenjali v tej temi? Monolithov prvoosebni survival horror, zmešan s paranormalno detektivščino iz 2006. Igral ene 15+ let nazaj in vem, da mi je kar dogajala, z dobrim vzdušjem, se pa ful ne spomnim podrobnosti, razen enega pošastnega kuharja z ogromnim meat cleaverjem :D

 

Condemned_Criminal_Origins.jpg

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka
Avion reče pred 3 urami:

Od kje ti ta info? Ker so razne mučilne metode in naprave bile kar predpisane v raznih zakonikih tistih časov. 

 

Reddit večinoma. Vsaj za železno devico boš zelo težko našel kakršnekoli zapise o njeni uporabi. Že kratek prelet wikipedije ti pove, da je prvič omenjena v šele 19. stoletju.

 

Seveda da so obstajale raznorazne naprave in oblike mučenja, pa vendar naj bi večina teh najbolj famoznih bila izmišljenih.

 

P.S. seveda komot navedeš te zakonike, bi me res zanimalo kakšne naprave naj bi bile predpisane.

uredilo bitje Zorz
Povezava do prispevka

Predvsem je podlaga za vsa mučenja kazenski zakonik Karolina oziroma constitutio criminalis carolina Karla V. Zdaj vseh detajlov se ne spomnim, ampak tam je bilo recimo jasno zavedeno, kako in koliko časa naj rabelj muči svojo žrtev na določeni napravi, preden lahko gre na naslednjo itd.

 

Za kaj več bi pa moral najti zapiske, tole pišem po spominu. 

Povezava do prispevka
Zorz reče pred 4 urami:

večina teh najbolj famoznih bila izmišljenih.

To je res

So priznal v enem izmed najbl obiskovanih (nemskih(surprise?)) Muzejev mucilnih naprav

 

Mislm kdo je pa rabu leonardo da vinci style nategovalnico ki ti vmes zabija se neki v supak pa te bode v hrbet, ce ti lah populijo dol nohte, zdrobijo kolena, odrezejo jajca itn..

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 1 minuto:

@trpotec65387628363: Uh ja,  spomnim se igrice. Tako kot praviš: nekje do polovice mi je bila res super, potem pa vse skupaj močno "izvodeni". Škoda, da so avtorji zapravili potencial, ker The Thing je ipak The Thing!! 

Jp. Pa kaj je še bilo vse, tvoji soborci so imeli meter "živčnosti" ipd. Res presran bil takrat ob izidu. 😁 

 

Pa nasploh mi je tak, filmi me ne prestrašijo sploh. Alien najboljši film ever npr in sam lik aliena mi je hud. Igram alien isolation pa presran k pička. 😁

Povezava do prispevka

Alien Isolation je kul, ker je samo en ultimativni monstrum, ki te "random" zalezuje po mračni vesoljski postaji in proti njemu nimaš za burek. Kao nek kvazi A.I. (ali pa res res dobro skriptano?).  Brrrr.. Mi je bila kar muka igrati ponoči v trdi temi in s slušalkicami. So pa zajebali z androidi, ki (vsaj meni) pokvarijo celotno vzdušje.  In evo, spet smo pri tem, da velikokrat odlično horror igro zajebejo s preveč akcijskimi (skorajda "shooter") elementi. 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Scorn še nisem štartal, ampak sem si na hitro pogledal Art Book. Zanimivo je že na začetku, ko omenijo Gigerja:
 

Navedek

In Scorn, Serbian developer Ebb Software took a very specific journey for its interpretation of horror. CEO and game director Ljubomir Peklar wanted to make a game with no direct comparison. He envisioned a firstperson adventure that could make players feel unsettled not with explicit displays of gore—though Scorn doesn’t shy away from some gruesome moments—or through intense action sequences, but primarily by players studying and being immersed in environments that mix the familiar with the unknown.

 

Navedek

In the years since Scorn was first unveiled, many people have suggested its world is alien. “It’s not,” confirms Peklar. “It’s an extrapolation of our world, we just push it to the limits.”
...
Peklar views the convergence of humans and technology as an important offshoot of that first theme. “Are we losing ourselves and our own essence?” he asks. “Are we being overwhelmed by technology?”
It’s these questions that led to the team studying H.R. Giger (1940–2014), the creative visionary behind the Alien films. Many artists and creators look towards the work of Giger as a first step, but end up with visions far removed from those of Scorn. Peklar believes the reasoning for this is clear and all stems from motivation.
“Giger’s work was never chosen as an inspiration because it looked interesting or featured cool-looking imagery. Most people don’t know how to read his art properly,” says Peklar. “We wanted to explore similar themes and it was just a logical step to go there. Giger’s pretty much it if you want to explore fusion of mankind and technology, or sexuality and technology. Many people like xenomorphs and that’s it, but there’s so much more to Giger’s art.”
Peklar and Acovic would rather look past Alien’s iconic xenomorph design and instead study the film’s Space Jockey: the pilot of the crashed spaceship on LV-426. “The Space Jockey is mysterious,” grins Peklar. “It’s dead. You can construct many different stories about it, but you don’t know anything, really. That’s what’s interesting." 
...

 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Hernier reče Dne, 14. 10. 2022 at 11:13:

Dajte fegeti nehat lajkat moj post pa rajši napisat, katere so vam top horror igre v lajfu :D 

 

Ja pa kaj še, ena račka ne uide :P


Nisem prav veliko iz tega žanra igral, se mi zdi. Od tistih akcijskih iger, ki se prištevajo v žanr horrorja, so mi imele res dobro vzdušje Dead Space in F.E.A.R. 1 in 2. 

 

Bi pa malo zavil iz žanra stran, z malo out-of-the-box omembo, in sicer Fallout 4. Preigral sem ga, mislim, da tri leta nazaj, in imam še vedno v spominu  lazenje po zapuščeni in temni podzemni železnici. Še posebej, ker sem role-playal survival game z bolj rahitičnim likom, mi je  stealthanje v temi in strah, da ne brcnem kake pločevinke, ko naokoli (bržda) gomazijo stvori, res vzbujalo odlično, po hrbtu-mravljince-sprožajočo atmosfero. 

 

V bolj interaktvino-fikcijskem področju me je od novejših špilov zelo presentilo vzdušje v prvosebni pustolovski/rahlo survival/exploration erotični seriji Lust for Darkness in Lust from Beyond. Okej, prvi del je bolj ali manj – razen občasnih prebliskov – zelo povprečen, da ne rečem dolgočasen, sta mi pa zelo nelagodno in prvinsko grozljivo atmosfero, tako v smislu zgodbe, podob in shocker value-a, vzpostavila Lust from Beyond: Prologe in Lust from Beyond: Scarlet, zastonjski samostojni zadevi dolžine enega večera (celotne igre še nisem igral, zato ne vem, a sta vključeni tudi v Lust from Beyond). Da ne omenjam, da me je pri eni sceni premaknilo vsaj za en meter s stolom vred. In to tudi v drugo, ko sem lovil zgrešene achievemente :). Zelo kul, dasiravno dokaj artish in »mature« poklon Gigerju in Lovecraftu.

 

Sicer mi je pa bržda največjo grozo me igranjem vzbudil naslov iz najmanj možno interaktivnega žanra, torej kinetičnega vizualnega romana: Higurashi – When They Cry. Nisem še vseh delov delov preigral prebral, ampak tisti, ki je vsaj pri prvih naslovih pisal scenarij do potankosti obvlada psihološko grajenje napetosti. Ko se po nekaj urah popolno nič-se-ne-dogaja-vsakdanje-banalne-zgodbe začno dogajati nenavadne stvari, švicanje vsled strahodrhtenja ne uide. :) Res kul.

 

Aja, pa včasih smo z grozo Phantasmagorio igral :)

 

Aja, pa če malo offtopicam, letos sem »obrnil« tale horror paket. Moram priznati, da sem prej te klasike dokaj slabo poznal, in me je presenetilo, kakšen vpliv na horror trope imajo ti filmi še danes. Izjemno zanimiv vpogled v nastanek brezčasnih žanrskih konvencij. Da ne omenjam, da so teli novi remasterji filmov neverjetni. Slika je fantastična. Moram čez zimo paket še platinirat. Torej pogledat še vse bonus featurje. :)

spacer.png

 

Evo, se mi je pa ravnokar Layers of Fear zdownloadal, ste me prav zrajcal, da zaženem nekaj takega. :) 

uredilo bitje Flegma
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...