DaCapo Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 (urejano) Od starih in malce pozabljenih, mi je bil tudi Cold Fear zelo dober. Ena tak všečen horror na ladji polni pošastkotov. Precej creepy scen. Se mi pa zdi, da igra nikoli ni bila nekaj ekstra popularna. V nekem smislu celo dokaj spregledana; vsaj na SLO gejmerski sceni. Navedek Ubisoftova prva grozljivka in druga igra Darkworksa, po Alone in the Dark: The New Nightmare Cold Fear™ on Steam (steampowered.com) 14. oktober 2022 uredilo bitje DaCapo 1 Navedek Povezava do prispevka
kid666 Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 Vem, da sem igral Cold Fear, spomnim se je pa čist nič 1 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 (urejano) kid666 reče pred 26 minutami: Vem, da sem igral Cold Fear, spomnim se je pa čist nič Tudi jaz, tudi jaz. Edino povsem na začetku se spomnim, ko prideš na ladjo in greš v neko kabino, potem pa gre mimo okna nek zombi. Mislim, da se ravno takrat celo zabliska, tako da je kao bolj "creepy" . Ampak nekako imam vseeno v glavi, da mi je bila zadeva precej všeč in sem jo kar rad preigral. In tudi ena mojih prvih PC iger, ki sem jih igral s kontrolerjem, lol. Evo, našel sem celo opis iz Jokerja 142, ker je dobila sladkih 69: Revija Joker - Cold Fear (muzej.si) Navedek Kake posebne strašljivosti Cold Fear ne pozna. Vzdušje ima potencial, grafika je načeloma solidna (razvlečene teksture rešujejo primerni svetlobni učinki), vendar bi moralo biti igranje bolj dinamično, z več nepredvidljive akcije in suspenza ter predvsem manj duhamorno. 14. oktober 2022 uredilo bitje DaCapo Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 Jaz sem pomoje igral demo Cold Feara, to je še iz časov, ko so vse igrice dobival demote Nasploh sem tam nekje do 2005 aka do svojega 14-ega leta igral dosti horror demotov, orđiđijev pa krepko manj Vem, da sem doma pol skooos gnjavil za oriđiđije, recimo Nocturne je bila ena taka igrica, ko me je naslovka čist odbila od carskosti, samo ni blo ne, niso kupili Mogoče še sreča, ker je baje bila res broken igrica Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 (urejano) Heheh, Nocturne nisem nikoli preigral. Prav nič me ni pritegnilo in mislim, da sem jo zbrisal že po prvi uri igranja. Pa še ena je bila nekje v tistih časih, ki je tudi nisem kaj dosti igral. O najstnikih, ki se podajo v neke podzemeljske kanale. Malce podoben design kot Nocturne, če me spomin ne vara. Verjetno neka dokaj obskurna zadeva. V spominu mi je ostal edino nek zelen slime. 14. oktober 2022 uredilo bitje DaCapo Navedek Povezava do prispevka
Kastor Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 Igral scorn zdajle 2 uri, meni osebno je tole prav nič strašno ali nagravžno, všeč bo mogoče galkotu, ker mu bo všeč mehanika vtikanja falusov v vse možne luknje, po 2 urah ugank sem bil zadost sfrustriran od random laufanja gor dol, da sem ugasnil zadevo 2 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 DaCapo reče pred 20 minutami: Heheh, Nocturne nisem nikoli preigral. Prav nič me ni pritegnilo in mislim, da sem jo zbrisal že po prvi uri igranja. Pa še ena je bila nekje v tistih časih, ki je tudi nisem kaj dosti igral. O najstnikih, ki se podajo v neke podzemeljske kanale. Malce podoben design kot Nocturne, če me spomin ne vara. Verjetno neka dokaj obskurna zadeva. V spominu mi je ostal edino nek zelen slime. Obscure? 1 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 (urejano) Yes, Obscure! Dober si, @Hernier! Si igral? Meni takrat res ni nekaj sedlo.. edit: Lol, dejansko sem zapisal obskurna zadeva. Kot da bi podzavestno imel naslov v glavi,. 14. oktober 2022 uredilo bitje DaCapo Navedek Povezava do prispevka
Raz Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 (urejano) A Condemned: Criminal Origins smo že omenjali v tej temi? Monolithov prvoosebni survival horror, zmešan s paranormalno detektivščino iz 2006. Igral ene 15+ let nazaj in vem, da mi je kar dogajala, z dobrim vzdušjem, se pa ful ne spomnim podrobnosti, razen enega pošastnega kuharja z ogromnim meat cleaverjem 14. oktober 2022 uredilo bitje Raz Navedek Povezava do prispevka
Avion Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 Na Epicgamesu je ravnokar brezplačen špil Darkwood. Navedek Povezava do prispevka
Zorz Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 (urejano) Avion reče pred 3 urami: Od kje ti ta info? Ker so razne mučilne metode in naprave bile kar predpisane v raznih zakonikih tistih časov. Reddit večinoma. Vsaj za železno devico boš zelo težko našel kakršnekoli zapise o njeni uporabi. Že kratek prelet wikipedije ti pove, da je prvič omenjena v šele 19. stoletju. Seveda da so obstajale raznorazne naprave in oblike mučenja, pa vendar naj bi večina teh najbolj famoznih bila izmišljenih. P.S. seveda komot navedeš te zakonike, bi me res zanimalo kakšne naprave naj bi bile predpisane. 14. oktober 2022 uredilo bitje Zorz Navedek Povezava do prispevka
Avion Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 Predvsem je podlaga za vsa mučenja kazenski zakonik Karolina oziroma constitutio criminalis carolina Karla V. Zdaj vseh detajlov se ne spomnim, ampak tam je bilo recimo jasno zavedeno, kako in koliko časa naj rabelj muči svojo žrtev na določeni napravi, preden lahko gre na naslednjo itd. Za kaj več bi pa moral najti zapiske, tole pišem po spominu. Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 (urejano) Glokta bi verjetno marsikaj vedel povedati o mučilnih metodah. 14. oktober 2022 uredilo bitje DaCapo Navedek Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 (urejano) Zorz reče pred 4 urami: večina teh najbolj famoznih bila izmišljenih. To je res So priznal v enem izmed najbl obiskovanih (nemskih(surprise?)) Muzejev mucilnih naprav Mislm kdo je pa rabu leonardo da vinci style nategovalnico ki ti vmes zabija se neki v supak pa te bode v hrbet, ce ti lah populijo dol nohte, zdrobijo kolena, odrezejo jajca itn.. 14. oktober 2022 uredilo bitje Sovica 1 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 Mimogrede, GoG ima "Gore Weekend" akcijo: https://www.gog.com/en/promo/2022_gore_weekend 1 Navedek Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 (urejano) Hernier reče pred 7 urami: marshall mathers LP but metal album 14. oktober 2022 uredilo bitje Sovica 1 Navedek Povezava do prispevka
Kastor Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 Sprobal darkwood za kako urco ali dve, pismo tole je bolj up my alley zadeva, creepy as fuck plus survival špil, ki ti ne daje baš nekih hintov kako preživet, prav uno tle maš špil go and play crkoval boš lp 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 Ja, res je carska igrica. Daj napiši še kakšno daljše mnenje, ko bolj bolj deep into igrica forest Navedek Povezava do prispevka
trpotec65387628363 Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 A je gdo gdaj igral The Thing? Prva polovica ali tam nekaj je res kul. Na Antarktiki sam, hodit moraš ob lučeh ipd, da se ne izgubiš. Škoda ker potem rata nek običen shooter bolj ko ne. Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 (urejano) @trpotec65387628363: Uh ja, spomnim se igrice. Tako kot praviš: nekje do polovice mi je bila res super, potem pa vse skupaj močno "izvodeni". Škoda, da so avtorji zapravili potencial, ker The Thing je ipak The Thing!! 14. oktober 2022 uredilo bitje DaCapo Navedek Povezava do prispevka
trpotec65387628363 Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 DaCapo reče pred 1 minuto: @trpotec65387628363: Uh ja, spomnim se igrice. Tako kot praviš: nekje do polovice mi je bila res super, potem pa vse skupaj močno "izvodeni". Škoda, da so avtorji zapravili potencial, ker The Thing je ipak The Thing!! Jp. Pa kaj je še bilo vse, tvoji soborci so imeli meter "živčnosti" ipd. Res presran bil takrat ob izidu. 😁 Pa nasploh mi je tak, filmi me ne prestrašijo sploh. Alien najboljši film ever npr in sam lik aliena mi je hud. Igram alien isolation pa presran k pička. 😁 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 (urejano) Alien Isolation je kul, ker je samo en ultimativni monstrum, ki te "random" zalezuje po mračni vesoljski postaji in proti njemu nimaš za burek. Kao nek kvazi A.I. (ali pa res res dobro skriptano?). Brrrr.. Mi je bila kar muka igrati ponoči v trdi temi in s slušalkicami. So pa zajebali z androidi, ki (vsaj meni) pokvarijo celotno vzdušje. In evo, spet smo pri tem, da velikokrat odlično horror igro zajebejo s preveč akcijskimi (skorajda "shooter") elementi. 14. oktober 2022 uredilo bitje DaCapo Navedek Povezava do prispevka
trpotec65387628363 Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 @DaCapojp AI od aliena je baje res neki simpl narejen, samo so ga zadeli u nulo. 😁 Recimo, ko se ti lahko pojavi že tam v štartu, ko čakaš na un lift al kaj je. 😁 Androidi so mi tečni samo, ker so odporni. Samo ajde, to je tudi v filmih. Mogoče, ker jih je preveč. 1 Navedek Povezava do prispevka
dzaver Objavljeno 15. oktober 2022 Share Objavljeno 15. oktober 2022 Scorn je kr kul. Poseben špil Navedek Povezava do prispevka
mcclane Objavljeno 15. oktober 2022 Share Objavljeno 15. oktober 2022 Na Youtube maš fajn video kako so naredili tak AI, ravno prava mešanica random in skriptanih odzivov. 2 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 15. oktober 2022 Share Objavljeno 15. oktober 2022 (urejano) Scorn še nisem štartal, ampak sem si na hitro pogledal Art Book. Zanimivo je že na začetku, ko omenijo Gigerja: Navedek In Scorn, Serbian developer Ebb Software took a very specific journey for its interpretation of horror. CEO and game director Ljubomir Peklar wanted to make a game with no direct comparison. He envisioned a firstperson adventure that could make players feel unsettled not with explicit displays of gore—though Scorn doesn’t shy away from some gruesome moments—or through intense action sequences, but primarily by players studying and being immersed in environments that mix the familiar with the unknown. Navedek In the years since Scorn was first unveiled, many people have suggested its world is alien. “It’s not,” confirms Peklar. “It’s an extrapolation of our world, we just push it to the limits.” ... Peklar views the convergence of humans and technology as an important offshoot of that first theme. “Are we losing ourselves and our own essence?” he asks. “Are we being overwhelmed by technology?” It’s these questions that led to the team studying H.R. Giger (1940–2014), the creative visionary behind the Alien films. Many artists and creators look towards the work of Giger as a first step, but end up with visions far removed from those of Scorn. Peklar believes the reasoning for this is clear and all stems from motivation. “Giger’s work was never chosen as an inspiration because it looked interesting or featured cool-looking imagery. Most people don’t know how to read his art properly,” says Peklar. “We wanted to explore similar themes and it was just a logical step to go there. Giger’s pretty much it if you want to explore fusion of mankind and technology, or sexuality and technology. Many people like xenomorphs and that’s it, but there’s so much more to Giger’s art.” Peklar and Acovic would rather look past Alien’s iconic xenomorph design and instead study the film’s Space Jockey: the pilot of the crashed spaceship on LV-426. “The Space Jockey is mysterious,” grins Peklar. “It’s dead. You can construct many different stories about it, but you don’t know anything, really. That’s what’s interesting." ... 15. oktober 2022 uredilo bitje DaCapo 1 Navedek Povezava do prispevka
Flegma Objavljeno 15. oktober 2022 Share Objavljeno 15. oktober 2022 (urejano) Hernier reče Dne, 14. 10. 2022 at 11:13: Dajte fegeti nehat lajkat moj post pa rajši napisat, katere so vam top horror igre v lajfu Ja pa kaj še, ena račka ne uide Nisem prav veliko iz tega žanra igral, se mi zdi. Od tistih akcijskih iger, ki se prištevajo v žanr horrorja, so mi imele res dobro vzdušje Dead Space in F.E.A.R. 1 in 2. Bi pa malo zavil iz žanra stran, z malo out-of-the-box omembo, in sicer Fallout 4. Preigral sem ga, mislim, da tri leta nazaj, in imam še vedno v spominu lazenje po zapuščeni in temni podzemni železnici. Še posebej, ker sem role-playal survival game z bolj rahitičnim likom, mi je stealthanje v temi in strah, da ne brcnem kake pločevinke, ko naokoli (bržda) gomazijo stvori, res vzbujalo odlično, po hrbtu-mravljince-sprožajočo atmosfero. V bolj interaktvino-fikcijskem področju me je od novejših špilov zelo presentilo vzdušje v prvosebni pustolovski/rahlo survival/exploration erotični seriji Lust for Darkness in Lust from Beyond. Okej, prvi del je bolj ali manj – razen občasnih prebliskov – zelo povprečen, da ne rečem dolgočasen, sta mi pa zelo nelagodno in prvinsko grozljivo atmosfero, tako v smislu zgodbe, podob in shocker value-a, vzpostavila Lust from Beyond: Prologe in Lust from Beyond: Scarlet, zastonjski samostojni zadevi dolžine enega večera (celotne igre še nisem igral, zato ne vem, a sta vključeni tudi v Lust from Beyond). Da ne omenjam, da me je pri eni sceni premaknilo vsaj za en meter s stolom vred. In to tudi v drugo, ko sem lovil zgrešene achievemente :). Zelo kul, dasiravno dokaj artish in »mature« poklon Gigerju in Lovecraftu. Sicer mi je pa bržda največjo grozo me igranjem vzbudil naslov iz najmanj možno interaktivnega žanra, torej kinetičnega vizualnega romana: Higurashi – When They Cry. Nisem še vseh delov delov preigral prebral, ampak tisti, ki je vsaj pri prvih naslovih pisal scenarij do potankosti obvlada psihološko grajenje napetosti. Ko se po nekaj urah popolno nič-se-ne-dogaja-vsakdanje-banalne-zgodbe začno dogajati nenavadne stvari, švicanje vsled strahodrhtenja ne uide. Res kul. Aja, pa včasih smo z grozo Phantasmagorio igral Aja, pa če malo offtopicam, letos sem »obrnil« tale horror paket. Moram priznati, da sem prej te klasike dokaj slabo poznal, in me je presenetilo, kakšen vpliv na horror trope imajo ti filmi še danes. Izjemno zanimiv vpogled v nastanek brezčasnih žanrskih konvencij. Da ne omenjam, da so teli novi remasterji filmov neverjetni. Slika je fantastična. Moram čez zimo paket še platinirat. Torej pogledat še vse bonus featurje. Evo, se mi je pa ravnokar Layers of Fear zdownloadal, ste me prav zrajcal, da zaženem nekaj takega. 15. oktober 2022 uredilo bitje Flegma 3 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 15. oktober 2022 Share Objavljeno 15. oktober 2022 A ta Layers of Fear je res tako OK kot pravijo? Tudi mene malce mika. Če je veliko akcijskih sekvenc, potem odpade. Rad bi nekaj umirjenega, ampak na polno scarry. Navedek Povezava do prispevka
mcclane Objavljeno 15. oktober 2022 Share Objavljeno 15. oktober 2022 Layers je en tak walking simulator, akcijskih sekvenc nimaš, bolj se gre za raziskovanje. Počasi raziskuj, odpri in poglej vse kar lahko, če hitiš izpustiš in spregledaš pol eventov ki se zgodijo. 1 Navedek Povezava do prispevka
kid666 Objavljeno 15. oktober 2022 Share Objavljeno 15. oktober 2022 men je bil Layers do kraja boring Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.